AyaAya in Animax – Az első rész megvolt

AyaAya ep 01 Animax módra

A bő két hónapos várakozás után tegnap végre alkalma volt megtekinteni a magyar fandom-nak az AyaAya első részét. Persze Én sem maradtam ki a jóból, ugyanis rendkívül vártam már az Anime-t, gyakorlatilag azóta, mióta a Con-on elhangzott a meseszép „Ayakashi Ayashi az Animaxon” mondat. Plusz poén, hogy a csatorna szokásához híven ismét karácsony előtt lepte meg a nagyérdeműt egy kiadós-szaftos stuffal. Szal vártam, mint majom a banános kenyeret és a várakozásomnak tegnap vége lett.

Miután bejelentették, hogy nem szinkronosan, hanem feliratosan érkezik a cucc, nyomban felhörögtem, hogy „WTF sub?” – Aztán megnyugtattam magam, hogy ha egy minden szinten tökéletes és fenomenális feliratot ütnek össze hozzá, akkor igazán elégedett leszek (persze erre nem volt sok esély, ugyanis az AyaAya nem éppen könnyű falat a subberek számára és mivel alapból nincs hozzá angol szövegkönyv, így kénytelen lesz a fordító japánról fordítani közvetetten magyarra). Summa summarum kicsi esélyét láttam egy jó és ütős felirat összehegesztésére, azonban meglepetések mindig is értek és érni fognak. A felirat: TÖKÉLETES!! (mindössze egy dolog volt, ami szúrta a szememet, de hát hibát mindenbe lehet keresni…és találni…). Szal mikor egy rajongó az egyik nagy favorit Anime-jéhez olyan sub-ot/dub-ot kap, ami megfelel az elvárásainak, akkor onnantól kezdve behal a gyönyörtől. Jómagam is így vagyok most ezzel és asszem az elkövetkezendő 29 részt teljes feeling lesz nyomon követni (főleg, ha majd jön a Bleach Januárban. Visszaszokom az Animax-ra 😀 )

Explore posts in the same categories: Minden más

2 hozzászólás - “AyaAya in Animax – Az első rész megvolt”

  1. norbee007 Says:

    Én abban a tudatban vártam, hogy majd ez is szinkronos lesz. 😦 Mondjuk a sub fényévekkel jobb volt, mint az eddigiek … még élveztem is a részt egy kicsit, pedig nagyon antihunsub-os vagyok. 😀

  2. Junchidono Says:

    Így van-Így van. Az eddigi legjobb sub, amit összehozott a csatorna. Bár a Mirage-nek, a Wild Arms-nak meg a Paradizé Kiss-nek is nagyon korrekt volt.

    Btw, AyaAya rulzz, mostmár a Blíícs Januári premierjét várom kegyetlenül és izgulhatok, hogy ne tolják el Ichimaru és Aizen hangját 😛


Szójjá' hozzá!

