Manga gyűjteményem

Eljött a gizdulás ideje! :3

Többször, többen is jelezték már felém, hogy szeretnék kicsiny manga gyűjteményemet (meg ami hozzá kapcsolódik szervesen vagy szervetlenül) jpg-s formában is egyszer majd megcsodálni, ám végül soha nem hoztam össze semmi ilyen jellegű galériát, de még csak posztot se, száraz felsorolással. Ennek egyik (visszavezethető) oka, hogy nem stílusom felvágni sem a cuccaimmal, sem semmi mással, másrészt meg elég időigényes (nah, azért annyira nem ^.^) munka, mire körbefényképezgetek mindent, és feltöltöm WP-re…

Ma azonban egy hirtelen elhatározás következtében úgy döntöttem, mégis megejtek egy ilyen posztot, már csak azért is, mert ekkora döghőségben aligha tudnék értelmesebb bejegyzést alkotni. (Max írhatnék Bleach mangáról, de annyira silány volt ez a fejezet, hogy áhh…)

A képek mindegyike mobilom kamerájának gyermeke, így ennek függvényében ne is számítsunk szemsimogató látványra, sőt, van egy-két kép, mely kifejezetten sz*r lett, de a lényeg azért mindegyiken látszik. (Vagy ha nem, a képek alá mellékelt szöveg segít majd a tájékozódásban.)


Base kép


Bleach mangák, első kör…


…és a második. A 31-es a ViZ által kiadott (jelenlegi) utolsó kötet, 1-8-ig meg hiányzik, bár azok is megvoltak, ám aztán egy tavalyi válság miatt kénytelen voltam megválni tőlük… *szipp* (Bár végülis mindegy, hisz a 9-es kötet SS saga kezdete, szal annyira azért nem bánom…)


Berserk manga 2-5, Delta Vision kiadó. Első kötet fogalmam sincs, hogy merre van, valamikor, valamerre elkeverhettem… Amúgy imádom ezeket a köteteket, a Berserk manga az eclipse arc-kal bezáróan egy nagy EPICség. Utána viszont trágya, de ezt csak így halkan mondom. :3


Bleach Character Book. Nem az a kifejezett információ-aranybánya, de azért a gyűjteménybe bőven befér. (Most augusztusban egyébként jön a Bootleg is angolul, természetesen azt is beszerzem. :3)


Claymore 10-16. A 10-es kötet volt az utolsó, amit még az anime feldolgozott, így aztán az első kilencet nem is szereztem be, bár tervezem. Amúgy a Bleach mellett ez a másik nagy kedvencem. (Bár Yagi papának azért üzenem, kapja végre össze magát, mert seggbe lesz billentve…)


Dogs B&C vol1. Nem hiszem, hogy olyan nagyon ismert mango lenne, pedig hát egy felettébb élvezetes és szórakoztató darab (+ kiválóan beleolvad a terepbe. xD) Második és harmadik kötet beszerzése folyamatban.


Onimusha, Night of Genesis vol1. Ez egy két kötetes manga-történet, mely ugyanabban az időben jelent meg, mint a királyi Dawn of Dreams PS2 stuff, tehát lényegében nem más, mint a játék egy lapozgatható reklámja. Második kötet beszerzése folyamatban.


Elemental Gelade vol1, 6, 10. Egyes kötet azért, mert egyes kötet, a 6-osnak tetszett a borítója, a 10-es meg a legjobb vol mind közül.


Kenshin vol17, 18, 19 (ViZ). 17-es kötet a Shishiós arc vége (= EPIC), a 18 és 19 meg a Jinchuu arc kezdete (szintén EPIC).


Vampire Knight vol4. Annak idején, mikor futott az első VK anime-sorozat, beszereztem gyorsan a negyedik kötetet, hogy előbb tudjam, mi lesz a vége, mint a fangrillek. >:3 (Pechemre aztán csapódtam is egy nagyot a betonba, ugyanis rohadtul nem tetszik az artwork… MEH! >.>)


Deadman Wonderland vol1, 2. Szintén egy zseniális manga, melynek eddig megjelent összes kötetét birtoklom. ^^


Yu-Gi-Oh Duelist 1-8. Avagy a teljes Duelist Kingdom arc manga formában. Szeressem!


D.Gray-man 1-3. Szeretem ezt a mangát is, még akkor is, ha az utóbbi időben meglehetősen vacak… Mindegy, az első három kötet azért win.


LoveCom vol1 (MangaFan kiadó). Egyik kedvenc shoujo mangám, így naná, hogy beszereztem az első kötetét. Második vol beszerzése folyamatban.


No Need for Tenchi vol1. Szintén egy nagyon jó manga, a hárem cuccok koronázatlan királya. Dammit, kéne a többi kötet is…


Asu no Yoichi vol1. Kellemes és szórakoztató ecchi mango, melynek folytatására gőzerőkkel pályázom.


Batman, Halotti Maszk. For teh lulz. Nem nagy szám, de legalább van egy saját lapozgatható Batman-kalandom. :3


Fairy Tail 3-7. Az első két kötet azért nincs meg, mert a manga eleje még nem volt nagy szám. A Lullaby-arc-tól kezdett el csak igazán érdekes lenni. Bleach és Claymore után a harmadik nagy kedvencem (bár az is igaz, hogy úgy le vagyok maradva vele, mint a borravaló… -_-)


Weekly Shounen Jump 2009 június, 7. kötet, 6. fejezet. Igazából a tavalyi Gintoki cp-m egyik kelléke volt, de aztán végül nem vetettem be IRL, így maradt natúr WSJ.


Egy szem animés DVD-m a Ga-Rei: Zero című ószomságot rejti. 12 epizód, kevés extra, kiváló minőség, I’m lovin’ it.


Fate Stay Night, Saber wallscroll. Tetszett, hát beszereztem. Saber FTW!


A mindenki által jól ismert Chopper sapka ezúttal sem maradhatott ki.


Két conon szerzett Bleaches plakát, melyeket csak a poszt kedvéért cibáltam le az ajtómról (ott ugyanis bűn rondán néztek ki, bár ez inkább az ajtónak köszönhető… ^^”).


Naruto: Narutimate Hero III (PS2). Bár nem vagyok egy kiköpött Narutard, de ez a játék úgy RULZ, ahogy van.


Bleach: Blade Battlers 2 (PS2). Valszeg az egyik legjobb “sajtoljunk ki minél több pénzt a rajongókból” animés alapokkal rendelkező játék…


YGO kártya gyűjteményem part1…


…és part2, avagy az Elemental Hero Grand Neos tin pack. Továbbá ebben tartom az összes többi kártyámat, amik a fentebbi dobozkákba már nem fértek be.


…és pár érdekesebb/izgalmasabb példányzat fenti kártya gyűjteményemből.


Lala figura (To LoveRu). Conon lehetett ilyen zsákbamacskákat kapni, azokból pont Lalát kaptam ki. Lákkííí.


Byakuya figura (Bleach). Viszonylag jó minőségűt kaptam viszonylag jó áron.


Yoko figura (TTGL). Ritka, kiváló minőségű maid!Yoko.


Yoruichi és Soifon figura (Bleach). Kissé elb*szott fejük van, de azért egész jó minőségben, egész jó áron jutottam hozzájuk. (Ja, és nem utolsó sorban, ha úgy állítom be őket, meg tudják fogni egymás kezét. *.* /fanboy moment)


DB fanságom egyetlen fennmaradt túlélője ez a Gohan figura.


Ichimaru Gin portré. Masterpiece, anyukám keze munkáját dicséri.

Nos, ennyi volna. ^_^

Végezetül, ami nincs ott egyik képen se, de ott kellene lennie: Monster vol1-10. Egyik ismerősöm Pesten szerzett egy melót, hozzá egy ideiglenes szállást, viszont egész idő alatt nem lesz nete, így hát megszántam, és kölcsönadtam neki ezidőre mind a 10 kötetet, hadd örüljön, úgyis nagy seinen manga fan. 😛

Explore posts in the same categories: Minden más

29 hozzászólás - “Manga gyűjteményem”

  1. Péter Says:

    Hűha, ez igen. 🙂

    Bleachet anno nézegettem még eredeti nyelven, de az Animaxos szinkront nem bírom elviselni, meg nem is érdekel már.

    Narutot mindig is utáltam, az összes karakter úgy rossz, ahogy van.

    Claymore… szintén nem jött be. A Yugi meg merchandising, szóval alapból kilőve. =)

    Berserk epic win, az anime nálam máig benne van a Top 3-ban. Tenchit szintén szeretem. =) A többiről nem tudok nyilatkozni, Betciből meg az eredeti.

  2. nikici Says:

    Huh, szép kis gyűjtemény. 😀 Nekem sajna nagyon csekély van. Magyarból csak a Kenshin első 5 kötete (kicsit el vagyok maradva vele ^^’ ). Angolul meg csak egyet kezdtem még el, de arra nagyon büszke vagyok. :3 Gintama első 7 kötete. :D:D Régen rendeltem már, majd valamikor kéne már egy újabb adagot. :3 Anime DVD-ből meg MO-n megjelent Miyazaki összes van meg. 🙂
    De most végre eljutok majd egy conra, úgyhogy remélem pár hét múlva Pécsett bővíthetem a felhozatalt. :3
    Ami neked van, azok közül a DGM-et tervezem majd elkezdeni megvenni. 😀

    • Junchi Says:

      Köszi. ^.^

      Ó, Gintama. Bár nem vagyok elájulva az art-jától, de az az első hét kötet biztos szép látványt nyújthat. :3

      Pécsi conon amúgy én is leszek, remélem, összefutunk. :3

      • nikici Says:

        Valóban szép látvány. 😀


        Imádom a borítókat. :3 Az első köteté a kedvencem. 😛 Amúgy nekem tetszik az art. 😀 Még itt az elején fiatalosabbnak tűnnek, de az újabb fejezetekben már tök olyanok mint az animeban. 😀

        Conon meg biztos összefutunk majd. ^^

  3. terika Says:

    Wow, anyukád nagyon jól rajzol. :3
    Nekem anime DVD gyűjteményem van, lehet posztolok majd erről ezen felindulva. :3

  4. Mariko Says:

    Szép gyűjtemény! ^^

    A Dogs előzménykötete nincs fenn a bevásárlólistám, csak a folytatásai?

  5. siklara Says:

    Szép gyűjtemény, a Dogsodat különösen lenyúlnám, de a Gin képet is nagyon el tudnám viselni a falamon! 😀

  6. Tems Says:

    Hmm, szép.
    DOGS manga az egyik legjobb, szívesen lenyúlnám… 😀
    Én gyűjteményem elég csekély, Kenshin+Hellsing eddig megjelent magyar kiadásai, Bleach vol1, Vampire Knight vol1 és valahol van Gintama kötetem is, de szerintem tesóm elpasszolta vmerre… -.- A kívánságlistám viszont kib*szott hosszú, nyerni kéne a lottón… X’D

  7. Leara Says:

    Elnézve ezt a szép kis gyűjteményt, kedvet kaptam ahhoz, hogy vegyek pár kötet mangát :D. Na, majd a conon :D.

  8. Junchi Says:

    >Terika

    Hajrá, biztatnálak akkor, hogy így járj el. :3

    >Mariko

    Köfi. ^o^
    Dogs előzményt még anno elolvastam neten, az annyira még nem jött be… :/

    >Klári

    Hehe, tudtam, hogy Neked 100, hogy tetszeni fog a Gin kép. ^^

    >Tems

    Most már biztos, hogy szereznem kell nekem is legalább egy kötet Gintamát. Kezdek kilógni a sorból… ^^””

    >Leara

    Eleinte, mikor még csak egy-két mangám akadt az akkor még nemlétező manga polcomon, úgy voltam vele, hogy minek vegyek mangát, ha fent van minden a neten. Aztán egyszer csak elkezdtek gyarapodni és gyarapodni, míg végül ennyi lett. ^^ Szal ég és föld a neten való manga olvasás, és a kézben fogható kötetekben való gyönyörködés. Ezért is veszek mindent, amit csak lehet. ^^

  9. SaiyaGin Says:

    Szép gyűjtemény. Ősszel majd én is nekiállok a gyűjteményem bővítésének.
    (Amúgy az nem egy Vegeta-, hanem egy Gohan-figura. :P)

  10. readordie Says:

    Nájsz! 😀 Imádom mások polcait nézegetni ilyen témában, meg könyvekben. 🙂 ANN Shelf Life címen futó rovatot is imádom. 🙂 Ha egyszer hazajutok, akkor én is csinálok. 🙂 Lala fig ❤

  11. Junchi Says:

    >SaiyaGin

    Oops… ^^” Sejtettem, hogy mellényúlok. Javítva. ^^” (Nagyon érik már az a DB Kai asszem…)

    >Ashi (nem gáz, ha ennél maradok? ^^)

    Mivel same here a polcnézegetés, éppen ezért innen is biztatnálak rá. :3

  12. Wagner Says:

    Most nem mondod, hogy a 17. kötetig fogják húzni a Shishios arc-ot? Hiszen a hetediknél kezdték vagy mikor… :S
    Egyébként meg ez egész szép gyüjtemény. 😀

  13. Thunder Says:

    Valóban szép kis gyűjtemény, elismerésem. 😀
    Viszont Én mindig is sokalltam a figurák árát…sokszor több 10.000 Ft-ot elkérni egy plasztik figuráért, a legolcsóbbak is 5.000 Ft-tól kezdődnek…
    De amúgy hajrá, csak így tovább ^^

  14. Elhaym Says:

    Szép gyűjtemény. Én a polcra nem tudnám kitenni őket , mert azok nálam már tele vannak könyvekkel. Mangáim a szekrényben vannak.

  15. Mascamaru Says:

    Hmm… aszittem’ vannak magyar mangáid is a Berserken meg a Love*Comon kívül. De ezek szerint rosszul emlékeztem.

  16. bimbibaba Says:

    szép gyüjtemény!!!

  17. bimbibaba Says:

    én a bleach-ből yoruichi figurát keresek jó áron aki tud ilyet az válaszoljon előre is köszi!!!

  18. Pukihontasz Says:

    A yoruichi és soi fong bábukat honnan szerváltad? ha megérdeklödhetem eléggé érdekelne.

  19. Pukihontasz Says:

    De ha bárki tudja honnan lehet szerezni az is irhatja 😀 (yoruichi figurát v kulcstartot)

  20. januczás andrea Says:

    engem a byakuya figura érdekel menyiért adnád el majd irj a gmail cimere andreajanuczas@gmail.com
    eröle is köszi

  21. Januczàs andrea Says:

    Megszeretném venni toled bleach kuchiki byakuya figuràt itt az email cimem andreajanuczas@gmail.com nag

    • Junchi Says:

      Hivatalosan is tiéd az idei Arany Trollfea, lássuk mivel is érdemelted ki ezt a megtisztelő jutalmat:

      – 3 év után újra visszatértél, ugyanazzal a kérdéssel.
      – Miből gondoltad, hogy eladó a figura?
      – Eladtam már száz éve, amit neked is megírtam itt fentebb.


Szójjá' hozzá!

