Bleach ep203 + némi korrigáció

Kegyetlenül vártam már ezt az epizódot, hogy végre kidobják RAW-ban; a türelmetlen várakozás pedig meghozta gyümölcsét, ergo egy jóókora EPIC WIN jelzőt ebbe a posztba!

tajcso
(mintha Oomaeda és Iba feje kissé összement volna xD; Amúgy rulzik ez a kép :3)


Az elején némi időhúzás, Nnoi flashback, ami valahogy cseppet sem érdekelt. Dögöljön végre meg és jöjjön a lényeg! Némi angst és comic után jött is, csak kissé lassan, de nem gond, hisz ekkortájt az érdeklődési szintem valamerre a végtelen felé konvergált. Stark belépője (el is felejtettem, hogy Rikiya Koyama szólaltatja meg xD) és Inoue elrablása után Aizenék következnek, amint Karakura látképét csodálják, majd Tousen Tentei Kuurája jóvoltából drúl hangú főgonoszunk megosztja, hogy mit is tervez a jövőre nézve: Elpusztítani Karakurát és bezsebelni a Király Kulcsát. Eperke szülővárosa és barátai/családja tehát nagy veszélyben forog, azonban jön egy jóóókora plot twist, majd egy elegáns mozdulattal kicserélődik a város egy másolatra és megjelenik végre valahára a maradék 6 tájcsó is. Ugye emlékszik még mindenki a mangában arra a két oldalas képre, mikor kúlos pozíciókat felvéve állnak kapitányaink a fellegek közt? Már akkoris erősen nosebleed kategória volt, de így színesben, animálva tényleg szükségem volt két tamponra :D; Ezután következett egy szemből kép is (ld.: fent), ami szintén rulzott, majd mindenkiről egy-egy felvillantott scene. Persze Aizenék sem panaszkodhatnak, sz’al, mikor a Top3 espada és fracciónjaik előmásztak a lyukból szintén nagyon ütősre sikeredett. A végeredmény tehát: 6 tájcsó, 4 hadnagy kontra 3 ex-tájcsó, 3 espada és 10 fracción. Mi lesz itt? Há’ WAR!! A végére még előkerül Ulquiorra is, aki tárt karokkal várja Ichigo érkezését.
Mmm. Az utóbbi idők egyik legjobb Bleach epizódját volt alkalmam begyűrni. Ilyen grafikát kérhetek a jövőben is, tisztelt Studio Pierrot?

…és akkor egy rövidke helyzetjelentés így a végére: Mint az az előzetesből is látszott, a köv rész egy filler lesz kedvenc, imádott karakterem, Lurichiyo társaságában. Miellőt azonban felcsapnánk sírásónak, sajátunkkal kezdve a sort, megnyugtatok mindenkit, hogy nem egy hosszabb filler saga veszi kezdetét, hanem egy mindössze két részből álló mini-saga. Egyszerűbben fogalmazva most jön két hét pihi és aztán a 206-os résszel kezdetét veszi a Pendulum mini-széria animében is. Tűkön ülve várom és persze ajánlom, hogy a chibi karakterek überkjúútak legyenek, különben… Argh!

P.S.: A manga blogolása természetesen folytatódik tovább, amint történik valami érdemleges is, mert habár eddig tetszik az Ichi-Ulq harc, de annyira nem lettem azért felcsigázva, hogy mindenképp billentyűzetet ragadjak… :/

PP.S.: Asszem, ez a posztom egy kis korrigációra szorult

Explore posts in the same categories: Bleach

14 hozzászólás - “Bleach ep203 + némi korrigáció”

  1. hollowRukia Says:

    Pendulum \o/
    Azt hogy várom már! Ma el is kezdek Bleachet nézni újra 😀 Most megkívántam megint.

    A mangáról már elmeséltem a véleményem, ami nekem sem volt sok erről a fejezetről. 🙂

  2. csonti Says:

    Sztem is mostanában ez volta legjobb rész de azért még a pendulumra nagyon kivi vagyok. Mié pont Luri-chan? Lemarom magam… Lett volna inkább talkshow Kariya-val…

  3. csonti Says:

    Ja igen egyébként hol van Ikkaku, Renji, Yumichika? Ők TV-ből nézik a dolgot majd?

  4. csonti Says:

    Bocs. Renji nem, csak Ikkaku és Yumi. Fákk, hogy nem lehet szerkeszteni a posztot. 😛

  5. fuzaco Says:

    Majd megtudod. 🙂 (elég fontos szerepük lesz a war elején)

  6. miranu Says:

    Hát Studio Pierrot, ennél kevésbé elcseszett grafikát kérnék 😄
    Egyébként rendben volt, de már a fejek láttán éreztem azt a kellemetlen csikaró érzést a koponyám hátsó részében, amely olyankor van, mikor szenvedek 😮

  7. csonti Says:

    A gráf sztem sem volt jó. Az maradt a amilyen volt. 😛

  8. traumus Says:

    Én most elégedett vagyok, mert az elmúlt részekben megkaptam, amire már rohadt rég várok. Jól össze is fogom vágni egybe az egész kenpachi-nnoitora fightot.

  9. traumus Says:

    Ja, és a végén… szegény flatSoifong 😀

  10. Junchi Says:

    >Csonti

    Ahogy Fuzaco is említette, majd meglátod, mi van/lesz Ikkakuékkal :3; Mindenesetre elég fontos szerepet kapnak.

    >Miranu

    Most mér’? :D; Oké, a fejek néhol tényleg katasztrofálisak voltak, de a gráf úgy általában véve nagyon igényes volt. Legalábbis rég láttunk már homokon és uncsi épületeken kívül mást, szal én már egy jól designolt villanyoszlopnak is örültem xDD

    >Trau

    Zaraki-Nnoitra harc valóban nagyon jó volt in anime. Mangában anno majdnem bealudtam rajta, de mozgóképben egész jó dinamikát varázsoltak össze úgy ánblokk az egész fájtnak. Bár a második részben azért lehetett volna több gore, de amúgy teljesen rendben volt. Ja, és gonosz vagy :[ xD

  11. Nekomajin Says:

    Ez egy ilyen mindenki morcos fejet vág rész volt. 😀
    Egyébként tényleg RULZott, és nagyon remélem, hogy a TPB is legalább ennyire jó lesz. Shinji RULZ! *_*
    Az a két rész filler meg kell már. Azért egy ilyen Kenpachi fightot ki kell pihenni. 😛 Annak meg külön örülök, hogy lecsó hercegnő lesz benne, mert a valaha alkotott legkevésbé idegesítő idegesítő-karakter. 😀 És remélem, hogy Frédi és Béni is benne lesz. 😄

  12. Junchi Says:

    >Neko

    Persze, hogy mindenki morcos fejet vág, hiszen tudják, mi vár rájuk ^^; TBTP-t meg én is ajánlom, hogy üssön, különben…

  13. hollowRukia Says:

    Frédi és Béni XDDDDD
    Az teljesen igaz, hogy nem Ruricsán volt idegesítő, hanem ahogy Icchi állt hozzá…

    Bleachben amúgy is mindenki morcos fejet vág mindig, én ezért szeretem 😀
    Kivéve Guri meg Renji, ők néha vigyorognak is. Ja meg, Shinji 😀 Shinji amúgy is iszonyat nagy arc.

  14. Nekomajin Says:

    Remélem, lesz vagy 10 rész a TBP, mert annyira jó lenne! *_*
    Ha kicsit kibővítenék, akkor akár… Áhhh, de jó lenne! 😀


Szójjá' hozzá!

