Dragon Ball a Viasat6-on?

Állítólag(!!) szeptember elsejétől vetíteni fogja a Viasat6 a DB-t.

Herp

Mást nagyon nem merek leírni, mert a hír igazságtartalma hatszorosan megkérdőjelezhető, de azért a kismadarak már csicsergik. EZT viszont csekkolja mindenki.

Ha mondjuk igaz is lenne, akkor is felmerül millióegy kérdés: 1) Melyik sorozat lesz ez? Lehet az Animax-féle GT… (Bár a honlap a Z-t írja, de erre egyelőre nem sokat adok.) 2) Szinkronos lesz? (Jó, mondjuk ez hülye kérdés, nyilván az lesz, de az 99,99%, hogy nem a régi szinkron lesz alatta, hisz annak már ezer éve lejárt a licensze.) 3) Milyen gyakorisággal sugározzák?

Derp

Őszintén? Ha tényleg igaz és valami pofás szinkron/fordítás menne alá, még akár nézném is.

Explore posts in the same categories: Minden más

23 hozzászólás - “Dragon Ball a Viasat6-on?”

  1. ronin1337 Says:

    Őszintén szólva még egyszer sem láttam se a Z-t, sem az eredetit. Kecsegtető ez a Viasat6-os vetítés, de… a fillerek. Nem hinném, hogy kibírnék annyi fillert amennyi a DBZ-ben van.

  2. Mangekyo022 Says:

    Mondjuk azt sem írják, hogy az eredeti Z vagy a remake (DBZ Kai) lesz-e…

    Bár őszintén bevallom, én a legelső szériának (sima) jobban örülnék, mert szerintem jó volt.

  3. Elhaym Says:

    TV újság ezt írja:

    Szept. 1. 17:40 Dragon Ball Z
    Vasárnap is lesz 17:15-kor.

  4. Dodgers Says:

    Jobban örülnék hogy ha az első sorozatot adnák le mert az eredeti Z fillereit és húzásait kissé nehéz cérnával bírni, de ha valami csoda folytán a Kai verziót adják le, akkor nem lesz egy rossz szavam se.

    • Junchi Says:

      Jah, a Kai nem lenne rossz. Igaz, hogy cenzúrázott, Buu-saga-mentes, meg mittomén, de, ha TV-ben adnák, fix, hogy végignézném.

      De legjobban én is a sima DB-nek örülnék.

    • SaiyaGin Says:

      Olyan sok filler nem volt benne (legalábbis egy bizonyos, idén tavasszal befejezett, hasonló sorozathoz képest), viszont a rétestészta-effektus valóban zavaró volt (gondolom nem én vagyok az egyetlen, akiben mély nyomokat hagyott az, hogy a bűvös “Öt perc múlva felrobban a Namek” mondatot 2-3(-4?) részen át is hallhattuk).

  5. sallylla Says:

    Ez….nagyon durva. :S A hideg kirázott, miközben olvastam. Lehetséges, hogy köze van ahhoz, hogy pár napja részben arról álmodtam, hogy valamelyik Viasat csatornán animét fognak adni? (Istenemre, hogy erről ezelőtt semmit sem tudtam!) Amúgy nem vagyok nagy DB fan, a GT-ből láttam az első két részt, meg az alapsorozatból az elsőt, de szerintem én is belenézek.🙂

  6. ronin1337 Says:

    Ha ez így folytatódik lehet, hogy még a végén a One Piece-t is elkezdik játszani.

  7. Péter Says:

    Jó lenne kicsit nosztalgiázni ismét, és a Viasat 6 már így látatlanban nagyobb bizalmat élvez a részemről, mint az Animax. =)


  8. http://www.pluslicens.se/index.php/site/news/anime_classic_dragon_ball_into_new_tv_markets_through_plus_licens/P10/

    Úgy tűnik több ország is kapott DBZ szeretetcsomagot.
    Én is tulajdonképpen arra vagyok kíváncsi, újraszinkronizálják e. Ha évente vesznek 52 részt akkor nem elképzelhetetlen. Persze szerettem a régi szinkronját is, csak az a fordítás…😛
    Krillin viszont már soha nem lesz az igazi Breier Zoltán nélkül:/

  9. pengejohn Says:

    A Dragonball Z-vel kapcsolatban a VIASAT ezt mondja: “A régi szinkront vesszük át, és reményeink szerint a mostaniakat további részek is követik majd, de ez egyelőre még nem dőlt el.”

  10. Junchi Says:

    Hehe, sikerült elkapnom a promóját a Viasat6-on. (Láttam, hogy már csak 5 perc van hátra a Star Trek-ből, aztán gondoltam, végigszenvedem, hátha beadják.)

    Mondjuk az első részt 101%, hogy nem látom – szombaton ötéves osztálytalálkozón leszek, szal marad a vasárnap. Hétköznap meg ugyancsak esélytelen, bár úgy is csak nosztalgiázni akartam, annyira azért nem érdekel a cucc, szal vígan elleszek azzal a heti egy-két epizóddal.


Szójjá' hozzá!

