Momentán…

Clannadizálódok…

ClannadGraph

(Csak legyen már végre vége Fuko route-jának, mielőtt teljesen kikészülnék. Poén, hogy még így is jobb, mint az Air-Kanon-Little Busters triumvirátus…)

GTO (= Clannad-kompenzáló) másodjára nézve viszont… GOD-tier!

Explore posts in the same categories: Minden más

22 hozzászólás - “Momentán…”

  1. -OJ- Says:

    Kitartás😀
    Én szeretem a Clannadot, de Fuukót akkor is utáltam, mint a bizonyost😛 Övé a leggyengébb sztori, és még ezt is húzzák a legtovább (9.részig, úgy rémlik)

    GTO első epizódját már vagy tucatszor láttam, azt akármikor újra tudom nézni.

    • Junchi Says:

      Ah~, akkor már csak egy rész, jól van. Hasonló agysejt-holocaust volt nemrég a valamelyest hasonló köröket futó Komari-route LB-ben, szal innen, hogy elég nehezen viselem Fuko sztoriját.

      GTO: Nem egy gagyi első ep, az is biztos.😀 (És már el is felejtettem, hogy 45 perces.)

  2. kvakond Says:

    dat graph

    Amúgy Kanon > Air > Middleearth > Clannad > Clannad AS > Mariana trench > Angel Beats > Little Busters

  3. Dodgers Says:

    “Poén, hogy még így is jobb, mint az Air-Kanon-Little Busters triumvirátus”

    Eddig se nagyon akartam rávenni magam a többi Key-stuff megnézésére, de ez a kis mondat még jobban meggyőzött afelől hogy tovább jegeljem a dolgot.😀 A Fuuko arcot illetően elég szerencsétlen lépés volt a sorozat részéről hogy az lett a legelső fontosabb arc: kis túlzással afféle szűrőnek is felfogható mert ott üti meg a színvonal az igazán veretes mélypontot, szóval a legnehezebbjén egy rész híján majdnem túl vagy. Az mondjuk más kérdés hogy szvsz a többi arc (AS-t is beleértve) se sokkal múlja felül a Fuuko arc színvonalát (= Key stílusa “remekel” továbbra is), de az arc végeztével már nem lesz *annyira* nagyon vészes a helyzet.

    “GTO (= Clannad-kompenzáló) másodjára nézve viszont… GOD-tier!”

    +9000.

    • Junchi Says:

      Hála a jó égnek! (Gyakorlatilag nem is történ semmi, csak Fuko csillagokat osztogatott, miközben Nagisa minden részben elbőgte magát. :D)

      Tomoyo route-jára mondjuk kíváncsi vagyok, már csak azért is, mert ő az első hivatalos Key-VN csaj-karakter, akit nem utálok. :3

      • Dodgers Says:

        “Tomoyo route-jára mondjuk kíváncsi vagyok, már csak azért is, mert ő az első hivatalos Key-VN csaj-karakter, akit nem utálok. :3”

        Konkrét spoilereket nem akarok lelőni, de valószínű hogy így az ő arcja lesz a legnagyobb csalódás a számodra, mert kvázi a Fuuko arc ellentettje lesz majd az övé abban az értelemben, hogy a legelviselhetőbb, de a legrövidebb arc is egyben. A Kyou/Ryou páros arcja mondjuk ugyanilyen rövid lesz majd, bár azt még azzal se lehetne nagyon megvádolni hogy elviselhető lenne.

      • Junchi Says:

        Ó, nagyszerű…:/

        Valahol sejtettem különben, hogy ez lesz a vége, mármint van összesen 23 részünk, ebből 9 elmegy Fukóra, így marad 14 a másik 3 waifura (Nagisát most nem számolom ide, gondolom vele az AS fog külön foglalkozni).

        Key-logic… *elmo.jpg*

      • -OJ- Says:

        Nem, Nagisával foglalkoznak az első évad végén (19.résztől), és az AS teljes második felében is.

        A Tomoyo-arcra viszont hiába vársz😦 A sorozatban csak nagyon röviden mutatják őt be (17-18.rész), aztán a lényegi rész már egy extra epizódban van – megjegyzem, messze az egész Clannad legjobb része az a Tomoyo After OVA.
        Az ikreket is külön részben tárgyalják, de az sajnos csak üres melodráma és tiniangst.

      • Junchi Says:

        >_> Nem repesek az örömtől.

        Amúgy a leírtak alapján már tudok is következtetni, hogy mire is számítsak, pedig tényleg próbálok pozitívan hozzáállni a dologhoz… Őszintén mondom.

        Asszem Key és én örök konfliktusban maradunk, hiába is kezdeményezek bármennyiszer békét kötni, “ő” nem hajlandó tárgyalni velem. Egy rövid tűzszünetünk ugyan volt az Angel Beats-ig, de ennyi.

  4. fullmoon88 Says:

    Eddig se akartam nagyon megnézni, a Little Busters is a szenvedés unalmának gyerekes mély tengere most nekem. Az Angel Beats! az egyetlen ami tényleg tetszett a Key-től, no jó, az Air is, de csak azért mert még túl young girl voltam és tapasztalatlan😄, és csak a sok bőgésre emlékszem belőle.

    • Junchi Says:

      Na, az LB aztán tényleg no comment. Majd az utolsó három-négy részt megnézem, hogy lássam, mi is ez a nagy titok, amiről a világuk kapcsán beszélnek, de ezen kívül semmi értékelhetőt nem találtam benne. A karakterektől falat fejelek, a grafika-animáció 10 filléres munka, a hangok egy részét nyárson megpörkölném, ráadásul semmi nem történik az egészben, csak nyervognak, meg megy a moe orrba-szájba.

  5. Leara Says:

    Hmm… nem vagyok nagy Key fan, de a Clannad tetszett… ez valószínűleg mondjuk annak köszönhető, hogy Tomoyát nagyon szerettem :D… a lányok közül Tomoyot bírtam a legjobban, de mondjuk Nagisával sem volt különösebb bajom, csak ő nem az a fajta karakter, aki különösebben meg tudna fogni, a többiek pedig hidegen hagytak. Fuuko arcja amúgy szerintem is a legalja, anno alig vártam, hogy vége legyen. A második évad mondjuk sokkal jobban tetszett, talán azért is, mert ott már túl voltunk a karakter bemutatósdin és csak egy párosra fókuszált az egész.

    • Junchi Says:

      A második évad mondjuk sokkal jobban tetszett, talán azért is, mert ott már túl voltunk a karakter bemutatósdin és csak egy párosra fókuszált az egész.

      Igen, tulajdonképpen pont ezért kezdtem bele a cuccba, mert az After Story az, ami végső soron érdekel. Sírni mondjuk minden bizonnyal nem fogok és nem azért, mert érzelmileg egy fakanál szintjén állok, hanem, mert ismerem Key-t annyira, hogy tudjam, hogyan is lesz ez az egész majd előadva.😀 De ne legyen igazam…

    • -OJ- Says:

      Nem teljesen, az AS első nyolc(?) részében még lerendezik a koleszos nőcit és a könyvtáros csajt, akiknek aztán tényleg semmi közük semmihez. Aztán jön csak az összefüggő sztori😀

      • Leara Says:

        Tényleg :D… elég rég láttam már😄. De a lényeg akkor is az, hogy ott már együtt vannak Tomoyáék😀.

  6. Péter Says:

    Nos az tény és való, hogy a 3 grácia közül a Clannad nevezhető a legnézhetőbbnek, ám ettől még ez is ugyanabba bukik bele, mint a testvérkéi. Nevezetesen, hiába pendít meg komoly témákat, ha azokba kellőképp belemenni már nem mer.

    Amennyiben ezt kiszúrod (vagyis a sorozat töménytelen érzelmi maszlagja nem vezet meg) már nem sok mindenért érdemes nézni. Esetleg még a hölgyekért lehet, amennyiben valakinek a halszemű moe a kedvence. =)

    • Junchi Says:

      Nameg a túlzott szentimentalizmus és az előadásmód, a komolyan vehetőségen pedig jah, a karadesign sem segít valami sokat… >_>

    • -OJ- Says:

      Nekem a humor is bejött. Nem azért mert nagy viccek vagy poénok lennének benne, de Tomoya mindenre jól reagált, és nagyokat tudott trollkodni😀

      • Junchi Says:

        Ez mondjuk igaz, Tomoyát (eddig) kifejezetten bírom, főleg, mikor Fukót húzza. : P

      • Péter Says:

        Én alapjáraton nem tartom viccesnek az “átlag” animés humort, szóval nálam a Clannad féleségek ilyen téren se működnek. =) Bár ha máshogy nézem, akár azt is “eredmények” könyvelhetem el, hogy ez a fajta legalább csak szimplán untat, még az Oreimo, Haruhi féle verzió, fel is basz. =D


Szójjá' hozzá!

