Naruto kérdőív (ha már unod a sok Blícses posztot a Junchi blogon ^^)

Emm, szóval volt ez a 30 kérdést felölelő Bleach kérdőív és Outsyder kolléga volt olyan találékony, hogy kihozta a Narutós verzsönt is. Ilyen vackok kitöltését meg mindig is élveztem, szal ezt is bevállaltam. Íme:

01. Ki a kedvenc szereplőd?
Orochimaru, Temari, Zabuza, Kimimaro, Gai, Hinata (ebben a sorrendben)

02. Ki a kedvenc női szereplőd?
Temari (szorosan mögötte Hinata)

03. Ki a kedvenced a Konoha lakói közül?
Gai sensei ^_^

04. Kinek a hangja tetszik a legjobban?
Van valaki, akit Shou Hayami szinkronizál? 😀 Ha nincs, akkor Gaara. Akira Ishida = instant WIN!

05. Mi a kedvenc párosod (romantikus értelemben)?
Ööö… az a baj, hogy itt nincsenek annyira alapság yuri párok, mint a Bleach-ben, de a Temari×TenTen párosról, azért van egy-pár fanart a Yuri mappámban 😀 Meg Outsyder pajti felhívta a figyelmemet a Sakura×Hinata párosra is. Nyami! 😀

06. Kivel jönnél ki a legjobban?
Jiraiya? 🙂

07. Kit szeretnél férjednek/feleségednek?
Temari 😛

08. Kivel szeretnél egy nagyot veszekedni?
Shizune

09. Kit szeretnél főnöködnek?
Asuma, vagy Gai

10. Kit szeretnél beosztottadnak?
Kakashi >:]

11. Kivel vívnál meg szívesen?
Lee

12. Kit szeretnél leginkább felhúzni?
Choji >:]

13. Kit szeretnél leginkább kellemetlen helyzetbe hozni?
Kakashit lássam már egyszer komolyan pánikolni 🙂

14. Kinek a bőrébe szeretnél belebújni?
Mindegy, csak Akatsuki tag lehessek és persze a legimbább 😀

15. Melyik a kedvenc csapatod?
Team Gai nékem is

16. Milyen rangot szeretnél magadnak egy faluban?
ANBU

17. Melyik a kedvenc neved?
Aizen xDDD

18. Mi a kedvenc szereplődtől a kedvenc szöveged?
“Kukukuku” xDDD

19. Melyik a kedvenc összecsapásod?
Minden, amiben Oro részt vett, valamint a Lee – Gaara és a Kakashi Zabuza összeröffenés

20. Kinek a főztjét szeretnéd leginkább megkóstolni?
Ichikaru ramen dolgozói

21. Kire szeretnél leginkább főzni?
Hinata. Úccse eszik sokat ^^

+1. Kedvenc technikák?
Ööö… az a helyzet, hogy kábé 4-5 technika nevét tudom fejből, szal ez most kimarad!

+2. Kedvenc Akatsuki tag?
Zetsu, Kisame és Deidara

+3. Ki az, akit a legszívesebben egy voodoo-babával kínoznál, ráadásul nagyon lassan és nagyon fájdalmasan?
*ujjropogtatás*; Akkor nézzük! Sasuke, de nála nem tűt használnék, hanem jó vaskos kardokat; Itachi, Ino, Chouji és Konohamaru. Asszem ennyi!

Új kérdést nem sikerült kitalálnom, ahhoz túl fáradt vagyok. Holnap jön a szokásos Bleach anime+manga post, de előre megmondom, hogy rohadék Kubot jól kifogom osztani…

Explore posts in the same categories: Minden más

13 hozzászólás - “Naruto kérdőív (ha már unod a sok Blícses posztot a Junchi blogon ^^)”

  1. hollowRukia Says:

    Naruto? Ilyet is ritkán látni 😀
    Lehet ezt is meg kéne csinálnom nekem is 😀

  2. Nekomajin Says:

    Inkább ne! Már csak a vizuális környezetszennyezés elkerülése végett se kéne. Maradjatok csak inkább a blícsnél. 😛

  3. hollowRukia Says:

    Én szeretem a Narutót. A Bleachet nyilván jobban… de akkor is. Tényleg.

  4. outsyder Says:

    LOL, “Aizen”XD
    amúgy nice:)
    csalni meg lehet, a technikák közül, amiket én írtam egyiknek se tudtam a nevét fejből, csak a Rengének (még a Jyuuken se jutott eszembe^^; ), úgyhogy egy wiki-t meg egy wikia-t kellett felásnom, mire megtudtam mindentXD
    és ugye, hogy milyen jó is a SakuxHina!?:D

  5. Junchidono Says:

    >Chii

    Nálam: Bleach >>>> Naruto ^^

    >Outsyder

    Beza, hogy jó ^_^

  6. terika Says:

    Junchi T_T … ez.most.fárasztó.volt. 😀 Mellesleg nem nézek Narútót. Ez baj? 😀

  7. linacska Says:

    Én a Narutot is imádom… ^^ Szal lehet, hogy én is megcsinálom ezt, mivel én is szeretem az ilyen kérdőíveket.. 😀
    A tesztről:
    TemariXTenTen… LOL… SakuxHina még csak-csak, bár nem vagyok yuri párti… de Temarit csak Shikamaru mellett tom elképzelni… Úgy mellesleg, beszéltek már legalább egymással? (mármint Temari és TenTen)
    Mondjuk az se semmi, hogy a főszereplők közül egyik sem a kedvenced… 😄

  8. Junchidono Says:

    >Erika

    Tudom, mostanában fárasztó vagyok :3; Lehet, le kéne kicsit állnom a blogolással… o_O

    >Linácska

    Temari meg TenTen harcoltak már egymással ^^; Amúgy a Temari×Shikamaru kombót továbbra sem szeretem ^^”

    Mondjuk az se semmi, hogy a főszereplők közül egyik sem a kedvenced… 😄

    Evvan :D; Az ilyen shounen-fight cuccokban valahogy mindig a mellékszereplők közül sikerül favokat találnom. Főszereplők nálam a “vannak” kategória 😄

  9. Nekomajin Says:

    Junchi:
    MEG NE PRÓBÁLD!!!

  10. Junchidono Says:

    >Neko

    Köfi a bíztatást, gyorsan meg lettem győzve ^_^

  11. linacska Says:

    Tényleg harcoltak? 😄 Mikor? A chuunin-vizsga selejtezőjén? Csak mert, abból nem emlékszem mindenre…

  12. Junchidono Says:

    >Linácska

    Beza, a Chuunin-vizsga alatt nyomtak egy elég látványos fájtot ^^

  13. csonti Says:

    Junchi: Az Ichiraku nem Ichikaru 😀 Oda amúgy én is betérnék. 🙂


Szójjá' hozzá!

