Bleach Ch505 + N-N-Naruto Ch599 °_°

Gyorsan fussuk is le a Bleach-re vonatkozó kötelező köröket, hogy rá is térhessek mindjárt a Narutóra. Bizonyára minden blogolvasó lélegzet-visszatartva kattint majd a ’tovább’ gombra, hogy kiderítse, mi lehet ez az egész…

A plot nem haladt valami sokat, inkább a jó öreg Hueco Mundo/Fake Karakura-féle „fight, fight és még több fight” van most terítéken, ergo harcol mindenki, aki csak él és mozog. Kenpachi rulz, sikeresen bedarált három foddert, viszont a führer off-screen agyonverte, megjegyzem, YAY. Yama közben bizonyítja, hogy miért ő az egyik legbadass-ebb öreg a shounen-fightok történelmében, még akkor is, ha végső soron nem több, mint ügyes Muten Roshi-copycat. Fel is bukkan a „mein kaiser” előtt és rendezni készül azt, amit 1000 éve csúnyán bebukott. Lényeg a lényeg: Bleach egyik legerősebb karaktere in RAGEEE, ez némiképp ösztönzi a többieket is, Ichigo pedig még mindig sehol. (Mondjuk nekem aztán oly’ mindegy. :3)

Úgy ennyi. Writing-oldalról nézve változatlanul borzalmas (jó, jó, shounen cucc, de akkoris…), hangulatra viszont kellemes.

Na, jöjjön az izgalmasabb part!

BEST MANGA EVAR A.K.A KISHI’S MASTERPIECE Ch499

Hogy mi oka volt annak, hogy elolvastam az eheti Naruto chaptert és még a blogomat is szennyezem vele? Pofonegyszerű: Lehullt a maszk Tobiról.

Megmondom őszintén, mindig is érdekelt anno, mikor még olvastam ezt a mangát, hogy ki lehet Tobi maszkja mögött. Persze már akkoriban is volt millió-egy teória, köztük a legnépszerűbb a Tobi = Obito volt. Ez lehetett úgy 2007-2008 környékén – asszem valamikor ekkor kukázhattam ezt a mangát végleg. És most, 2012 augusztusában, több mint x év után lehullt a lepel: Tobi = Obito. Captain Obvious mangaka is obvious. Meglépte azt, amit már 100+1 éve tudott (vagy sejtett) mindenki. (Obito egyébként az a nyomorék Uchiha, akivel Kakashi volt egy csapatban és nem mellesleg meg kellett volna pusztulnia a Kakashi gaidenben, de többre már én sem emlékszek.)

Btw a ch-t már csak azért is elolvastam, mert konkrétan olyan volt, mint valami vicces kifestőkönyv, szöveg konkrétan egy gramm nem volt benne, kivéve a végét, mikor a tátottszájú-gúvadtszemű banda kinyögte az ’évszázad meglepetése-díjra’ jelölt „höö, te vagy az, Obito?” kérdést.

Kishi… I’m proud!

Explore posts in the same categories: Bleach

25 hozzászólás - “Bleach Ch505 + N-N-Naruto Ch599 °_°”

  1. Black 'n Decker Says:

    Szent ég, soha nem gondoltam volna, hogy ő van a maszk mögött! Biztos voltam benne, hogy Jiraiya az😀

  2. Mangekyo022 Says:

    Hogy őszinte legyek, nekem mindkét fejezet borzalmas volt!

    Bleach: tény, hogy Zaraki-nak semmi esélye sem lehetett volna az ellen, akit még maga Yama se tudott legyőzni 1000 éve, de azért ennyire ne alázzuk már meg! Egyedül arra volt jó, hogy megtudtuk az új fő gonosz nevét, ami Juha Bach. Mondjuk nem azért, de ezeket a Quincy-ket nem náci tisztekről nevezte el? Mert az Espada-kat híres spanyol színészekről és énekesekről, hátha itt is eljátssza ugyanezt. Egyedül Yama apó volt jó meg Juha az utolsó 3 oldalon, de amúgy…

    A Naruto meg ezzel a fejezettel végleg beverte az utolsó szöget a koporsóba. Nem elég, hogy sablonos húzás, de még szánalmasan erőltetett is. Mert pont Obito (akinek egyedül a Kakashi Gaiden-ben volt szerepe, hogy honnan szerezte a Sharingan-t Kakashi, de ennyi is volt létezésének értelme) volt az egyetlen karakter, akinek semmi oka nem volt, hogy fő boss legyen, főleg ezzel a flash back-el, amit még a legelején kaptunk az arcunkba. Ha Uchiha Madara testvére vagy más lett volna, akkor oké, de Obito… ugyan mi lett volna neki a motivációja?! Bár bevallom, addig húzta Kishi ezt, hogy már le se sz*rtam volna, ha soha nem derül ki, ahogyan Kakashi arca sem (mivel az a maszk még akkor is az arcán marad, amikor már csak hamu lesz). Az most biztos, hogy Kishi-nek lesz mit bőven magyarázni, már pedig azok alapján, amiket összehordott Tobi-t illetően logikus magyarázat már tuti nem lesz.

    Amúgy a fejezet tele volt nem jó pár fail-el (pl a negyedik feje már akkor bele volt vésve a falba, amikor még nem volt Hokage, illetve amikor Obito kapja a cukorkát a nénitől, akkor hirtelen fehér haja lesz – középső kép -).

    Mielőtt túl hosszú lesz: alapból nem kedvenceim, tény, a Bleach meglepett az utóbbi időben, de ettől függetlenül sajnos mindkét mangaka emlékeztetni akar minket, miért rühellik őket, s miért tartják őket a legsablonosabb mangakáknak a fél világ. Ezek a fejezetek fail-ek lettek nekem. Ha Bleach következő fejezete is ilyen lesz, azt is dobni fogom (utóbbit pedig azért néztem meg, amiért te is, bár bevallom: inkább ne tettem volna).

    • Junchi Says:

      Ja, a führer nevén én is röhögtem. Annyira random, hogy nagyon. xD

      Btw lol’d at hokagés fail. Mondjuk emlékszem olyanra is, mikor Pain homlokvédőjére egyszer nemtoommármi volt karcolva, utána meg a Hangrejteki szimbólum volt ott – mindezt egy oldalon. Azért ezt nem észrevenni igencsak szánalom.

  3. kdanni Says:

    A Bleachnek annyira menő volt az utolsó két fejezete, lehet újra elkezdem folytatni. (De csak így vissza olvasás nélkül. :))

    Obitónak meg a legjobb indoka van a világ elpusztítására minden őrült közül: NTR!😄

    “Btw a ch-t már csak azért is elolvastam, mert konkrétan olyan volt, mint valami vicces kifestőkönyv”

    Nekem tetszett a fejezet ez a része. Így stílusosan le lehetett intézni egy flashbacket, ami valami erőltetett plottocskával több fejezetre is rúghatott volna.

    A fejezet egyletlen hibája, ami tényleg Kishit minősíti, hogy a 4. Hokage feje is ott volt a sziklában, mikor még csak 3-nak kellett volna, hogy ott legyen.

    • Junchi Says:

      Áh, Kishit ismerve valami olyasmi lesz a vége, hogy kiskorában egyszer ellopták a szívecske-mintás alsónadrágját és azt egy gonosz kisfiú a fejére húzta, majd kigúnyolta Obitót.😀 Ekkor határozza el, hogy bosszút áll a világon és a köv ch végén lesz majd valami “Obito’s darkness is too strong” szöveg. xD

      • Mangekyo022 Says:

        Mi az az “NTR”? Valamilyen rövidítés?

        Pont ezt írtam, hogy pont ő az a karakter, akinek semmi indoka. motivációja nem lett volna, vagyis pont ő volt a legalkalmatlanabb a “maszk mögé”. Ha meg azt találja ki, hogy azért lett ilyen, mert Kakashi nem tudta megvédeni “szíve hölgyét”, akkor csak röhögni tudok.


    • Szerintem is stílusos volt a fejezet, sok híres amerikai képregény is használta már a szöveg nélküli mesélést (pl. X-men, Batman stb. [bár Ultimate Spiderman – Ultimatum Last Chapternél epicebb nem létezik :D).
      Érdekes, hogy mindenki szétposztol mindent ezzel az Obito cuccal, most jól mindenki benyeli, hogy Obito, pedig valószínűleg valami Obito-fejű kémiai hulladék egy Jackochimaru laborból, hiszen azt úgyis tudjuk hogy tökfőzelék állaga van a gyereknek.

      Ha pedig mégis Obito akkor valószínűleg minden a cukorka miatt van. Gai tehet az egészről, hogy kirúgta a szájából ezt a limitált vékony karamellréteggel bevont epersziruppal töltött rágóízű csodát, amit mellesleg már nem gyártanak, az volt az utolsó. De ha ez még nem lett volna elég, a csomagolással nyert még 1000 dobozzal, viszont mivel nem gyártják, nem váltották be neki sem a Spar, sem az Interspar áruházakban. Ennek egyértelmű következményeképp minden nőnek, gyereknek és férfinak pusztulnia kell a faluban és a falun kívül. C-c gyerekek, ilyenre nem rájönni, pedig olyan egyszerű mint a karikacsapás.
      Mellesleg ha Kishi szerelmi csalódás indokot ad neki, az lesz a Bleach buzik hivatalos ünnepe😀

      Amúgy meg fejek száma. Minato már akkor Hokage volt mikor Tsunade még a faluban volt. Mikor Obito meghalt, Tsunade rég elhagyta a falut. Szerintem. De ha tényleg elkúrta, akkor kötetre úgyis javítják. De háttereket általában az asszisztensek rajzolják, lehet Kishinek fel se tűnt.Bár ezt kétlem. Ilyen fontos fejezetnél amit a Narutardok 120%-a várt már évek óta, lehetetlen, hogy elkövetnének efféle súlyos hibát. Hát fejek hullanának a szerkesztőségben kérem szépen😀

      Kenpachi kifilézésének örültem. Főleg annak hogy nem vett el újabb 30 fejezetet gigágszi két oldalas képekkel amin csak bámulják egymást. Remélem a mikulás is hullani fog pár fejezet múlva. I want some Grimmjow here. Gimme’!

      • Junchi Says:

        Hát nekem aztán tök mindegy, hogy mi derül ki később, hogy ez tényleg Obito e vagy sem vagy whatever. Ezt a ch-t is azért “olvastam” csak el, mert az egyik általam látogatott fórum Naruto topic-ját a mai napig követem (for lulz, OFC) és ott bukkantam rá a spoilerre.

  4. Péter Says:

    Először csak néztem, hogy Junchi + Naruto manga… mondom, mi van? =)

    A legjobb az egészben, hogy kábé fogalmam se volt róla, ki a franc ez a Tobi, bár ahogy így elnézem, sokkal poénosabb lett volna, ha Higgins van a maszk alatt: http://indavideo.hu/video/Higgins_a_Family_Guy-ban

    • Junchi Says:

      Erre az egy dologra még kíváncsi voltam, de Kishishi olyan ügyes, hogy még ezt is sikerült elrontania.😀

      Legközelebb már csak akkor nézek bele, ha kiadták az utolsó ch-t, amiben Naruto és Sasuke, mint boldog pár nézik majd együtt a naplementét. >:3

  5. Sach Says:

    Én már mindkét shonent dobtam, túl kevés élvezet van bennünk, ahhoz képest is, hogy heti 5 perc lenne.
    Yama papa háta mögötti feliratot csak én olvastam Bitch-nek elsőre (L betű vízszintes része ki van takarva jócskán)?
    Tobi neve is Obitoból jött gondolom… de akkor miért nem Tobio.

    • Junchi Says:

      Bleach-et már egy jóideje úgy olvasom, hogy az elvárásaimat nullára nyomtam le és úgy még egész élvezhető.😀

      One Piece-szel dettó ugyanez a helyzet.

      • Sach Says:

        Max vmi ivós játékot lehetne rájuk építeni
        One Piece-t én felfüggesztettem, met nem olyan jó, had gyűljenek a fejezetek belőle.
        Ha már shonen, akkor maradok a hunter x hunternél, ott is van pár klisé, de pl sok benne a halál (nem is drámáznak rajta sokat), és van olyan arc, ahol a főfőszereplő csak menekülni tud adott bossoktól és teljes mértékben segítő szerepet tölt be, és sztem pár arc után se ő a legerősebb a főszereplők közül, ami érdekes színt visz a klisés shonenek közé.

      • Junchi Says:

        One Piece-t én is ilyen “ha van kedvem, elolvasom a heti ch-t, ha meg nem, hagyom, hadd gyűljön” rendszerben nyomom. Valahogy ezek az utóbbi arc-ok annyira nem tudtak/tudnak lekötni.

        H×H-t meg vágom én is (na nem a mangát, Togashi stílusa nagyon nem jön be) és az tényleg egy nagyon kellemes shounen cucc.

  6. Mangekyo022 Says:

    “Bleach-et már egy jóideje úgy olvasom, hogy az elvárásaimat nullára nyomtam le és úgy még egész élvezhető.😀

    One Piece-szel dettó ugyanez a helyzet.”

    Mondjuk azért ez mégis csak szomorú, hogy ma már egy shonen olvasásánál, legyen az “neverending” vagy csak valami rövid cucc, tényleg a nullára kell levinni az elvárásokat…

    Úgy értem, ott van az “előző generáció”, a “Kinnikuman-Hokuto No Ken-Dragon Ball” triumvirátus, melyeknél még lehettek az embernek elvárásai feléjük, s élvezni is lehetett őket! Most meg…

    Bár tény, a Hokuto No ken kapott folytatást, pontosabban “előzményt”, s a Kinnikuman is kapott egy jó hosszú “Kinnikuman Nisei” saga-t (összesen 600 fejezet hosszú), de sajnos azok nem váltak népszerűvé, csak japánban… de hogy miért, amikor tudtommal köröket vernek ezekre, passz. Talán béna marketing, vagy mert ők még ragaszkodtak a régi shonen stílushoz a mai “moe shonen”-ekkel ellentétben…

    • Junchi Says:

      Mondjuk azért ez mégis csak szomorú, hogy ma már egy shonen olvasásánál, legyen az “neverending” vagy csak valami rövid cucc, tényleg a nullára kell levinni az elvárásokat…

      Dehogy szomorú…😀 Olyan egy-másfél éve végleg felhagytam ezzel a műfajjal, de egyáltalán nem bánom, a véresszájú fanboy/-girl táborokon meg már csak röhögni tudok.😀

      Bleach-et, One Piece-t olvasom még for teh lulz, a többi meg szót sem érdemel.

      (Kivétel ez alól a Claymore, amit a mai napig szeretek, bár igaz, ami igaz, az egy egészen más stílus és a Jump Square révén jóval merészebb is. És legalább nincs hányingerem a fanjaitól.)

  7. Mangekyo022 Says:

    Basszus, most jöttem rá pár dologra….

    Kakashi 5 évesen végezte el az akadémiát és 6 évesen lett chunin, Obito és Rin pedig 9 évesen hagyták el az akadémiát és 11 évesen lettek chunin-ok!! Akkor meg hogy a rákban lehettek együtt egy csapatban a chunin vizsgán, ha az utóbbi kettő még ki sem járta a sulit?o_O

    Illetve Anko, Hayate meg néhány figura, akik ott voltak a flash back-ben mind 4-5 évvel fiatalabbak, mint Kakashi, Obito és Rin. Kakashi chunin-á vállásának idejéből kiindulva pedig… -_-

    Szóval igen, Kishi, ha már felrúgjuk a logikát, rúgjuk fel az idővonalat is, mi?

  8. Lizzy Says:

    Dír Junchi!
    Csak úgy szólok, hogy a Blícs legutóbbi fejezete post-ért kiált! Egyszerűen: EPIC!😀

  9. Mangekyo022 Says:

    No, 2014 novembe 10-én véget ért a ganajtúró, s meglepetésre Hokage lett + lett egy szép Yaoi-s hentai kép is Naruto-val ls Sasuke-val a 698-ik fejezetben.

    S Kishi a szivarként hazsnált pénzek után kitalálta legújabb mindfuck ötletét, melyett a Pierrot-al együtt alkotott meg: kitalálta, hogy csinálnak egy shipping movie-t “The Last” címmel.

    Mondanom sem kell, hogy a shippinger-ek gyakorlatilag szétk*rták az összes movie értékelő oldalt, ahová be lehet regisztrálni.😄


Szójjá' hozzá!

