Sword Art Online – aranyköpés-gyűjtemény

Valahogy rohadtul nincs kedvem ehhez a szezonhoz – Gintamán és K-n (amit dobtam is a fenébe) nem is néztem mást, pedig le vannak nekem szedve olyanok, mint Btooom, Code:Breaker, Little Busters, de valahogy nincs hozzájuk ingerenciám. Talán majd con után…

Helyette turkáltam kicsit a net sötétebb bugyraiban és összeszedtem egy csokorra való SAO-aranyköpést. Szenzációs miket képesek összehordani róla emberek… Enjoy?

The whole storyline is a piece of art.” – Valami azt súgja, elfelejtette leírni mellé, hogy „…és láttam már 20 epizód Narutót és az egyik Digimon sorozatot.”

A története meglepően jól kidolgozott” – Hogy lehet valami meglepően jól kidolgozott, ami alapból nem is létezik?

Ebből látszik, hogy te is csak nézed az animét, és kritizálod, mivel nem bírod az ilyen alapvető dolgokat felfogni…😀 menj Naruto-t nézni, vagy blícsöt.” – Egyszerűen nem bírjuk még az alapvető dolgokat sem felfogni, annyira szerteágazó és bonyolult a történet.

Twelve episodes in, it is the smartest anime I have seen in years” – Ezen csak szimplán röhögnöm kell…

While not the first anime to have the “trapped in an MMORPG” setting (see .hack//sign), it is certainly the deepest when it comes to the psychology and sociology behind it.” – MI VAN??? Ide a véres bökőt, halvány fingkezdeménye sincs arról, mit jelentenek ezek a szavak…

Na a SAO tényleg jelentkezhet 2012 legjobb animéje címért.” – Írta ezt anonunk az első (ismétlem: ELSŐ) epizód után.

Az anime besorolása komolyan seinen?” – Ööö… nem, baromira nem. Standard shounen cucc, egy kicsit jobban rákoncentrálva a romantikus szálra.

The beauty of this story is not drawn from the characters, story, art or sound but it is the clear presentation of a fantastic virtual world.” – Azt ugyan elismerem, hogy maga a világ úgy ahogy kidolgozott, de hogy ez lenne a cucc húzóereje? Ugyan. (Bár még mindig jobban elfogadom ezt az álláspontot, mint azt, amelyik a plot és/vagy karakterek húzóerejéről szónokol.)

I’ve seen all the episodes of Sword Art Online as with the tons of others who are writing reviews and giving it 10/10 when there were only 1 or 2 episodes aired.” – Legalább őszinte…

The story is original and interesting. I don’t think anyone has ever used this concept before, EVER!” – Eredetiii? Érdekeeees? Senki nem használta még fel ezt a koncepciót? What the f*ck am I reading?

Character: 10/10
Who doesn’t like a main character that can do anything without any difficulties?
” – Jelen. Nincs számára lehetetlen, ő a legtápabb, az összes nő őt akarja, bármikor előránt a seggéből egy éppen kellő power-upot, etc. GTFO, Gary Stu.

*SIGH*

Explore posts in the same categories: Minden más

74 hozzászólás - “Sword Art Online – aranyköpés-gyűjtemény”

  1. kdanni Says:

    Nem tudom, eddig mindig át ugrottam mindent, ami SAO volt, és abszolút nem olvastam ilyeneket, mert tudtam, hogy nem birom a shonen fightokat animeként. Ergo teljesen esélytelen, hogy a fanboyok felzaklassanak.
    Nem lenne jobb a szívednek, ha te se mennél a közelébe?
    Vagy mond ki, hogy jól esik a fangörcsök baromságain röhögni.😛

    Az új szezonhoz meg annyit: nem lehet, hogy eleve rosszul választasz? Mind ilyen shounen vagy egyéb közbeszéd tárgyát képző dolgokat nézel ki. Lehet szerencsésebb lennél valami olyannal amiről senki nem beszél, és elvárások nélkül neki kezdenél, akár olyannak is, aminek a műfaja és témája egyáltalán nem csábító.
    Ezeket a legkisebb utánérzet nélkül tudod a kukába dobni, de esetleg pozitív csalódást is okozhatnak.
    Nekem az elmúlt 3-4 szezonban, ezzel a módszerrel mindig került fel 1-2 plusz dolog a listámra.

    • Junchi Says:

      Igazából arra vagyok kíváncsi, hogy van e még lejjebb. Mondjuk nem az a nézhetetlen stuff, szal úgy hellyel-s-közel nézhető, de… jah. (Bár részemről ez volt az utolsó ilyen jellegű post, mert tudom, az ismételt fikázás legalább olyan idegesítő, mint a fanboykodás.)

      Szezon: Ehh, nem az a bajom, hogy ki miről beszél, egyszerűen csak nincs kedvem még(!) belecsapni a szezonba. Van egy-két ígéretes cím, de azért egyik se olyan, hogy rohanjak mindjárt megnézni őket. Animézéshez megfelelő hangulat kell.

  2. Kvakond Says:

    „Twelve episodes in, it is the smartest anime I have seen in years” – képzeld milyen lehetett a többi

    “deepest when it comes to the psychology and sociology behind it.” – a szociológiát kíváncsi vagyok miben látja, a cast megfelelően reprezentálja a japán gamereket?

    “I don’t think anyone has ever used this concept before, EVER!” – Iróniának tűnik

    Ajánlom a további két képet:

    Amúgy a Little Busters szerintem nem neked való.

  3. -OJ- Says:

    Nekem a kedvencem az úgynevezett “remek szereplőgárda”, mikor két, ismétlem KÉT állandó szereplő van (Kirito meg A sunája) mindenki más egyetlen egyszer szerepelt. És ha véletlenül fel is bukkannak újra, akkor sincs semmi lényeges szerepük😛

    A történet pedig érdekes lehetett volna, ha nem úgy adják elő, mintha elolvastuk volna egy könyv első és utolsó fejezetét, közben pedig random oldalakon kinyitottuk volna egy párszor. Biztos van, aki így olvassa a könyveket, de szerintem ez nem így működik😀

  4. Sach Says:

    Ha minden teljesen indokolatlan fanoskodások kiakadnék, akkor elég stresszes életem lenne. Hadd imádják a SAO-t, persze messze nem olyan jó, mint híresztelik, de nem ez az első, és nem is az utolsó ilyen görbe tükör, meg nem is a legrosszabb alias QC és társai.
    Szezonról: Eddig ami egyértelműen bejön az a Tonari no Kaibutsu-kun, főképp az agyament, szerethető főszereplők miatt. És még Zetsuen no Tempest az amiből lehet akár vmi jó kis sorozat is, ha nem basszák el. Az ezen kívül látott animék (K, Magi, Little Busters, Btoom, Code:Breaker) nagyon átlagosnak tűnnek, így első rész után.

    • Junchi Says:

      Jó, persze, ilyesmi beszólásokat a létező összes animéhez lehetne találni, de most valahogy ehhez volt kedvem. :3

      Szezon: Tonari valóban nem volt olyan rossz, bár azért annyira jó se, hogy epedve várjam a következő részt és ez részben annak köszönhető, hogy minden fun-ságát leszámítva az egész ep olyan volt, mintha valami recap lett volna az első öt rész alapján.

      Btooom nézhetőnek tűnik, K-t ahogy mondottam volt, kukáztam, a többi meg még hátra van.

      • Sach Says:

        Nem is mondtam, hogy a Tonarei nagyon jó lenne, csak, hogy bejön, nem mind1😛
        K-nak én még adok 1-2 részt, mert jó szívű vok.
        Ixion Saga DT – A kocka srác átkerül egy fantasy világba, ahol rázuhan a gurulós székével a menőző gonoszra (+1), majd 5 perc múlva már letolja, hogy mi van a világával (+1), majd a helyi főboss-t egy jól irányzott tökbe rúgással győzi le, elvéve tőle az imba kardját (+1), jó kis fantasy vígjáték/paródia lesz ez, így első rész után.

    • Kvakond Says:

      Zetsuen no Tempest szerintem az új Guilty Crown, ellenben a Shinsekai yori nagyon bejön.

  5. Laci Says:

    Az utolsó nekem poénnak tűnik így kontextuson kívül.

    • Junchi Says:

      Sajna nem az.

      Egy olyan rivjúból szedtem ki, ami minden elemére (sztori, karakterek, hangulat, gráf, zenék, seiyuuk) 10/10-et adott és mindent amit leírt, halálosan komolyan gondolt.

  6. Karez Says:

    Hajaj, és még csak most kezdődik csak az igazán FAIL arc:
    http://www.crunchyroll.com/anime-news/2012/10/08/sword-art-online-fairy-dance-arc-character-designs-revealed

    BTW, idő előtt végigvitték a játékot a főszereplők. 13. és 14.részhez azért nézzél rá. Nem egy “hűha” befejezése van, sőt még a 1000x ismételt evangelion fordulat is picit érezhető, de eégsz korrekt animációt kapott.

    Asszem a valós élet részeket még megnézem, utána dropped lesz a cucc.😀

  7. Skydragon Says:

    Az első 1-2 epizód alapján én is simán odaítéltem volna neki a minimum 8 vagy 9/10-es ítéletet, de az újabb és újabb epizódok egyre jobban csúsztak le a lejtőn és akkor kaptunk ilyen fanservice-el átitatott, kicsit krimis, kicsit drámai, kicsit ‘minden’ ééés főleg romantikus maszlagot, ami persze, legyen nem arról van szó, csak pöppet átestek a ló túloldalára asszem (a főgonosz indoklása vagyis annak hiánya meg az anime történelem egyik legnagyobb fail-je szvsz).

    – Há’ mé’ csináltad ezt Bélám?
    – Há’ nemtudom Feri, mán’ nem jut eszembe.
    – Jajóvan.

    -_-”

    Amúgy azért fogom továbbra is nézni (legalábbis egy darabig), mert baaaromira kíváncsi vagyok, arra hogy 2 év ágyhoz kötöttség/halálfélelem/miegymás után mi a lótúróért teszik vissza azt a fost a fejükre vagy kezdenek bele egy másik mmo-ba a megpróbáltatásaik után. A legtöbb normális józan paraszti ésszel rendelkező embernek mindezek után egy életre elmenne a kedve nem hogy az mmoktól hanem cakkumpakk a videojátékoktól szvsz.

  8. Kvakond Says:

    Még a múltkor ígértem, szerintem csak akkor nézd meg, ha láttad a 12. részt: http://www.youtube.com/watch?v=1-DKPKqZ8M0e

  9. Mangekyo022 Says:

    Hát igen, ilyen “aranyköpéseket” sem olvastam már régen…

    Mondjuk egyre jobban érdekel ez az anime, mert ahogyan elnézem, elég nagy hype-ja kezd lenni.

    Amúgy ma nagyon le voltam sokkolva, mert Kubo megmerte tenni “azt”, amit kb 300 éve.. elnézést, fejezet óta nem tett meg…

    http://www.mangareader.net/bleach/511

    Maga a fejezet nem is lett volna rossz, kicsit Shin Angyo Onshi utsó háború feeling-je volt… magy nem jöttek a Hellsing maszkos-náciai… X(

    • ronin1337 Says:

      Nem tudom, én magam részéről végtelenül humorosnak találtam ahogy Yamamoto kettéesett😀. Ennél már csak Kubo szánalmas kísérlete volt röhejesebb, hogy lemásolja Whitebeard halálát.
      Egyébként meg GO TEAM QUINCY!

      • Mangekyo022 Says:

        Lemásolta Whitebeard halálát? Hol? Megnéztem a One Piece-t, s semmi hasonlóságot nem találok kettejük halálában (max annyit, hogy mindketten háborúban haltak meg). Nekem a kettőjük halála abszolút más, s nem értem, hogy egy-két fórumon miért hozzák fel szintén ezt a Whitebeard-Yamamoto párhuzamot… mert akkor szerintem lehetne ennyi erővel egy Harmadik Hokage – Whitebeard hasonlóságot tenni (tény, utóbbi nem háborúban halt meg).

        Én remélem, hogy a 0-ik osztag tagjai tápasabbak lesznek, mint a Gotei 13.

      • ronin1337 Says:

        Ezt a kérdést nagyon egyszerű megválaszolni kedves Mangekyo, mindketten állva haltak meg(a háború itt most lényegtelen). Az állva meghalásnak TVTropes-on saját oldala van, általában arra használatos, hogy egy igazán kemény, tökös, nagybetűsen BADASS karakternek méltó halált adjon. Tulajdonképpen azt szimbolizálja, hogy a karakter jelleme és akaratereje annyira erős, hogy még halálában sem hajlandó megadni magát. Yamamoto halála azért nem emlékeztetett téged erre mert: 1) Yamamoto közel sem olyan tökös karakter, hogy megérdemelne, vagy legalább hihetővé tenne egy ilyen jelenetet 2) Yamamoto halála egy bénán felvezetett mát-már röhejes és mindenekelőtt totálisan antiklimatikus halál volt 3) Kubo egy gyerekverset nem tudna megírni, nemhogy egy drámai halált (és akkor a grafikáról még szót sem ejtettem).

  10. Mangekyo022 Says:

    ronin1337:

    Kicsit későn, de ez van.

    Szóval az a “közös”, hogy állva haltak meg? Értem, bár bevallom, nálam ez soha nem jelentett semmit, nem is tudtam, hogy van jelentősége, pedig Munsu a Shin Angyo-ból is így halt meg.

    Amúgy mi a véleményed a három most futó neverending shonen-ről? Mert szerintem az előző trió (Kinnikuman- Hokuto No Ken – Dragon Ball) messze köröket vernek a mostaniakra (kivéve talán a One Piece, de az is csak talán).

    • ronin1337 Says:

      http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/DiedStandingUp
      Itt a pontos leírása a toposznak🙂.
      A három neverending shounen-ről a véleményem? Háááát, Naruto-t nem olvastam, de az anime-ből kb. 100 részt megnéztem. Mivel Naruto halálra idegesített és, és a jelek szerint a show nagyrészét Sasuke egyszerűen ellopja (aki pedig egy unalmas és érdektelen karakter) ez a közeljövőben nem fog megváltozni. Bleach? Már csak azért olvasom, hogy lássam, hogyan erőszakolja meg Kubo a saját alkotását (képletesen szólva). Olyan ez kb. mint egy tömegszerencsétlenséget nézni. Tekintve, hogy ez a két széria rohamosan közeledik (előreláthatóan nem túl szép) végkifelylettjéhez úgy érzem valami fel fogja őket váltani. Egyik posztra esélyes a Toriko(amit még nem olvastam,de sok jót hallok róla), a másik meg… mondjuk legyen a Beelzebub, ott legalább a poénokon nevetek nem pedig a röhejesen rossz történetvezetésen.
      One Piece? Imádom. Szerintem bőven ott van a helye a Dragon Ball és a shounen fight műfaj többi klasszikusa mellett. Még ennyi idő után is képes friss és szórakoztató maradni. Ebben valószínűleg nagy szerepe van annak, hogy a főszereplők mind szerethető érdekes karakterek. Meg annak, hogy a háromból a One Piece néz ki a legjobban(pl: VANNAK HÁTTEREK!).

      • Junchi Says:

        A Toriko már rég felváltotta a Bleach-et, legalábbis a Jumpban biztosan. (Más kérdés, hogy szerintem egy borzalom az a cucc…)

        A Bleach meg no comment – Yama halálát 101%-ra vettem, bár én már FKT alatt kiírtam volna a sorozatból. Egyébiránt az egész fejezet csak a szokásos bullshit…

      • Mangekyo022 Says:

        Szóval még éppen időben kiszálltál a Naruto-ból? Szerencséd van, mert Kishimoto a Part II-ben annyira megerőszakolta a mangáját, hogy még Kubo is kezdő troll hozzá képest! A történet meg végleg elment az Elfen Lied irányába (csak poénból belenéztem a legutolsó fejezetbe, s csak annyit mondok, hogy az utolsó 2 oldaláról mindenkinek az Elfen Lied-es Lucy Rage jut az eszébe).

        A One Piece valóban marha jó, gondoltam, mint PS3 tulaj, hogy megveszem a PS3 Exkluzív One Piece Pirate Warriors, mivel az EGÉSZ Part I-et (tudod, a 2 éves időugrásig) teljesen feldolgozza a történetet! De pont Ace halála miatt nem nagyon van kedvem megvenni, mert addig pont eljutottam, hogy megkedveljem a karakterét…

  11. kdanni Says:

    @Mangekyo022 Valahogy jelezhetnéd, ha épen spoilers dolgokat kezdesz teljesen hirtelen összehordani. Főleg ha olyan valamiről, ami előtte meg se lett említve.
    Köszi a Shin Angyo-sat! -_-“

    • Mangekyo022 Says:

      … Bocs, nem szándékos volt. Azt hittem, hogy mivel nem nagyon “sikeres” (értsd, sz*rrá hypolt), mint pl a három fent említett shonen, ezért hoztam szóba.

      Mégegyszer ne haragudj…

  12. Dodgers Says:

    Pár rész megtekintése után most már én is kellőképp képben vagyok annyira a témát illetően, hogy igazán értékelni tudjam az idézett köpéseket, és finoman szólva nem értek egyet az idézetek nagy részével.😀 Az például különösképp érdekelne hogy mi alapján lehetne ezt az év címének nevezni amikor értékelhető minősége gyakorlatilag nincs az OST-t leszámítva, de az is érdekelne hogy hol található meg a mélység egy olyan történetben ahol a sekélyességen kívül más nagyon nincs, ellenben eszement módjára rohanó tempó, olcsó dráma, és brutálisan plothax, inkonzisztens MC + hűséges waifuk hada annál inkább.

    • Raven01988 Says:

      Szerintem nem rossz anime, fikázni lehet. A probléma az, hogy az utóbbi 1-2 évben nem is volt nagyon értékelhető alkotás./kivéve a régebbi sorozat folytatásokat/ Mostanában nagyon hiányolom az animékből azt az érzést, ami mondjuk a kb 10 évvel ezelőtti animékben megvolt. Cowboy Bepop, Trigun,Black lagoon/tudom az nem olyan régi ,de azért ma már mégis réginek mondható/,Outlaw Star,Samurai Camploo,Beck stb:P Mondom ezt úgy, hogy több mint 200 animét láttam/neem vagyok kocka, általában télen amikor nagyon hideg van ,és épp szünet van darálok le több animét egymásután /.

      • Junchi Says:

        Szerintem meg de, a SAO egy objektíve rossz anime. Konkrétan “csak” azok a dolgok hiányoznak belőle, amiket alapszinten elvárnék egy jobb cucc reményében. Oké, szép a grafika (mínusz a karakterdesign), meg jó az animáció, meg Kajiura Yuki muzsikái mint általában, most is rulzanak, de ezzel kábé el is mondtam minden pozitívumot. Csakhogy ez még baromira nem elég, még csak közepes minősítésre se. Sztori abszolúte nincs vagy csak minimális szinten van jelen, a rendezés csapnivaló, a writing katasztrófa, a karaktergárda meg nyilván ízlésfüggő, de a tény itt is tény marad, ergo ők is borzalmaans lettek megírva.

        Az meg, hogy az utóbbi egy-két évben nem volt értékelhető alkotás… hátt… mondjuk úgy, ezzel azért vitába szállnék, szal kapásból tudnék neked 5 olyan cuccot mondani, amik az utóbbi 1-2 év terméséből kerültek ki és lazán emelem a kalapomat előttük.

      • ronin1337 Says:

        “az utóbbi 1-2 évben nem is volt nagyon értékelhető alkotás”
        *khm*Steins;Gate,Bakemonogatari*khm*

      • Dodgers Says:

        “A probléma az, hogy az utóbbi 1-2 évben nem is volt nagyon értékelhető alkotás.”

        Ezzel a mondattal önmagában sem értenék egyet mert idén is volt jó pár olyan sorozat amire még én is azt mondom hogy legalább kellemesre sikerültek (Space Brothers, Sakamichi, Nazo no Kanojo X, Jormungand, Jinrui wa Suitai Shimashita), de az SAO-nak szvsz ehhez nincs semmi köze, “egyszerűen” csak egy pocsékra sikeredett sorozat a sok közül, amiből minden év minden szezonjára jut. Azt mondjuk nem tagadom hogy például az idén téli/nyári szezon nyugodtan lehetett volna erősebb, viszont elég kemény színvonal esés lenne ha az SAO lenne az utóbbi évek értékelhető címeinek egyike, mert a részemről simán benne van az idei év említésre méltó bukásai között. Egyszerűen annyit várnék el tőle (és minden más animutól is egyébként), hogy legalább annyira kikapcsoljon hogy pozitív benyomással álljak fel a monitor mellől, ehhez képest minden rész közben érzem ahogy jótékony hatással van a vérnyomásom feljebb tornázására.

  13. Raven01988 Says:

    *khm*Steins;Gate,Bakemonogatari*khm* Hmm a bakemonogotari nekem nem tetszett. A steins , gate meg feledhető, persze én is láttam mind a kettőt, de alapvetően egyik sem nagy szám.

    • ronin1337 Says:

      Nem értem a Steins;Gate miért ne tetszett volna neked, de ez az ízlésünk különbözőségéből fakad amiről már a rómaiak is megmondták, hogy nem vita dolga. Ellenben, van egy gyanúm, hogy a Bakemonogatari nagyrészt a SHAFT “furcsa” grafikája miatt nem tetszett neked. Ez mondjuk nem is csoda, hiszen az ő stílusuk egész könnyen behatárolható a szimbolista kategóriába, ami nem éppen mindenkinek jön be.

  14. Raven01988 Says:

    “Space Brothers, Sakamichi, Nazo no Kanojo X, Jormungand, Jinrui wa Suitai Shimashita” a space brotherst még nem láttam, a többit igen. Jormungand az alapvetően egy black lagoon koppintás ,csak más környezetbe helyezték, itt nem csempészek vannak,hanem fegyverkereskedők egyébként szerintem közepes volt, Nazo no Kanojo X hát nem tudom:P mindenkinek egyéni szokásai vannak azon a bizonyos téren amiről az anime szól, de nekem a nyál fétish nem jött be:), Jinrui wa Suitai Shimashita-t még nem néztem meg, a gyerek mesék nem fognak meg más az érdeklődésiköröm,természetesen akkor a kijelentésemet is átfogalmazom.Az utóbbi pár évben nem volt olyan anime ami SZÁMOMRA olyan maradandó élményt tudott volna okozni mint az általam korábban felsorolt animék.Ezeket ma is szívesen újra nézem. De ezt a soromat idézitek, pedig ha végig olvastátok volna a korábbi hozzászólásom, láthattátok volna a magyarázatom is hozzá.

    • Dodgers Says:

      “Nazo no Kanojo X hát nem tudom:P mindenkinek egyéni szokásai vannak azon a bizonyos téren amiről az anime szól, de nekem a nyál fétish nem jött be:)”

      Abban speciel igazad van hogy a nyáladzás óhatatlanul megosztja a közönséget akárhonnan is nézi az ember, azonban ha ezen túllép az ember, akkor szvsz egy olyan románc sztorit találhat ami ugyan nem olyan grandiózus mint amennyire az átlag románc animuk szeretik felnagyítani, ellenben a két fél közötti kémia mégis működik annyira hogy ne legyen erőltetett a románc. Részben azért mert üdítő módon nem marják egymást huszonx részen keresztül piszlicsáré dolgok miatt, hanem éppenséggel arra koncentrál az animu hogy a románc apró dolgait mutassa be, amit javarészt jól, akár aranyos módon is csinál. Weirdnek weird még így is a sorozat szó se róla, de még mindig természetesebbnek tartom mint azt a túllihegett, vagy éppen agyonsietett műdrámát, amit általában levágnak animukban románc címszó alatt.

      “Jinrui wa Suitai Shimashita-t még nem néztem meg, a gyerek mesék nem fognak meg más az érdeklődésiköröm”

      Valóban látszik hogy nem nézted még meg, mert egy olyan sorozatot nem neveznék rossz értelemben gyerekesnek amiben viszonylag jól működő társadalomkritika is lapul a grafika gyerekes látszata és a történet magát komolyan nem igazán vevő jellege ellenére is. Ehhez képest az SAO kapcsán kissé ironikusnak találom hogy (a jelek szerint) nem találod gyerekmesének, amikor tartalmilag is üvölt róla hogy melyik korosztálynak szánták. A témában rejlő komolyságot kimondottan hajlamos olyan oldalról megközelíteni ami érettségét tekintve nem méltó az alaphelyzethez, de ettől függetlenül szeretne komoly és érzelmes lenni ami persze nem jön össze neki. Arról nem is szólva hogy a karakterek közötti viszony is olyan színvonalat képvisel ami egy átlagos hétvégi matinéban talán elmenne, hacsak a tíz perc alatt végbemenő random románcok, és a Gary Stu, akaratlanul minden menyecske szívét elnyerő főhős nem annak számítanak.

      “De ezt a soromat idézitek, pedig ha végig olvastátok volna a korábbi hozzászólásom, láthattátok volna a magyarázatom is hozzá.”

      Természetesen csak a saját nevemben beszélhetek, de a magam részéről tisztában voltam vele hogy csak a saját, indokolt véleményedet írtad le univerzális igazság helyett, én is csak a magánvéleményemet fejeztem ki. Az általad említett címekhez hasonló darabokat valamilyen szinten én is hiányolom, viszont a magam részéről mindig úgy voltam vele, hogy akkor már értékelhetőnek nevezhető egy cím ha képes szórakoztatni és nincs olyan sok hiányossága hogy jelentősen lejjebb húzza a minőségét. Ezért is mondtam azt hogy nem értek egyet azzal amit mondtál, révén olyan minőséget vársz el manapság ami a maga korában sem tűnt fel minden nap: annak idején is úgy kellett kihalászni az általad említett címeket a nagy, vegyes minőségű halomból, míg manapság már vannak annyira ismertek hogy ne kelljen kutakodni utánuk. Évszámtól függetlenül össze lehet dobni olyan címet amely ha nem is eredeti, de legalább szórakoztató és mégis kutakodni kell utána, és ugyanúgy, évszámtól függetlenül össze lehet dobni egy trehány, nemtörődöm munkát amely ettől függetlenül az összes csapból folyik.

      • Raven01988 Says:

        “Abban speciel igazad van hogy a nyáladzás óhatatlanul megosztja a közönséget akárhonnan is nézi az ember, azonban ha ezen túllép az ember, akkor szvsz egy olyan románc sztorit találhat ami ugyan nem olyan grandiózus mint amennyire az átlag románc animuk szeretik felnagyítani, ellenben a két fél közötti kémia mégis működik annyira hogy ne legyen erőltetett a románc. ” Szerintem ha már romantikus animéről beszélünk, akkor megemlíteném a követendő példát ami szerintem tényleg jó: Kannagi,Boku wa Tomodachi ga Sukunai,Toradora!,AA! Megami-sama /Oh my goddes angolul ha jól emlékszem a címe/
        Ezek mindegyike megnevettet , és szórakoztat.Amellett ezekre az animékre már vonatkozna a nazo kajnos jellemzésed, illene rájuk. “A nazo kanjo x pedig nem a kapcsolat, vagy a pár választás apró részleteire koncentrál” Ha jól láttam ezt írtad . Egyszerűen Urabe nyálára vágyik a srác. Nem látok mélyebb érzéseket, és ha jól emlékszem itt az elmúlt részek alatt talán még a csókig sem jutottak el:P Pedig legalább fél év eltelt:PVerekedés itt is volt. Urabe mindenért megollózta a srácot:P Ne értsd félre, nem akarlak megsérteni.Természetesen neked tetszik az anime,ezt a véleményt tiszteletben tartom. Viszont szerintem egy picit túlértékelted. Közepes.
        A Jinrui wa Suitai Shimashita-t tényleg azért nem néztem meg ,mert elsőre végig olvasva a tartalmát annyira nem fogott meg, ennyi.

  15. Dodgers Says:

    “akkor megemlíteném a követendő példát ami szerintem tényleg jó: Kannagi,Boku wa Tomodachi ga Sukunai,Toradora!,AA! Megami-sama”

    A Kannagit csak névről ismerem és a Toradorába anno félúton úgy beleuntam hogy újra kellene kezdenem, így ezeket nem igazán tudom véleményezni, viszont az AA! Megami-sama jelölését támogatom, a mai napig ott van nálam is az értékelhető címek között a műfajban. Amivel érdemi szinten nem értek egyet az a Tomodachi: még nem néztem végig, de az eddigiek alapján nem igazán jött be a románc aspektusa a sorozatnak, pontosabban szólva az az erőltetettség, ahogy a sorozat próbál kezdeni valamit Yozorával és a románccal egyaránt. Eleve azt felesleges műdrámának tartom hogy Yozora olyasmi miatt eszi magát amit annyi idős fejjel bőven megérthetne az ember ha nem lenne “animu drama queen” módban, azt pedig csak további strigulának tartom hogy a számára lehető legkényelmetlenebb módon akarja becserkészni Kodakát, magyarán ahelyett hogy szép lassan csak úgy barátkozna vele, inkább úgy alapít egy barátságon alapuló, nem exlúzív klubot, hogy mindenkivel szemben köcsögként viselkedik akinek nincs köze a kis drámájához, beleérve a klubtársait is. Az mondjuk mellékes és egyéni szoc. problémám hogy a sorozat sótlan, semilyen stílusa sem tetszik általánosságban a szereplőgárdával együtt, ettől függetlenül mint románc sztori eddig pont beleillik abba a profilba amit rühellni szoktam az ilyen történetekben, beleértve a felesleges drámázást és a folyamatosan elbukó könnyedséget.

    “Ha jól láttam ezt írtad.”

    Egy szóval sem említettem a párválasztást, azt írtam hogy egy meglévő kapcsolat apró részleteit mutatja be, hiszen maga a kapcsolat már az első részben létrejön a maga nem hagyományos módján, ami után a szereplők kezdik majd megismerni egymást “gombhoz a kabát” módon. Ami a csókot illeti igazad van, hiszen a sorozat végén sem jutnak el addig a pontig Urabe miatt, de ha már a természetességet és a műdrámát említettem korábban: a természetesség itt abban áll hogy a sorozat nem hajlandó elkendőzni a szereplők egymással való ismerkedésének folyamatát, hanem a maga módján (hangsúlyozom: a maga módján) bemutatja azt, ellentétben a bevett gyakorlattal ahol a századik túlspilázott dráma után varázsütésre egymás karjaiba borulnak azok a szereplők, akik addig szinte állandóan ki nem állhatták egymást. Az mondjuk igaz hogy a NnKX változata egy kicsit több konfliktust elbírhatna, de még mindig azt mondom hogy inkább ez, minthogy egy olyan románc sztori aminek a végén csók van, de az odáig vezető út hajítófát nem ér minőségileg.

  16. Titkos Says:

    Jut eszembe: Legalább az normálisan meg van magyarázva, hogy a srác és “a-sunája” miért is szeretnek egymásba ilyen elválaszthatatlan módon, vagy jó kis Twilight féle “ezek ketten szeretik egymást, mert az író azt mondja” kapcsolat épül ki köztük? Csak mert ha a sztori döglassú és béna, a karakterek pedig szinte jellemtelenek és unalmasak, akkor kíváncsi vagyok, hogy ebből hogyan születik akkora mindent elsöprő románc, ami ezidáig már két MMORPG világán keresztül bonyolódik.😄

    • Junchi Says:

      Ugyaan, hova gondolsz?😀

      Az egész abból áll, hogy összefutnak a játékban, leverik Lv1 boss-át, aztán utána ismét összefutnak és már együtt is vannak. Persze közben eltelik 2, azaz két év, de mivel a rendezés van annyira pocsék, hogy ebből nem érzünk szinte semmit, ezért a kapcsolatuk is úgy csapódik le, mintha egyik pillanatról a másikra szeretnének egymásba, el is jegyzik egymást, meg hasonlók. :3

      De mondjuk Kirito és a Sunája még a tűrhetőbb eset. A többi random mellékmellék waifunak egyetlen epizód is elég ahhoz, hogy beleszeressenek Kiritóba, csak úgy. To’od, mint School Days-ben, mikor már mindegyik csaj Makoto kolbászát akarta, minden ok nélkül. ^^””

  17. Titkos Says:

    “el is jegyzik egymást, meg hasonlók. :3”

    Ezen mondjuk röhögtem, amikor először hallottam, mert tényleg van ilyen a való életben is, hogy valakik MMORPG-s esküvőt tartanak a karaktereiknek.😄 Más: Állandóan eszembe jut kárörvendően, hogy mekkora show lenne, ha a végén felébrednének mindketten és kiderülne, hogy Kirito egy pattanásos hikkikomori, Asuna meg egy 120 kilón fölüli csaj. Na AKKOR kiderülne, hogy TÉNYLEG szeretik-e egymást. XD…Aztán persze eszembe jut, hogy az első epizód nagy “OMG!” húzása az volt, hogy “jézusom, eltűntek az “avatárjaink”, pont úgy nézünk ki, mint a való életben!”, szóval sajnos a fenti pofáraesés nem történhetne meg.😄 (Egyébként lehet te is írtad még a legelső SAO-s írásodban és onnan rémlik, de nem értem, ez a “felfedés” miért akkora “kicseszés” a játékosokkal szemben, ha alapesetben amúgy sem ismerik egymást a játékon kívül? XDDD)

    “A többi random mellékmellék waifunak egyetlen epizód is elég ahhoz, hogy beleszeressenek Kiritóba, csak úgy.”

    Na igen, ahogy láttam, előjöttek a klisék itt is, az egyik az, hogy naná, hogy a húgica totál bele van zúgva az Onii-chanjába. (Megjegyzem, kivételesen ezért szurkolok. Tudom, hogy nem lesz belőle semmi, de végre egy olyan húg karakter, aki határozottan kinéz valahogy, hogy finoman fejezzem ki magam. :3) A másik, hogy mióta bekerültek a második játékba (Elf World, vagy mi az isten a neve… XD), azóta Kirito mellett folyton azt a zöldruhás szőke elf csajt látom, már akartam is kérdezni, hogy nem találták még ki a készítők, hogy most már inkább felé húz a srác szíve? Esetleg fan-e már hatalmas fanboy háború “Asuna vagy Szőke Elf” témakörben a fandomban?😄

    Ja és még pár kérdés, ha még mindig nézed a cuccot:

    1. A húgica ahhoz képest, hogy ekkora fan, gondolom elő sem került addig, amíg hőseink le nem nyomták a SOA első főbossát a “CHAGED to immortal object” keretében. (Értsd: asspull karakter, hogy “haladjon a sztori”.) Csak mert ha ilyen tesómániás, vagy be kellett volna csavarodnia, vagy mindent el kellett volna követnie, hogy Onii-chant kimentse a gonosz játék karmai közül, amíg az két évig vegetált. (Az a gond, hogy normális embernek rögtön beugrik, hogy “nem hiszem el, hogy nem próbálták meg ezeket évek alatt leválasztani a gépről”, míg a sorozat gondolom nem is foglalkozik ezzel, vagy simán valami asspull ürüggyel megkerüli a problémát.) Apropó, ebben nem lőtték el azt, amit hasonló sorozatokban szoktak, hogy a virtuális világban gyorsabban telik az idő? Csak mert általában így magyarázzák meg, hogy miért nem tűnt fel senkinek a dolog: két év a játékban csak két nap a valóságban, vagy hasonló.

    2. Miért “Sword Art Online” még mindig a sorozat címe, ha már régen az Elfeknél vannak, ami elvileg egy másik játék, más név alatt?😄

    3. Ez a “húgi nem tudja, hogy az a hős a játékban nem más, mint a saját bátyja!” dolgot hogy hozták össze, ha elvileg pont az van, hogy lekerült róluk az “avatár”? Ne mondják már, hogy csak azért, mert elf-fülei nőttek és más a frizurája, a saját húga már nem ismer rá.😄 Csak mert most az egész fandom már több epizód óta ezen görcsöl, hogy “szegény csaj hogy pofára fog esni: a való világban Asuna miatt nem jöhet összes a bátyjával és rá kell majd jönnie, hogy a másik srác, akiért az MMO-ban epekedik, az IS a bátyja”. (Vagy valamit nagyon félreértettem.) Esetleg még azt tudom elképzelni, hogy az Elf világra már nem érvényes ez az avatár-feloldás, de akkor meg a rajzolók szúrták el, hogy Asuna és Kirito az elfes vonásokat leszámítva full ugyanúgy néznek ki, mint az életben.😄 Ja és a kishúg lenne a kis szárnyas tündérke?😄

    U.I.: “Vérapó” még mindig rulez!😀

  18. Junchi Says:

    A fenti analógiához egy kép, mely – mint tudjuk – többet ér ezer szónál: http://otakumeme.com/wp-content/uploads/2012/12/252354_443088259072524_1618523932_n.jpg😀

    A másik, hogy mióta bekerültek a második játékba (Elf World, vagy mi az isten a neve… XD), azóta Kirito mellett folyton azt a zöldruhás szőke elf csajt látom, már akartam is kérdezni, hogy nem találták még ki a készítők, hogy most már inkább felé húz a srác szíve?

    Kell a spoiler?😀 Mert ha igen, akkor (azért jelzem) SPOILER: A szőke csaj nem más, mint a hugi. *időt hagy, hogy kifújd a vett nagy levegőt a döbbenettől* Micsoda csavarok, mi? :3

    Kérdésekhez:

    1: Hogy hol volt SAO alatt a hugi, azt nem tudom, de mintha említették volna (vagy csak bizalomból ezt akarom inkább megszavazni a készítőknek). Annyira nem rémlenek már az efféle részletek, érthető okokból. :3 Btw a gépről ugyan megpróbálták lekapcsolni őket, csak kitaláltak valami “höhö, ha lekapcsoljuk a játékosokat, valami mikrohullám tönkrevágja az agyukat” baromságot, szal… jah. Az idővel viszont érdekes, nem babrálták. A játékban eltelt két év a valóságban is kettő volt.

    2: Ez egy rejtély, bár engem annyira nem zavar. Ha csak ez lenne a legkisebb gond, egy virágos mezőn érezném magam, ahol állandóan süt a Nap.

    3: Na, a hugival az van, hogy ALO-ban újra avatarral tolhatják a playerek, ergo Kirito most (egy kicsit) máshogy néz ki, mint a valóságban. Hugi amúgy beleszeret bátyóba, aki persze nem viszonozza az érzéseit, hisz neki ott van még A suna a játék fogságában (meg úgy egyébként). Ok, hugi beletörődik, hogy bátyó nem lehet az övé, ezért beleszeret a játékbeli Kiritóba, akiről nem tudja, hogy valójában a bátyja, de innentől kezdve ő kell neki, mert hasonlít a bátyjára és még a neve is Kirito. Egen. Szal, hogy ennyire segghülye hogy lehet valaki, azt már ne kérdezd, mert nem tudom.😀 Persze a nézők végig tudják ezt, de pofátlanul erre helyezik a legnagyobb hangsúlyt/feszültséget, mert hát MICSODA CSATTANÓ LESZ MAJD, HA KIDERÜL, HOGY KIRITO = KIRITO. Mi lesz így az incesttel? o.O

    Egyébként az egész cucc olyan, mintha nem is valami játékban lennének, hanem random fantasy környezetben, de még néha azt is elfelejtem, mert annyira Esmeralda/Twilight már ez a sorozat, hogy tényleg szinte csak ezen van a hangsúly… *facedesk*

  19. Titkos Says:

    Ez a kép zseniális volt és még úgy is röhögtem rajta, hogy ismerek az 5 + 1 hamburger közül hármat összesen.😄 (A Suna, a húgi és a random csaj, aki elsőnek hal meg. XD)

    “Kell a spoiler? :D”

    Ebből nyugodtan lelőhetsz akármit, úgy az első pár epizód még érdekelt, főleg a nagy hype miatt, de igen hamar rájöttem, hogy ilyen se íze, se bűze típusú sorozatot nem tudnék soha szeretni, innentől kezdve pedig nem is érdekel, vagyis jöhetnek a spoilerek.😀 (Btw, ha már itt tartunk, elvileg pár rész és vége. Mivel úgy tudom, hogy a light novel még most is fut, kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a lezárás…😄 Azt is nyugodtan el lehet majd mesélni, meg szerintem ha eddig végigszenvedted, most már ne add fel, esetleg majd blogolhatsz is róla, a “teljes” sztori ismeretében, vagy ahogy érzed. XD)

    “Mert ha igen, akkor (azért jelzem) SPOILER: A szőke csaj nem más, mint a hugi. *időt hagy, hogy kifújd a vett nagy levegőt a döbbenettől* Micsoda csavarok, mi? :3”

    *facepalm* Akkor viszont kíváncsi lennék, hogy az avatárjuk random generálódik? Vagy hogy van az, hogy pl. Kirito és Asuna alig változtak meg, míg a hugi totál másmilyen? (Tudom, túl MMORPG-s szemmel nézem ezt, gondolom ilyenek, mint karaktergenerálás messze nem játszanak ebben szerepet, ahogy te is írod, inkább olyan, mint egy random fantasy világ, mondjuk Hülyefölde, amire rákenik, hogy “amúgy” egy játék.) Meg az is érdekes, hogy ha a játékból nincs kiút, akkor egyáltalán hugi minek szállt be? Vagy ő nem tudott róla? Vagy az Onii-chan mánia végül elhatalmasodott rajta? SPOILER (már ha itt még érdekel ez valakit… XD): azt tudom, hogy Asunának a tudata “átmentődött” Elflandre a főgonosz által, aki meg a való életben a jegyese, Kirito pedig ment A Suna után, de hogy a “többiek” miért csatlakoztak? Meg nem azért, de ugye a SOA-ból egy csomó játékos kiszabadult idő közben, nem szóltak senkinek, hogy ennek a cégnek ne játsszák a játékait, mert benne ragadnak évekre vagy örökre? Nem volt ebből k*rva nagy balhé? Vagy ez az Elf-izé párhuzamosan indult a Sword Art-al és ezek már 2+ éve itt vannak? stb-stb. *ezer kérdés, amit a logika megkövetel* (Na többek között EZÉRT nem nézem ezt. XD)

    “Btw a gépről ugyan megpróbálták lekapcsolni őket, csak kitaláltak valami “höhö, ha lekapcsoljuk a játékosokat, valami mikrohullám tönkrevágja az agyukat” baromságot, szal… jah. Az idővel viszont érdekes, nem babrálták. A játékban eltelt két év a valóságban is kettő volt.”

    Ezeknek fényében viszont fura, hogy minimum a gyártót/terjesztőt nem vették elő. (Amúg lol, így belegondolva a sorozat alapötlete egy baromi jó “kétfrontos” thriller anime is lehetne, csak kár, hogy a fazon, aki kitalálta, nem tud írni, ezért még ilyen waifus háremes fantasy izék között is csak alsó kategóriás max.)

    “2: Ez egy rejtély, bár engem annyira nem zavar. Ha csak ez lenne a legkisebb gond, egy virágos mezőn érezném magam, ahol állandóan süt a Nap.”

    Persze, végülis ez nem is feltétlenül hiba, meg nyilván a marketing miatt sem lehet arconként címet cserélniük, szóval ezzel nincs is gond, max hosszú távon fura lesz, hogy miért ez a sorozat címe, amikor már a sokadik más nevű RPG-ben lesznek.😄 (Akik olvasták a light novelt, valami jeges világról is dumáltak, bár azt nem teljesen értettem, hogy ez most egy harmadik játék lenne az Elfek után, vagy egy azon belül játszódó mellékág. Az rémlik, hogy sokan panaszkodtak, hogy az animéből ez kimaradt.)

    “…de innentől kezdve ő kell neki, mert hasonlít a bátyjára és még a neve is Kirito. Egen. Szal, hogy ennyire segghülye hogy lehet valaki, azt már ne kérdezd, mert nem tudom. :D”

    Anyám, borogass.😄 Amúgy pontosan, szóval ehhez már gratula a karakternek. “Hmm, hasonlít a bátyámra, a neve meg pont ugyanaz, de azért kizárom annak a lehetőségét, hogy esetleg Ő MAGA AZ.” *facepalm*

    Szóval “zseniális” egy darab.😀 Én inkább kihagytam, hogy huszonx részen át hergeljem magam a hülyeségein (sajnos annyira nem rossz, hogy az ember dőljön tőle epizódonként, annyira meg nem jó, hogy szórakoztasson, szóval ilyen “feelingmentes állóvíz”), neked meg kitartás.😄 (Amúgy is, agyonhypolt bénaságnak most itt lesz nekem a Girls und panzer, én hülye, leszedtem az első három részét, hogy legalább ennyit megnézzek belőle, hátha tud valamit mutatni, de szerintem az lesz, hogy 3/10 körüli értékkel küldöm majd haza a végén, mert ilyen abszurd alapötletű negatív értelemben vett baromságot komolyan rég láttam. Na mindegy, ez már off, meg úgyis “coming soon on Aoi”. XD)

    • Raven01988 Says:

      az a baj, hogy sok következetlenséget írtál le a kommentjeidben, gondolom nem követted a teljes sorozatot ,így alapvetően összevissza írkáltál.
      Azthiszem a második játék a sao után jött ki,mint kiderült aki gyártotta a saot az valami lányvállalata volt annak a cégnek ami kidobta ezt a tündéres játékot. Természetesen az új játékba már biztonsági funkciókat raktak stb, tehát ezt jól megmagyarázták.
      Igen a játékban a játékos generálja a karaktert:P azért választotta magának kirito ezt a karaktert. Egyébként külsőre annyira nem hasonlított rá.
      Amúgy meg , ez az anime 10 en éveseknek van, nem felnőtteknek:P Értelmet próbálsz magyarázni egy olyan műbe, ami nem seinen kategória.
      Jóhogy nem a dragonballt veszed elő, és kritizálod hogy songoku x+1 szer támadt fel:P
      Vagy pl mekkora baromság már ,hogy a Trigunban a főszereplő minden robbanást túlél:P stb.. fikázod a sorozatot ,ok nem tetszik. Most divat lett, de azért te is nézed. Szerintem pl a K-on egy rakás szar a Beck c sorozathoz felsem ér:) realításban stb, mégsem alázom. Nézz végig minden részt, ha meg nem tetszik akkor csinálj egy jobbat.
      Egyébként tényleg komoly probléma volt a sorozattal az,hogy kevés részt csináltak belőle, jobban is elhúzhatták volna:P
      Ez kell a népnek, hasznot termel, egy kiadó nem a művészi értéket nézi, ha nem azt, hogy a többségnek megfeleljen. . Szerintem nem olyan rossz sorozat, közepes.

      Inkább csinálhattak volna egy Hajime no ippo 3. évadot:P sálálálá annak több értelmét láttam volna,de mostanában a bugyimutogatós animék a menők, mert erre izgulnak azok akik igazi nőt nem kapnak ennyi:)

      • Titkos Says:

        “az a baj, hogy sok következetlenséget írtál le a kommentjeidben, gondolom nem követted a teljes sorozatot ,így alapvetően összevissza írkáltál.”

        Nem következetlenség volt az szerintem, max infóhiány, de ezért is kérdeztem rá bizonyos dolgokra, hogy aki rendszeresen nézi, nyugodtan javítson ki, ha nagy marhaságot írnék. Amúgy tényleg nem nézem rendszeresen, sőt, ahogy fentebb írtam, kb. egyáltalán nem, mindössze pár epizódot láttam (direkt nem csak az elejéből, ne mondhassák a fanok, hogy “ott még szar, de fú, az X-edik részen túl mi jön!”), de mivel mindegyik ugyanolyan unalmas, érdektelen, “fakó hangulatú” volt, ezért inkább nem fárasztottam vele tovább magamat. Az már csak a hab volt a tortán, hogy ahogy jöttek ki a részek, a sorozat olyan szép plotholegyűjteményt hozott össze magának, ami három másik animére is elég lenne. (Speciel múltkor azt olvastam, hogy a 23. rész után még a 2channer otakuk is úgy voltak vele, hogy “ezt csak úgy jó nézni, ha nem nagyon gondolkozol rajta”, pedig amúgy ők lennének a nőtlen célközönség, akikről beszélsz, szóval ha már nekik sem elég jó, az azért elmond valamit a sorozatról.)

        “Igen a játékban a játékos generálja a karaktert:P azért választotta magának kirito ezt a karaktert. Egyébként külsőre annyira nem hasonlított rá.”

        Akkor ezt lehet az anime cseszte el (értsd: a light novelben lehet tényleg leírják, hogy máshogy néz ki), de Kirito és Asuna számomra akkor is úgy néznek ki az elfesben is, mint amilyenek a SAO-ban voltak, épp csak kaptak két hegyes fület.

        “Amúgy meg , ez az anime 10 en éveseknek van, nem felnőtteknek:P Értelmet próbálsz magyarázni egy olyan műbe, ami nem seinen kategória.
        Jóhogy nem a dragonballt veszed elő, és kritizálod hogy songoku x+1 szer támadt fel:P”

        Én nem értelmet próbálok magyarázni bele, csak pusztán idegesít, ha egy író kitalál egy világot, szabályokkal meg mindennel, aztán még arra sem képes, hogy azokhoz tartsa magát, vagy abban a világban logikusan “építkezzen”. Nem azt mondtam, hogy “Fú, XY pszichológiai animéhez képest ez mekkora gány már!”, hanem hogy saját magához képest vannak benne WTF szintű hülyeségek. Az meg nem mentség, hogy tizenéveseknek készült, a legtöbb anime nekik készül, be is baszna, ha csak seinentől kezdve várhatná el az ember, hogy a sztori ne valami logikátlanul összegányolt, széteső izé legyen.😀 (Tudnék olyan shounen címeket írni, amiktől a SAO írója seggre ülne, pedig azok csak “gagyi shounenek”, amiket már műfaj alapján divat fikázni sokaknak.) Nem beszélve arról, hogy ha sok SAO fan is azzal jön, hogy “imádom ezt a sorozatot, mert annyira REALISZTIKUS!”, akkor az ember ezt valamilyen szinten el is várná. (Bár egyre inkább hajlok affelé, hogy ez max azoknak volt “megváltás”, akik válogatás nélkül faltak előtte minden animét, mert mondjuk a hatvanadik moe-panty sorozathoz képest valóban kiemelkedő, realisztikus, stb., de amúgy átlagban még közepes sincs.) Btw, Goku akárhányszor támadt fel, jellemzően mindig meg volt a dolog magyarázva valamilyen módon (sárkánygömbök, Kaioshin “odaadta neki” az életét, stb.) így az nem volt furcsa.😀

        “Vagy pl mekkora baromság már ,hogy a Trigunban a főszereplő minden robbanást túlél:P stb..”

        Egyrészt nem is ember, nyilván többet bír, mint “mi”, másrészt azok jellemzően a comic relief fightok voltak, a komolyabb harcoknál több olyan is volt, amibe kishíján beledöglött Vash. (De mondjuk ennyire szerintem én nem hasogattam szőrszálat a SAO esetében, mert akkor olyasmikre is rákérdeztem volna, hogy Kirito mi a franctól akkora Gary Stu, hogy a gonoszok 90%-át röhögve levágja és ráadásul már a játék elejétől kezdve? :P)

        “fikázod a sorozatot ,ok nem tetszik. Most divat lett, de azért te is nézed.”

        Nem, nem igazán.😄 Mármint igen, divat lett, nyilván ilyenkor érdekelni kezdi a cucc az embert, ha másért nem, azért belenéz, hogy “lássuk, méltó-e a hype-ra!”, de láttam kb. három epizódot, így az erős túlzás, hogy én ezt rendszeresen nézem.😄

        “Szerintem pl a K-on egy rakás szar a Beck c sorozathoz felsem ér:) realításban stb, mégsem alázom.”

        Pedig ez pontosan így van (a K-ON-ban ez az egész zenei szál egy alibi, a Beck meg kb. arra épül) és senki nem tart vissza, hogy kifejezd vele kapcsolatban az ellenérzésedet.😀 Abban a témában még úgy látom, egyet is értenénk .XD

        “Nézz végig minden részt, ha meg nem tetszik akkor csinálj egy jobbat.”

        Bocs, de nincs az az isten, hogy 20+ részen át ezzel szenvedjek.😄 Úgy 3-4 epizódot szoktam adni egy sorozatnak, ha NAGYON biztatnak, hogy “de X epizód múlva baromi jó lesz!”, akkor mondjuk úgy a tizedik részig megnézem, de utána dobom, mert ami ennyi idő alatt sem volt képes összeszedni magát, az valószínűleg már vagy végig ilyen marad, vagy az utolsó 2-3 részre még bedobnak valami “durva endinget”, ami ugyan lehet, hogy jó lesz, de attól még nem változtat a tényen, hogy előtte lévő 20+ rész egy unalmas szutyok volt. Erre a “ha nem tetszik, csinálj jobbat!” érvre meg azt szoktam mondani, hogy csinált volna jobbat a light novel írója vagy az animestúdió és akkor most én sem húzgálnám itt a számat.😀

        “Ez kell a népnek, hasznot termel, egy kiadó nem a művészi értéket nézi, ha nem azt, hogy a többségnek megfeleljen.”

        Oké, de attól még nekem, mint nézőnek, nem fog jobban tetszeni, akkor sem, ha értem a mögötte húzódó nyilvánvaló üzleti érdekeket. (És most megint nem arról van szó, hogy minden anime legyen egy egyedi műalkotás, mert ebben a baromságban már régen sem hittem, csak egyszerűen egyrészt szórakoztasson, másrészt meg legalább a saját világán belül mozogjon megfelelően.)

        “Inkább csinálhattak volna egy Hajime no ippo 3. évadot:P sálálálá annak több értelmét láttam volna,de mostanában a bugyimutogatós animék a menők, mert erre izgulnak azok akik igazi nőt nem kapnak ennyi:)”

        Jól mondod, annak tényleg több értelme lett volna.😀 (Mondom ezt úgy, hogy nem is érdekelnek a sport animék, de akkor már tényleg fordították volna egy igényesebb sorozatra a pénzt. XD) És igazad van, sajnos ez lett a trend, de még a bugyimutogatós fanservice cuccok között is van jobb, meg rosszabb és a SAO szerintem még fanservice szempontból sem az a nagy “was ist das”. ^^” (Bár hallom, egy közelmúltban lévő részben azért kínjukban már ráeresztették Asunára a hentai-csápokat, hogy valami legyen… XD)

      • Junchi Says:

        Ezt a “csinálj jobbat” szöveget legalább annyira szeretem, mint a “ha nem tetszik, ne nézd, ennyi”-t.

        (Btw már lassan egy hete nem írtam semmit, mégis milyen aktívnak érzem magam, köszönhetően ennek a bejegyzésnek és a kommenteknek. :D)

      • Titkos Says:

        Amúgy igen, “standard végső-érv szentháromság” hardcore fanoknál:

        1. “Ha nem tetszik, csinálj jobbat!” – Csináljon a stúdió, meg az emberei, őket fizetik érte.

        2. “Elvileg utálod, de persze azért mégis nézed!” – Nem nézem, de mindenhonnan ez ömlik rám, már csak a hype miatt is.

        3. “Nézd végig az EGÉSZET, aztán kritizáld!” – Erős önkínzó hajlam kell ahhoz, hogy ha valami mondjuk az első 4-5 rész alatt dögunalmas/semmilyen, utána még ugyanebből bevállaljunk 10+ epizódot, “hátha majd egyszer jó lesz” alapon. (Maximum 13 részes sorozatoknál csinálok ilyet, hogy pusztán a fandom kedvéért végigszenvedem, de ott is csak olyan egekig fanolt címeknél tettem eddig ezt, mint pl. School Days, Elfen Lied, K-ON.)

      • Titkos Says:

        +1. Amikor a végére érsz: “Minek nézted meg, ha már az elején sem tetszett?” (Ergo ja, akárhogy cselekszel, valamelyiket a négy pontból rádhúzzák. :D)

  20. Titkos Says:

    Ja, plusz tegnap óta eszembe jutott: oké, hogy a húgi segghülye és nem tudja összerakni, hogy “Kirito = Kirito”, de abból sem esik le neki, hogy a játékban szerepől “másik Kirito” fő célja megmentenie egy csajt a főbosstól? (Mivel ha jól tudom, a valóságban a srác már elmondta neki ezt az Asunás sztorit.) Vagy a játékban ezt “rendes módon” mindenki előtt titkolja a srác?

  21. Junchi Says:

    Ez a kép zseniális volt és még úgy is röhögtem rajta, hogy ismerek az 5 + 1 hamburger közül hármat összesen.😄 (A Suna, a húgi és a random csaj, aki elsőnek hal meg. XD)

    A másik kettő meg ilyen “szerepeltünk summa egy részben” waifu, szal a vicc az, hogy tényleg lelehet őket rendezni azzal az egy-egy mondattal.😀

    Btw most már tuti nem adom fel, hisz már csak két rész és vége. Mondjuk nem az a worst shit ever kategória, szal a 22 részes Guilty Crown-t is képes voltam nem is oly’ rég ugyanígy letolni, ami meg aztán tényleg a rémálmaim netovábbja, szal mondjuk hozzá képest SAO egy igazi mestermű.😀 Összefoglaló írás meg nem valószínű, hogy lesz, hisz az előző kettőben a lényeg voltaképp elhangzott már + a túlzott fikázás is könnyen átmehet idegesítőbe.

    Meg az is érdekes, hogy ha a játékból nincs kiút, akkor egyáltalán hugi minek szállt be?

    ALO (= a második játék) már rendelkezik kilépés funkcióval, amit használnak is jópárszor. SAO volt az, ahol nem volt log out.

    Amúg lol, így belegondolva a sorozat alapötlete egy baromi jó “kétfrontos” thriller anime is lehetne, csak kár, hogy a fazon, aki kitalálta, nem tud írni

    Yupp, ezért is mondtam az első bejegyzésemben (vagy valamelyik fórumon írtam? A fene tudja már :3), hogy maga az alapötlet jó (függetlenül attól, hogy nem komálom az MMO-kat), mert ebből tényleg kilehetett volna hozni egy decens karakter-központú seinen cuccot, a maga kérdéseivel, belső moralizálással, meg stb, de szerintem az lehetett itt, hogy volt a hapsinak egy használható alapötlete, csak aztán rájött, hogy ezzel kezdeni is kéne valamit, ami túl nagy falatnak bizonyult és inkább kijátszotta a standard hárem/rabu-kártyát. Okos húzás, hisz így még a sztorival sem kell foglalkozni.

    Én inkább kihagytam, hogy huszonx részen át hergeljem magam a hülyeségein (sajnos annyira nem rossz, hogy az ember dőljön tőle epizódonként, annyira meg nem jó, hogy szórakoztasson, szóval ilyen “feelingmentes állóvíz”)

    Engem is csak azért érdekelt a dolog, mert kvázi mindenki ennek az igéjét hirdette, meg már az első rész után jöttek az ilyen best anime ever kommentek, én meg nem szeretek kimaradni a jóból.

    Girls und Panzers-hez sok sikert, kíváncsi leszek a véleményedre.(Sajnos én ehhez már nem vagyok elég hardcore. :3)

  22. Titkos Says:

    “Girls und Panzers-hez sok sikert, kíváncsi leszek a véleményedre.(Sajnos én ehhez már nem vagyok elég hardcore. :3)”

    Én magától a sorozattól is “felháborodtam” már az első képek alapján, (értsd: “Nem, ekkora szar már NEM LEHET, HOGY LÉTEZZEN!”) viszont a végső lőkést ez a cikk adta meg: http://gamegirls.no-ip.org/news.php?readmore=135&Girls_Und_Panzer:_uj_kult-anime

    És nem, sajnos kizárt, hogy ez troll legyen, 600%-ig komolyan gondolja, ha másért nem, hogy felfuttassa a “Bors online, anime edition” szintű híroldalát.

    “Lehet benne valami, a nazisubon kívül nincs semmi ami ígéretessé tenné a GnP-t,”

    “Először is nem söpörném egy fél mondattal a szőnyeg alá azt a názisubot, mert annál zseniálisabb,”

    Srácok, mi ez a nazisub?😄 Egy csapat, aki paródiasubokat csinál a sorozathoz? És ez a nevük? Csak azért, mert lehet majd ezzel is belenéznék, ha már itt szenvedek vele.😄

    “pláne a Strike Witches fedőnevű istencsapása után.”

    Strike Witches, Sky Girls, Uppote és most ez a tankos szarság. Évente minimum egy ilyen kijön, csak most valamiért még olyanok is ráfanoltak erre, akik amúgy bottal nem nyúlnának az effelé military + moeshit cuccokhoz, plusz látod milyen “KULTANIME!!!444” stílusú cikkek jönnek ki belőle, így ha a “testvérsorozatait” eddig el is kerültem, ezt most nem fogom.

    “másrészt ezt nem bugyikkal próbálják eladni, hanem tankokkal.”

    Na ja, de attól még ugyanolyan fanservice. Másrészt én pl. az FMP-re is adtam úgy 5-6 pontot a 10-ből (jóindulattal), pedig amellett, hogy az is bűzlött a military-mániától, még egy történettel rendelkező, karakterekkel operáló sorozat volt. Na akkor most előre lehet sejteni, hogy erre a szutyokra hány pontot fogok adni. (Hacsak nem bizonyítja be három rész alatt, hogy mégis tévedek vele kapcsolatban és ez bizony überrulez, de maradjunk annyiban, hogy ezt erősen kétlem.)

    • Dodgers Says:

      “Srácok, mi ez a nazisub?😄 Egy csapat, aki paródiasubokat csinál a sorozathoz?”

      Hellyel-közzel ráhibáztál annyi eltéréssel hogy a dolog a Commie nevéhez köthető, akik voltak annyira vicces kedvükben hogy az első rész fordításakor néhány dolgot németre fordítottak le, és így adták ki a felirat első változatát, amihez természetesen azóta már hozzácsapták a korrigált verziót is.

    • Kvakond Says:

      Most jutottam el oda, hogy elolvassam a linkelt cikket, de 1. nem vagyok biztos, hogy ugyanazt a sorozatot láttam, mint a cikk írója 2. olyan érzésem volt, mintha angolról vagy egyéb nyelvről lett volna fordítva google translatorrel, mert olykor fogalmam sincs, hogy mit akar mondani az adott mondattal.

      [/off]

  23. Junchi Says:

    If K-On is “cute girls doing cute things” then Girls und Panzer is “cute girls doing cute tanks”.

    (Igen, ezt én találtam ki. :D)

  24. Titkos Says:

    Amúgy kb., de az a durva, hogy időközben végignéztem a K-ON-t és amennyit eddig ebből a tankos cuccból láttam, a K-ON mérföldekkel veri, pedig az a sorozat sem volt a szívem csücske.

  25. kvakond Says:

    Hát ennek is vége. Az utolsó rész tökéletesen leképezte a sorozat összes hibáját, így végül sikerült eljutnia “kill it with fire” szintekre. Hihetetlen, hogy hosszútávon képes volt sokkal szarabbá válni, mint az Accel World. Pedig nagyon alacsonyan volt az a léc.

    A “jó” hír, hogy állítólag javában pörög a folytatás, mert hogy veszik mint a cukrot, úgyhogy már nem kell sokat aludni az új animéig se.

  26. getrektfegit Says:

    Mekkora retardált vagy😀 Bár gintama buzitól nem várja el az ember, hogy szeresse a jót…🙂 Se a húzóerőről, se semmiről nem tudsz lófaszt sem.🙂 De látszik, hogy csak enyhén retardált vagy, hiszen semmiféle powerupot SEM húzott elő csak úgy hirtelen soha, és főleg nem mindig. Egy powerupja volt, de az is már régóta, csak nem használta.🙂
    Az, hogy még a karakterek jellemét sem tudod, illetve a pszichológiai/szociológiai elemeit, az is csak téged jellemez.🙂 Marajd csak a fagtamádnál, az való neked.🙂

    #rektfegit

    • Junchi Says:

      Már el is felejtettem, milyen színvonalas kommentek születtek néha-néha az én blogomon is.

      Kösz, feldobtad a napomat.

      • Mangekyo022 Says:

        Ne is mond!

        Most nálunk is pl ez a Tomoya8, pályaördögei, Szine, Szinido gyerek ránk szállt a Naruto Shippuuden anime kritikánk miatt, sőt, annyira van ideje szegénykémnek, hogy hajnali háromkor (!) készít új profilt, csak hogy akkor marhaságokat írjon, hogy jaj! Tudtad, hogy szerinte csak a videojátékokat szerető emberkék otakuk? Nem ám a hozzá hasonló vérpistikék, akiknek annyi idejük van, hogy hajnali háromkor is kiéljék vérpistike hajlamaikat a szent ganajgrálukért, á, nem!😄

        Ha érdekel, olvasd el, s gyönyörködj!😉

      • Junchi Says:

        Most nincs kedvem, kaptam már belőle eleget.

        Viszont legalább egy tétellel rövidült a bakancslistám, elvégre a napokban örökre kivágták AA-ról. :3

    • dothackhaseo Says:

      Komolyan, nem lenézően, de mit vársz sao fanatikusoktól?😀 Amúgy tomoya egy ideig visszajött aa-ra egyik haverja beengedte, Martin meg is reptette pár napra. Azóta fél tőlem a csávó, jól teszi! xD


Szójjá' hozzá!

