Chartfaggotry – 2013 tél

Fiam, csalódás vagyok! Esélytelen, hogy ezek közül bármelyikbe is belenézzek. És ez már (szerintem) egy ilyen majdnem végleges verzsön, köszönhetően annak, hogy rengeteg huszonrészes cucc indult most ősszel, amik nyilván belemásznak majd a téli szemeszterbe is. OVA-k ugyancsak MEH. Egyedül a Berserk movie 2-re (max ezt is lehúzom) és a Tigris ‘n Nyufi filmekre leszek hajlandó sávszélet és helyet pazarolni…

Explore posts in the same categories: Minden más

37 hozzászólás - “Chartfaggotry – 2013 tél”

  1. Sach Says:

    Nálam is csak a Chihayafuru s2 az, amit fogok nézni, mivel az első évadja hibái ellenére kellemes volt nézni.

    off:
    SAO – behoztam a lemaradásom, és vmiért tündéres MMOban megtalálható vmiféle hangulat, amit eddig nélkülözött a sorozat, de lehet, hogy csak az tetszik benne, hogy nincsenek benne fillerek.

    • Junchi Says:

      ALO egy halovány fokkal jobb, mint SAO volt, de ettől függetlenül magát a sorozatot ugyanolyan rossznak tartom, mint előtte. A legutóbbi részben a fanservice már a pofátlanság határait súrolta.

      • Sach Says:

        Ez igaz, az a kis hangulat nem menti meg attól, hogy rossz legyen, de kedvet kaptam egy kis MMO-záshoz, kár, hogy aztán rájöttem, hogy nekem már ilyenekre nincs időm, így inkább elővettem a Baldur’s Gate 2-t…

  2. Péter Says:

    LOL! Originality? Who needs that? We need moe! More moe! And even more moe! Kábé ennyi a véleményem. =)

    Az meg különdíjat érdemelhetne, hogy a legújabb Minami-ke-ről már a betett kép is quality gyanús.😄

    • Junchi Says:

      Én a Minami-ke-t már észre sem veszem. Mintha ott se lenne.😀

      Amúgy meg jah, tényleg nem áll másból a szezon, mint moe, moe és… még több moe + a kötelező agyhalott gyerekműsorok.

  3. fullmoon88 Says:

    Blood-C mozira kíváncsi vagyok mennyire lesz jobb, vagy éppen rosszabb, mint a sorozat volt ^^. A moe fertőzés lehet hogy most kapott el engem… van egy pár ami e miatt fog majd érdekelni😄. Remélem “kinövöm”. Egyébként: Chihaya, Boku wa tomodachi wa sukunai, Sasami-san…ah nem is sorolom, túl sokra vagyok kíváncsi, aztán majd dobom őket.😄

    Berserk mozi-Tiger & bunny nagyon várós ^^

    • Junchi Says:

      A Blood C-t ugyan nem láttam, de egyszer lehet megejtem, már csak a lulz miatt is. :3

      Btw lassan tényleg az lesz, hogy megszoksz vagy megszöksz és nem lesznek egyéb alternatívák.:/ A kurrens szezon ugyan többé-kevésbé emészthető, de ha visszagondolok, hogy mik voltak pölö az előző szezonban. Hátt… tragikus képet fest.

  4. Mariko Says:

    Hát elég sovány egy szezon lesz ez szerintem. Egyelőre a Chihayafuru 2 meg a Hakkeden érdekel… és ennyi.^^’
    A Maoyuu Maou Yuusha-t már most hypeolják, úgyhogy abba már csak kíváncsiságból is belenézek majd.
    Meg esetleg talán belekukkantok még a Bakumatsu Gijinden Roman-ba és a Cutitle Tantei Inabába is, de egyikhez se főzök túl nagy reményeket.

    Viszont lesz Saint Young Men OVA és Toshokan Sensou mozi, amiket nagyon várok.🙂

    • Junchi Says:

      Chihaya lenne az egyetlen, ami még úgy érdekelne is, ha láttam volna S1-et. :3 De majd pótolom, bár előtte kivégzem a Kurokót és utána valsz az Uchuu Kyoudai jön. (Alkut kötöttem Risával, hogy ha én elkezdem ezt, ő elkezdi a LoGH-ot. : P)

      • Mariko Says:

        Végül akkor mégis beadtad a derekad?😄 Kíváncsi vagyok, hogy fog tetszeni az Űrbratyók. ^^

        A Chihaya meg szerintem pótlásra érdemes lenne.

      • Junchi Says:

        Majd megpróbálom túltenni magam a karakter-designon. :3

        Chihayát meg mindenképp pótolom, egyedül a “Mikor?” az, ami kérdéses.

  5. Kvakond Says:

    Már azt hittem van új chart. Én mondtam, hogy olyan horror lesz a téli szezon, hogy visszasírjuk a nyarat.

  6. -OJ- Says:

    Maoyuu Maou Yuusha alap. Ha rendesen adaptálják, akár még a Spice&Wolf-nál is jobb lehet. De félek, hogy az ARMS össze fogja csapni😦

    Boku wa Tomodachi 2 szintén várós, hiszen szeretjük a Húsit.

    Moviek közül a Yamato OVAk és a Berserk 2 (Skull Knight Rulezzzz!) lesz szigorúan nézős.

    • Junchi Says:

      Igazából jah, a Maoyuu kimondottan jól hangzik leírás alapján, de azzal, hogy ARMS hegeszti, nálam ez automatikus ignore-t jelent. Konkrétan ugyanaz a szitu, mint a Kingdomnál, amit Pierroték vittek és nem is kellett csalódjak.

      Berserkből én inkább a harmadik múvit várom, ami viszont kimondottan jónak tűnik.

  7. pengejohn Says:

    Jó ez a szezon, legalább betudom hozni a lemaradásaimat, és utána pótolnom sem kell.😀

    TV: Chihayafuru 2 | Boku wa Tomodachi ga Sukunai 2
    OVA: Saint Young Man
    Movie: Berserk 2

    function kérdőjel()
    {
    Sasami-san Ganbaranai – csak a shaft miatt
    Amnesia – brain’s base
    Bakamatsu Gijinden Roman
    Maoyuu Maou Yuusha
    }

  8. Leara Says:

    Tényleg elég szegényes a felhozatal, de most úgyis elég sok huszonrészes szezonos animét nézek, szóval nem is akkora baj. A Chihayafuru 2 alap, meg a Maoyuus cucc tűnik még érdekesnek. Másba majd max. akkor nézek bele, ha jókat írnak róla😀.

    OVA-k: Nurarihyon (ha már a két sorozatot végignéztem, akkor ezt is), Saint Young Man, Hyouka (bár a webripes verzióba már belenéztem).

    Movie-k közül meg csak a Berserk. Viszont eszembe juttatta, hogy a T&B-t meg kéne nézni😀. Meg lehet, hogy a Blood-C movie-ba is belelesek, csak legyen olyan vicces, mint a sorozat utolsó része😄.

    • Junchi Says:

      Nem to’om, de engem ez a Saint Young Men valahogy sosem tudott lázba hozni.:/ I mean, odáig poén, hogy Jézus és Buddha + randomness, de ezt max egy one-shotban tudnám csak elképzelni. Oh well…

      T&B-t ajánlom – az egyik legjobb cucc volt tavalyról.😀

  9. ronin1337 Says:

    Hmm, elvileg a One Piece Film Z is valamikor decemberben jön ki… de azt majd úgyis csak akkor nézem meg, ha az Yibis már subbolta, ami pedig még jó sokára lesz.

    • Junchi Says:

      Na, én azt 95%, hogy kihagyom, pláne, ha ez is olyan lesz, mint a Strong World volt. Egyedül akkor érdekel, ha lesz is valami épkézláb sztorija és nem ilyen fanfic-színvonalon próbálnak nyomulni, damsel-in-distress-szel megkeverve.

  10. Dodgers Says:

    Saint Young Men és Bakumatsu Gijinden Roman mindenképpen nézős lesz, a többi viszont egytől egyig olyan kategória amibe csak morbid kíváncsiságból néznék bele. A Yakuindomo OVA még esélyes lett volna a vaccsra, de van érzésem hogy pontosan ugyanolyan pocsék lesz, mint a sorozat volt.

  11. SaiyaGin Says:

    Első olvasásra engem se győzött meg semmi a felsoroltak közül. A Bakumatsu izébe, a Maoyuu izébe meg a Saint Young Menbe azért én is bele fogok nézni.

  12. Laci Says:

    Az a Maoyuu Maou Yuusha elég mókás alapötletnek hangzik. Az alatta lévő meg eléggé Lupinosan néz ki, az is szimpatikus.

    • Junchi Says:

      Maoyuu az ARMS miatt nálam esélytelen, meg a sztori is ilyen “not so relevant to my interests” kategória.

      Lupin-ért meg sosem voltam annyira oda, szal… jah.😀

  13. Akosss Says:

    AKB0048 MÁSODIK ÉVAD YEAH IGEN IDE VELE! IDOL SHOWS FTW!
    Seriously, én a Bakumatsu Gijinden Romannal szemezgetek, mert Monkey Punch karakterdesign, meg a története nem tűnik rossznak (no meg van valami történelmi háttere is, majd meglátjuk).
    Meg az Ishida to Asakura is nézős, mert a karakterdesign és az, hogy gag manga, mert azok bejönnek. A sztorija teljesen egyszerű, de hátha kellemes szórakozást nyújt majd.
    Chihayafuru 2 első évad hiánya miatt egyenlőre terv, de mivel nagyon dicsérik az első évadját, így majd sort kerítek rá.
    MMY-re is kíváncsi vagyok, meg még a 2-3 perceseket is nézem majd, amiket mindig szoktam, mer’ rövid, mer’ csak úgy… (ahhoz képest, hogy a többségük fos, ha csak az utóbbi szezonokra gondolok (1-2-3, ilyen pontok… ^^))
    Az ovák közül mindent nézek, lulz. Az ovák többsége olyan sorozathoz tartozik, amit már láttam, vagy tervezek és általában szeretem végigkövetni a franchise-t, ha csak nem nagyon szar és nincs elegem van belőle. Kindaichi nyomozós cucc, amiket kedvelek, Saint Young Men hátha poén.
    Filmekkel még nem tudom mi lesz, Berserk alap, Tigris&Nyuszi és Blood-C-hez hiányzik még a TV, a Yamatohoz meg az előzmények. (De hamarosan úgyis beleásom magam Leijiverzumba…)
    Na, ennyi. Bocsi, sokat írtam, nem is biztos, hogy érdekel, de ez így kikívánkozott belőlem.

    • Junchi Says:

      Miért ne érdekelne? Azért van a blog komment-felülete, hogy leírhassák emberek a véleményüket, amit hossztól függetlenül örömmel olvasok.😀 (Kivéve a Narutard támadásokat.)

      Berserkből amúgy nagyon ajánlom a sorozatot, pláne, ha tetszett a két múvi, mert sokkal, sokkal több és jobb (kivéve a háttérrajzokat).

      A szezon amúgy továbbra sem hozott lázba, de nem is baj, legalább pótolni tudom a pónik második évadát. :3

      • Akosss Says:

        Igen, igen, tudom, már egy ideje tervezettek között van, nem sokára elő is veszem szerintem, az olyasmikkel együtt, mint a Trigun, Cowboy Bebop, meg hasonló régi alapművek, mert ideje lenne már őket bepótolni. Mondták már, hogy a film gyenge a sorozathoz képest, a film meg tőlem 9/10-et érdemelt, úgyhogy mindenképp….😛
        Póniból még nekem is van hátra, első évadot láttam teljesen, a másodikból évadnyitó-évadzáró (mert azok a legjobbak általában), meg most minden héten lesem a 3. évadot, ami meg csak 10 rész… :@

  14. Nitta Says:

    Szerintem én vagyok az egyetlen, aki ránézett a Youkai Watchra és közölte, EZ KELL NEKEMXD Meg esetleg a Cuticle Tantei Inaba, de az dupla kérdőjeles.

  15. Raven01988 Says:

    Megjegyzem, azért van itt pár nagyon érdekes anime amit érdemes megnézni:
    az első a Maoyuu Maou Yuusha aki szerette régen az Ookami to Koushinryou sorozatot, annak biztos tetszeni fog:) a manga és az anime első része alapján nem lesz rossz a sorozat./bár korai még ítélkezni/
    a második Zettai.Karen.Children.THE.UNLIMITED, belenéztem az alap sorozatba de baromira nem hasonlít rá, és ezt pozitív értelemben írom. Az alap ötletet onnan vették, viszont egy nagyon jó és picit brutális akció animét hoztak belőle össze.
    A nurarin no mago c anime is kellemes sorozat volt régen:P szerintem a folytatást sem rontják el.
    A berserker mozi is jó lesz, az első alapján. Bár bevallom egy folytatást jobban szerettem volna látni, mint egy újra feldolgozást.

    • Junchi Says:

      az első a Maoyuu Maou Yuusha aki szerette régen az Ookami to Koushinryou sorozatot, annak biztos tetszeni fog:)

      Na, hát én azt nem szerettem (Horo volt az EGYETLEN jó dolog benne), úgyhogy részemről kvázi esélytelen, amit csak tetőz a stúdió és az animált gif-ek okozta sokk.

      A Berserkből meg lesz folytatás, OVA-k formájában, a filmek után.

      • Raven01988 Says:

        a Bersekert már várom:P szerintem jó volt a másik főszereplő is, de Horo karaktere tényleg nagyon tetszetős volt:) Hmm na kíváncsi leszek arra a folyatásra, ha évenként csak egy mozi lesz ,addigra megöregszem megőszülök és elfonnyad ifjúságom virága:D mire elindulnak az ovák.


Szójjá' hozzá!

