One Piece – Túl a száz(hat)odik részen (címszavakban)

Az egyszerűség nagyszerűségét segítségül hívva most ezt a posztolási formát próbálom ki. :3

Karakterek jók,
Nakamák érdekesek,
Kalózos környezet = WIN,
Hangulat = WIN,
Luffy FACE,
Usopp irritáló,
Nami elmegy,
Zoro badass,
Sanji poén,
Chopper aranyos,
Vivi unalmas, mint a fotel,
Romance Dawn arc jó,
Buggy arc dettó,
Kuro szintén, bár picit nyúzottnak tűnt a végére,
Don Krieg win,
Arlong arc EPIC WIN,
Buggy side story elment,
Logue Town decens,
Fillert nem néztem,
Whiskey Peak elment,
Coby side story yawn, de legalább rövid,
Little Garden WIN,
Drum Island jó,
Arabasta a 104. részig dögunalom, utána viszont királyság,
Harcok bejövősek,
Ördöggyümi képességek ötletesek,
Kedvenc kara Shanks (he needs moar screen time!),
Robin esélyes a szoros második helyre,
Seiyuuk odab*sznak,
A gonosz karik nagyrésze lame,
Vér van,
Poénok ütnek,
Drámai pillanatok hatásosak,
OP-k/ED-k elmennek,
Eddig lazán keresztbeharapja a Naruto akármelyik arc-ját,
Fairy Tailt gond nélkül alázza,
DB-t kiröhögi,
Yuu Yuu Hakushót porba tiporja,
D.Gray-mant atomjaira szedi,
Bleach-től viszont elmarad. 😛

Röviden, tömören ez a véleményem eddig a One Piece-ről. 😀 Hogy nézem-e tovább? Ofkorz!

 

Az egyszerűség nagyszerűségét segítségül hívva most ezt a posztolási formát próbálom ki. :3

 

Karakterek jók,

Nakamák érdekesek,

Kalózos környezet = WIN,

Hangulat = WIN,
Luffy FACE,
Usopp irritáló,
Nami elmegy,
Zoro badass,
Sanji poén,
Chopper aranyos,
Vivi unalmas, mint a fotel,
Romance Dawn arc jó,
Buggy arc dettó,
Kuro szintén, bár picit nyúzottnak tűnt a végére,
Don Krieg win,
Arlong arc EPIC WIN,

Buggy side story elment,
Logue Town elment,
Fillert nem néztem,
Whiskey Peak okés,
Coby side story yawn, de legalább rövid,
Little Garden WIN,
Drum Island jó,
Arabasta a 104. részig dögunalom, utána viszont királyság,
Harcok bejövősek,
Ördöggyümi képességek ötletesek,
Kedvenc kara Shanks (he needs moar screen time!),
Robin esélyes a szoros második helyre,
Seiyuuk odab*sznak,
A gonosz karik nagyrésze lame,
Vér van,
Poénok ütnek,
Drámai pillanatok hatásosak,
OP-k/ED-k elmennek,
Eddig lazán keresztbeharapja a Naruto akármelyik arc-ját,
Fairy Tailt gond nélkül alázza,
DB-t kiröhögi,
Yuu Yuu Hakushót porba tiporja,
D.Gray-mant atomjaira szedi,
Bleach-től viszont elmarad. 😛

 

Röviden, tömören ez a véleményem eddig a One Piece-ről. 😀

 

 

Explore posts in the same categories: Minden más

31 hozzászólás - “One Piece – Túl a száz(hat)odik részen (címszavakban)”

  1. Kandur Says:

    Egybevágó a véleményünk.

  2. neminge Says:

    Nálam a Bleachet is ketté harapja anno.. de ízlések és pofonok 😛
    Bár múlt héten hagytam fel az animével, mert túlságosan beérte a mangát és így már nem buli.

  3. Péter Says:

    Na azért a DB inkább röhögi ki a One Piecet. =P Vegeta, Piccolo, Android 18, Cell saga, Buu saga, Broly… ez azért még mindig best!

    Jó a One Piece, de hosszú és néha/gyakran fárasztó. Na meg Gurren Lagann jobban tetszett. =D

  4. Leara Says:

    “Nami elmegy” – nekem az egyik kedvenc női karakterem shounenekből… oké, hogy nem egy erős szereplő, de tök talpraesett :D. Bár Robint is imádom^^.
    “Vivi unalmas, mint a fotel” – ú, ő már nagyon irritált egy idő után… az elején legalább semleges volt :D.
    “Logue Town decens” – volt ott fontos dolog, de még egy ideig várni kell rá :).
    “A gonosz karik nagyrésze lame” – hmm… attól függ kikre gondolsz :D.
    Mondjuk nálam a Bleacht is lealázta :D.
    Ráadásul a legjobb részeket még nem is láttad ;).

  5. Thral Says:

    Baszod, végre elkezdted az Án Píszt. 😀

    Robin-t meg tudtam, hogy kedvelni fogod, kiismerhetőbb vagy mint a legkiszámíthatóbb anime. 😀

  6. Junchi Says:

    >Kandur

    Yey! :3

    >Neminge

    Olvasom is mostanában OP anime threadet, hogy mennyire nem fekszik a cuccnak ez az 1 ch – 1 epizód felállás. Bár, hogy őszinte legyek, azért ezek a régebbi epizódok sem épp a pörgés csúcsai, szal van, mikor megnézek 3 részt egyhuzamban és olyan, mintha csak egyet néztem volna… ^^””

    >Péter

    Dunno, DB-ből igazából csak az alap sorozatot szerettem, a Z nekem már sok(k) volt.

    >Leara

    Nami igazából az Arlong arc-ban kedvelhető és jó karakter volt, aszittem, marad végig ilyen, de aztán ahogy haladok előre, egyre inkább azt veszem észre, hogy karakterileg nem több, mint egy üres bábu, aki a pénzimádaton kívül semmit nem ad hozzá a csapathoz. Persze lehet, később változik majd előnyére, de nekem egyelőre nagyon semmilyen. ^^”

    Robin viszont rulz. Egy az, hogy benne látok potenciát (ide nekem az 50 centet, hogy Croco elárulja majd, talpra kell állnia, etc.), másik, hogy mindig is bírtam az olyan női karikat, akik (azon túl persze, hogy van valami személyiségük) harcban is bevethetőek, ráadásul ő még HAX is. 😀

    Ami a gonosz karikat illeti: Hát, itt konkrétan Don Kriegre és Wapolra gondoltam, bár a többiek se nagyon eredetiek (kivéve persze Arlongot és Crocodile-t). Szal egy az, hogy annyira negatívnak van beállítva egy-kettő, hogy még ha az ember akarná, se tudná megkedvelni őket. Wapol ezen felül még nevetséges is; mikor beszorult és megette saját magát, ott elkezdtem röhögni, meg mikor házikóvá változott és összegyúrta a két csicskását… Don Krieg meg egy agyatlan hústorony nevetségesen sok asspull-fegyverrel + a végén, mikor Luffy végre kiütötte, majd aztán felkelt és elkezdett parádézni, hát ott azért fogtam a fejem.

    Az viszont örvendetes, hogy a legjobb részek még hátra vannak. 😀

    >Thral

    Tudom, sokszor mondták már rám. ^^

    • Leara Says:

      Hmm, értem… de szerintem Nami nem semmilyen utána sem. Bár majd később még szerintem bizonyít… pláne, hogy majd harcolni is fog 🙂 (ha már Robinnál írtad, hogy bevethető harcban). A pénzimádata meg… egyébként is ő tartja kordában a pénzügyeket, különben sokat éheznének :D. Na meg persze az egyik (ha nem a) legjobb navigátor :).

      Ja, hogy azok a gonosz karik… ők úgyse nagyon számítanak a történet szempontjából :D. Crocodile-t meg imádom~

    • Péter Says:

      Hogy érted, hogy sok volt a Z? Hát a moviek?

  7. SaiyaGin Says:

    “DB-t kiröhögi”

    Aaahaaa, peeerszee.

    • Péter Says:

      Ahogy írta is egy kommentelő a Brolys átalakulás kapcsán: “if naruto, ichigo an all anime characters seen this transformation they would piss there fucken pants!” 😀

  8. Junchi Says:

    >Leara

    Crocodile tényleg win, talán az első olyan gonosz kari a sorozatban, akinek még stílusa is van. :3 (Arlongot meg a designja miatt bírom.)

    >Péter

    DBZ-ben annyira már nem jöttek be ezek a nevetségesen nagy erők, illetve a “húzzuk, mint a rétestésztát” dolog sem volt épp az ínyemre. Nah, nem azért, húzzák az összes többi shounen-fight cuccot is, de DBZ-vel voltam úgy is, hogy megnéztem vagy 5 részt egyszerre és olyan volt, mintha csak egy lett volna… ^^”

    >SaiyaGin

    [boborján]Pedig de![/boborján]

  9. pengejohn Says:

    Igaz én nem itt tartok, hanem jóval odébb, de tényleg best shounen.. 😀 Opening is lesz jó, majd vagy 200 rész múlva. Mondjuk a db már olyan mint a biblia, szent és sérthetetlen. A bleacht meg simán veri, nem is kérdés. A Gintamát és a Hitmant is, ha már shounen. 😀

  10. Wagner Says:

    Junchi nem értem az OP miben marad el a Bleach-től, ezt kifejtenéd bővebben? Mert ez elég nevetséges kijelentés volt még egy Bleach fag-től is. 🙂

    • Junchi Says:

      Ez a Bleach > OP dolog soktényezős…

      Igazából amit legfőképp negatívnak tartok ebben a sorozatban, az az apró részletek szőnyeg alá söprése. Pl.: Luffy miből jött rá Little Gardenen, hogy melyik az igazi mr. 3? Vagy hogy tudott kijönni a szikla alól, ami alá berakta az óriás muki? Vagy mikor tudta Bon Clay a király fejét megfogni, hogy használhassa később az ő alakját? Apróságok ugyan, de sok kicsi sokra megy alapon egy nagyobb adag után már fogja a fejét az ember.

      Másik: Amit igazából nagyon hiányolok ebből az animéből, az az egységes plot. Nah, jó dolognak tartom ezt a külön arc-okra bontott sztorit is, de nekem valahogy hiányzik az az egységes összetartóerő, ami a Bleach-ben azért benne van.

  11. Wagner Says:

    “Luffy miből jött rá Little Gardenen, hogy melyik az igazi mr. 3?”
    Ja amikor viasz klónokat csinált? Az mintha tényleg nem derült volna ki.
    Később majd nem érzed ennyire feldaraboltnak ha majd jön a CP 9 saga meg érkeznek sorban a nagyobb gonoszok.
    “hiányzik az az egységes összetartóerő”
    Sztem nem hiányzik semmi, mindig van valami ami viszi előre a sztorit.
    “Kedvenc kara Shanks (he needs moar screen time!)”
    Shanks 470 rész után sem szerepel semmit. 🙂

  12. mako Says:

    Nem nezem a One Piece-t, de ez a post rohadt jo lett 😀

  13. Envy Says:

    Nagyon jó bejegyzés!
    (Nálam a One Piece jelenleg a number 1, és szerintem ez is marad. majd kiderül 🙂 )

    “Bleach-től viszont elmarad. :P”

    — Na ezt én sem hiszem 🙂 szerintem a N & B páros kézen fogva bújhat el mellette^^ Ízlések és pofonok. 🙂

    Ui: Sorstárs. Az én kedvencem is Shanks.

    • Junchi Says:

      Köfi. :3

      Hm, lehet, írok majd egy bejegyzést a közeljövőben erről a One Piece vs Bleach dologról, ha már ennyire téma és akkor ott tényleg kitudnám fejteni, hogy miben jobb a Bleach, mint az OP, és persze vice versa, merthogy vannak olyan dolgok is, amik azért az OP-ben jobban bejönnek. Úgy sincs mostanában semmi, amiről írhatnék. :3

  14. Envy Says:

    EZ jó ötlet. 🙂
    Egyébként azóta már tovább nézted, nem?
    Majd ha teljesen beéred, akkor leszek kíváncsi a végső véleményedre.
    Ugyanis pár főbb történetszál később alakul ki (400+ részek után)

    • Junchi Says:

      Jaja, azóta tovább néztem, most tartok Water7 utolsó epizódjainál. :3 Ez az arc kurvajó, simán alázza az eddigi összes arc-ot, cserébe viszont az előtte levő Skypiea borzalmas volt, úgyhogy kissé ingázó cucc, na de melyik SF cucc nem az… 😛

  15. Envy Says:

    Eddig ugyanazok tetszettek neked is, mint nekem.
    Illetve azok is stimmelnek, amik nekem se, és neked se jöttek be eddig. (ARC-ok)

    Előre tippelek, szerintem Enies Lobby “elmegy” vagy pedig “EPIC” kategória lesz nálad, és ami biztos: A 400as részek Shabondy arc “EPIC WIN” lesz 😛

    Várom a további véleményed majd.

  16. Wagner Says:

    Na erre kíváncsi leszek hogyan magyarázod meg, hogy a Bleach jobb mint OP. :E

  17. Péter Says:

    Ha a One Piece és a Bleach egymásnak esnek, abból a Dragon Ball kerül ki győztesen. =P

  18. Auraa Says:

    Csak én hiányoltam Ace-t a posztodból, csak kíváncsi lennék mi a véleményed róla, nekem egyik kedvenc.


Szójjá' hozzá!

