Pokol tüze, here I come!


[twitter]Kíváncsi vagyok, na! Kíváncsi, mi a bánatos hétszentséggel tudnak 1 óra 50 percet kitölteni. Hosszú lesz és izzasztó, de megteszem. Tűzbe megyek értetek, bár jegyzőkönyves értékelést nem ígérek. De lehet mégis. Nem to’om. Három napi hideg élelmet viszont csomagolok. Meg valami alkoholosat. Pedig nem szeretem őket. Kivéve a Martinit. Az jó. Btw School Days-maratont is tervezek. Mert Dodgers meggyőzött. És game-fronton is lenne miről írnom, thx to Uncharted 2, Heavy Rain és Mafia II. De ezeket lehet egybe veszem majd. Még ezt sem tudom. Csak azt, hogy valamiért kurva lassú a WP. Amiből ti nem érzékeltek semmit. Mázlisták.[/twitter]

Explore posts in the same categories: Minden más

23 hozzászólás - “Pokol tüze, here I come!”

  1. Thral Says:

    bazz, nem is mondtad, hogy miket tervezgetsz itt.XD

    ha már a blood c-ből nem lett semmi, akkor erre legalább átjövünk lacival. egyedül úgysem bírnád ezt elviselni.XD

  2. Mariko Says:

    Úúú Junchi, hát végül te is eladtad a lelked az ördögnek?!😄

  3. kvakond Says:

    Tartom és emelem

  4. Dodgers Says:

    A tűzre menetelre szerintem várhatsz még egy pár évezredet amíg kellően elfeledkezik a történelem erről a valamiről, ilyen bűn hallatán ugyanis kizárt hogy az a tűz ne aludna ki félelmében.😀 Úgy meg aztán pláne ha levezetésként lezajlik az SD maraton, akkor már a Pokol küszöbére se fognak beengedni.

  5. Péter Says:

    Az igen… abból kiindulva, mennyire “tartalmas” volt már az első sorozat is, szerintem én maximum 10 perc után droppolnám. =D Ha már ezt és a School Dayst bevállalod, akkor ne hagyd ki a Dragon Age “animét” se, az még úgy is szar, ha nem ismered az eredeti játékot. Ja és neked is csak ajánlani tudom a H2O nevű csodát, önkínzásra legalább olyan alkalmas, mint az SD.

    Mafia 2… na erről kíváncsi leszek a véleményedre. =)

    • Junchi Says:

      H2O-nak utánanéztem, mikor ajánlottad Dodgersnek és úgy érzem, az se lenne egy rossz menet.😀

      De egyelőre elég ennyi – még a végén azt hiszitek, hogy a) átmentem mazochistába, b) átmentem trash-fanba, c) megutáltam az animéket.

      Mafia II: Ugyan nem vagyok tőle elszállva, de mondjuk egy GTA4-hez képest határozottan jobb. Az irányítás pölö meglepően jó, főleg az autóké, viszont azt a birkát szívesen agyonütném, aki ezt a gombleosztást kitalálta. De majd posztban részletesebben…

    • kvakond Says:

      H2O helyett én inkább újranézném a Dragon Age filmet. Az csak másfél óra öncsonkítás.

  6. Leara Says:

    Én is kíváncsi vagyok, hogy miről szólhat az a közel két óra😄. Az első évadot még szerettem, jó volt úgy hetente elnézegetni belőle 1-1 részt😀. A második évadot viszont már soknak éreztem, de azért belenézek ebbe a movie-ba is.

    • Junchi Says:

      A második évadba már bele se néztem, pedig le volt töltve az első három rész anno, de aztán fogtam őket és szépen letöröltem. Úgyis tudtam, mit fogok kapni, és spec nagyon nem hiányzott, hogy a nagy semmivel immár kétszer akkora terjedelemben gyötörjem magam.😀

      Ennek ellenére a Haruhi-Lucky Star-K-On rémtrióból még ezt tartom a legtűrhetőbbnek.

  7. kvakond Says:

    Vessetek meg, de én végső soron élveztem. Nem ez volt életem legmozgalmasabb 1 óra 50 perce, de magához képest nem ült le, és ennél csak rosszabb cute girls doing cute things animét tudok elképzelni. Külön értékeltem, hogy többnyire autentikusak voltak a külföldi részek – egyes helyeken attól lesz egy szereplő olasz, hogy részenként elmondja, hogy cappuccino daisuki~

  8. Raven01988 Says:

    A sword art online-t nem akarod kipróbálni?:P Naaaa még csak 3 rész ment le, hidd el, neked nagyon fog tetszeni:) Nem akarom reklámozni,de ha valaki más is látta a 3 részt amit levetítettek belőle:P Igazolhat.

    • Junchi Says:

      hidd el, neked nagyon fog tetszeni:)

      Nekem? Biztos nem.😀

      Jó, nem akarom látatlanul elítélni, de ez az egész felállás + téma + design nagyon nem az esetem és akkor még vegyük hozzá A-1-éket is, akiktől eddig nem sok értékelhető animut láttam (AnoHana, meg talán a Valkyria), ráadásul pont most olvastam, hogy a harmadik résszel már pacing-problémák is vannak.

      (Meg ez a Godzilla-méretű hype is kedvemet szegi…)

      • Raven01988 Says:

        szerintem a 3. résszel nem volt semmi probléma. Alapvetően nekem eddig ez jött be a legjobban. Karakter fejlődés is egész normális. Nah meg alapvetően ez egy olyan anime ahol a harcok rendesen kivannak dolgozva, a történet is jó, és mondjuk úgy,hogy nem mindig a jó győz, és sokan öhm elhaláloznak közben:) Talán idén az egyik legértékelhetőbb anime. Nah de erőltetni nem szeretném:P

  9. Junchi Says:

    Na megnéztem!

    Tekerés nélkül alighanem képtelen lettem volna végigszenvedni, ami 10 perc után be is következett. Itt már éreztem, hogy kezdek átmenni agyhalottba, így inkább odapörgettem a repteres jelenethez, hogy legalább induljanak el végre (a nagy PLOT amúgy annyi volt, hogy az egész K-On brigád Londonba repült, graduation trip címszóval). Ez a jelenet egészen jól sikerült btw; emlékszem, én is mennyire be voltam zsongva, mikor először mentünk külföldre repülővel, pedig bőven 16 fölött voltam már. Szal ezt úgy eltalálták. Aztán utána jött a szokásos SEMMI, az utolsó 20 perc pedig maga volt a pokol, de a végén a The End feliratot látva felsóhajtottam – túléltem.

    4,5-5/10 (A pár fogyasztható scene miatt + a top-tier minőségért. Ritka, mikor ilyen korrekt CG-autókat látok animékben…)

  10. Mangekyo022 Says:

    Üdv!

    Olvastad a mostani új Bleach mangát?

    http://www.mangareader.net/bleach/502/12
    http://www.mangareader.net/bleach/502/13
    http://www.mangareader.net/bleach/502/14

    Nem tudom, hogy most már végleg kinyírta-e Kubo Byakuya-t (mert ennél erősebb utalást már nem rakhatott volna bele + már semmi sem maradt belőle a vértócsán kívül), de az biztos, hogy Kubo most nagyon kárpótolni akarja a Bleach rajongókat az elfuserált Arrancar részekért, mert a mostani “Shinigami Vs Quincy Háború” marha jó lett! Egyre több helyen olvasom, hogy “Kubo finally reborned” meg hasonlók. Tény, nem vagyok Bleach fan, de ezek a részek most nagyon bejöttek nekem…

    Amúgy neked mi a véleményed a mostani Arc-ról? Van olyan jó, mint a “Rescue Rukia”-s részek?

    • Junchi Says:

      Az a baj ezzel az arc-kal, hogy túúúlságosan is ambivalens (persze szubjektív a dolog).

      Van, mikor tényleg tetszik és baromira bejönnek a dolgai, de van, mikor szimplán csak hányinger, ami épp megy benne (az agyhalott kapitányok, egy-két elfuseráltabb ellenfél, etc).

      Az előző Fuckbringes izénél mondjuk 100× jobb, bár azt IMHO nem nehéz überelni (személy szerint nagyon utáltam azt az arc-ot). SS-arc-hoz képest (egyelőre) sehol nincs (mondjuk nálam az az arc a shounen-fightos etalon, szal nincs ebben semmi meglepő), de pölö az arrancar arc-nál határozottan jobb, mondom ezt úgy, hogy nekem annak FKT része kifejezetten bejött.

      Byakuya meg… hát nem to’om. Szeretném azt hinni, hogy hulla.😀


Szójjá' hozzá!

