Chartfagging – ’13 spring edition (oldfag sírás, random sírás, normál sírás included)

Chart2013spring

Rövid vélemény:

Valamivel hosszabb vélemény: Katt a képre(^)!

“Lényegesen” hosszabb vélemény:

Amikből lehet is valami~

Aku no Hana – Biztató az a ‘psychological’ ott a műfajmegjelölésnél. A sztori és a Zehkszksz stúdió már kevésbé… Egy belekukkot azért megér.
Shingeki no Kyojin – Ezt viszont várom, mert tényleg az a fajta cucc, amiből simán kisülhet bármi jó. Mondjuk I.G adaptálja, szal bleh, de azért bizakodok.

A többihez egy-két megjegyzés:

Arata Kangatari kizárt (Fushigi Yuugit finoman szólva sem kedveltem). Hataraku csak a stúdió miatt érdekel, egyébiránt van egy olyan érzésem, hogy az első rész után dobni fogom. Samurai Girls-ből untig elég volt az első évad is, nem fogom fárasztani magam a folytatással. A 4800. Hayate rókabőr már most szaglik, de keményen. Yahari nope (Brain’s Base és a school cuccok képtelenek a közös rezonanciára, ezt a felhalmozott EXP mondatja velem), a Yamato meg… valahogy sosem tudtak érdekelni a Matsumoto Leiji animék. C’est la vie.

OVA-k: Mirai Nikki: Redial. (Akármi is legyen ez…)

Filmek: Azok számunkra egyelőre úgy sem érdekesek.

Három dolog lehetséges: 1) Kezdek átmenni oldfag-be. Verdikt: Velem van a gond. 2) Az anime-ipar végleg kifogyott az ötletekből. Verdikt: Mégsem velem, hanem távol-keleti barátainkkal van a gond. 3) A nézőközönségnek tényleg nincs már igénye az épkézláb(abb) címekre. Verdikt: Velük van a gond. Szeretném azt hinni, hogy 1 és 3 nem igaz, de ahhoz már nagyon naivnak kéne lennem…

Explore posts in the same categories: Minden más

39 hozzászólás - “Chartfagging – ’13 spring edition (oldfag sírás, random sírás, normál sírás included)”

  1. Majki Says:

    Hát engem így elsőre az Azazel-san 2 és a Suisei no Galgantia az ami érdekel, a többi pedig…majd meglátjuk🙂

  2. teH_aNon Says:

    Galgantiát nem tervezed? Urobuchi Gen az írója.

  3. Leara Says:

    Nem nagyon néztem még át alaposabban a listát, de elsőre kb. ezek érdekelnek: Aku no hana, Shingeki no kyojin (remélem sikerül jó adaptációt csinálniuk) és Karneval. A Higurashit pedig hagyhatnák már a fenébe, bár szerintem úgyis belenézek majd😄.

  4. kvakond Says:

    Szerintem meg a 3 együtt😛
    Én úgy vagyok vele, mint szegény vallásos földműves: örülni kell mindennek, amit az Úr ad! Legalább most egy csomó olyat sorozat lesz, amiknél az esélye megvan, hogy nem bűnszar.

    Aiura: kísértetiesen emlékeztet két sorozatra, mindkettőnek volt nichijou a nevében
    Aku no Hana: semmi nem utal arra, hogy jó lesz. főleg nem a stúdió
    Arata Kangatari: fel se fogtam, hogy miről szól
    Attack on Titan: úgy látszik mindenki erre veri a nyálát, én bizakodó vagyok
    Dansai Bunri no Crime Edge: “ezeket ki a fa***m írja?!”
    Kara The Animation: az egyik szereplőt Gyurinak hívják
    Karneval: nem is értem miért nem a Studio Deen csinálja. szinte süt.
    Hentai Ouji to Warawanai: rémlik, csak azt nem tudom hogy azért mert dicsérték a mangát, vagy csak azért mert rettenetes baromság
    Devil Survivor 2: mi lett a Devil Survivor 1-gyel? és az ördög a túlélő vagy az ördögöt kell túlélni?
    Galgantia: Urobuchi Gent úgy látszik megvette az I.G
    Hataraku: érdekes, hogy a White Fox most egy vígjátékot csinál. hátha nem lesz nagyon szar
    Hayate no Gotoku: FAIL.
    Date A Live: szar ecchi hárem
    Hyakka Ryouran: szar ecchi hárem, második évad
    Ore no Imouto: amennyire ráizgult mindenki, annyira volt felejthető. az egyetlen maradandó élményem egy doushinji amiben Kirino prosti lett
    Red Data Girl: a P.A Works annyira nem rossz, hátha nézhető lesz
    Kakumeiki Valvrave: új Sunrise mecha sorozat. Mi a legrosszabb ami történhet? <- famous last words
    Yahari: akár jó is lehet de nagyobb eséllyel lesz szar
    Photo Kano: miért Madhouse? miért?
    Azazel-san 2: az 1 jó volt. beteg, de jó

  5. Péter Says:

    Na látom az idei “választék” is kitartóan moslékul indul… inkább ülök le a ’80-as, ’90-es évek idehaza alig ismert mozijai, ovái, sorozatai elé, mint hogy ebbe a tengernyi kincsbe belenyúljak. =P (Igen, most az oldfag szólt belőlem, sorry.)

    Ore Imo 2, ráadásul A-1 Pictures… fasza, most már nem csak idegesítő lesz, de még a karakterek is úsznak majd a szokásos qualityben. =)

    Új Higurashi… csak tudnám minek? =/ Mint ha nem lett volna már az alap sorozat is egy rossz vicc.

    Egyedül a Yamatos sorozat lehetne esélyes, ha nem lenne ott az, hogy Xebec.

    • Ricz Says:

      A Yamato 2199 sorozat ugyanaz lesz, mint amiket a moziban leadnak, az OVÁk elővetítése gyanánt. Csak most benyomták TV-re is. De kivételesen a Xebec most jót alkot, követem a sorozatot (a 11-14. részek elvileg a napokban fognak jönni).

  6. Catrin Says:

    Mikor minap szemléltem elsőre semmi nem érdekelt róla (előző szezon dettó). De majd még rákacsintok párszor, hátha…

  7. Junchi Says:

    >Majki, aNon

    Urobuchi nálam szép mélyre elásta magát a Psycho-Pass-szel, úgyhogy egyelőre nem tervezek most olyan cuccot nézni, amibe benne van a keze, ráadásul ez ilyen mechás cucc, szal duplán no!

    >Leara

    Ez most hányadik Higurashi lesz amúgy? Már követni sem bírom. ^^”

    >Kvakond

    Legalább most egy csomó olyat sorozat lesz, amiknél az esélye megvan, hogy nem bűnszar.

    Hát, ha az egy darab Shingeki no Kyojin soknak számít…😛

    az egyetlen maradandó élményem egy doushinji amiben Kirino prosti lett

    Fitting work fitting.😀

    >Péter

    Én is inkább úgy vagyok vele, hogy pótolok egy-két régebbi cuccot, mint, hogy belekezdjek olyanokba, mint… ezek. Yeey, előítéletek. :3

    >Catrin

    Hát, végülis ez még nem a végleges verzió, szal hááátha kerül még rá valami nézhető… És még a tavalyi évet mondtam szarnak. >_>

  8. -OJ- Says:

    Ránézésre nekem csak a Karneval és az Uta no Prince 2 az, ami kapásból felejtős. Minden másba belenézek, aztán majd meglátom, mennyire érdekel.

    A Yamato-sorozat a most megjelenő OVAkból fog állni, csak leadják őket a TV-ben is. Ezért akit érdekel, az már most megnézheti a 10. (lassan 14.) részig😉 És ajánlom, mert qva jóóók! Ha minden remake ilyen jó lenne, nem is kellene nézni a régi változatokat😛

  9. gergoking Says:

    Aku no Hana és Attack of Titan engem is érdekel. Majestic Princenek meg szerintem érdemes legalább a trailerét megnézni. Szerintem poén lesz. Devil Survivor 2 már csak azért, mert Shin Megami Tensei. Crime Edge mangájának első pár fejezetét elolvastam, és irtózatosan random, mégis magát komolyan vevő cucc volt. Nem is igazán értem, mi akart lenni.
    Nem is tudtam, hogy most jön az új Hayate, meg a Higurashiról sem tudtam. ANN-en néztem a listát, ott meg nem írták. Hayatébe csak akkor nézek bele, ha megerősítik, hogy manga alapján megy tovább (nem akarok mégegyszer úgy végigszenvedni egy animét, mint az előzőnél). A többi meg szót sem érdemel, nem érdekelnek.

  10. Mariko Says:

    Shingeki no Kyojin nálam is nézős lesz, és mivel csajból vagyok és a Fushigi Yuugit is szeretem, ezért a Arata Kangatarit meg a Karnevalt is nézni fogom. Meg esetleg talán még kisülhet valami jó a Red Data Girl-ből is, úgyhogy valószínűleg abba is belenézek.

    A Suisei no Galgantia-tól engem leginkább a karakterdizájn tart távol (mindenki kb. 12-nek néz ki ^^’), és már a szereplőlista is hárem jelleget sejtet.

  11. SaiyaGin Says:

    Wow, egynél több mecha egy szezonban? Még a végén lesz egy szezon, amiből 2-3 sorozatnál többet fogok nézni?

  12. conorr Says:

    Én is őrülő a sok mecha sorozatnak legalább lesz miből szelektálni.😀
    Ezen felül a Hayate-nak is őrülök ilyen guilty pleaser nekem, legalábbis már sajnos abba csúszott át fokozatosan az első évad után.😀
    Az óriásos cuccot meg már nem tudom hány éve hypolják nekem folyamatosan most megtudhatom, hogy miből maradtam ki eddig, hogy nem kezdtem bele a mangába.😀
    Devil Survivor 2 anime meg megspórol 50 órát az életemből, hogy nem kell kitolnom a játékot.😀
    Yamatoig meg feltétlen tervezem bepótolni az original sorozatot, hogy tudjam, élvezni az akkor és most feelinget bár remélem ez nem azt fogja végül eredményezni, hogy az új sorozaton szétunom majd a fejem.😀😀

  13. Ricz Says:

    Attack on Titan > Ez szerintem ugyanolyan hype és bukás lesz, mint a SAO volt. A manga az elején rohadt lassan indul be, szóval ha a rendezőék nem akarják elbaszarintani a saját nézettségüket, akkor minimum in medias res kezdenek a kánonanyaggal. Különösképp erős a szkepticizmusom, mert a Production I.G. szigorúan monoton változó színvonalú műveket dobál kifelé.

    HiguNaku > Bővített kiadás lesz csak… az új részeket meg kéne nézni, a többi olyan, mint a Haruhi “2. évadának” fele…

    Ezeken kívül lesz egy pár, amit követni fogok. A Yamatót már azért sem, mert azokat addigra a 14. részig láttam már. Bár nem tudom, hogyan gondolták, mikor eredetileg az volt, hogy havonta-két havonta 1 mozis elővetítés az OVÁkra, amiket 2 héttel később kiadnak. Na ebből 3-4 is lett…

    OreImo 2 > Már csak azért is, mert anno elkezdtem. Plusz muszáj lesz fordítanunk is…

    Hyakka Ryouran 2 > Nálunk fordítja az egyik tag, én csak formázni fogom valszeg, bár személy szerint bevárnám a BD-t.

    Azazel 2 > Alap, az első is beteg volt.

    Hayate no Gotoku > Hova tudják még ezt a sz*rt húzni?!

    Hentai Ouji > A light novel nem rossz, bár kíváncsi vagyok mit alakítanak belőle.

    NakaImo OVA > Oh, good lord, ezt eltolták ennyire? Februárra ígérték…

    HS DxD OVA > Ha már megnéztem az elsőt is… Bár nem volt rossz szvsz…

    Yakuindomo > Szint’ folytatás…

    Ro-Kyu-Bu OVA > Szint’ fordítják hozzánk, addigra a TV-sorozatot is ki kell csinálnom elébe, ha formázni akarom…

    Nikki: Redial > Várós…

    Ezeken kívül a DBZ, Saint Onii-san és a két Ghibli mozi.

  14. Junchi Says:

    A Shingeki kapcsán a magam részéről bizakodó vagyok – Hááátha nem kúrják el az adaptálást és kapunk egy cumis és/vagy eye-candy cuccot. (A manga állítólag ütős.)

    OreImo 2 > Már csak azért is, mert anno elkezdtem.

    You, sir, are a masochist.

    • Ricz Says:

      Nem ezzel vagyok a mazochista. Hanem azzal, hogy ha a végéhez ért az AKB 2. évada, a félpontos első évad után azt nézem meg. Az OreImo még csak a talpamat se képes megcsiklandozni…

  15. Morwen Says:

    “egyetlen maradandó élményem egy doushinji amiben Kirino prosti lett”
    Na az sokkal jobb volt történetét tekintve mint az anime. Egyébként én már a többi Nisio Isin adaptációt várom, mert tervben vannak.

    “OreImo 2 > Már csak azért is, mert anno elkezdtem. Plusz muszáj lesz fordítanunk is…”
    Semmit se muszáj. Olyan közönséget kiszolgálni, akikkel nem egyezik az ízlésetek meg pláne nem, főleg ha hobbiból csináljátok. Igazából pusztán hozzáállás meg egyéni célkitűzések kérdése az egész.

    Nekem egyébként a Photo Kano leírása tetszett legjobban. Első mondat alapján érdekes, talán megtudhatok érdekes dolgokat a fotózásról, talán szép tájak is lesznek vagy ilyesmi. Második mondat… no comment. Viszont ha belegondolok minden 1-2 mondatos anime leírás végére odapasszol a mondat, hogy hárem lesz belőle.

    Pl:

    Egy apakomplexussal küszködő önbizalom hiányos fiatal egy óriásrobotot vezetve kell szembeszálljon az emberiségre támadó idegen lényekkel. Aztán hárem lesz belőle.

    Egy pályafutása mélypontján szenvedő japán focicsapat elhatározza, hogy új edzőjének a csapat egykori sztárjátékosát, az azóta külföldön eddzői karriert befutott Tatsumi Takeshit bízzák meg azzal, hogy újra a csúcsra juttassa egykori csapatát. Aztán hárem lesz belőle.

    Négy fiatal lány elhatározza, hogy könnyű zenei klubot alakítanak, és az iskolai rendezvényeken koncerteket adnak. Aztán hárem lesz belőle. (mondjuk elég több doujinshi erről szól)

    • SaiyaGin Says:

      “Egy apakomplexussal küszködő önbizalom hiányos fiatal egy óriásrobotot vezetve kell szembeszálljon az emberiségre támadó idegen lényekkel. Aztán hárem lesz belőle.”

      LOL!😀

  16. Wagner Says:

    Devil Survivor 2! OMG😀
    Talán ez már nézhetőbb lesz, a Persona Négyessel ellentétben.

  17. sirok0001 Says:

    Aku no hana, Shingeki no kyojin – meglátjuk kategória, ha jók a kritikák (Higurashi, ha lesz kedvem…:( )
    Egyébként szerintem a filmeket fogom nézegetni inkább…+régebbi sorozatokat

  18. Lamia Says:

    Aku no hana… hát elég kemény…😀 a manga viszonylag tetszett (főleg az újabb fejezetek) Kíváncsi vagyok, vajon az animébe bele merik-e rakni a rape jelenetet meg még…egy pár dolgot😀

    Shingeki no Kyojin- várós (de azért remélem legalább az animében kicsit “arányosabbak” lesznek az emberek)

    A többi szóra sem érdemes.

  19. Titkos Says:

    Én csak arra lennék kíváncsi, hogy meddig kell még kurvulni az animéknek ahhoz, hogy elérjék azt a szintet, amikor már a japcsi otakuk is unják őket? Csak mert akkor talán végre rájönnének a készítők, hogy ugyanazt a konstans, klisés szart nem lehet a végtelenségig eladni pusztán úgy, hogy kicseréljük a karakterek neveit, meg változtatunk a dizájnjukon és esetleg újra elkezdenének történeteket írni. A szomorú válasz pedig az, hogy ezek egyelőre láthatóan mindent megesznek, sőt, nem egyszer minél nagyobb debilség az ötlet (Girls und Panzer, oh lol…), annál nagyobbat “robban”. Úgyhogy oldfagség ide vagy oda, én néha komolyan féltem az egész műfajt.

    • Junchi Says:

      Imho ennek a trendnek sosem lesz vége vagy legalábbis én azt már nem érem meg.😀

      De most viccet félretéve addig, amíg ilyen OreImo és társaik második évada jelentik az egyes szezonok gerincét, addig én a magam részéről nem sok jót jósolok a későbbiekre.

  20. Dodgers Says:

    Ezek közül egyelőre az Azazel-San 2, az Uchuu Senkan Yamato 2199, a Devil Survivor 2 és az Ika Musume OVA az ami tényleg érdekel, a többi viszont elég felejtősnek tűnik. Azért az OreImo folytatásért mondjuk már most kár, na meg azért a büdzséért amit máshova is beleölhetnének. A Hatarakut a White Fox miatt esetleg még bepróbálom, meg esetleg a Dansai Burit ha legalább olyan nevettetően pocsék lesz, mint amennyire a leírás sugallja.

  21. Akosss Says:

    Én csak azt sajnálom, hogy egy ideig nem lesz új cucc a noitaminA blokkban, utólag jó pár kellemes darab ment ott.. na majd nyáron a Gin no Saji..

  22. Mangekyo022 Says:

    Na igen, pont az ilyen szezonok miatt nézek kevesebb animét. Pl a Higurashi-nak minek még folytatni, amikor már az alapsztori (játékok) is véget értek?

    Ha már szóba jött ez az “oldbie” és “newbie” téma, mi a véleményed erről: http://animemangapalota.blog.hu/2013/02/16/a_honap_temaja_februar_oldbie_vagy_newbie_avagy_generaciok_harca

    • Junchi Says:

      Ez mindig is olyasmi téma volt számomra, hogy aki élből elutasít minden új dolgot, azt már úgy igazán nem is érdekli az adott “hobbi”.

      A magam részéről pusztán egyetlen dolgot szoktam rühelleni, nevezetesen a két végletet: Mikor valaki élből szaroz minden új dolgot, csak azért, mert új és a régi a messiás, illetőleg ennek ellenpólusát, a “nem foglalkozunk a *hasracsap* 3 évnél idősebb dolgokkal, mert azok már elavultak és az nem trendi”.

  23. Elhaym Says:

    Hiányoznak a régi szép idők, amikor rengeteg jó anime készült és mindennap lehetett valamit nézni.😦 Monster, Nana, Scrapped princess szintű animéket szeretnék.

  24. LayerX Says:

    Én találtam egy másikat, de azon vannak olyanok is, amik ezen nincsenek: http://freeanime.com/wp-content/images/Spring-Anime-Chart-Mar.2013-May.2013.jpg

    • Junchi Says:

      Alapszabály: Olyan chart, ami GirlFriends, Oyasumi PunPun, Vagabond, Vinland Saga, Saya no Uta, Rewrite, Übel Blatt és 20th Century Boys adaptációkat ígér, az kapásból kamu. :3

  25. mako Says:

    Jo, belolem a Watase-fan szol (pedig en is tudom, hogy vannak hibai a rajzolononek, de az Ayashi no Ceres orok no.1. manga nalam :3), de nagyon mellenyulsz, ha azt hiszed, hogy az Aratanak barmi koze is van a Fushigi Yuugihoz. Mas mufaj (shonen), mas antologia, stb. gyakorlatilag minden mas benne. Nekem a mangaja nagyon bejott eddig, kellemes fantasy shounen, pedig en amugy nem vagyok valami shounen mufaj rajongo, de nagyon tetszik az az irany, ami fele kacsintgat a cucc eddig (iskolai ijime tema…). Biztato a studio is, akik csinaljak, ugyhogy en belenezek majd az animebe, hatha🙂 Nagyon latszik amugy ezen a cuccon, hogy Watase vegre kiszakadt a shoujo mufajbol es egy tok mas dolgot probal ki.

    • Junchi Says:

      Az a gond, hogy nekem a fickina storytellingje az, ami nagyon nem jött be az FY-ben (a sok egyéb másik mellett). ^^

      Ezért is van az, hogy igyekszem – lehetőség szerint – távol maradni az általa írt dolgoktól, legyenek azok shoujo vagy akár shounen mangák.

  26. Nitta Says:

    A Devil Survivor 2nek adok egy esélyt, bár őszintén szólva az első résznek sokkal jobban örültem volna, elvégre mégiscsak a második résszel kezdenek… De félek mit fognak kihozni belőle a gravitációt meghazudtoló kebleken kívül😄

    Igazából ilyenkor kezdem látni, hogy baromi jól jártam mikor áttértem a “kid’s anime” kategóriára ott még azért vannak egész élvezhető és kellemes darabok nem pedig a constans mindfuck, ami mostanában minden évadot jellemez😀 Azt hiszem így a tavaszi szezonból nekem marad a Danball Senki Wars, Youkai Watch (márha végre elindul) és az IEGO Galaxy.


Szójjá' hozzá!

