Az anime-történelem legEPICebb jelenete (Gigaspoiler!!!!)

Mostanában úgyis annyiszor előjött a Gungrave ilyen-olyan fórumos hsz-eim/egyéb kommentek kapcsán, hogy ezt most “csak úgy” alapon, de be kell rakjam:

Zseniális!

Explore posts in the same categories: Minden más

7 hozzászólás - “Az anime-történelem legEPICebb jelenete (Gigaspoiler!!!!)”

  1. SaiyaGin Says:

    A vége egész stílusos.

  2. Leara Says:

    Ez még mindig az egyik legkedvencebb jelenetem az összes anime közül, amit láttam😀.

  3. Corot Says:

    Megmondom őszintén nem néztem meg a videót mivel tudom mi történik benne és emlékszem, hogy rohadtul utáltam Harryt ezután a jelenet után. De tény, hogy az egész zseniálisan van megcsinálva.

  4. Junchi Says:

    Érdekes, én nem. :3

    Jó, mondjuk ehhez az is hozzájön, hogy alapvetően ezt az “elárulom a legjobb barátomat a céljaim érdekében” karaktertípust szoktam kábé a legjobban komálni animékben, mert az igaz, hogy egy utolsó aljas rohadék kvázi az összes (Griffith, Yomi, Harry, Vicious), de karakterben annyira háromdimenziósak, hogy egyszerűen nem tudom nem kedvelni őket.😀

    • Corot Says:

      Alapvetően nekem sincs bajom a nem egyértelműen pozitív karakterekkel. De az általad említettek azért némileg mások, mint Harry (legalábbis számomra). Griffith biztos megérne egy külön tanulmányt, az egyik legösszetettebb karakter, akivel anime pályafutásom során találkoztam. Vicious meg ha úgy nézzük inkább áldozat volt, legalábbis ha azt vesszük alapul, hogy Spike volt az, aki lenyúlta a nőjét és nem fordítva. Na meg a sorozatból elég körülményes kihámozni hármójuk kapcsolatát és így nekem Vicious eleve semleges szereplő marad. Viszont Harry… őt bírtam, az ő barátságát Brandonnal végigkíséri az egész anime, így a néző is és hát na érted…az ő árulása szíven talált.

  5. Wagner Says:

    Best scene ever…😀

  6. morwen Says:

    Burandoooon! Amúgy tényleg a legjobb maffiás anime, még mindig.


Szójjá' hozzá!

