Az a helyzet, hogy meleg van…

…és a francnak sincs ilyenkor kedve blogbejegyzést írni. Ezt is most csak azért írom, mert pár sor az egész és annyit még pont bírok szuflával.

Ezt a buzi meleget rühelltem mindig is a legjobban. Még strandra sincs kedvem menni, mert a legközelebbi is 70-80km-re van innen. (Illetve pontosítanék, Szekszárdon is van egy, most nyílt meg május végén, de az valami kritikán aluli…)

Mondjuk per pill nincs is nagyon miről írnom… Uncharted 2-t, meg Heavy Raint tolok (valamelyikről majd lesz egy bejegyzés, aztán lehet mindkettőről, még nem to’om), elkezdtem egy-két régebbi animut + a tavaszi szezon hamarosan véget ér (Fate/Zeróról mindenképp szeretnék írni), jön a nyári, onnan meg, mint mondottam volt, szinte semmi nem érdekel, szal.. jah.

Megyek is Unchartedezni, úgyis a havas-jeges helyszín a következő. Majd elképzelem magam oda valahova, hátha elviselhetőbb lesz ez a hőség…

Végül nesztek, itt egy Part-time warrior – Cel-7 wallpaper, szép nagy felbontásban, cserébe azért, amiért most csak ennyire tellett tőlem:

Explore posts in the same categories: Minden más

11 hozzászólás - “Az a helyzet, hogy meleg van…”

  1. Thral Says:

    jó a kép, csórtam is.:D

  2. Kvakond Says:

    captain obvious. Heavy rain és fate/zero várós

  3. Hedoro Says:

    Egy Heavy Rain bejegyzést szívesen olvasnék ha rászánod magad.

  4. SaiyaGin Says:

    Nem vagy egyedül a 30+ fok rühellésével.

  5. -OJ- Says:

    Nekem viszont pont most jött meg a kedvem a blogoláshoz. Eddig mindig volt valami tennivalóm, mentem ide-oda. De ebben a dög melegben a lábam sincs kedvem kitenni, így ráérek fotózni is😀

  6. morwen Says:

    Fate/zero-ról én is tuti írok, csak még nem tudom melyik oldalra🙂

  7. Raven01988 Says:

    Valóban meleg van meleg van. Viszont a mai nap néztem meg egy nagyon jó kis animét,ami pár pillanatra elfelejtette velem a hőséget. Elindult a Sword Art Online. Az első része,eszméletlen jóra sikerült. Hatalmas lesz a nyárra,bevallom nem gondoltam volna,hogy ilyen jó kis animét hoztak össze. Az accel worldhöz hasonlították sokan,pedig történetre,inkább a .hack-hez lenne köze. Viszont maga a történet,a harcok, eszméletlen pörgősek. Valaki látta rajtam kívül az első részét az animének ?

    • Kvakond Says:

      “Fizetett hirdetésünket hallották.” Egyesek az új Fate/zero-ként aposztrofálják, ami finoman szólva lol, de az első rész után valóban nem tűnik rossznak. Accel World-nél mindenképp nagyságrendekkel jobb.

      • Raven01988 Says:

        a Fate/Zerohoz nem sok köze lehet,max annyi,hogy kard van benne. A mangába beleolvastam, nekem a folytatása magának a történetnek nagyon tetszett. Érdekes.Ha jól tudom 3 arc ot élt meg eddig maga a sorozat.

  8. Junchi Says:

    Nem to’om, de engem tökéletesen hidegen hagy ez az anime.

    Szal egy az, hogy maga a téma sem az esetem (ezek az online fantasy izék sosem érdekeltek, lásd az általad említett Hack), másrészt a karakterdesign megint olyan, hogy mehh (meg amúgyis: A-1-ékkel nem vagyok túl jó viszonyban).

    • Raven01988 Says:

      a .hack tényleg pocsék, de maga a sao szerintem nagyon jól sikerült. leginkább a tower of duragához tudnám hasonlítani.
      Az online része annyi atörténetnek,hogy a srác becsatlakozott egyszer pár másik játékossal, és vége. Tovább síma fantasy veszi át a történetet. Hidd el,ha megnézed az első részt,lehet hogy kedvet kapsz hozzá.


Szójjá' hozzá!

