Kingdom – Mikor Pierrot még önmagát is alulmúlja

Nem terveztem, hogy nézni fogom, de aztán megláttam animesenshin. Kíváncsi fajta vagyok, hát mégis leszedtem az első részt. (Még úgyis, hogy csak Hadena sub volt hozzá.)

(…)

4, azaz négy percig bírtam elviselni. Életemben nem láttam ilyen ocsmány CG-t animében, mint itt, ráadásul a két főhős is 3D-ben “tündökölt”, mikor nem is csináltak mást, csak tátott szájjal nézték a csatát. Képeket most külön nem mentettem le/csináltam, mert fölösleges. Ezt mozgás közben kell látni! Annyira igénytelen, hogy Gonzo CG-je ehhez képest a megtestesült minőség. Nem viccelek…

Inkább már a frissen kijött Berserk múvi (amit meg kéne végre nézzek…).

Explore posts in the same categories: Friss-ropogós

10 hozzászólás - “Kingdom – Mikor Pierrot még önmagát is alulmúlja”

  1. Leara Says:

    Gondolkodtam, hogy belenézek, de most kellően elvetted tőle a kedvem😀.
    Én tegnap néztem meg a Berserk movie-t, de az animáció nagyon nem tetszett. Pedig a fórumos hozzászólások után azt hittem, hogy nem lesz vészes, de engem végig zavart benne a CG ^^”.

  2. Mariko Says:

    Pierroték akkor még önmagukat is alulmúlták grafika terén?

    Mondjuk amikor megláttam Tokyotoshón, hogy már van felirat az első részhez, bennem is felmerült, hogy mégis bele kéne nézni, de ezek szerint jó tettem, hogy nem pazaroltam rá a sávszélt. ^^

    • Junchi Says:

      Pierroték akkor még önmagukat is alulmúlták grafika terén?

      Nem is kicsit. Ennél még a Bleach-féle QUALITY-k is jobbak, mert azokat legalább csak egy pillanatig látjuk.😀 Itt viszont folyamatosan a CG-t kell bámulni, ami… hát finoman szólva nem a legszebb.

  3. Péter Says:

    Látom mostanság mindenki belefut valami moslékba, én nemrég néztem végig a Dragon Age animét… hát valami felejthetetlen “élmény” volt.

    Narutot nem hiszem, hogy tudnák bármivel is überelni Pierroték a quality terén, de ha sanyargatni szeretném magam, lehet belenézek, persze egy rész után úgyis dropped lesz belőle. =D

    • Junchi Says:

      Jah, Dragon Age-ről “áradozott” az egyik ismerősöm is.😀

      Btw less bele az első 4-5 percbe. Tovább én sem bírtam, ellenben a cucc kiváló “gyerekek, így NE csináljátok” material.

      Btw2 ha már moslékok: mivel a nyári animék közül szinte egy sem érdekel és a mostaniak is lassan kifutnak, ezért pár haverral úgy döntöttünk, (lehet) bevállaljuk a Blood-C-t. Társaságban akár még élvezetes is lehet, bár azt előre látom, hogy mi másfajta élvezeteket fogunk keresni (és minden bizonnyal találni) benne. :3

  4. SaiyaGin Says:

    Nem terveztem belenézni a sorozatba, de ezután még jobban fogom kerülni.😀

  5. Raven01988 Says:

    én már megnéztem belőle 2 részt. Állítóleg egy híres manga író feldolgozása, animében, még Oda is kampányolt mellette valami rendezvényen. A grafikai,cg-s megoldások tényleg szánalmasak. Ez van ezt kell szeretni. Remélem nyárra azért kijön valami normálisabb anime is.

    • Junchi Says:

      Ja, azt én is néztem, hogy ez valami népszerű cucc (mmint a manga) odahaza, ezért sem értem, hogy mire ez a retek minőség… Bohócék újfent nem hazudtolták meg önmagukat.

  6. Mangekyo022 Says:

    Pierrot utolsó jónak mondható animéje a “Midori Days (Midori No Hibi)” volt, az is kb 2004 környékén volt.

    Mondjuk nem tudom, mit lehetne elvárni egy olyan stúdiótól, aki ma már egyedül a Naruto-ból él meg, s már odáig fajult, hogy az alig 20 fejezetes spin-off-nak is csinált egy 51 részes, 80%-ban fillerezett animét. ;P

    Amúgy láttam, s megtudom érteni + még tisztellek is, mert én már az első két perc után kimenekültem az anime elől, nem csak a szobámból, de a házamból is, csak minél messzebb ettől a…. valamitől!😉


Szójjá' hozzá!

