100 000

100000

Reggeli ébredés után, ágyikómból frissen kimászva siklottam fel a blogomra és lám, megtörtént a “csoda”: a Blog látogatottsága elérte a mágikus, hatjegyű számot :3

Ezúton is arigatyó minden olvasómnak, látogatónak, idetévedőnek, meg úgy ánblokk mindenkinek, aki valaha is megfordult errefelé netes garázdálkodásai során 😀

Köszönetem jeléül itt egy kis Gintama-móka a.k.a az egyik kedvenc jelenetem a sorozatból:

Explore posts in the same categories: Minden más

24 hozzászólás - “100 000”

  1. M@D_FiSt Says:

    grat!
    (kicsit megijedtem, hogy már én is túléptem, de még 500 kell az én 100000-mhez)

  2. black87 Says:

    óhpaz, gratu!

  3. Rev Says:

    Ez is csak azé’ van, mert sok a Blícsfan. 😀

    Gratu! Epic 100k is epic! Bele kell húznom otthon… :3

  4. Rev Says:

    Oh és ne haragudj, de:

    :S

  5. Kayama Says:

    Hűha, gratula! 😀

  6. bviktor Says:

    Szuper, grat. 🙂

  7. Arsted Says:

    Gratula ^^

  8. Junchi Says:

    Köszi szépen mindenkinek :3

  9. outsyder Says:

    engedje meg uram, hogy hadd gratuláljak eme kitűnő teljesítményhez!^_^

    Rev: ba****i, menj a fenébeXD

  10. hollowRukia Says:

    Haha, erre a részre emlékszem! 😀 (és kivételesen Yamazaki miatt és nem Hijikata-san miatt XD)

    Am omedetou! 😀

  11. Junchi Says:

    >Boyz ‘n senpai

    Arigatyó :3

  12. terika Says:

    Nah úgy látom másnál is (nem nálam eheheh) hatszámjegyűvé vált a stat. Gratu Junchi, csak így tovább! 🙂

  13. BenJoe Says:

    Junchi

    A blogod linkjét kitettem a sajátomra. Remélem nem baj, ha igen, szólj és leszedem.
    Cserébe, ha akarod, kirakhatod az enyémet a te listádba. A címe elérhető a nevemre kattintva.

    További szépeket!

  14. BenJoe Says:

    Jah, egyébként grat a 6számjegyhez.

  15. Junchi Says:

    Lol, már miért lenne baj? :D; Már fent is vagy a kollégák között :3

    Ja, és köszi ^^

  16. Adiz Says:

    Junchi,

    Benhez hasonlóan én is vettem a bátorságot és kitettem a blogod linkjét a saját oldalamra. 😀

  17. Junchi Says:

    >Adiz

    Nem is tudtam, hogy neked is van blogod 🙂

    Mindenesetre már kint is vagy :3


Szójjá' hozzá!

