Új fejléc

Újabb sikeresen túlélt vizsgaidőszak (idén a beadandók elleni küzdelmem akár egy saját RPG-t is inspirálhatott volna), kezdődik a nyár, így ennek megfelelően gyors összehoztam egy új fejlécet. A blog alapdesignjától ugyan enyhén elüt, de azért megvan a maga hangulata, ha ránézek. A betűtípus kissé fagyos, így egy csipet ambivalencia hatja át az új fejlécet, de nem gond, hisz ki ne akarna valami jeges *insert mindenki kedvence here*-t a legnagyobb kánikulában?

A kép amúgy egy animéből van, amit tegnap fejeztem be, de mindenképp írni fogok róla. Legalábbis szeretnék…

Explore posts in the same categories: Minden más

14 hozzászólás - “Új fejléc”

  1. Péter Says:

    A jeges felírat win, a háttér színvilágáról meg egy vegyes gyümölcsös jégkrém jut eszembe. =D

  2. kvakond Says:

    Kurisu :_< A Tatami Galaxy mondjuk mentségül szolgál.

  3. nsandor96 Says:

    Nekem tetszik!😉 A jeges felirat is, csak aztán nehogy rossz idő legyen!😛

  4. Sach Says:

    Azt hittem, hogy én nem drop-olok egy animét a grafikája miatt, tévedtem…
    Régi játékok átvezetői is szebbek ennél.

    • Junchi Says:

      Aww, most mér’, szerintem tök jó. :3

      Mondjuk azt elismerem, hogy eléggé megosztójellegű ez a gráf, szal valaki vagy imádja vagy nem.

      Én pölö a Tekkon Kinkreettel vagyok így, hogy egyszerűen ránézni nem bírok.

      • Sach Says:

        Elnézést kérek, ezt a Kingdom-s bejegyzésedhez akartam írni, jó hogy most esett le, még hogy a sok tanulás jót tesz az agynak…
        Hogy ne csak off legyen: hamar vége lett a vizsgaidőszakodnak az enyémhez képest, jó pihenést kívánok🙂

      • Junchi Says:

        Az úgy mindjárt más.😀

        Amúgy hála a jó égnek idén hamar végeztem, ami részben annak tudható be, hogy a félévem javarészt beadandókból, jegyzőkönyvekből és egyéb fasságokból állt, így tényleges vizsgám össz-vissz 3 volt csupán, ebből kettőre szinte semmit nem kellett készülni. A harmadik, Fejlődéslélektannak nevezett rémálom viszont egy külön történet… >___>

  5. Mariko Says:

    Csini az új fejléc, igazi nyári hangulata lett.

    Ezt a sorozatot is meg kellene néznem már.^^’

  6. kdanni Says:

    A rózsaszín kampusz élet mint nyári téma?😉

    Amúgy az témánként változik, hogy lehet több fejlécet berakni, hogy azok közül véletlenül válasszon?
    Én nem tudtam leváltani Nino-sant véglesen. Így inkább több fejlécet is beraktam.
    Fun fact Sakamoto Maaya egy évadban játszotta Nino-sant és Akashi sant, mindkettejük epic win, de azóta is alig van szerepe. ;_;

    • Junchi Says:

      Simán. : P

      Btw jah, mostanában én sem nagyon hallom SakaMaayát, leszámítva persze Shinobut, ami mondjuk felejthetetlen volt. :3 De Akashinak is baromijó volt. *drools*


Szójjá' hozzá!

