Az általam 10 legrosszabbnak tartott anime

sh1

A következő post lényegi eleme, hogy kiemeljem azt a 10 stuffot, melyek animés pályafutásom során a legtöbb bosszúságot okozták, azaz – alpári nyelven fogalmazva – a 10 legszarabb anime felsorolása következik, melyekhez némi indoklást is fűzök természetesen, merthogy (fél)érvek nélkül nem életképes egyetlen (le)értékelő sem ugyebár. Hangsúlyoznám, hogy a poszttal senkit nem szeretnék megbántani! A kritikák csak és kizárólag az egyes animékre lesznek lekorlátozva, nem pedig azok nézőire! Az egész poszt tehát egy személyes jellegű írás, mégis úgy gondoltam, hogy megosztom az olvasókkal is, de továbbra is hangsúlyozom, hogy senki ne vegye készpénznek, amiket lát/olvas/érzékel! Ja, és persze a yaoi animék most kimaradnak a listából, ugyanis félek, azokkal hamar betelne a 10 hely 😀

(A haladási irány: „legjobbtól” haladunk a legrosszabb felé)

10. Digimon A-tól Z-ig

Nem mintha bármi bajom lenne a -mon végződésű animékkel, hisz a célját azért mindegyik ellátja, de a Digimon úgy rossz, ahogy van. A felvonultatott szörnyecskék totál fantáziátlanok, sztori meg LOL (valamivel több szorult ugyan bele, mint derék “riválisába”, de még így is GÁ~ÁZ)… A designbeli megoldásokról meg ne is beszéljünk, bár igaz, vannak ennél (sokkal) rosszabbak is.

9. Tekkon Kinreet

Ocsmány karakterdesign, számomra semmit nem adó sztori + unalom a köbön…

8. Afro Samurai

A pozőrködést szeretem, ha nincs túlerőltetve és igényes (lásd Gungrave), viszont azt már kevésbé, ha azt ilyen visszataszító módon teszi, mint ez a szennykupac. Történet nulla, karakterek nulla, agyfasz a köbön, animáció a toppon, de ez nem fogja megmenteni…

7. Hellsing

Érzem a dühös fanok kiengedett szarvait és bekészített fegyvereit a hátam mögött, de képtelen vagyok az ilyen listákból kihagyni a Hellsinget. Ahogy többször is fogalmaztam már egyes fórumokon, számomra ez az anime nem több, mint értelmetlen vérerőszak + fanservicefest + gothicblabla kombináció, ráadásul a rosszabbik fajtából – a legrosszabból. Mentségére szóljon viszont, hogy a manga nem (olyan) rossz. Ja, és Alucardot rühellem. 😀

6. Neon Genesis Evangelion

Avagy, ahogy szoktam volt mondani: Neon GANÉzis „többnek akarok látszani, mint ami vagyok” Evangelion. Asszem ebben a kijelentésben minden benne van: soknak akarták beállítani ezt az animét, de imo nem jött össze nekik. A karaktereket sem sikerült megkedvelnem, a mecha-designjától egyenesen hányok és az, hogy az elvakult/szemellenzős fanjai minden más animét semminek tartanak, csak hab a tortán. Ok, jöhet a tényleges legalja…

5. Strange Dawn

Fertelmes seiyuu-teljesítmény, nulla karakterek, semmi sztori, irritáló gráf, és még sorolhatnám…

4. Musashi Gundou

Igazából ez csak a poén kedvéért van itt :3 Az animék történelmének egyik „csúcsa”; olyan szinten nevetséges animációval operál, hogy néha még meg is könnyeztem egy-egy jelenetet. Komolyan, nézzetek bele! Megéri 😉

3. Ergo Proxy

Eleve utálom a cyberpunk műfajt, de erre az animére még a katasztrófa jelző is kevés lenne. Amennyit láttam belőle még anno, az alapján azért sikerült leszűrnöm a lényeget: este, mikor álmatlanságban szenvedünk, előkapjuk az egyik random epizódot és máris az álmok földjén találjuk magunkat. Nyugdíjas, álmatlanságban szenvedő pácienseimnek fix, hogy ezt írnám ki receptre.

2. Weiss Kreuz

Félek, hogy előtörne belőlem az az eddig megbúvó énem, akit még nem ismertek… Legyen elég annyi, hogy az animáció + grafika kettős a padlót súrolják, a plot meg röhej…  xDD és végül következzen a lista legelső helyezettje, ami nem más, mint a(z)…

1. Akuei to Gachinpo

Így van, ez az anime végzett nálam az első helyen. Egyszerűen nincs elég lehúzó kifejezés a magyar nyelvben, amivel illethetném ezt a szemetet. Gyakran előkerül benne a WC, amin sokszorta lehúzzák magukat a szereplők. Én legszívesebben az anime készítőit húznám ott le, de persze nem a csatornában kötnének végül ki, hanem a 100 legzúzosabb pankrátor ketrecében, hogy mégis gondolkodjanak el azon, mit is szabadítottak a világra. Worst anime evar!!

Köszönöm a figyelmet ^.^

Explore posts in the same categories: Minden más

48 hozzászólás - “Az általam 10 legrosszabbnak tartott anime”

  1. baluzz Says:

    Ez nem is annyira vészes ellentétben az enyémmel!:) Na arra már le fikázhatnak!:)

  2. Junchi Says:

    >Baluzz

    Az fix xD; Csoda, hogy még csak ennyi a comment ^.^

    Amúgy azt elfelejtettem megemlíteni, hogy ugyan kimaradtak, de a listába jó eséllyel bekerülhettek volna még a következők: Kai-Doh-Maru, Elfen Lied, Beyblade, Ninja Resurrection és a Blood+

  3. Sunyi Nyufi Says:

    Csak azokat írom le, amikkel nem értek egyet, de figyelembe veszem, hogy ugya az egész alapvetően ízlés dolga ^^

    Hellsing
    A sorozat… hát nem a legjobb ez tény. Az OVA viszont klasszisokkal jobb. Szóval ha a manga tetszett, akkor érdemes azokat nézni, mert azoknak ráadásul még a grafikája is jó 🙂

    NGE
    Én szeretem. Nem mondom, hogy a legeslegjobb dolog a világon (sőt, az anime ranglistámon egészen sokadik lenne), de nekem tetszett a mondanivalója.

    Ergo Proxy
    Én alapvetően imádom a cyberpunk-ot. Ennél fogva Ergo Proxy a kedvencek közé került igen hamar… meghát igazából odavagyok az olyan animékért, amit az elején abszolút nem értek, de az utolsó részre minden összeáll 🙂

    Nekem a legrosszabb anime lista csúcsán tuti, hogy H2O ~footprints in the sand~ lenne, meg Clannad movie… meg Loveless 😄

  4. Atrix Says:

    *készíti a fegyvereket* Nah jó nem… 😀 Igazából már rég tudom, hogy egy csomóan utálják a Hellsinget, én meg már megszoktam.xD Akuei és Gachinporól meg nem nyilatkozom mert már annyira szar… 😀 Most komolyan ki az a beteg aki ilyet kitalál?? De egyébként, ízlések és pofonok.xD Lehet, hogy van annak is fanja. 😀

  5. Miyazaki Says:

    Digimon: a Digimon vezetett be az animék és mangák és Japán világába annak idején ^^’ Nekem tetszettek, néha most is meg-megnézek egy-egy részt nosztalgiaképp, de a szinkront azt tényleg nagyon-nagyon elcseszték…

    Hellsing: a manga jó, szeretem 🙂 De az anime (nem az OVA, hanem a 13 részes) befejezése, a más történet nem tetszett. Viszont a zenéje… az endingje még mindig az mp3-lejátszóm sokszor játszott alanya 😀

    NGE: nagyon meg kéne már néznem…..

    Akuei: no comment 😄 úgy hülyeség, ahogy van… 😄

  6. benyoboy Says:

    Nekem tetszett a Gachinpo, lol. 😀

  7. Nekomajin Says:

    Digimon Tamer RULZ! (…ana, ha nem rontották volna el ezt a jó kis történetet. 😀 )
    Amúgy én imádom az EVA-t. Nem látok bele semmit, meg nem tartom szarnak a többi animét, de engem padlózott, mikor néztem. Kilövés! 😀

  8. Junchi Says:

    >Nyuf

    Teszek egy próbát a Hellsing OVA-val (komolyan!), de ha este ismét rémálmaim lesznek, mint anno a sorozatnál, Téged teszlek felelőssé 😀

    Btw, a H2O még nem is olyan rossz ^^””

    >Atrix

    Igen, kissé próbáltam visszafogni magam, hisz tudtam, hogy Hellsing-fan vagy (namegpersze Siklara :D) szal nem szerettem volna túlságosan megfeszíteni a húrt ^.^; Amúgy Akuei-nek is van fanja, lásd: BenyoBoy, akiből hivatalosan is kiábrándultam xDDD

    >Miyazaki

    Ja, azt ki is felejtettem, hogy azért a Hellsing nem a reménytelenség tetőfoka, ugyanis a zenéi nekem is rohadtul bejönnek 😀

    >Neko

    Nem is rád gondoltam, mikor írtam az EVA-t ^^”; Inkább azokra az életformákra, akikkel még anno (meg most is) találkozni lehetett külföldi fórumokon. Na, azok a 3-as számú fanboyok halmazába tartoztak… Mert tudjátok, 3-féle fanboy van-> Az első kategória a mérsékelten rajongó boyok halmaza, a 2. az elvakultak csoportja (ebbe tartozom én is ^^) és a 3. a reménytelen kategória és az NGE fanboyok nagyrésze ide tartozik. Na, ők azok, akik tényleg minden más animét pocséknak könyvelnek el, hisz életük értelme (az NGE) már mindent megmutatott nekik, amit csak lehet xDD

  9. csonti Says:

    Az ergo proxy nekem is bejött, de úgy látszik ez ízlés kérdése, mint sokminden más. Junchi majd írd át a linkem, mert váltottam. 🙂

  10. luggeriano Says:

    Ember ! Tiszta hülyeség a listád sorrendje !!!! Na és hol maradnak innen a szar BL és YAOI animék a TOP-ból he? XDXD (Gravitation, Dzsungel Románia, Loveless , Enzai és társai XD) Szivem szerint azokat pakolnám a TOP 10-ed elejére 🙂

  11. fuzaco Says:

    De úgy csak nem pakol animéket, hogy nem látta őket. ^^ (Vagy BL animéket nézel, Junchi? ^^)

  12. Rev Says:

    LOL, rendben. Következő posztom:
    Az általam 10 legrosszabbnak tartott yaoi
    Höhö~

  13. Junchi Says:

    >Csonti

    Jaja, ízlések & pofonok 😀

    >Luggi

    Ööö… olvastad a bevezetést? :D; Ott leírtam, hogy a yaoi animéket kihagyom a listából, mert féltem, hamar betelt volna az a kevéske 10 hely ^^

    >Fuzaco

    Ejj, ne akarj velem összefutni az utcán xDD; Még viccnek is rossz!! Yuri-fag vagyok, dammit 🙂 (bár a Mirage of Blaze és a Fake az elfogyasztott termékek listáján hever…).

    >Rev

    Várjuk-várjuk ^^

  14. miranu Says:

    OMG 😀 Van amivel egyetértek, sőt majdnem mindennel. Azért van kivétel is.

    Ergo Proxy nekem tetszett, unalmas volt de mégis volt valami, ami miatt nem tudtam unatkozni rajta, főleg a végén 😀

    Hellsing: manga király, OVA király, TV=szar a köbön.

    NGE: Nah igen, középsuliban néztem meg.. épp kilábalóban voltam a depresszióból, nah ez a szemét majdnem visszahúzott.. haragszom erre az animura..

    Afro Samurai: no comment, csak azt, hogy jön a folytatása, rettegj 😄

  15. Junchi Says:

    >Miranu

    Én nem csak haragszom az NGE-re, hanem az egyik legfőbb ellenségem is egyben ^^; Afro Sámuel kettőbe meg már csak a lulz miatt is bele kell lessek 😀

  16. sjonna Says:

    Ebből kb. hatot tudnék véleményezni. Nálam az összes “mon” az első helyen lenne, bár az is igaz hogy nem említhető együtt pl. a Hellsing-el (ez egyébként a legunalmasabb rajzfilm amit valaha láttam, persze csak a Blood+ után). Ha készítenék ilyen listát (ami nem fog megtörténni) a kodomot és a seinent sem tenném össze. Ettől függetlenül megértelek teljesen, szóval jó ez úgy ahogy van.

    És jól tetted hogy kihagytad a listádból a yaoit, mivel a téma már tényleg lerágott csont(darab), amit már csak a döglegyek szállnak meg. Há’ kinek kell az? Senkinek.

  17. Elhaym Says:

    Nekem a hellsing manga sem jött be. 3. kötetet néztem meg, az épp Alucard henteléséről szólt végig.

  18. Nekomajin Says:

    Mondjuk a Hellsinget a végig hentelés miatt nem szeretni az olyan, mint a vizet nem szeretni, mert nedves. ^^”
    Tény, hogy a Hellsing sorozat, mint film, úgy unblock nem a legjobb a világon, de azért a hentelés igen rendesen meg van benne valósítva. :3

  19. Kandur Says:

    Miranu: Afro Samurai: no comment, csak azt, hogy jön a folytatása, rettegj 😄

    És GONZO készíti! Rettegj even more. ^^

  20. Junchi Says:

    >Sjonna

    Vehetjük nyugodtan úgy, hogy az összes yaoi anime a 3. és 4. hely között tanyázik ^^

    >Elhaym

    De a manga azért még valamilyen szinten fogyasztható 😀

    >Neko

    Hmm, ha már mindenáron hentelést akarok, akkor előkapom a Gantzot, ami viszont király 😀

    >Kandur

    Azért a Gonzo nem mindig jelenti azt, hogy Epic Fail. Lásd: Gankutsuou, ami nálam TOP3-as cucc ^^

  21. Soa Mark Says:

    Naruto hol van?
    Az egy merénylet az emberiség ellen, de kinek mi 😐 … 😄

    10. Dzsigimony, láttam belőle 1 percet! többre nem emlékszek :/
    9. Szerintem is
    8. Nincs az az Isten, hogy megnézzem 8D
    7. Arukálj fost mívelt a TV műsorban de az OVA türhető volt 😉
    6. Crybaby-kre nem vagyok vevő….
    ..
    ..
    ..
    ..
    1. Aksi és Gazsi 😀 wheheehheehehe
    Gagyi South Park klón 8D

  22. Elhaym Says:

    Nekomajin : Én jobban szeretem ha a történeten van a hangsúly, nem a harcon. Pl a legjobb ilyen téren a Suikoden, Xenogears és a Metal Gear. De még van pár.

    Junchi: valószínű épp kifogtam a leggyengébb kötetet,

    >Azért a Gonzo nem mindig jelenti azt, hogy Epic Fail. Lásd: Gankutsuou, ami >nálam TOP3-as cucc ^^

    Egyetértek. Chrno Crusade és a Gankutsuou nálam is Top 10es.

  23. Kandur Says:

    Junchi: Igaz igaz… GONZO csupán az esetek 90%-ában jelenti azt, hogy FAIL. 😀

    Tedd akkor most ehhez hozzá azt is, hogy “Afro Samurai”

    BTW, mintha már kirakram volna már annak a trailerét valamikor 1000 éve….
    http://everythingimpossible.wordpress.com/2008/08/27/noooooooou-please-noooooou-d/

    ^^ Feel the PAIN. ^^

  24. Junchi Says:

    >Soa Mark

    A natúr vezsönös Narutóval nekem semmi bajom; akkoriban még tudtak igényes epizódokat kihozni belőle 😀

    >Elhaym

    Íjj, tényleg, a Chrno kimaradt, pedig az sem rossz fogás, sőt… ^.^

    >Kandur

    Na nem mintha terveztem volna, hogy megvaccsolom a köv adag fekaszamurájt, ha kijön, de ez a trailer csak mélyebbre süllyeszti a cuccot a szememben ^^; Hatehatehat!!

  25. nihilus Says:

    A Hellsing sorozat tényleg nem nagy eresztés, de szerintem csak fájdalmasan középszerű. Nálam top 3 az NGE, azzal nem értek egyet. 😀
    Az Akueit én néztem és röhögtem, annyira nem volt rossz.
    A Tenjou Tengét nagyon hiányolom a listából…

  26. bviktor Says:

    Junchi: Csinálsz olyan postot:
    “Az általam 10 legjobbnak tartott anime” 🙂

  27. Junchi Says:

    >Bviktor

    Talán majd egyszer igen… 🙂

  28. wagner20 Says:

    engem is sikerült megsértened, ugyanis a Hellsing (a manga és az OVA)a második kedvencem, az NGE meg majdnem az első sorozat volt amit végignéztem és nagyon tetszett. Tekkon Kinkreet meg Ergo Proxy a megnézendő listámon van, az előbbi nagyobb bejön az animáció meg a dizájn miatt.

  29. Innera Says:

    Na végre valaki, aki szintén szarnak tartja a Hellsinget!
    Alapvetően persze nem lenne bajom vele, de nagyon nem méltó a mangához, a hangulata pedig nulla. Tudom, hogy sokan szeretik, meg kultanime(elvileg) de én nagyon nem bírtam élvezni…

    Az NGE-t sokan szeretik és sokan utálják, de szerintem egy zseniális alkotás, ami mérföldkő az anime-történelemben! Olyan pszichológiai dolgok vannak benne, hogy néha köpni-nyelni nem tudtam.A seiyuk teljestménye pedig átlagon felüli (Animéket amúgy utáló lakótársam aki tavaly télen nagyon rákattant, az alábbi módon jellemezte:” Hááát…az angol szinkronnal jobban érthető, de a japán szinkront ajánlom inkább. Shinji visítása utánozhatatlan!:)”)

    Tipikusan az az anime, amihez el kell olvasni a mangát. Nehezen emészthető.

  30. Sid Says:

    Ergo Proxy szar?! Na neee, én ezt meg sem láttam jó?:D
    Én nagyon szeretem csak azért 😀
    A többit meg még nem igazán láttam ( elbújkál a csúnyán néző szemek elől.)

  31. Szuzi Says:

    Ehh… jó dok kritika:D ennek még a felét nem láttam pedig már rengeteget megnéztem… Ha az anime már az elején nem tetszik akkor is megnézem ez már csak ilyen megszállotság nálam=) a Hellsing nem fogott meg … mármint alapból vámpír mániás vagyok és votlak bene dolgok amik tetszettek… a szereplők meg iylesmik külön külön jók voltak de pont ez tette nevetségessé az egészet mert összehangolni nem lehetett őket.. hát ez van=/ de én még mindig tudok modnani két anime-t biztos betennél a listádbaxD de ha nem is midnkettőt az egyiket biztos=) a kevésbé idegesítő az a Sayonara Zetsobu sensei és ami még az én mérhetetlen türelmem is próbára tette és az 1. évadnál nem tudtam tovább nézni az a Princess Tutu… ha már orvosi ajánlásokról volt szó én ezt a kettőt ajánlom azoknak akik amortizálódni vagy agyhalált szenvedni akarnak=) jó szórakozást .. én is ezt teszem ezeknek a pocsék animek végignézésévelxD bár a wc-n lehúzóstól előre félekxD

  32. Szuzi Says:

    öhh… nem dok hanem sok… mentségemre szolgáljon h ajnali 1 óra van és lány vagyokxD a többi helyesírási hibát nincs kedvem végigolvasni =)

  33. Szuzi Says:

    jah és mégvalami.. bocsi h nem hagylak titeket de msot vmiért nagyon belelendültem.. az Evangelionról a véleményem.. nah hát asszem ez az a pont mikor előre is elnézést mindenkitől senki megsértése nem a célom de tudom ha belekezdek tuti eldurvulnak a dolgok és este van szólval nem fogok formalitásokra ügyelni=) … Nah szóval.. Evangelion … asszem én köztes ember vagyok mert mint anime technikailag jó nem lehet rá azt mondani mint digimon esetében h jesszus… deha egy oylan ember szemszögéből nézzük aki mondjuk nem a pszihikai mondanivalójára kíváncsi akkor egyszerűen pocsék… jó persze ilyenkor ott van h akinek nem tetszik nem kell nézni..de vannak olyan megszállottak mint én xD A történet viszonylag jó egész érdekes storyt lehetett volna összehozni belőle de a szereplők az egészet szét cseszték… most istenem mi az élvezet abban h van egy hallgatak kiscsaj akiről kiderül h még csak nem si ember és semmi sem zavarja és a személyisége is 0 és idegesítő és nyalizógép és könnyű kihazsnálni és wááá… aztán ott van egy beképzelt önfejű idegesító cafka aki csak amgával törődik mikor az ő értéke a békasegge alatt van és senki se oltja le normélisan és küldi el a picsába mert h neki miylen nehéz volt… és végül ott van sinji… asszem róla nem mondok semmit … még a végén egy éves tiltást kapnék netről.. persze az is lehet h én értelmeztem félre… de sok animet láttam így van viszonyítási alapom… és bár nálam hangulatfüggő h milyeneket szeretek éppen… ami nálam nagyon durván szeszélyes… pl most nagy agyelborulásomban egy nap aloatt kivégeztem egy yaoit és még tetszett is.. sztem itt a vég és lassan elpatkolok=) mind1… evangelionhoz sose volt hangulatom és ha csak eszembe jut jujj… a darker then blacknek volt még hasonló kisugárzása de csak akkor ha a kapuról vagy annak túloldaláról volt szó de ott a szereplők személyiségének passzolása és a történet rendes megformálása ezt ellensúlyozta… valaki aki innen szereti az EVA-t lécci írjon le nekem annyi ésszerű és értelmes érvet amivel megmutatja h az evangelionnak van pozitív része is magában a történetben szereplőkben stb.. olyan dolgokról beszélek ami nem csak egy típusú elvárásnak felel meg… előre is köszi és megpróbállak nem zargatni tovább a hülyeségeimmel.. xD jóéjt..

  34. Szuzi Says:

    najo ez már télelg az utolsó.. csak annyit akartam h amennyit jár a szám (ujjam) regény író is lehetnékxD)

  35. Valaki Says:

    Az NGE mint legrosszabb anime? Úristen valaki hűtsön le.. Ember, az egy stílusteremtő a maga módján, értékekkel és mondandóval megtoldva. Vagy csak direkt nem vetted ezeket észre?

    • Junchi Says:

      Igen, pontosan a hozzád hasonlókról írtam a bejegyzésben is, és vagytok az egyik okai annak, hogy a Világból is kilehet kergetni engem ezzel a szarral.

      Btw lol’d at “stílusteremtő”. xDD Az “értékeket” meg jah, direkt nem vettem észre, hisz eltakarták a pofámba nyomott fanservice-szel, az angst-ben fetrengő főhőssel, az oktaéderangyalokkal, meg a többi DEEP-séggel.

    • Dodgers Says:

      “…értékekkel és mondandóval…”

      Akármennyire is tetszett az NGE, ezeket a jelzőket kicsit túlzónak érzem, főleg a mindfuckos utolsó két rész után. Azt nem vitatom hogy jól sült el a beléfeccölt munka, a sztorija jó és maga az anime is szórakoztató, de attól kicsit messze van hogy ezeket a jelzőket egyértelműen rá lehessen aggatni.

  36. Péter Says:

    Csodálkozom, hogy kihagytad az Elfent. =)

    Amúgy nem akarom védeni az NGE-t, de bizony tény, ha a legtöbb deepnek kikiáltott animében csak negyed ennyi komolyság lenne, már örülnék neki.

    Fanservice nélkül pedig nincs anime (se manga) ennyi erővel minden animénél, mangánál lehetne ez egy contra faktor, mint ahogy a túljátszott agonizálás is, tekintve, hogy a legtöbb animében a karakterek túlérzékenyek.

    • Junchi Says:

      Mondom, a lista erős szerkesztésre szorul(na), de, ha a 10-be nem is, 11-nek még bőven beférne. 😀

      Az meg, hogy fanservice: lehet azt értelmesen is, nem ezt a “bele a pofádba” stílust alkalmazni, ráadásul nem tudom, hogy egyáltalán mi keresnivalója egy ilyen (elvileg) mély műben.

      • Péter Says:

        Nos a fanservice egy elég tág fogalom, hisz nem csak teszem azt a pantyshot, vagy a csöcsbevágás tartozik ide, hanem minden olyan elem, ami érdemben nem mozdítja előre az eseményeket, csak kizárólag a fanok szórakoztatása végett került bele.

        Engem nem zavar, amíg két feltétel teljesül:
        1; Van mellette érdemi cselekmény.
        2; Ízléses.

        NGE ilyen szempontból mindkét feltételt teljesíti, tehát a fanservice szolgálja az animét, és nem fordítva, mint manapság egyre több sorozatnál.

  37. asd Says:

    Attól még,hogy a kedves szerző nem érti meg némelyik anime (pl. Ergo Proxy) történetét, nem szar.

  38. Mangekyo022 Says:

    Bátor vagy, hogy az Evangelion-t betetted a legrosszabbak listájába, mert az Elfen Lied-hez hasonlóan ezt is nagyon szeretik a “sötét lelkű tinik”, főleg a 2 órás “The End Of The Evangelium” című masztrúbálós WTF-ot!

    Amúgy tudtad, hogy hamarosan lesz Digimon Adventures 3? IGEN, Digimon Adventures 3! Szóval mindegy, hogy lezárták azt a szálat, “folytatni” akarják. 😉

    • Junchi Says:

      Ezt a listát 6, azaz hat éve nyomtam ki magamból. Visszaolvasva legszívesebben törölném az egészet (sok más bejegyzéssel együtt), de a nosztalgia megakadályozza ennek kivitelezését. Érdekes néha visszaolvasni ezeket is.

      A lista természetesen mára erőteljesen elavult, illetőleg akkor sem volt nagy hitele, lévén nem is egy olyan cím került fel rá, amiből jobb esetben 2-3 PERCET ha láttam. NGE-vel azóta megbékéltem, sőt egy jó animének tartom (az EoE pedig úgy zseniális, ahogy van), viszont a Hellsinget és az Ergo Proxy-t a mai napig tűzre vágnám, ellenben a Musashi Gundóval és a Weiss Kreuzzal, amik csak szimplán röhejesek.

      Digimon 3: Nem tudtam róla, bár őszintén szólva nem mozgatott meg bennem semmit ez a hír. Nem nekem szól.

  39. Foma Says:

    De jó, hogy rátaláltam erre a bejegyzésre. 🙂 Én is az NGE-hez szólnék hozzá. Most sikerült a végére érnem (mármint még csak a 26. részig), de a végére már eldobtam az agyam tőle. Jó sorozat, kellően tartalmas is, de kb. mintha begombáztak volna évad utolsó harmadára. A főszereplők túlérzékenysége még hagyján, de hogy semmit nem normális ember módjára kezelnek, az már szöget ütött a fejemben. Sajnálom, hogy a zárás ennyire függőben hagyta a történetet (és valahogy nincs kedvem az utólagos befejezéshez). Ettől függetlenül én még egy top50-es legrosszabb listára se tenném, de az is biztos, hogy a top10 best-re se kerülne rá.

    • Junchi Says:

      Wow, már el is felejtettem totál ezt a bejegyzésemet. Mármint nem is magát a blogposztot, hanem, hogy miket is vittem fel rá.

      Az NGE amúgy egy érdekes eset: anno tényleg nagyon utáltam és irritált, azóta viszont cimborákká kupálódtunk. Top10 (szubjektív) bestbe mondjuk én sem raknám bele, ahogy valsz egy 50-be sem, viszont a lezárásnak számító EoE-t egy anime-filmes tízesbe annál inkább. Azt mindenképp nézd meg, szal egy az, hogy köröket ver a sorozatra, kettő, hogy voltaképp ez az egész NGEposz zárása és az utolsó két részt is egészen másképp fogod látni.

      A listára visszatérve kissé kuncogtató a látvány, noha lenne egy-kettő, amit a mai napig ugyanúgy beraknék egy kurrens rockbottom 10-be, mint ebbe a bronzkorból szalajtottba. Példának okáért az Ergo Proxyt kapásból, de a Tekkon Kinkreet sem úszná meg, mint az egyetlen animefilm mind a mai napig, amit 20 perc után kinyomtam és reflexből töröltem is a francba.

    • cheatergs Says:

      No, igen, az NGE eredetileg tervezett vége az EoE-ben látottak lettek volna, csak állítólag elfogyott a lé, így vészforgatókönyvnek bedobták az uucsó két rész krikszkrakszját.
      Aztán egy évvel később mégis lett zsé, úgyh befejezték végre az NGE-t.

      Nekem az NGE egyike a legjobbaknak, de nem azért, mert annyira el vok mosva tőle. Anno közepesnek értékeltem első animés élményeim egyikeként, gondolván, h egy régi anime, azokat sokat fejlődött az ipar. Hát vissza sokat.
      Azóta beláttam, h az NGE-szintű cuccokat többévente köhögnek ki nagy erőfeszítések árán, úgyh meg kell becsülni ezt a címet.

      A Rebuild meg éppenséggel frankón párhuzamba állítható az SW prequel trilógiájával.


Szójjá' hozzá!

