2009 Nyári animecon – összefoglaló

nyacon

Ismét conos bejegyzés. Szám szerint ez volt a hetedik és ha továbbra is csak számokban gondolkodunk, akkor talán nem árt rögtön az elején leszögezni, hogy ezúttal a MAT szerevezési-teljesítményét egy erős kilencesre(!) pontoznám. Az előkészületek, meg úgy ánblokk minden közel tökéletes lett, tehát nyugodt szívvel kijelenthetem, hatalmas előrelépés volt ez a mostani a részükről (később még persze részletezésre kerül, hogy miért is mondom mindezt…).

Ami magát a cont illeti: Röviden és lényegre törően jól éreztem magam. A társaság remek volt, lehetőségem akadt összefutni jópár fórumos arccal, valamint az idő is kedvezett a cosplayemnek (legalábbis vasárnap és szombat délután már a parókámat sem kellett 10 percenként lecibálnom :3). Bővebben a két nap:

~Szombat

9-felé érkeztünk, majd gyorsított tempóban másztunk be az akkor már tisztességes hosszal operáló sorba. (Maah, azért annyira nem volt vészes a dolog, legalábbis ahhoz képest, hogy rá 5 percre az eredeti sor hossza kvázi megduplázódott…) A kapunál sajna elvették a bokkenemet, merthogy veszélyes fegyvernek számít, szal… ARGH! Bejutás után a szokásos „nézzünk be mindenhova” elv dominált, majd kicsivel utána összefutottam Joker-sannal, aki a Bleach manga kapcsán mutatott egy igen kellemes doujint. Arigatyó. ^^ Következő úticél a konzolszoba volt, ahol – mily meglepő – ismét csak a szokásos adag tucat-cuccok voltak elérhetőek. Igazából nem is értem, miben reménykedek évről-évre… Mindegy, következő állomás a sushi-bár volt, ami ismét zseniális ötletnek bizonyult. Ezen a ponton masszív szomjérzet tört rám, így először az életben kénytelen voltam a PeCsában piát venni… Pofátlanul drága volt, bár számítottam rá. Utána újabb nézelődés, bóklászás, meg merchandise-okon való szemlegeltetés. Egyébként vicces, ugyanis az a faramuci helyzet állt elő, hogy mikor tudtam volna mit venni, pont akkor határoztam el, hogy nem költekezek… ^^” (ehh, pedig egy-két figurát szívesen hazavittem volna… Nah, majd legközelebb.) Jah, még egy dolog, ami ehhez a ponthoz adekvát: Szervezés = WIN! Remek ötlet volt „száműzni” a PeCsa folyosóiról az árusokat a sátorba, ugyanis: 1) el lehetett férni, 2) minden egy helyen volt, így nem kellett az embernek össze-vissza bóklásznia, hogy összehasonlítsa x és y választékait. Ezután a nagyterem felé vettem az irányt, hogy rálessek az éppen aktuális AMV-versenyre. Itt összefutottam Jaduval és Dreaddel, majd némi csevej után kimenekültem a szabadba, ugyanis ekkortájt az ájulás és rosszullét kellemetlen határánál jártam. Nah, mindegy, „aki cpzik, szenvedjen” (by Erda :3), szal nem nyüszítettem, kibírtam. 2-felé összefutottam Chii-senpaival és csapatával, majd Sid is befutott és mentünk in character Kagura-Gintoki fotókat összehozni Outsyder vezényletével. Később Kdanni is csatlakozott hozzánk, akiről persze csak később tudtam meg, hogy ő az, bár már az elején is nagyon gyanús volt. xDD Utána még fotóztak egy-páran, majd hat-félhét felé léptünk. (Ezúton is szeretném mégegyszer megköszönni Évinek, amiért náluk tölthettem az éjszakát. :D)

~Vasárnap

Fél-tizenkettő felé érkeztünk a PeCsához, majd senpaiéktól leszakadva ismét mentem mindenfelé. A büfénél összefutottam Learával, akivel végre sikerült nem elkerülnünk egymást.😀 Váltottam is vele néhány szót, majd ismét mentem standozni, ahol Catrin és Iskariotes társasága fogadott, majd nemsokkal utánuk befutott Outsyder és Atrix, valamint találkoztam Csontival is. Atrix-szal amúgy elhatároztuk, hogy beülünk az Animaxos előadásra, ami a premier-bejelentéseket eltekintve igencsak egyhangúra sikeredett. Legalábbis én nem tartottam túlságosan nyerő ötletnek,  hogy Tonya azokat a dolgokat mondta el a csatornával kapcsolatban, amiket bárki képes leszűrni, ha ránéz egy műsoros beosztásra. Mindegy, legalább lesz Soul Eater, meg Slayers Revo/Evo-R, szal tudom pótolni eme hiányosságaimat. :3 Az előadás végeztével kinéztem még a parkba egy-két cosplayt meglesve, majd – mielőtt indulni készültem volna hazafelé – összefutottam Hime-channal is (gome, hogy nem ismertelek első blikkre fel ^^””). Fél négy felé a tettek mezejére léptem.

Összességében véve tehát jó volt a con. A programok olyanok voltak, mint szoktak, ergo semmi különös, csak a szokásos, de a szerevezéssel nem voltak különösebb gondok. Költekezni nem költekeztem, két szem mangát (Berserk 5, Claymore 14) vettem és annyi, de majd legközelebb ismét igyekszem szélesebbre nyitni azt a bizonyos bukszát. Cosplayre nem ültem be (pedig terveztem), viszont a képeket láttam a szombati versenyről. Egyértelmű befutó a szememben a SengoBasás Date és a Lagannos Yoko lett, de a versenyen felvonultatott cp-k döntő hányada imo nagyon igényesre sikerült, szal le a kalappal. Képeket most nem csináltam, viszont ajánlanám Araniel shotjait.

 

GintokiKagura3

A képekért köszönet Outsydernek.

Köszönöm a figyelmet!

Explore posts in the same categories: Conz

11 hozzászólás - “2009 Nyári animecon – összefoglaló”

  1. Hime-chan Says:

    Igen,tényleg nagyon jó kis con volt.Btw,nem haragszom,hogy nem ismertél fel,de úgy látom,szerencse,h még épp időben támadtalak meg.szombaton is 26szor láttalak,de nem voltam olyan állapotban,hogy így mutatkozzak be bárkinek is.:D(pedig még szakét se kaptunk)
    conról bővebben tőlem is animax fórumon.^.^(ha érdekel valakit)

  2. Kdanni Says:

    Ritkán vagyok ennyire fanatikus, de hát ezér is nem aok akárminek 10 pontot. Bár ha sűrübben olvasnám a blogod én ismerhetelek volna téged könnyebben.😀

  3. Catrin Says:

    Jó volt végre összefutni, kemények ezek a képek.😀 Nekem ez volt a 6. conom (+matsurinap, animkarácsony, egyéb programok), és még mindig nem unom (szerintem ez nagyrészt a társaságnak köszönhetőXD). A szervezés most valóban sokkal jobb volt. Már nagyon várom a következőt.🙂

  4. Leara Says:

    Egy kis helyreigazítás: szombaton futottunk össze😀. Vasárnap én nem voltam😀. De én is örülök, hogy végre nem kerültük el egymást (most csak kb. 3-szor mentem el melletted :D).

  5. traumus Says:

    Hehe jók voltatok (cosplay)😀.

  6. BenJoe Says:

    Az utolsó kép nagyon kewl lett. Ilyen távolságból meg nem mondanám, hogy nem az igazi Gin-chan, és Kagura kelt életre. De komolyan, így profilból tök élethű lett.🙂

  7. Junchi Says:

    >Hime-chan

    A szakéról jut eszembe: Sushi-bárnál gondolkoztam rajta, hogy vegyek e, de aztán az 1600 forintos ára gyorsan lebeszélt róla. Nah, majd legközelebb, mikor nem kell zsugoriskodnom…😛

    >Kdanni
    😀

    >Leara

    Én kérek elnézését… ^^”” Tudtam különben, hogy összefogok keveredni, hogy kivel melyik nap és mikor találkoztam, de azt nem, hogy ennyire.😀 *elszalad*

    >Trau

    Köfi. :3

    >BenJoe

    Szintén. ^^ Jó volt a fotósunk (is).

  8. Arsted Says:

    OMG nagyon jó cp volt a tiétek!

  9. Sid Says:

    Szerintem is remek volt. =D Kapásból az, hogy nekem életem első con-ja volt. xD
    Valóban jól elbeszélgettünk =D
    Köszönöm, hogy hívhatlak Junchinak ^^ =3

  10. Joker-san Says:

    Szívesen.^^ Örülök, hogy találkoztunk, a doujinshi témája pedig azért is hálás volt, mivel én is kedvelem Soi Fon-t.
    Ja, amúgy a Read or Die-os Joker a “keresztapám.” (Azért mondom, mert volt a conon másik is.)

  11. Elhaym Says:

    Köszi a beszámolót. Képek nagyon jók.🙂


Szójjá' hozzá!

