Guide, avagy hogyan kell minőségi és hangulatos AMV-t gyártani egy pocsék animéből

Szerintem zseniális.

Explore posts in the same categories: Minden más

13 hozzászólás - “Guide, avagy hogyan kell minőségi és hangulatos AMV-t gyártani egy pocsék animéből”

  1. cheatergs Says:

    Annyira nem éreztem problémásnak a Chaos Headet, inkább csak folyamatosan csökkenőnek a színvonalát. Amúgy a számot nem igazán tudom összekötni az animével, de kár, hogy itt is Rint választotta Yua helyett.

  2. fullmoon88 Says:

    Tetszett a zene és ötletes volt néhány megoldás, de ugyanakkor néhány effekt nagyon szúrta az én szememet, meg sajnos untam a videót. (A Chaos;Headból nekem a véres jelenetek maradtak meg jobban XD) Most a romantikus/szakítós/választós amv-ktől csömöröm van. Azért köszi, érdemes volt megnéznem.

    • Junchi Says:

      Az effektek és társai dologhoz annyira nem tudok hozzászólni, lévén nálam az AMV-k ilyen “ez most jó volt/ez most rossz volt” szinten mozognak, köszönhetően a full analfabetizmusomnak a témát illetően.😀 (Na jó, ezer éve még én is próbálkoztam eggyel. : P)

      Ami inkább hangsúlyos volt, hogy messze jobb sztorit hozott ki az AMV készítője, mint az eredeti produktum.

  3. Rui-chan Says:

    A Chaos;Head-ről annyi megoszló véleményt olvastam, hogy kíváncsi voltam rá, nekem vajon hogy tetszene, de csak most jutottam el a megnézéséig. Azt hiszem, nem kellett volna… Végig untam az egészet, a főszereplő gyerek pedig halálra idegesített. Még akkor sem tudtam komolyan venni, amikor már elvileg kicsit megkomolyodott a 11. részre. Ez egy horror akart lenni? De most komolyan! (A jó horror nálam a Shiki, aminek a megnézése után három napig alig bírtam elaludni.) Ennél még a Robotics;Notes is jobban tetszett, bár attól se voltam elragadtatva. A Chaos a pontosvesszős animék legalja, persze addig még nem aggatom rá hivatalosan, amíg ki nem jön az Occultic;Nine.
    Érik már egy Steins;Gate revaccs, ezek után rám férne egy nagyon jó anime.

    • Sach Says:

      Chaos;head-et régen láttam, két dolog maradt meg bennem: az az első, hogy semmi se működött benne, főleg a főszereplő. Attól, hogy valaki kocka illetve hikokomori, attól még nem kell egy anyámasszony katonának lennie, lásd a most futó Ixion Saga DT-t, ahol a főszereplő ugyanúgy egy Cube, de emellett egy mindenkinek beszólogatós paraszt (a jó értelemben véve). A második, hogy csak 12 részig tartott, mert ha még 2-nél több résznél tartott volna dobtam volna.
      Akkor az olvasottak alapján jól tettem, hogy a Robotics;Notes-t 5 rész után felfüggesztettem, mivel nem volt rossz, de olyannyira nem történt benne semmi, hogy 20 percet 40 percnek éreztem.

    • Catrin Says:

      A hsz-ed megihletett. Szegény C;H mindenki utálja, csak én nem.😄 (jót szórakoztam rajta). Az R;N most unalmasabb, jobban mondva semmilyenebb volt, sikeresen elérte, hogy az O;N érkezési dátuma semennyire ne izgasson (azért meg fogom nézni).
      Amúgy szerintem sem érdemes horrorként kezelni… bár spec sosem voltam sem a horroroktól sem a pszicho-thrillerektől az az ijedős típus. Így nem játszik be sem közben sem utána a “nem alszom jól” effektus. A Shiki ettől függetlenül egy eszméletlenül jó anime, horror, vámpírosdi, (=ki mit szeret benne=én mindent). Igazán imádnivaló, kellemes és szórakoztató, kevés anime bír ekkora varázserővel. (Épp most újrázom, bár én malon a rewaccst sosem jelölöm, de ez mellékes.) Ergo Shikit én minden mennyiségben, de azért érdekes tudni, hogy valakire még ^így is hatással van, ez jó.
      Steinst is épp újranézem (öcsémet is végre sikeresen befűztem), szerintem most lesz 4-edjére. Beleestem a sorozatba, ez tuti (jajj drága movie, olyan messze vagy még…), rewaccsolni mindig jó. Bár egyszerre most két kedvencemet is zúzós, ami véletlenül jött ki, de felemelő érzés.

      Amúgy az amv tényleg jó.

  4. Junchi Says:

    Nálam mondjuk nem sok hiányzott, hogy a Robotics;Notes-ot a Chaos;Headdel egy szintre hozzam, ami mondjuk végleges pontszámaikat tekintve mégis sikerült, de ha választanom kéne, akkor már inkább az R;N mellett voksolnék, még ha kábé egyformán rossz is mindkettő.

    R;N számlájára a fullretard sztori, a zéró-dimenziós karakterek és a fájdalmasan átlagos kivitelezés róható fel, míg a C;H egy tisztességtelen, elqrt adaptáció, a sztori pedig ugyancsak gáz (pedig volt benne potencia dögivel, csak aztán átvedlett dedós szintre…).

    És fogalmam sincs, hogy a Steins;Gate-et hogyan sikerült ennyire eltalálniuk, bár, hogy idézzem egyik havert:

    “Két dolog lehetséges: 1) C;H és R;N alatt be voltak lőve, míg az S;G-t józanul dolgozták ki, 2) C;H és R;N alatt józanok voltak és az S;G-t ütős anyag mellett hozták napvilágra.”

  5. Péter Says:

    Sokan mondták már, hogy a C;H egyetlen jó pontja a grafika, ami a stúdió folytán érthető is. Maga az AMV…nos én személy szerint sokalltam a hirtelen vágást, a zene meg pont az a fajta, amit 3 másodpercnél tovább nehezen viselek el anélkül, hogy a kezem erőteljesen meginduljon a némítás gomb irányába. =) A videó minősége jó, de ez el is várható egy nem 2000 előtti anime esetén, hogy HD rawokból dolgozzon az illető.

    Ha pedig már feljött a Shiki, az elmúlt fél évben több negatív kicsengésű kritikát is olvastam róla, amik nagy részével ugyan nem értek egyet, de egyben mindnek igazat adok, hogy horrornak ez baromi gyenge. (Igen, a vámpírboncolás valóban véres volt, de annyira azért nem kiemelkedően durva, inkább itt is a dolog moralizálós részén volt a hangsúly.)

    • Junchi Says:

      Szerintem a grafika csak simán tök átlagos, de jónak semmiképpen sem jó. (Btw bár ez lenne vele a legnagyobb gond…)

      Ami a Shikit illeti: Igen, én is olvastam már párszor, hogy emberek szerint horrornak csapnivaló, de ilyenkor legszívesebben feltenném a kérdést, hogy nekik ugyan melyik darab számít etalonnak, a műfajt illetően. Csak mert azért a Shikiben volt egy-két tényleg parás jelenet, még ha tényleg csak egy-kettő, ellenben rajta kívül nem sok olyan anime jut az eszembe, ami akár csak karcolta volna ezt az érzést.

      • Péter Says:

        A C;H-t én nem láttam (nincs is tervbe véve, hogy megnézzem) de az sokat elárult számomra, hogy a legtöbb ismertetőben pozitívumként ilyenek hangzottak el, hogy “a grafika jó”.

        A Shiki elég sok horror klisét felvonultat, de alapvetően az vele a baj, tisztán horror szempontból, hogy nagyon lassú, sok benne az üresjárat, és az ábrázolásmód túl giccses. Utóbbi persze egy anime esetén közhely, de egyszerűen a horror világához ez nem megy. Horrorból ugye alapvetően két eltérő típust különböztethetünk meg. Vannak az olyanok, mint az Alien, ahol az a lényeg, ki, hogy hal meg, illetve vannak az olyanok, mint például a The Thing, ahol a halál mellékes, inkább a feszültségen van a hangsúly. Mindkét típusban lehet nagyon jókat alkotni, de ha a “very bestet” kéne megnevezni, akkor kézenfekvő a válasz, H. P. Lovecraft. =)


Szójjá' hozzá!

