Bleach in Animax – Az első rész megvolt

blecserd.jpg

Az FMA, Blood+ és Ayakashi Ayashi hármasság után a Blícsnek is lepergett az első része tegnap az ungárizsé Animaxon. Persze, mint tudjuk nem egy rész volt, hanem rögtön kettő, így könnyebb is volt megítélnem a stuff hibáit.

Kezdjük rögtön a szinkronnal. Szal mikor megláttam a leendő szinkronlistát és felfigyeltem Szalay Csongor (Slayers – Xellos) nevére az első reakcióm: OGMWFTDDR?? O_______O. Megmondom őszintén, hogy már ez kapásból elrémisztett és “élőben” hallva sem változott túlzottan a véleményem. Orihime szinkronja eszméletlen jó, persze Bogdányi Titanilla hangja alapjáraton rulz, szal benne nem csalódtam eddig se és most se. Nice! Aztán Ichigo papa – Galbenisz Tomasz. Még egy zseniáisan jó párosítás. Főleg a “Gooood morning Ichigo!!” jelezte felém, hogy tök jó választás volt Galbenisz. Tatsuki – Vadász Bea szintén tetszetős párosítás, szal részemről Ichigo hangja az ami (egyenlőre) WTF. Rukiaé még elmegy, de hallottam Mezei Kittyt jobb szerepekben is…

Aztán fordítás: Két dolog volt, ami bökte a csőrömet: A hollow hörgés az egyik (habár ennek nem sok köze a fordításhoz…). Nem tudom mi az ördögnek kellett a magyar hangszínészeknek is még aláhörrenteni egyet. Másik a fordítás, ami tul. képpen nem volt rossz, tekintve, hogy meghagyták a natúr szöveget és azért voltak jó próbálkozások (gigai – póttest, Zanpakutou – lélek ölő kard, asszem ez volt a neve), de a kidout miért fordították sötét mágiára? O__O Naa, persze ettől nem fog összedőlni az Univerzum (A plus meg megbocsátható, asszem az animeben sem használják sűrűn magát a kifejezést)

Summa: Elégedett vagyok azért a hibák ellenére a magyar verzsönnel, szal eleve ott a tény, hogy Blícset nézek, másrészt a magyar szinkronhangok is tök jól ejtették ki a japán neveket. A jövőbe meg reményekkel tekintek és bízom benne, hogy Ichimaru és Aizen bitang jó szinkront kapnak ❤

Explore posts in the same categories: Minden más

11 hozzászólás - “Bleach in Animax – Az első rész megvolt”

  1. Nihilus Says:

    Szalay egy PRO…szal nagyon jól játszik a hangjával,de nem illeszkedik Szamócához,de azért sokkal jobb mint az 0 beleéléses Saya,vagy a hirtelen 20 évet öregedő hangszálú Ed.Hime-Titanilla párosítás télleg rulz,de Molnár Ilona még jobb lett volna…De elégedett vagyok a magyar Blícs-el,kellemeset csalódtam a nem túl bíztató szinkronlista után.BTW,a graf itt az első részeknél komolyan odatesz,de a fillerek,és a mostani részek…hát…K-A-K-I 😄 “És az urunk a fehérítő 63. részétől lőn a KAKI grafika ÁMEN”

  2. traumus Says:

    kidou=sötét mágia
    kidou=sötét mágia
    kidou=sötét mágia
    kidou=sötét mágia

    nincsenrászmájlim

  3. shearer Says:

    Nem volt vészes a szinkron, bár Szalay Xellos Csongor, mint Eperke eléggé “WTF?!” volt. Szóval szerintem összeségében nem annyira gyászos az összkép. Mondjuk nekem mindegy, mert nem nagyon hiszem, hogy túl sűrűn meg fogom nézni 😀
    Persze azért lechekkolom néha hogy az egyes szereplőket kik játszák majd 😉

  4. Junchidono Says:

    >Traumus

    Nekem lenne rá szmájlim: *falfejbeverős* xDD

    >Shearer

    A magyar szinkronos verzsönökben mondjuk ez a legizgalmasabb része a dolognak: Várni, hogy az egyes “új” szereplőket ki szólaltatja meg 😀 Szal már látom is magam előtt saját magamat, mikor a 20. rész környékén Ichimaru a színre lép. 😀

  5. Byakuya-boy Says:

    Valaki nem tudna nekem egy teljes szinkron listát linkelni?

    Előre is köszi!

  6. Nihilus Says:

    Nem volt előzetes+stuff az ending után,ugye?Remélem legközelebb majd lesznek,mert akkor nem lesz Golden:/

  7. Junchidono Says:

    >Byakuya-boy

    Teljes szinkronlista még nincs, de egy töredéke megvan. Less fel a Japanimania honlapjára.

    >Nihilus

    Télleg!! A végén nem is volt semmi sem. OMG, akkor nem lesz valóban Golden meg life with Shinigami cuccos se. Loow O____O

  8. Nihilus Says:

    Nem csak “LoowO___O” hanem LoooooooooooooooooooooooooW O_____________________O

  9. siklara Says:

    Engem is a taichou-sanok érdekelnek leginkább, elsősorban liebling-Ichimaru és Aizen papa. Kár, hogy még annyit kell várni rájuk.

    Egyébként szerintem ha már lesz Golden és hasonló, csak nem fogják lecsapni… Nem érdemes előre kétségbeesni : )

  10. Qrueru Says:

    Nekem naaagyon bejön Ichigo szinkron hangja,sztem ez a “gizda” hang megy is hozzá. Mármint hogy nézett volna ki valami öblös, vagy szépfiú hanggal…vagy mint a lovag a szélarmúnban :DNeki nem nagymenő hang kell, hanem olyan tényleg serdülő, meg amivel el lehet játszani egy olyan karaktert, ami hamar felül a lóra, ha beszolnak neki.

    Én 100%ban Ichigo fan vok! 😀 és csak miatta nézem magyarul a Blíccset. Jut eszembe! Valaki nem tud egy oldalt, ahonnan leszedhetem? eddig best of oldalon, ahol volt, 22.részig volt fent az anime magyarul. Még fizetős megoldás is érdekelne! 🙂
    Előre is kössz!

  11. Vérmókus Says:

    Az “Ichigo hangja” résszel tökéletesen egyetértek. Igaz, Szalay Csongor hangját alapjában véve szeretem, de csak és kizárólag zenében. Ichigo-nál már úgy hozzászoktam Masakazu Morita viszonylag mély, durvább hangjához, hogy más, nem is tudom, természetellenesnek, éretlennek hangzik.
    A további részekben is lesznek “WTF” pillanatok… például én azon akadtam fenn (abban az egy részben, amit képes voltam magyar szinkronnal végigülni anélkül, hogy vérezni kezdett volna a fülem – ha jól emlékszem, olyan száz körül?), az az, hogy lefordították Senbonzakura nevét, azt hiszem ezer virágsziromra, vagy valami hasonló egetrengető baromságra. Hát bennem a Bleach fangirl nem tudta eldönteni, hogy a szívéhez, vagy a füléhez kapva sikítson.

    Amúgy szeretem, ahogy írsz, jó a humorod! Csak így tovább! 🙂


Szójjá' hozzá!

