Szevön Szikröt poszt, avagy miért akar a nép többet megtudni Junchiról?

Ha márRev kartá’sa szomszédból bevetette „Csizmás Kandúr” szemeit, hogy írjak én is egy ilyen Hét Titok posztot személyemről, így az a legkevesebb, hogy eleget is tegyek eme ellenállhatatlan kérésnek. Tisztelt olvasóim, most jobban megismerhetitek ezt a Blícstárd vadorzót, aki a Junchi nick mögött bujkál, BWAHAHAHA).

1) Utálok várni! Utálok? Kimondottan gyűlölöm, ha valakire (vagy valamire) várnom kell. Általában ilyenkor szoktam a rám nem jellemző, out of character megnyilvánulásaimat előhozni.

2) Gimnázium utolsó évében, félévkor 5,0 volt az átlagom ^_^ *elszalad*

3) Egy éves koromban szerepeltem a TV-ben, mert már ekkor képes voltam folyékonyan beszélni magyar anyanyelvünket. De ez nem vicc!

4) Általános hatodikban olyat zupáltam focizás közben, hogy felrázkódott az agyam (magyarán szólva kaptam egy jókora agyrázkódást). Nem szívesen emlékszek erre vissza, de azt tudom, hogy utána már egyszer sem mentem egyetlen focipálya közelébe se.

5) A lustaság nálam is nagyúr. A tanulás mondjuk más, olyankor rendszerint felszólal az a bizonyos hang a plafonról, hogy „tanulj ember, me’ bekapálsz, megbuksz, azt mehetsz redőnyösnek”, de ha takarítani kell, akkor kedvem lenne kiszaladni a Világból…

6) Nem szeretem az édességeket. Ha 1 hónapban egyszer bekajálok két szelet csokit, akkor sokat mondtam. A túró rudit viszont szeretem 😀

7) Szándékosan hagytam utoljára azt az eseményt, melyre valószínűleg 70 éves, tolókocsis koromban is emlékezni fogok. Két évvel ezelőtt, mikor elhatároztam, hogy leteszem a jogsimat, akkor történt ez a kis malőr. Orvosi-alkalmassági izére mentem, hogy megfelelek e arra, hogy volán mögé ülhessek, nincs e valami komolyabb bajom, ilyesmik, tudjátok. Vizeletmintát minden ilyen helyre kell vinni, mert ugye abból sok mindent megtudhat az orvostudomány. Aznap épp papáméknál voltam. A jó öreg a mancsaim közé tolt egy üveget, hogy abba görgessek bele némi sárgát és vigyem a dokihoz. A vizsgálat meg is volt, nem találtak semmi rendellenességet és már csak a vizeletminta volt hátra, ami… nos, meglepő eredményt hozott: kimutatta, hogy két keresztes cukorbeteg vagyok, és semmiképp nem vezethetek a jövőben. Köpni-nyelni nem tudtam a hír hallatán, mélyen magamba roskadtam, beemóztam, számolgattam, hogy mennyi időm van még hátra. Orvos persze nagy hévvel közli szülőkkel, nagyszülőkkel, hogy mi a helyzet és persze mindenkinek a duplájára emelkedett a vérnyomása e hír hallatán. Aztán nagy sírások közepette papámnak eszébe jutott, hogy az üveg, amit adott nem volt más, mint egy lekvártároló edényke (aka lekváros üveg; bolti), ami kissé trehányul lett kiöblítve és ez lett az eredmény. Utána persze nyomban visszatértünk dokiékhoz, adtam egy másik vizeletmintát és kiderült, hogy egy nagyon csúnya tréfát űzött belőlem az élet. Cukorbetegség ezúttal nem lett kimutatva! Nem szoktam sok embernek felfedni ezt a kis titkomat, mert elég kellemetlenül éreztem magam ott, akkor, de így utólag visszagondolva mindig megnevettet 😀

Háát, ennyi lenne. Tudom, nem túl változatosak és valószínűleg nem fog senki álla leesni a Föld magjáig a nagy csodálkozások közepette, de ha már egyetlen ember is kíváncsi volt rám, már megérte összebulizni ezt a pár mondatot.

Köszönöm a figyelmet ^_^

Explore posts in the same categories: Minden más

7 hozzászólás - “Szevön Szikröt poszt, avagy miért akar a nép többet megtudni Junchiról?”

  1. benyoboy Says:

    5-6 nálam is megvan. TV-ben én is szerepeltem, sőt egyszer egy újság reklámjában is, még 6 évesen, de nem szívesen emlékszem vissza rá. Egyrészt mam ár utálom azt az újságot (de akkor azt még nem tudtam), és rohadt sok macera volt vele. :S

  2. Rev Says:

    😀 Szeretünk, Junchi kartá’s! Te kis cukorbeteg celeb. 😄

  3. csisz Says:

    Ez az utolsó… Ez valami kegyetlen:D Remélem nem haragszol meg, de én nagyon jól szórakoztam rajta, bár gondolom akkor nem volt ilyen mókás.
    És nézdcsak, micsoda sztárokkal vagyok körülvéve^^ Hát, azért érdekes volt ezeket megtudni, örülök, hogy megosztottad velünk:)

  4. Ashi Says:

    Az utolsón gurultam egy nagyot.. :,) “Te kis cukorbeteg celeb. XD” LOL…

  5. siklara Says:

    Uuuhh… Ez a legutolsó tiszta horror volt, kész szerencse, hogy csak a lekvár tréfálta meg az orvostudományt. 😀

  6. traumus Says:

    “3) Egy éves koromban …”
    Zsír!

  7. Junchidono Says:

    >Benyo

    TV-ben szereplés rulz ^^

    >Rev

    xDDD

    >Csisz

    Ugyan~ Én örülök, hogy megtudtam lepni embereket múltbéli eseményeim egy darabkájával :3

    >Ashi

    Megyek és meglesem a Te verzsönödet 🙂

    >Siklara

    De még milyen szerencse :); Mondjuk eddig azok az emberek, akikkel megosztottam ezt az utolsó pontot, vagy nagyon meglepődtek és bevágták a WTF fejet, vagy fetrengtek. Örülök, hogy azért sikerült belőletek az utóbbi hatást kihozni 🙂


Szójjá' hozzá!

