Bleach Ch366/Ch367

Múlt héten ismét elmaradt a Blícs manga blogolása, de most igyekszem pótolni (nah, nem mintha sokat tudnék rizsázni a múlt heti adagról…).

Ch 366~
Igazából semmi említésre méltó dolog nem történt, maximum a fejezet legvégén lévő scene. A lényeg igazából egy velős erődemonstráció a vaizardok részéről, melyben mindenki előkapja a maszkját, majd látványos keretek közt aprítják fel a nagydarab izé szájából előkerülő gillian-hordát. Shinji a ch végén Aizent szeretné maszk nélkül (lol!) lecsapni, de pechére…

Ch 367~
…Tousen beleavatkozik. Fekánk fejébe veszi, hogy végez Shinjivel, azonban Komamura megállítja. Rókakoma egyébként szeretné, ha ők és a vaizardok egyesítenék erejüket a közös jó érdekében, meg stuff, amibe a vaizardok bele is egyeznek, tehát van pár új felállás:

Hiyori + Lisa + Hitsugaya (kíváncsi vagyok, mi újat tud még mutatni… -_-) vs Harribel
Hacchi + Soifon (+ Oomaeda? Nem kéne…) vs Barragan
Love + Rose vs Starrk
(Valamint Kenseiék jól elvannak Wandergyökérrel, meg a nagydarabbal.)

IMO korrekt felállás. Ahogy Kandur is írta: a primera kapott két ex-kapitányt, Harry meg két ex-hadnagyot. Teljesen logikus. Soifon-Hacchi páros meg egészen jól hangzik.

Komamuráékhoz visszatérve: egyértelmű volt, hogy egyszer szembekerül Tousennel, így itt a remek alkalom, hogy szétrúgja az árulásban rekordokat döntögető koromember nemesebbik felét. A fejezet végén még Hisagi is megjelenik, elvégre neki is van egy kis elintéznivalója ex-kapitányával.

Jó ch volt, nagyon is!

Explore posts in the same categories: Bleach

12 hozzászólás - “Bleach Ch366/Ch367”

  1. Stanislav Says:

    És Kensei? Távolsági bombázó. 😀 Szerintem lazán kaphatná Barragan-t, amíg Hacsi felgyógyít mindenkit.

    btw Junchi, gyere már valamikor msn-re, kérdeznék valamit. 🙂 Jó lenne. 😀

  2. Sid Says:

    Az ám, jó ch volt =D Kíváncsi leszek mi lesz, ebből =D Mondjuk, most már egyre inkább annak szurkolok, hogy Histu cicust valaki szépen fejbe találja aztán meg R.I.P xD De, csak mert már szánalom, hogy mindenki vagy rá vagy Ichire veri -_-”
    Mind a mellett remélem Esmeralda 2-t (Tousent xD) Róka koma vagy Hisagi elintézi és neki is R.I.P lesz… Viszont gyanús nekem, hogy Gin túlságosan is nyugodt… vagy csak paranoiás vagyok ? o.O

    • Stanislav Says:

      Szerintem nem vagy. Én mindig is úgy tartottam, hogy Gin lesz az aki hátba döfi majd még Aizen-t is. Bár szerintem a helyszín nem itt lesz Karakura-ban.

      Gin-ről mindig a béka és a skorpió története jut eszembe.(“Nem tehetek róla, ilyen a természetem.”)

      Kérdés mikor és hol következik ez be, de majdnem biztos vagyok benne. 🙂

      • Sid Says:

        Megnyugatat a tudat, hogy nem csak én vagyok ilyen gyanakvó természetű 😀

      • viralu Says:

        Ez így oké, de Ginnek mi oka lenne hátba támadni Aizent? Végül is már gyerekkora óta Aizen befolyása alatt áll, szóval az biztos, hogy nem valami saját cél miatt szegődött hozzá. Persze gyanúsnak gyanús, de én nem vennék rá mérget, hogy hátba fogja szúrni Aizent.

  3. Sid Says:

    Nekem is csak gyanús =D Nem azt mondom, hogy biztos. De gyanúsnak nagyon az. Egyébként; épp elég ok az, hogy gyerek kora óta befolyásolja. Szerintem.

  4. Stanislav Says:

    Többször előfordul HM-ben, hogy Aizen is szemmel tartja, vagy rászól. És kordában kell tartania Tousen-nel ellentétben. Indokát nem kell tudnunk, majd elég akkor, ha tényleg bekövetkezik.

    De ugye többször is mondták már rá, hogy “olyan ravasz, mint a(z) (ezüst-)róka”. 🙂

    Szerintem nem az lesz az ok. És szerintem elején még a saját élvezkedésére állt Aizen mellé, de most már szerintem van célja.

  5. SaiyaGin Says:

    Ez a fejezet sokkal jobban tetszett, mint az előzőek. Az mondjuk érdekelne, hogy a “betegágyból” felpattant Hisagi milyen alapon reméli, hogy szembe tudna szállni az egykori kapitányával.

    • Sid Says:

      Azon mondjuk én is kacagtam egy jót, hogy az előző ch-kban Hiasgi még Kenseit figyelte áhítattal, aztán fetreng még egy kicsit és bumm már is tök jól van xD

  6. Junchi Says:

    Ginnek valóban nem tudjuk, mik a céljai, de az szerintem is 100, hogy vannak neki. Mindössze annyi a kérdés, hogy azokat Aizennel együtt, vagy nélküle szándékozza e megtenni… Tousen meg egyértelműen Aizen seggét igyekszik a legstílusosabb módon nyalogatni, szal itt nem hiszem, hogy lennének önálló céljai.

    Visszatérve Ginre, most talán lehet belőle valami, HA mondjuk összekerülne a shotával (amit már a legelején meg kellett volna ejteni, csakhát a fangörlök visítottak volna, ha nem jut a törpe időben a képbe… >__>). Gin vs Hitsugaya + Kira ugyanolyan értelmes felállás lenne, mint ez a mostani Komamura + “félhalott” Hisagi vs Tousen. A plot mindenesetre megkívánná: Maradt egy rendezetlen ügyük még SS-ből. Harribel ellen IMHO már semmi szükség sincs rá: bukta a legerősebb plotkai-no-jutsuja bankaiban! További harcnak már nem lenne értelme, meg amúgysem volt neki Harry ellenfél, már az elejétől kezdve sem.

    Btw ezzel logikussá válna az összes felállás: Harry ellen mehetnének Risáék: 2v1 harc. Love és Rose Starrk ellen. Szintén 2v1; Hacchi és Soifon Barragan ellen újabb 2v1, a már említett Tousen, Gin, valamint Aizent kedvére marcangolhatná Shinji és/vagy Yamatata. Mindegyik felállás logikus ÉS korrekt (lenne), szal a többi innentől kezdve Kubón múlik, I mean, ha megint előránt valami újabb fasságot, az itt és most NAGYON nem tenne jót. De most valamiért bízok benne, hogy meg tudja csinálni…

    Huh, tl;dr… 🙂

  7. Wagner Says:

    neked kéne írnod a történetet komolyan mondom 😀

  8. Junchi Says:

    Enyhe iróniát vélek e sorok közt felfedezni. Vagy csak én vagyok paranoiás? 😀

    (Btw yeey, ismét a régi smiley-k vannak. ^^)


Szójjá' hozzá!

