Adios Bount, Hello Arrancar

Azaz végre sikerült a végére jutnom a Blícs fillereinek és újult erővel vethetem bele magam az Arrancar-os szakaszba. Szal jöjjön egy hangos YAAAAAAAY!!!! ^^

A filler dologhoz elég érdekesen álltam hozzá. Gondoltam megnézem, talán nem lesz akkora pofáraesés, mint az Inuyasha és a Naruto fillerek (bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy utóbbiból 10 részt bírtam nézni, azt szosszi). És így is történt, tök jó volt a Bount-os saga… kábé 10 részig, aztán utána nem volt semmi más, csak egy nagy rakatnyi angst + poor xy szereplő lesérült, OGMWFT húzzuk már jobban az időt, egy rakat értelmetlen n00b + nulla ötlet. És ebben ki is merült az a ~40 rész, amit végigszenvedtem. Szal ha a Bleach című Anime a Bount-okról szólt volna csak és kizárólag, akkor a legnagyobb jóindulattal is csak 7 pontot adtam volna rá. Aki azt tervezi, hogy megnézi, annak nem nagyon ajánlom, eseteleg a Hitsugaya-Kouga fájt és Kariya miatt (aki a vége felé olyan idegesítő karakterré vált, hogy párszor lecsapkodtam volna…). Ja és az első pár rész, mikor Cloud-ék bohóckodnak, ami hatalmas fun xDDD.

Btw, ha újranézem, a Bount-os pukit biztos átugrom, ugyanis eddig 4 részt láttam az Arrancaros részekből, de azok már csípőből jobbak. (Csak legyen Grimmy minél előbb. Bár már Quincy papa és eper papa is nagyon felvidított, ha már Ichimaru-t hanyagolják;; fene a bőrkéjüket xDD)

És akkor a nap végére egy fun kép. Lehet már ismerős lesz, de Én most találkoztam vele először és fél óráig fetrengtem xDD  – http://img2.putfile.com/main/11/31112443918.jpg

dsc001263

Explore posts in the same categories: Minden más

One Comment - “Adios Bount, Hello Arrancar”


Szójjá' hozzá!

