2010 tavasz, avagy hosszú idő után egy újabb említésre méltó szezon

DEHALÁLKOMOLYAN!!

Nem is emlékszem, mikor volt utoljára olyan szezon, mikor négynél több animét néztem. Hogy minek is tudható be eme kellemes meglepetés, azt magam sem tudom, de, hogy itt valaki alaposan seggberúghatta a mélyen tisztelt stúdiók fejeseit, az is biztos. Ugyan loli-fanservice cuccok most is fel-felbukkangatnak, de nah… elég, ha csak a szépre emlékezünk, azokból pedig most akad bőségesen.

A sort mindenképp az Angel Beats! nevű remekkel szeretném nyitni, melyre ugyan nem merném ráhúzni a „szezon legjobbja” megnevezést, de a „legkellemesebb csalódás” titulus vitathatatlanul ezt a címet illeti. A meglehetősen gyengén muzsikáló első epizód után a második már ütött, a harmadik tarolt, a negyedik zúzott, az ötödik pedig robbant, szó szerint, elég, ha csak a hasonló funkciókat ellátó rocket chairre gondolunk. xD A stuff igazi húzóereje mindenképp a dráma-vígjáték kettős kiváló és megfelelő arányban történő adagolása, ergo sem az angst, sem a poénkodás nem megy a történet/karakterek/egyebek rovására. Viral kolléga szavai tehát megint igaznak bizonyultak.

Másodsorban mindenképp az lenne a legkorrektebb, ha két kedvencemet emelném ki ebből a szezonból, nevezetesen a DRRR-t és a Rainbow-t. Előbbi a b*szott jó sztorijával, seiyuuival, Shizu-chanjával és váratlan fordulataival érdemelte ki neve mellé az EPIC utótagot, míg utóbbi… Nos, egy korábbi posztban már áradoztam róla, véleményem a negyedik epizód után is változatlan. Erősen kedvencgyanús, ha így folytatja!

Harmadik nekifutásra pedig jöhet az összes többi, amit épp nyomon követek:

Kaichou wa Maid-sama (Epic shoujo stuff is epic. Also: a bishounen who has an awesome character? Surely a rare thing!)
Ichiban Ushiro no Daimaou
(Bár az első epizódja ennek sem volt valami egetrengető, de második nekifutásra szépen összekapta magát.)
Hakuouki (Valszeg egyike vagyok a nagyon kevés hímnek, aki nézi és még tetszik is neki. :3 Bishounen bishounen hátán + shinsengumi + weirdo zombik + ÜBER seiyuu-gárda, ha érdekelne valakit. :P)
Katanagatari
(Bár ezzel kissé lemaradtam, de az első ep alapján ígéretesnek tűnt, úgyhogy amint lesz időm, folytatom.)
K-On!!
(Nem to’om, de nekem személy szerint elég lett volna az első széria is, I mean, ez tipikusan az az anime, amiből untig elég a 13+1 epizód, kivéve persze, ha az ember HC otaku vagy egyéb más állatfajta…)

Ez barátok közt is nyolc, azaz 8 darab anime csak ebből a szezonból, és akkor még nem is számoltam hozzá a Workinget, meg az Arakawát, melyekkel szintén szemezgetek már egy ideje.

Ilyen terméssel felpakolt szemeszterek a jövőben is üdvözlésre találnak köreimben, úgyhogy üzenem kelet nagy Japánjának, hogy csak így tovább!

(Btw van itt még egy Bakemonogatari nevű csoda is, mely ugyan nem ebben a szezonban kezdődött, de fáziskésésemnek köszönhetően most sikerült csak behoznom. Poszt várható róla a napokban… És neem, nem fog a Kimi ni Todoke „sorsára” jutni, legalábbis igyekeznék ezúttal kevesebb hasonlóságot felmutatni a p-vel kezdődő „arlament” folytatású építmény lisztes képű, vörös orrú lakóival, már amennyiben ez lehetséges.)

Explore posts in the same categories: És a többi...

13 hozzászólás - “2010 tavasz, avagy hosszú idő után egy újabb említésre méltó szezon”

  1. nikici Says:

    Shizu-chan!! Nálam is most egyik aktuális kedvenc. 🙂

    Workinget és Arakawat meg csak ajánlani tudom. 😀
    Arakawat Bakemonogatarihoz hasonlítgatták eleinte, de sztem BMnél jobb sokkal. 😀 Legalábbis nekem az Arakawa jobban tetszik. Elborult karakterek, jó seiyuuk, ütős poénok. +ráadás: egy Sugita hangú Hoshi-kun. XDDD

    A Working meg talán nálam eddig a szezon kedvence. Van benne egy alternatív verziós Shizu-chan és Izaya-kun. 😀 Meg ha azt vesszük, akkor egy Shinra is. 😀 De nem emiatt szeretem, hanem bejön úgy cakumpakk az egész.

  2. viral Says:

    Elkezdtem ide írni egy kommentet, amiben leírtam volna, hogy mi a véleményem az általad említett sorozatokról, de mivel kinőtte magát, úgy döntöttem inkább megírom egy blogbejegyzésbe, kiegészítve az összes animével, amit a szezonból nézek. Na szóval, a blogomon ott van a véleményem mindenről (és akkor mostantól majd megpróbálom visszahozni a blogomat is a föld alól :P).

  3. Tems Says:

    Még az előző szezonok gyártmányaival is el vagyok maradva, ezért most csak Hakoukit és Senko no Night Raidet nézek – bár lehet, hogy utóbbit ejteni fogom, annyira nem ragadott meg, hogy minden héten zombi módjára várjam a folytatást. Inkább belekezdek a Rainbowba, egyre-másra azt olvasom/hallom, hogy kihagyhatatlan. 😀

  4. Elhaym Says:

    Én eddig 3 animébe néztem bele, egyikben sem csalódtam.

    Hakuouki : Gyönyörű grafika, történelem, középkor, sok szimpatikus szereplő. Pont nekem való.

    Uragiri wa Boku no Namae wo Shitteiru : Szereplők itt is nagyon szimpatikusak.

    Tales of Symphonia: Tethe’alla Hen : Már nagyon vártam az új részeket, nagyon tetszik. Izgalmas, pörgős, hangulat kiváló.

  5. csonti Says:

    A Bakemonogatari nekem nagyon bejött. Annak még ugye nincs vége? :)Egyébként én is le vagyok maradva egy csomó cuccal, de mostanság valahogy kevesebb animét is nézek.

  6. siklara Says:

    A Working!!-et nézzed, nagyon aranyos cucc az is. : )

    A Kaicho wa Maid-sama tegnapi részétől szétolvadtam, minden mással vagy totál elmaradtam, vagy el se kezdtem még… Az Angel Beats tényleg ennyire jó? Kép és anidb-n leírt sztori alapján tökre nem állnék neki. XD
    A Durararát is félbehagytam pár rész után, talán hiba volt, nem tudom, de már nem bírok egyszerre túl sok animut nézni. 😀

  7. Kdanni Says:

    Nincs túl nagy átfedés a listáink között, de ezen megpróbálok javítani. Így a 5-6. részek körül mindig van valami amibe még bele kezdek, a bejegyezésed miatt ez most valószínűleg az Angel Beats! lesz.
    Habár már kezd elegem lenni a felkiáltó jelekből.
    A Drrr!! rulz! a Working!! is tetszik, viszont a K-On!!-ból tényleg tökéletesen elég lett volna egy felkiáltó jelnyi év ad. XD

  8. Stanislav Says:

    Working!! a legjobb. 🙂 Imádom… nehéz napon is, amikor az egész világgal bajom van, rettenetesen meg tud nevettetni. Kaichout szintén nagyon szeressem. 🙂

    Angel Beats-nek majd egybe adok esélyt szerintem, ha már vége.

    Most még amikért odavagyok, az az Ookiku, illetve a Major. Meg a Giant Killing se rossz, bár kicsit furcsa a rajzolása.

  9. SaiyaGin Says:

    Jaja, baromi jó ez a szezon.

  10. Fukuro-chan Says:

    Nálam a Hakuouki lesz a nyerő az idei tavaszi szezonban.^^
    Imádok mindent, ami történelem, mellesleg az is nyerő benne, hogy a sok bishi sem tucatkarakter, mindegyiket másért lehet kedvelni. A lány főszereplő – most nem ugrik be neve, mivel még csak két részt láttam – is szimpatikusnak mondható.
    K-On: Már az első évad olyan nem gyere be volt nálam, egy részt bírtam, úgyhogy ezt sem fogom szerintem nézni.^^ Persze, ízlések és pofonok. 😀

  11. kdanni Says:

    5-6. rész helyett csak 10-11. lett belőle, de végre bele keztem az Angel Beats!-be, és ha ha az első 2 rész után tényleg csak jobb lesz annak örülök. Van benne weird ami miatt van egy ezt látni kell érzés bennem.
    Amúgy 2 rész alapján kéne már érteni mi is történik? Tegnap kicsit ki voltam. 😀

    És arra kíváncsi lennék mit szóltál a Katanagatari 4. részéhez. Hakukei Sabi féle karakterek és Shichikavál vivott EPIC csatája be szoktak jönni neked. 😛

  12. Junchi Says:

    >kdanni

    Csak nem arra gondolsz, mikor off-screen lerendezték a dolgot, alaposan megtrollolva ezzel a nézőket? :3

    Szal igen, ott egy kicsit elment a kedvem az egésztől, és az ötös epizódot is inkább találtam uncsinak, semmint szórakoztatónak, viszont a hatodikról eddig csak jót olvastam, úgyhogy hátha még van remény.


Szójjá' hozzá!

