Jövő héten Con

A szokásos rutinnak megfelelően idén is kimászok a szombati napra, időt, energiát és pénztárcát nem kímélve, de mint tudjuk, az élmények a legfontosabbak. Vagy nem… Mindenesetre aki kíváncsi Junchi hülye fejére IRL, az keressen egy kábé két méter magas fazont, fekete pólóban, SoulCaliburV felirattal. (Igen, ez az a póló, amit a tavaszi konzolversenyen nyertem, a Naruto mangával egyetemben, amit már 21-szer elolvastam.)

Elvárások? Legyen jó a társaság. Más kérésem nincs. (Na jó, ha lesz egy-két figyelemreméltó CP-s, az azért nem lesz ellenemre. : P) Költekezés? Ömm, majd meglátom. Konzolverseny? Kint a Tekken Tag 2, Soul Caliburra tehát még csak véletlenül sem számítok… >_> Szusi? Naná. Idióta, attention-whore Narutard/Bleachtard fanboyok és visongó yaoitard fangirlök? Ignore. Ergo a szokásos.

Ki jön? :3

Explore posts in the same categories: Conz

19 hozzászólás - “Jövő héten Con”

  1. -OJ- Says:

    Nem terveztem kimenni….
    És nem is fogok, mert aznap rokonlátogatásra vagyok hivatalos😀

    Mindenesetre Jó Szórakozást annak, aki kilátogat ^^

    Költekezéshez pedig:
    AnimeLand-nél van még egy olcsóbb kategóriás Kurisu figura😀

    • Junchi Says:

      Sajnos marad is.:/

      Kint a Resi 6, jön az AssCreed III és Darksiders II is nagyon pöpecül fest, szal a gémer énem ismét diadalmaskodott a weeaboo énem fölött.😀

  2. SaiyaGin Says:

    Épp tegnap vettem meg a jegyet.😀

  3. kvakond Says:

    Adide a szusit, aszusi adide, énaszusi odanem adom

    Én egy 1.80-as fehér, erősen kiábrándult Rarity formájában érkezem. Amúgy érdemes előre jegyet venni vagy nem kell félnem, hogy elfogy a helyszínen?

    “AnimeLand-nél van még egy olcsóbb kategóriás Kurisu figura”
    Nem szabad pénzt vinnem magammal.

    • Junchi Says:

      Elfogyni nem fogy el, viszont arra készülj fel, hogy ha helyszínen veszed a jegyet, egy naaagyon hosszú és fájdalmas várakozás vár rád, mert ott akkora sor szokott lenni, hogy azt még nézni is rossz. Ellenben ha jeggyel mászol oda, beállhatsz a kellemes, mütyürke sorba.😀

    • Karez Says:

      Ellenben, ha nem is nyitásra mész oda, 11-12 óra magasságában már elfogy a türelmetlen tömeg is szerencsére. Ez a tervem nekem is, mivel nem volt időm leugrani Animeland-ékhez jegyet vásárolni. Tegnap pedig az alkohol diadalmaskodott rajtam, így át is aludtam a mai napot. (but nobody cares🙂 )
      A helyszínen egy erősen ittas, fekete bőrdzsekis fényképezőgéppel cp-seket molesztáló embert kell keresni. (Nah jó alkoholból mára elég asszem)

  4. Mangekyo022 Says:

    Nem biztos, hogy elmegyek, nagyon nem jön be nekem ez a 2500 forintos ár…

    • Junchi Says:

      Hát, ha az ember nem csinál mást, csak kinéz, meg esetleg eszik bent valamit, akkor _annyira_ nem sok (mínusz az utazás), viszont aki ott szándékozik föltölteni a készleteit mangával, figurával, meg dédanyám kínjával, annak komoly érvágás lehet ez a 2,5k.

  5. Dodgers Says:

    Ha minden jól alakul addig és nem jön közbe semmi, akkor egy lila keretű háromszögben ugyanilyen színű kakast az elején viselő fekete baseball sapka, és egy szürke póló kombójában leszek jelen.

    • Junchi Says:

      Majd figyelek.😀

      (Mondjuk, ha szar idő lesz [ami lesz] akkor biztos pulóverben leszek, de akkor sem gond, mert fel lehet majd ismerni a kéken virító napszemüvegemről. : P)

  6. Rui-chan Says:

    Ha AnimeLand pultjához elnézel, akkor összefuthatsz velem is.🙂

  7. mufurc Says:

    *jelentkezik* Én is megyek!😀

    (Aztán majd megbeszéljük ám azt a K dolgot…😄 najó, nem, de nekem nem meglepően bejön, én a Psycho Passon dobtam el az agyam, hogy ezt ugye nem gondolják komolyan 2012-ben…)

    • Junchi Says:

      De most ne olyan későn gyere.😛

      Beszélgetésben meg benne vagyok, sőt, ma pipa kerül a LoGH-revaccs mellé, szal ha gondolod, azt is szénnéfanolhatjuk, úgy sincs senki rajtad kívül akivel ezt megtehetném IRL.😀

      • mufurc Says:

        Próbálok dél körülre odaérni! >_<)/ És yay, LoGH fanolás jöhet! Újra kéne néznem nekem is, de az nem mostanában lesz…..


Szójjá' hozzá!

