Kis lulz reggelire + ETA

SAOLOL

Lehet a pokolra kerülök, de nem bírtam megállni, hogy ezen ne röhögjem el magam. :3

A mai nap folyamán érkezik valami írásos bejegyzés is.

Kicsit elszámítottam magam és nem ma jön ki annak a cuccnak az utolsó része, amiről írtam, úgyhogy be patient until tomorrow.

Explore posts in the same categories: Minden más

11 hozzászólás - “Kis lulz reggelire + ETA”

  1. Sach Says:

    Húú ezt a sz*rt is néznem kéne, mert jó pár résszel le vagyok maradva, remélem lesznek még benne olyan remek jelenetek mint a csápos GM-ek vs. a Suna…
    Kép: az a sötét citromsárga a kezeiknél mi lehet?😀

  2. Ms. Hirasawa 'Anthrax' Yui Says:

    Ez egy érdekes anime amúgy, abból a szempontból, hogy amikor elindult, nekem kimondottan ígéretesnek tűnt, egy darabig jó is volt talán, de egy idő után szó szerint minden rész szarabb lett mint az előző. Nem hiszem el bakker hogy minden nyomorult konfliktust desu(!) ex machinával kell megoldani, nem is tudom láttam-e már ehhez hasonlót mint amit itt leműveltek. Meg akkor még ez az egész új főgonosz dolog, elvileg van egy jólmenő cége, simán vehetne magának pár kurvát, de nem, mert neki pont AZ a csaj kell, egy virtuális világban. Aztán meg, ctrl+c ctrl+v átemelünk komplett kódot anélkül hogy tudnánk mi van benne, jelen esetben például a készítő öntudata, meg olyan admin jog ami ki tudja ütni a miénket. Ja, és az IDjéhez nem tartozik PW. Ha 3 alá viszed a pain absorb izét akkor már hatással van a testedre is, na most a csávónak levágták a kezét, félbevágták, és átszúrták a fejét. Akkor most meghalt, vagy maradandó károsodást szenvedett odakint? De végülis mindegy, ha másra nem hát arra jó volt ez az anime hogy felmérjük vele az emberek ízlését. Konkrétan, aki ezt jónak tartja, annak rossz az ízlése.

  3. Junchi Says:

    >Sach

    Hát hogy lehetséges, hogy így le vagy maradva? Nem szeretnéd az utolsó részt az ország népével együtt végigizgulni?😀

    >Ms. Hirasawa

    Ha hihetünk az előzetesnek, akkor csak maradandó károsodást szenvedett az IRL teste, de ez is akkora baromság… Jó, SAO-nál még úgy ahogy elfogadtam az agypusztító mikrohullámokat, de itt mi okozza ezt? Meg miért? És minek van ilyen funkció itt is?

    Az asspull-fest-re és a Gary Stu-effektusra meg már kezdek immunis lenni, annyit láttam ezeket ebben a sorozatban.😀

    • Sach Says:

      Úgy lehetséges, hogy kicsit már unom, hogy nincs egy tökös kari a mostani animékben, így inkább régi spagetti western filmeket nézek.
      Második kérdésedre: nem.😀

  4. cheatergs Says:

    Az alsó képról arra kéne asszociálni, ahogy kinéz? =)

    Hál életnek én már túlvagyok ezen a baromságon, és már az első résztől kezdve azt mondtam, hogy ez bizony legjobb esetben is semmilyen lesz. De nem jött be, mert gagyi lett.

  5. Sach Says:

    Junchi: de ebben a szezonban nem találtam semmi ilyesmit, így is már csak a Tonarit és Ixion sagát nézem, mert azok legalább nem akarják magukat komolyan venni.

    OJ: ja, annyira tökös, hogy nem tudja eldönteni, hogy milyen érzelmeket érez a “húga” iránt, pedig tudhatná, hogy házinyúlra nem lövünk…

  6. SaiyaGin Says:

    Egy kis kiegészítés az epizódhoz:


Szójjá' hozzá!

