Bleach ch475

Fuck you, Kubo! FUCK! YOU!

Hogy lehet az, hogy az egész arc-ban egyetlen jól kinéző power-up/új forma/akármi sem volt, erre most hirtelen kettőt is bedob? :3 Már épp temetni készültem az ürge kreativitás érzékét, erre rögvest meg is cáfolt.

Tessék is mindjárt beljebb kattintani (spoilerz of course)…


Jó, mondjuk Ichigo új bankai-ánál maga a ruha nem nagy cucc, ellenben a kard… Na, az qrvajó lett. *_*

Ginjou meg w00t! A lába mondjuk pont nem látszik, szal lehet, ez is majd valami harisnya-szerűséggel folytatódik (xD), de ami látszik, az bőven win.

Also: Ichigo haz brainz? Ukitake mint potenciális bajkeverő? Riruka Rukiában? (Nem úgy, ti pervertek! :P) I’m in!

Explore posts in the same categories: Bleach

10 hozzászólás - “Bleach ch475”

  1. kdanni Says:

    (OK, egy rossz szót nem szólok, mert az Air Gearben ugyan ez történt, csak kardok helyet görkorcsolyával. :P)

    “Ukitake mint potenciális bajkeverő? Riruka Rukiában? (Nem úgy, ti pervertek! )”

    Mikor erről hallottam, felcsillant a szemem. Nemrég nézegettem az artbookot, és abban pont az a fejezet vázlata van benne, amiben Ichigo megkapta jelvényt. Elgondolkoztam Kubo, már akkor tudta mit akart vele, vagy csak ő is éppen belelapozott az artbookba. 😀

    Amúgy az a shinigami jelvény nagyon menő, azt nem bántam, hogy fontosabb szerepet kapott.

    (Láttam képet az animéből. A szvasztikát szépen átdizájnolták. XD)

    • Junchi Says:

      A szvasztikát szépen átdizájnolták.

      Hát jah, bár nekem megmondom őszintén, nem sírt a szám. (BA-n bezzeg még ezen is ment a cirkusz.)

  2. Mariko Says:

    Most ez a fejezet nekem is bejött, tetszik ha egy shounen főhősnek van agya is. 😄

    “Ukitake mint potenciális bajkeverő?”
    Remélem nem! Kubo már így is túl sokat rohangál körbe-körbe, ezt a kört még egyszer, ha lehet, ne akarja lefutni.

    • Junchi Says:

      Igen, szal dramaturgiailag annyira nem lenne szerencsés egy újabb Aizent kreálni, főleg így közvetlenül Ginjou után, de ettől függetlenül most már gyanakszok Ukitákére ezerrel. 😀

  3. Joker-san Says:

    Ja, engem is meglepett, hogy Ichigo használta az eszét.
    Off: nem tudom, mikor cseréltél fejlécet, de ez tetszik 😀

  4. ronin1337 Says:

    Nem is csodálom hogy, tetszik az új Tensa Zangetsu. Egyetemes törvény,hogy bármilyen dizájn elem vagy lény 10X menőbb lesz,ha több tüskét adunk hozzá :D.Egyébként nekem Ichigo új szerelése is bejött,nem tom miért de nekem tetszik :3.

    • Junchi Says:

      Én is most olvastam.

      Őszintén? Én örülök. Legalább valaki tudja, hol kell abbahagyni. (Maa, mondjuk ez az utolsó arc mehet akár 10 évig is, szal… ^^)

      Btw maradhat nyugodtan a komment, hisz nem off. 😀


Szójjá' hozzá!

