Bleach Ch403

Csak röviden…

Ami tetszett:
– felbukkant Yoruceca (bár ezt az új gúnyát és dinnyéi látványos megnagyobbodását nem tudom hirtelen hova tenni… ^^”),
– volt Isshin – Urahara közös megmozdulás,
– nem volt benne felesleges időhúzás.

Ami nem tetszett:
– Aizen újabb fassága. És itt álljunk meg egy kicsit. Szal én bírom (bírtam) Aizent, de tényleg, egyik kedvenc karakterem volt, de ez a sorozatos power-upolás + bullshit gyártás, ami körülötte forog már egy ideje, enyhén szólva is 1) nevetséges, 2) unalmas. Nah, nem azért, van és volt is már a mangák történelmében elegendő GODLIKE főgonosz ahhoz, hogy legyen összehasonlítási alapom, de ez már röhejes. Szép, jó és látványos volt, mikor feltörölte a padlót azzal a sok kapitánnyal nem is oly rég, de ez már sok! Az ilyen szintű power-upolás max csak azokat az elvakult Aizen fanboyokat képes megnedvesíteni, akik erőben mérik egy-egy karakter „jóságát”, nem pedig személyiségben vagy hasonlókban… Szóval Aizen: Légy oly kedves, és dögölj meg végre! (Vagy ha nem, hát legyen már végre valaki ebben a qrva univerzumban, aki képes neki ártani, mert ez így nagyon nem poén… Ez az új alakja meg… FFFFFFFFFFFFFF!)

Ettől függetlenül jó chapter volt. xD

Explore posts in the same categories: Bleach

19 hozzászólás - “Bleach Ch403”

  1. castiel25 Says:

    Hát ez szarabb mint Tousen 😄 Annyira talán mégse, de röviden ennyi

  2. Junchi Says:

    Tousen hollow f*szkjánál és bögölyénél azért jobb, de nem sokkal… ^^””

  3. Arsted Says:

    hollow f*szk

    Bazz meg, itt köpöm ki a narancslevemet.. XDXD

  4. viralu Says:

    Mibe, hogy 1 év múlva minden karakter ehhez hasonlóan fog kinézni? 😀 Kubo már nem csak a háttereket, de a karaktereket is lusta megrajzolni. Ichigo maszkja is csak azért lett kitalálva, hogy ne kelljen megrajzolnia az arckifejezéseit.

  5. castiel25 Says:

    Jobb, de tényleg vége lehetne már, mert ez nagyon szar 😀 Komolyan. Még Yammy 0 baromságot elfogadtam (Tousen-en jót nevettem), de ez kezd sok lenni.

    De most akkor mi van? Minden félretett karakter megjelenik, megküldi Aizent egy állat kombóval, és Aizen kap lvl up-ot? 😀

  6. Fukuro-chan Says:

    Áhh, szerintem már a Vaizardok belépőjétől el lett b*szva ez az egész FakeKarakura-harc, ha nem előbb. :S
    Mindig betoppant valaki, odasózott egy-kettő a rossz bácsiknak, utána letarolták, és helyébe ugrott a kövi “itt vagyok, majd én móresre tanítom Aizen bátyánkat és csapatát” emberke.
    Innen már nincs ötletem, merre tovább ez az egész, de Aizen tényleg megdögölhetne! XDD Annyit viszont nyertünk, hogy Yama-bá elszállt az “örök vadászmezőkről” a Nirvánában vagy jó ég tudja, hova, de feldobta a bakancsát. *sátáni kacaj* 😀

  7. Adiz Says:

    Hát, ha azt nézzük Aizen pure white fehérítő(Bleach höhö) ruhája elkezdett repedezni vagy micsinyáni a chapi végén. Szal lehet mégsem olyan sebezhetetlen?

  8. Rukiku Says:

    Hahaha!
    Ott hitelét vesztette már Aizen nem tudom hanyadjára nekem, hogy neki nincs arra szüksége, hogy elkerüljön egy 90 fölötti hadou-t, merthogy az nem árt neki! Wtf is this shit?! Legyen erős, de ésszerűen; egyetértek a leírtakkal, Kouhai, mint általában 😉

  9. Tems Says:

    EZ MI EZ?!?

    Ez a fejezet már felért egy nagy adag trollkodásnak. Az egész ott elvesztette minden eddigi érdekességét, hogy az előző ch-ban jött Urahara. Kérdem én, minek, mikor lósz*rt nem tudott kezdeni Aizennel???
    Yoruichi tornadressze… na, arról is meg van a véleményem. 😀

    • Junchi Says:

      Nyugalom, már csak pár ch és vége ennek az arc-nak… 😀

      Amúgy most már én is unom, pedig SS-arc után ez a második kedvencem (eddig), bármennyit is köpködtem rá. ^^””

  10. nikici Says:

    Tegnap egy este alatt behoztam a mangát onnan ahol az anime most tart. 😀 (Egy félreértett megjegyzés miatt, amire azt hittem h nagy spoiler, de kiderült h nem is igaz, mindegy. 😄 )

    Pár gondolat.
    Én összességében szeretem a Bleacht,de azért ebben is vannak érdekes dolgok.
    -Én Ulquiorrat szerettem, de az érzelmes haláltusája nagyon nem passzolt oda. :/
    -Vizardok mikor megjelentek állati volt, alig várom lássam azokat a harcokat animeban. 😀
    -Yammy mint 0-as sztem béna fordulat. 😄 Viszont ha más nem arra jó, h Byakuya meg Kenpachi eljátszadozzanak vele, lol páros. 😄
    -Mayurit egyre jobban csípem. 😄
    -Shinigamik vesztettek pár végtagok, Hiyori még többet is. Kíváncsi vagyok mennyire lesz cenzúrázva. 😄
    -Espadak közül Stark volt a kedvenc, őt sajnálom. 😦
    -Hisagi jó mint mindig. 😀 (Abszolút fav. :3 ) Bár Tousen génhibás légyszemei nevetségesek és randák voltak. 😄
    -Aizen: Eleinte azt gondoltam, milyen karakteres, stílusos gonosz, de mostmár kezd kicsit uncsi lenni, h még mindig nincs rajta egy karcolás se. :/ Meg ez a just-as-planned szitu. 😄 Akármilyen fordulat van, az mindig az ő tervei szerint mennek. Meg megtervezte Ichigo egész életét. 😄
    Ha Ichigo tényleg olyan erős, mint ahogy Unohana mondta, akkor mostmár tényleg helyre rakhatná Aizent. De ha tfh legyőzik, akkor utána mi lesz? Új sztori? Vagy vége a Bleachnek?

    Bocsi, hogy így ideömlesztettem, de kikívánkozott, forum nincs, és nem akartam minden egyes bejegyzéshek külön írosgatni. 😀

    • Junchi Says:

      Jól tetted, legalább egységesen, szépségesen átlátom az egészet. :3

      Ami a mangát illeti: Hát igen, jutott bele bőven érdekes dolog az utóbbi években, de ettől függetlenül még mindig top, mert… nem is tudom… van egy olyan sajátos hangulata, ami miatt képtelen lennék megutálni, legyen benne akármilyen fasság… ^^”

      • Rukiku Says:

        Jaj, ezt csak azért mondod, mert… ö, nemtudom. 😄
        Minden shounen-fightnak megvan a maga szépsége a klisék mellett.
        One Piece-t kéne végre elkezdened! 😀

        És teljesen egyetértek nikicivel abban a dologban, hogy nagyon kezd száni lenni Aizen-sama just-as-plannedsége, elképzelésem sincs, hova tudják még ezt emelni.

  11. Junchi Says:

    >Senpai

    Nem to’om, de One Piece még mindig nem hoz lázba. ^^” Lehet mondjuk, hogy egy szép nap majd gondolok egyet és belevágok, de egyelőre nem különösebben piszkálta meg a fantáziámat. :3

  12. BenJoe Says:

    Legalább az anime jó. Az UngaEper vs. Ulquiorra nagyon állat lett. Nem igazán értettem, hogy Ulquiorra kezét miért sikerült levágni, ha Ishida csak pár karcolást kapott az eredetileg levágandó karjára. Talán azért, mert az egyik vissza tudja növeszteni, így aztán ugyanott vagyunk.
    A következő részben valószínűleg kapunk egy horzsolásos cenzúrát az egyébként félberobbantott Ulquiorráról.
    De legalább mozgalmas a cucc.

    Az Arrancar enciklopédia pedig az utóbbi két részben nagyon ütős.


Szójjá' hozzá!

