A hónap aranyköpése

Nem szokásom/stílusom mások “lejáratása” a blogomon, de ezt most egyszerűen muszáj! Egy meg nem nevezett illetőtől:

A sok tehetségnek akik elkönyvelnek mindent szarnak, csak mert nekik nem tetszik,még mindig azt mondom, hogy egyikük sem linkelte be a saját művét (legalábbis egy ilyen fergeteges kritikahuszártól se láttam még) én pl kíváncsi lennék az élet mely területén alkotott valami értékelhetőt.

This is now official: anime iz srs bsns, guyz! (Az IS: Infishitty Stratosról beszél egyébként, szal duplán lulz.)

Explore posts in the same categories: Minden más

32 hozzászólás - “A hónap aranyköpése”

  1. Péter Says:

    A szóba forgó animut ugyan nem láttam, de ez a nevezzük úgy “visszavágás” valami ritka epikus. Anno ha jól emlékszem talán az Air vagy az EL kapcsán olvastam hasonlót, ott konkrétan azt a kérdést szegezték az illetőnek, hogy “És te mit tettél le az asztalra? Csinálj jobbat!”.

    Egyébként hol született ez a szép nagyotmondás? =)

    • Junchi Says:

      AnimeAddicts fórumán.

      Van ott egy-két elmés/elszállt alak és hsz, de még ezektől függetlenül is ezt a fórumot komálom a legjobban (na nem mintha olyan sok helyre lennék regelve ^^”).

      • Péter Says:

        Szinte éreztem… ott rendre megesnek hasonló okosságok, még ha általában nem is ennyire kirívóak.

        Pont ez miatt elvből kerülöm az AA-t, ha valamiről infot akarok, akkor en.wikipedia vagy ANN.

      • Junchi Says:

        Én már szinte mindenre MAL-t használom. :3 Ott megvan minden, ami kell, a híreket is beleértve. ANN-en nem is tudom, mikor voltam utoljára.

        Egyedül a fórum az, ami MEH és ez főleg a sok UnSUCKsessful trollnak köszönhető.

    • SaiyaGin Says:

      Állítólag egy nem túl eredeti háremecchi.

  2. Dodgers Says:

    Az ilyen érveléseknél az szokott kimondottan tetszeni, hogy az aktuális bölcs illető nem éri fel ésszel azt hogy neki sincs több joga az úgynevezett “hatereknél” ha az adott stuff megítéléséről van szó. Már csak azért is mert ennyi erővel dicsérni se lehetne bármit, a logika alapján végülis honnan tudhatná az ember hogy mi a jó, szóval erre tényleg csak a szelektív logika a megoldás…

    • Junchi Says:

      Engem inkább ez az elitista “az élet mely területén alkotott valami értékelhetőt” hangnem zavart ebben a kommentben. Szal nem to’om… lehet csak én nem látom, hogyan is kapcsolódik ez ahhoz, hogy valaki negatív kritikával mer illetni egyáltalán bármit.

  3. kvakond Says:

    Az IS a maga nemében nem rossz. A romantikus hárem vígjáték + akciók között….

    • Junchi Says:

      Hátt, én anno leszedtem az első részt, merthogy “yaay, hype”, de még azt sem bírtam végignézni – a felénél feladtam. Jó, alapból nem volt az esetem a cucc, de azért ennél valamivel többet vártam.

  4. Sunyi Nyufi Says:

    Ó, az ilyet én is imádom, ez a “csinálj jobbat, ha tudsz, ha meg nem akkor kussolj” hozzáállás a legjobb😀 Valaki a Mass Effect 3 endingjével kapcsolatban szegezte nekem a dolgot, amitől kicsit kiakadtam, és írtam (ugyan elég vázlatosan) egy jobbat. Utána valahogy befogta az illető😀

    • Junchi Says:

      Igen, ez ált. így szokott lenni: a “csinálj jobbat”-fajta csak hangosan ugat, de ha egyszer rámordulsz, azonnal tudja, hol a helye. :3

  5. Mangekyo022 Says:

    Heh, a naruto-kun.hu fórum és aktuális fejezet/epizódnál található ideiglenes komment mezők tele vannak ilyenekkel, a durva, hogy már akkor is, ha csak annyit ír valaki, hogy “ez nem volt jó”…

    Plusz nem ártana elfelejteniük, hogy a fogyasztóknak joguk van megítélni egy terméket akár negatívan is, elvégre elméletileg ők szabályozzák meg a piacot… jó, manga/anime esetében a japánok (mert ugye ott kell először valamivé válnia, ugye)…

  6. -OJ- Says:

    Ezt Én is olvastam, bár azt hiszem azóta már törölve lett😀

    De érkezett rá egy válasz, ami szintén nem volt rossz, miszerint:

    “Olyan ez, mintha ehetetlennek nyilvánítanál egy ételt, erre a szakács azt vágná a fejedhez, hogy nincs jogod kritizálni, mert Te nem vagy szakács”😛

  7. Sach Says:

    Én ezeknek azt szoktam mondani hogy: adj rengeteg pénzt, vagy egy fizetett stúdiót alám, azt megmutatom.😛

    • Junchi Says:

      Végülis jah, nekem is lenne pár használható ötletem (használhatóbbak, mint ezek a hárem-ecchi izék), szal már csak egy Madhouse vagy Sunrise kéne mellém.😀

      • -OJ- Says:

        Inkább Sunrise. Az illusztrátor és animátoraik jók, de nem ártana már oda valaki, aki egy normális sztorit is tud írni, hogy jó legyen egy sorozatuk😛

      • Sach Says:

        Hárem-ecchik is jók lennének, ha nem sablon 1D-s karakterek lennének bennük nagyrészt.
        Jó karakterekkel kb. bármit megnézek, aktuális példa erre a Kuroko no Basket: kosárlabda sose állt hozzám közel, de itt a remek karakterek elviszik a hátukon, igaz nem csak ez működik jól ebben az animében.

  8. Junchi Says:

    >OJ

    Eegen, mostanában nem sok normális cucc jött ki tőlük… >__> Tavaly volt egy egészen korrekt Tiger & Bunny-juk, de úgy ennyi.

    >Sach

    Hát, nekem a hárem-ecchi ott kezdődik, hogy Tenchi Muyo és sajna ott is ér véget. ^^”” (Nah, volt egy-két tűrhetőbb próbálkozás az utóbbi években is, pölö a Hyakka Ryouran nem volt olyan rossz, de ettől még a műfaj képviselőinek úgy 98%-át instant módon tűzre vágnám.)

    • Sach Says:

      Sajnos nem ismerem őket (lehet nyáron pótolom), de sztem a műfajban van pár jó darab is, a teljesség igénye nélkül: Golden boy, Bake-/Nisemonogatari, Vandread, Ben-to. De igaz, a nagy részét tényleg tűzbe kéne vágni.

      • Junchi Says:

        Ha a Hyakka Ryourant nem is (az eleje borzalmas, a vége meg WHYSOSERIOUS), de a Tenchit megéri pótolni. ; ) Szép nagy franchise, de bőven elég, ha az ember megnézi az első két OVA-t, azt’ kész. A többi sorozat/múvi/whatever amúgyis csak non-kánon utánlövések vagy csak szimplán katasztrófa egyik-másik (ahemm, 3. OVA).

        Btw uh, Ben-to! Az mekkora jóság volt már.😀 Jó, nem volt benne sok ecchi, de lehet pont ezért. (Mondjuk az azért ARGH, hogy a senpait kihagyták az utolsó csatából… >_>) GB-t és a Vandread-et nem láttam, a Monogatarik pedig AZ abszolút, bár azért megjegyzem, a Nisébe szeretek néha-néha belerúgni.

    • Sach Says:

      Golden Boy benne van a best trio vígjátékomban, úgyhogy csak ajánlani tudom (kár, hogy csak 6 rész), Vandread már nem ennyire jó, de vannak nagyon kellemes pillanatai (emlékeim szerint, jó rég láttam), de az első széria openingje és endingje kiemelkedő, nézz meg belőle pár részt, ha bejön, akkor nem fogsz csalódni benne, kb. egész végig egy szintet tart.
      Tenchi -> megvan mit nézek meg hétvégén🙂
      Nisemonogatarit tényleg elég könnyen szét lehet szedni, de attól még kiemelkedik a tucatból.

      Ui: még a Dears is eszembe jutott, az is jó kis ökörség volt.

    • -OJ- Says:

      A legutóbbi hárem-ecchi, ami nekem igazán tetszett az a Boku wa Tomodachi volt.
      Rajzolásra pöpec (szvsz), ecchi csak elvétve volt benne (akkor viszont fincsi volt a Húsi), helyette inkább az otaku és troll humorra alapoztak, és a szokásos szerelmi versengés helyett is inkább a barátságon volt a hangsúly.
      Ajánlom! ^_^

      • Sach Says:

        Köszi, de már láttam, tényleg nem volt rossz, de elég WTF helyen fejezték be az animét, és igen a főszereplőnek volt egy-két jó megmozdulása.

      • Dodgers Says:

        Öt rész alapján a Boku wa első három része nem volt annyira rossz (de nem is annyira jó) eresztés, hiszen a Kodaka/Yozora/Sena hármas között van annyi kémia hogy hellyel-közzel elvigye a hátán a sorozatot, viszont a negyedik rész ezt végezte ki azzal hogy hozzácsapott még három olyan szereplőt, akik egyrészt együttesen sem tesznek ki egy tisztességes karaktert (pl. Mika -> imageeknessandinnuendo), másrészt eléggé elütnek Kodakáéktól annyira, hogy olyan benyomást keltsenek mintha nem is ugyanabban a sorozatban szerepelnének, hanem csak random módra bedobták volna őket. Szvsz nélkülük teljesebb is lenne a sorozat, gyakorlatilag nem oszt-nem szoroz hogy ott vannak-e vagy sem.

  9. kvakond Says:

    Hyakka Ryouran? Kill it with fire

  10. Mangekyo022 Says:

    Juchi, nem tudom, olvastad-e a mostani Bleach fejezetet, de ez most nem lett rossz! Megszívta Ichigo és SS rendesen!

    • Junchi Says:

      Hátt, hazudnék, ha azt mondanám, hogy bejött, bár kétségtelenül jobb volt, mint az előzőek.

      Opie mondjuk nem tudom, mikor szándékozik végre megdögleni és imho teljesen felesleges volt egy egész chaptert elpazarolni arra, hogy Ichigót be-, illetve elzárják.


Szójjá' hozzá!

