Brain error avagy miért NEM lesz mostanában animés blogbejegyzés…?

derp

Igazság szerint pofonegyszerű a válasz: Nincs miről. Max az előző post-ban már felpiszkált Clannad lehetne erre egy alkalmas téma, de a helyzet az, hogy nem igazán az a cucc, amiről olyan sooook mindent tudnék írni. (Meg amúgyis csak “formalitás” ez a sorozat a részemről, hisz engem az After Story az, ami a kezdek-kezdete óta érdekel, szal… jah.)

Ami a szezont illeti: az érdektelenség totális netovábbja, ahogy mondottam volt, így ezen a fronton is esélytelen, hogy bármit is véleményezzek. (Maa, mondjuk ebbe a Sasami-san@HerpDerp-be belekukkantottam out of sheer curiosity, de aztán gyorsan tovább is kukkantottam. Tipikus esete a balul elsült nonszensz×WTF házasságnak.)

Ha meg közben mégis meggondolnám magam, úgy ez a bejegyzés tárgytalan. (Btw terveztem egy “revisited: top 20 animu” posztot, ha már jóóóideje betonbiztos lábakon áll, de talán még ráér a dolog.)

Explore posts in the same categories: Minden más

16 hozzászólás - “Brain error avagy miért NEM lesz mostanában animés blogbejegyzés…?”

  1. Sach Says:

    Hát igen, utóbbi évek legrosszabb szezonja ez szvsz, új sorozatokból csak a Kotoura-sant és a és az Ishida to Asakurat nézem.Az előbbinél az érdekel, hogy ki tudnak-e hozni vmit ebből a gondolatolvasásból, vagy szokás szerint pár rész múlva már el is felejtik, mert annyira fontos lesz a ki-kivel szeretne kupakolni. Az utóbbi meg csak másfélperces ha nem számolom az openinget, így mire észbe kapok már vége is.

    De minden rosszban van vmi jó: így legalább van időm kicsit játszani a Vindictussal, ami sztem a legjobb hack&slash game amit eddig láttam, és ahhoz képest, hogy online játék egész jó a sztorija is (nem váltja meg a világot, de mivel semmit se vártam tőle így kellemesen csalódtam), ha érdekel vkit, nyugodtan kipróbálhatja, mert maga a játék ingyenes.

  2. Raven01988 Says:

    Miért nem próbálsz ki ,valami új animét, amit korábban elvből elvetettél? Nem kötelező ideinek lenni a sorozatnak. Lehetne egy visszatekintés a múltba😀 vagy valami hasonló:)
    Igazából, mostanában én is egyre nehezebben találok olyan animét ami érdekelne.Ezért elkezdtem nézni azt a listát amit korábban az elvetett animéket tartalmazza.
    Találtam pár igazán szórakoztatót. Pl: Eureka Seven, Eureka Seven Ao, vagy emlékszem a Hajime no Ippo-t sem favorizáltam annyira. Nem gondoltam volna, hogy egy boxolós témából ilyen izgalmas kis animét lehet készíteni. Szuperlövések nélkül stb:)

    • lumiere Says:

      A Hajime no Ippot én is nemrégiben daráltam végig😀 én sem gondoltam volna, hogy ennyire le fog kötni🙂 kár, hogy egyenlőre nincs folytatása animében, mert a manga még javában fut, rá kéne vennem magam, hogy olvassam,csak kicsit elrettent a tény, hogy már 1000 fejezet felett jár ^^’

  3. -OJ- Says:

    Ott a Girls und Panzer. Mindenki hülyeségnek hitte és előre leírta, mégis aki elkezdte nézni az előtte is ragadt.

    Vagy én is azt mondom, hogy áss elő valami régebbi, de elismert sorozatot. Tudom ajánlani a Crest / Banner of the Stars szériát, mint űropera és ifjúsági kalandregény (a jobbik fajtából) vegyítése.

    A nyáron pedig úgyis Gurren Lagannt fog nézni mindenki, BDripben😄

    • Raven01988 Says:

      én elkezdtem nézni, és nem ragadtam előtte😀 hülyeségnek tartom még mindig🙂

      • Raven01988 Says:

        egyébként nem rajongok a mechás cuccokért ,de akkor mát tényleg gurren lagan, vagy eureka seven, vagy blue valami:D aminek elfelejtettem a teljes címét:D amit nézhetőnek tartok, illetve a legutolsó gundam sorozat volt még jó, meg az az éneklős hülyeség😀 ,tényleg nem vagyok rajongója ennek a műfajnak. Egyébként a japánok miért ennyire robot mániások? Ha hímnemű a robot, az csak harci lehet, ha nőstény , akkor meg megkell szexelniük😀 nem lehetne egyszer egy olyan sorozatot készíteni, ahol rendes scifit rendeznek mint pl a ghost in the shell😀 ami egy régebbi alkotás?

  4. Junchi Says:

    Igazság szerint van egy két-régebbi sorozat, ami már jóideje várakozik arra, hogy megnézzem: Paranoia Agent, NHK és a Texhnolyze.

    A bejegyzés meg egy kicsit múlt idő is, kvázi egy gyenge mentség arra, hogy miért nem írtam mostanság semmiről. : P

    Sach: Egész jól néz ki az a cucc. Még a héten rákukkantok.

  5. Skydragon Says:

    Psycho Pass-t senki nem nézi?
    Én egy ajánló alapján kezdtem el, és mivel oda vagyok a disztopikus sci-fikért, továbbra is várom, hogy mi kerekedik ki belőle. Érdekes témákat feszeget,+ imádom, hogy vannak benne más neves sci-fikre utaló dolgok, az meg külön öröm, hogy nincs benne tingli-tangli humor faktor (villantás és egyebek).

    Másik:
    Elfogult Kon Satoshi rajongóként a Paranoia Agent-re szavazok! \m/
    Tény, hogy nem egy könnyű darab, elég kesze-kusza agymenések egyvelege, de ha alapvetően szereted a műveit, akkor nem leszel gondban.🙂

    • Junchi Says:

      Uh, Psycho-Pass… A magam részéről nagyon, de nagyon gyengének tartom azt az animét, amit leginkább a “hűdenagyonkomolyakvagyunk” kisugárzásával, a pozőrségével és a felszínességével sikerült elérnie. AA-n a topic-jában van egy-két ezzel kapcsolatos rövidebb gondolatom, de… nah, nekem nem jött be.

      Ami a ParaAgent-öt (meg Satoshit úgy általában) illeti: Well, talán túlzás lenne azt állítani, hogy nagy fan lennék, since *halk üzemmódba kapcsol* eddig csak a Perfect Blue-t láttam tőle, ami mondjuk az egyik kedvenc anime filmem, de hát egy az még mindig csak egy.😀 Whatever, ha tetszetős lesz a PA, bepróbálom a Paprikát is. :3

    • -OJ- Says:

      Psycho-Pass eddig kimondottan gyenge. Az alapszituáció és a sci-fi világ nem lenne rossz, de a történet és a karakterek nagy nullák.

  6. Leara Says:

    Tényleg elég érdektelen ez a szezon, csak két sorozatot nézek, azok közül is az egyik folytatás, szóval ha úgy vesszük, akkor csak egyet😀.

    A Paranoia agent jó kis sorozat, mondjuk nekem lehet, hogy azért is tetszett, mert a suliban pont akkoriban tanultam olyasmiről, ami ott is előjött. Satoshi Konnak jó animéi vannak, nekem mondjuk a Paprika annyira nem tetszett, pedig maga a téma érdekelt. A Perfect blue meg jó kis thriller, de nekem a két kedvenc Satoshi Kon filmem pont két olyan, ami inkább egyszerűbb, slice of life-szerűbb: a Millenium actress és a Tokyo Godfathers😀. Az előbbi hatalmas pozitív csalódás volt, az utóbbi pedig iszonyat aranyos volt és érdemes volt karácsonykor megnézni😀.

    NHK-t is ajánlom, igaz, már elég rég láttam, de akkoriban nagyon tetszett🙂.

  7. Dodgers Says:

    Valóban jó sorozatok terén tényleg kissé szegényes a mostani kínálat ha azt nézem, hogy egyedül a Sasamira mondanám azt hogy valóban van benne valami (nálam valamelyest betalált a WTF esszenciája), viszont a Senran Kagura/Vividred szvsz erőteljes mértékben lefedik a guilty pleasure fogalmát, bőven kimerítik a pocséknak azt a kategóriáját amikor jobban el lehet nevetgélni rajtuk mint a “valódi” vígjátékokon (SK “csak” a túlzások miatt röhejes, Vividnél meg még a writing is tetőtől-talpig szánalmas).

    “én elkezdtem nézni, és nem ragadtam előtte😀 hülyeségnek tartom még mindig”

    +1. A hülyeséggel nem lenne bajom ha elegendő mértékű lenne ahhoz hogy legalább nevetni lehessen rajta (a’la SK/Vivid), de ezt a GuP-nak nem sikerült átlépnie és inkább csak rossz értelemben nevezhető WTF-nek a driftelő, cikázó tankokkal és az anyahajóra épített várossal, bár amondó vagyok hogy ez a “K-on, tankokkal” jellegű és minőségű felállás még mindig emészthetőbb a Strike Witches fagservicel felhigított ökörségénél.


Szójjá' hozzá!

