Sengoku Basara 2 – első ránézésre

Ahogy Yukimura mondja is az elején: „I’ve been waiting for this moment.”

Végre valahára elstartolt a tavalyi év egyik legjobb animéjének második szezonja, mely már az első két percében sikeresen eszembe juttatta, hogy miért is imádom ennyire ezt az őrült sorozatot: GAR karakterek, GARABB összecsapások és MÉGGARABB hangulat. EZ a Sengoku Basara! Ahogy Yukimura az idióta akcentusával, illetve Masamune a random engrish szövegével egymásnak feszülnek, miközben a gyönyörű animáción, és az idiótábbnál-idiótább effektparádén legeltetjük szemeinket. EZ a Sengoku Basara! Mikor Yukimura és OYAKATA-SAMA előadják ezt a bizonyos, és mindannyiunk által kedvelt jelenetet:

EZ a Sengoku Basara, mely mit sem vesztett ezen értékekből a második széria hajnalára.

Nézze mindenki, aki csak teheti! Ütős sorozat elé nézünk, annyi szent.

Új opening is van, fogyasszátok egészséggel:

Explore posts in the same categories: És a többi...

13 hozzászólás - “Sengoku Basara 2 – első ránézésre”

  1. SaiyaGin Says:

    Az régi opening szerintem jobb volt, de ez se rossz, a rész meg valóban ütős volt.

  2. viral Says:

    A legjobb pillanat az volt, amikor Yukimaru törött kézzel és bekötözött fejjel kezdett el “OYAKATA-SAMA”-zni és a végére hirtelen eltűntek róla a kötések, és teljesen meggyógyult.😀 Oyakata-sama ütései tudnak valamit.

  3. Tems Says:

    Néztem, néztem! :3
    Új OP zenéje bejön, de az első szerintem jobb volt a képeket nézve, bár ebben benne van Kalózka és Szöcske is.😀 Első rész valóban ütős volt, bár a “PUT YA GUNZ ON!!” hiányzott, de a végén kárpótolt a viral által emlegetett jelenet. Hanbei meg nagyon buzira hajaz…
    Argh, csak be kell szereznem a játékokat.

  4. csonti Says:

    Zsír lesz.

  5. pengejohn Says:

    Nekem is tetszett ezt nézni kell😀

  6. mufurc Says:

    AZ OP nem jött be:/ a táncoló szamurájok jobban tetszettek. De azt leszámítva az egész epizód nagyon yay volt, bár kicsit hiányoltam az agyamentséget… de remélem, legközelebb már több lesz.

    (Btw, mi az, hogy silány volt az új bliccs fejezet? Volt benne Tatsuki, Don Kanonji, Keigo gerincet növesztett, kikötözött Isshin… meg Rangiku és Gin, de az nem érdekel.)

    • Junchi Says:

      Első Op nekem az egyik kedvenc animés op-m úgy általában véve, szal jah: szerintem is jobb volt. ^^

      (Bleach: Ez oké, de a fejezet reumás csiga tempóját nem mentik ők sem meg. :3)

      [Amúgy itt mondom akkor, ha Animax fórum még mindig döglött: Befejeztem az Escát, majd írok is róla, amint meglestem a múvit is.]

  7. mufurc Says:

    (A Bleach már kb. három éve reumás csiga tempóban halad, én már annak is örülök, ha előássnak ilyen karaktereket, hogy Tatsuki meg Keigo.😀 És HURRÁ ESCA! Remélem, tetszett.😀 A filmeg meg úgy nézd, hogy afféle alternatív univerzum/megközelítés/stb., nem feldolgozás. Úgy egész korrekt.)

    • Junchi Says:

      Tetszett? Miazhogy!😀 Legalább akkora EPICség volt, mint az Utena vagy a Berserk. ^^

      Múvit meg ma vagy holnap megejtem, köszi a tippet, bár már bele-bele kukkantottam és… nos, úgy érzem, ez valóban más lesz, mint a sorozat.

  8. Thunder Says:

    Hali, bocs, hogy csak idepofátlankodom.😀
    Nem vagyok valami nagy animés, de ez egyike azoknak, amiket nagy örömmel megnézek mert olyan jó. Az első opening szerintem valamivel jobb volt, mert tegnap mutatta haverom a második széria első részét, de az az opening nem fogott meg túlzottan.:/
    De egy dolgot sosem értettem, mik azok a kipufogócsövek Date lován?😀

  9. Junchi Says:

    Semmi gond, hisz azért van a blog, hogy emberek idepofátlankodjanak, és commenteljenek.😀

    Date lován a kipufogócsövek meg egy ordas nagy kúlságfaktor-növelők. :3

  10. Thunder Says:

    Plusz még ott van a random angol szövege, a 6 kard egy időben történő használata, meg önbizalomhiánya sincsen neki.😀 De a király dolgok közé tartozik még a Yukimura és Takeda közötti folytonos egymás nevének üvöltözése, hogy biztassák egymást. Epic dolgok ezek, na.😀


Szójjá' hozzá!

