Game of Thrones

*FAP*FAP*FAP*

S1: 7/10
S2: 8/10

Jöhet S3!

Explore posts in the same categories: Minden más

16 hozzászólás - “Game of Thrones”

  1. Dinky Says:

    Nálam is várós, főleg, hogy a 3. könyv, a Kardok Vihara a kedvencem, igaz a 3. évad csak a könyv első felét fogja feldolgozni.

  2. -OJ- Says:

    Epic kép. Erre nem is gondoltam😀

    Jöhet bizony, de még fél év X_X
    Nem baj, addig is itt a Sons of Anarchy (melegen ajánlom), Dexter, Walking Dead, Homeland – nem maradok néznivaló nélkül😀

    • Junchi Says:

      Öcsém felvetette, hogy biztos azért kell neki csak egy név, mert Death Note-ja van és ezért ilyen hatékony. Ezt a képet meg pont másnap találtam.😀

      Sons of Anarchy: Jónak tűnik, felírtam.

  3. Leara Says:

    Aww, Jaqen❤.
    A 3. évad meg király lesz, szerintem az a legjobb könyv az eddigiek közül😀.

    • Junchi Says:

      Remélem is, mert ha konstans növekedést hoz színvonalban, annak örülni fogok. :3

      Jaqen meg valahol 9000 környékén kóvályog, már ami az ószom-faktort illeti. : P

  4. Sach Says:

    5. könyv után jócskán csökkent a lelkesedésem, és ezen a 2. évad idióta változásai se segítettek, de még messze az élvezhető kategóriában van, ezért várom a 3. évadot is.

    • Junchi Says:

      Én a könyveket tuti nem fogom olvasni, már legalábbis _még_ nem. Jobb ez így mozgásban, pláne, hogy Stannis városfoglalási kíséreténél még azt is bizonyították, hogy van ott zs, nem is kevés.

      • Sach Says:

        Te tudod, legalább nem fogod a fejed egy-két változáson, mivel nem ismered az eredetit (eredendően nincs bajom a változtatásokkal, de pl. Jon-ból egy idiótát csináltak a 2. évadban).

      • Laci Says:

        Én nemrég fejeztem be az első könyvet, a sorozatból csak egy részt néztem meg, ott ahol tudtam, hogy csatának kéne lennie, ehhez képest annyi történt, hogy véletlenül kiütütte egy kalapács Tyriont és lemaradt az egészről.

      • Junchi Says:

        Azon én is fogtam a fejem, meg mikor Jamie-t off-screen elfogják, de nah… TV sorozat = kevesebb büdzsé.:/ (Vagy lehet a várfoglalós részre spóroltak, mert mondom, az viszont marhajó lett.)

  5. mako Says:

    ez a kep nagyon ott van😀 Pont most jarok a 3. kotetnel, es jo hir, hogy lesz folytatas sorozatban is. Bar kisse erdekesen csavargatjak a sorozatban a szalakat, de… meglatjuk mi lesz a vegkicsengese🙂


Szójjá' hozzá!

