Con, nyúl, ilyesmik

nyul

Lássuk a napirendi pontokat számokban:

1) Boldog nyulat minden olvasónak!

2) Héten con – szombaton leszek, mint általában (úgy volt, hogy egy Lain-es pólóban, de a) nem készült volna el időben, b) az időjárás kiszámíthatatlansága erősen akadályozta létrejöttét).

3) Befejeztem az NHK-t. Blogpost mindenképp lesz róla. (Annyit lespoilerezek azért, hogy pozitív hangvételű bejegyzés közelg.)

4) MLP: FiM második évadát is kinyírtam és bár nem volt olyan ószom, mint az első évad, de még így is rulzott (főleg az utolsó két rész).

5) Ööööööö…

6) Várom az Aku no Hana premierjét.

7) Bár április elseje van, semmi jó trollin’ nem jut most eszembe. Nézzétek el.

Explore posts in the same categories: Minden más

14 hozzászólás - “Con, nyúl, ilyesmik”

  1. -OJ- Says:

    Jó kép😀
    Én az ‘ünnep alkalmából’ befejezem az előző szezon még függőben lévő anime sorozatait, aztán a hétvégén jöhetnek az újdonságok.

  2. Kvakond Says:

    Köv. szombat! This day is going to be perfect~

  3. SaiyaGin Says:

    “7) Bár április elseje van, semmi jó trollin’ nem jut most eszembe. Nézzétek el.”

    Nem baj, az időjárás trollkodását nem hiszem, hogy bárki is felül tudná múlni.😀

  4. Sach Says:

    Én pont most rewatch-olom a Steins;gate-t, és háát ez ugyanolyan zseniális mint első nézésre. Ha jobban figyel az ember sok csavart már ki lehet találni pár elejtett apró utalásból.

    Posthoz: Ez a Nyuszika elég szemét volt, először havat hozott, aztán elvett egy órát mindenkitől…
    NHK tényleg egy jó anime, bár a vége keserű szájízt hagyott bennem anno.

  5. kvakond Says:

    Én érzem magam szarul, hogy ezt mondom, de ez a legfaszább dolog, amit idén láttam:

    • Junchi Says:

      Azóta már én is lecsekkoltam és azt kell mondjam, elégedettség vagyok. :3

      Persze nem olyan jó, mint az anglis, de ezt nem is vártuk. Úgy nagyjából mindenki hangja telitalálat (főleg Twi és Flutter), kivéve Applejack-et, aki szerintem nagyon gáz. ^^””

      • kvakond Says:

        Szerintem nagyon korrekt volt, Sawashiro Miyuki isteni twilight. Így a japán szinkronnal együtt még az OP se tűnik gáznak.

        Egyedül valóban Applejack szar, Milky Holmes Nero hangja nem való hozzá

  6. Karez Says:

    Tudom mire fogod elkölteni a nyári fagyi pénzedet:
    http://www.allgamesbeta.com/2013/04/dynasty-warriors-8-coming-on-july-12-in.html

    Con-on meg újfent összefutunk ha minden jól megy! ^.^

    • Junchi Says:

      Lesz nyolcadik rész? W00t, nem is tudtam róla. A kellemes csalódás hetedik után tőlem jöhet, még akkor is, ha a videó alapján nem több, mint egy DW 7.5.

      • Karez Says:

        Egyenlőre tényleg úgy tűnik hogy 7.5 epizód lesz (bár a szint lépés visszatér) de azért lesz újdonság bőven.
        Pl. harmadik Musou támadás. a HUD bal oldalán folyamatosan töltődik egy csík, ezt ellőve lényegében rage módba kapcsolnak majd a karakterek.
        Kap egy “What if…” sztori módot is. Bár ha jobban belegondolok hasonlók már voltak a 7.rész Conquest módjában. De eddig úgy tűnik ez más lesz.
        Közel 70 karakter. Lassan már a takarító Pityu bácsival is lehet majd csapkodni.😀
        Jah és sztori mód is lehet majd játszani coop módban! Minden küldetés előtt felkínál három karaktert, így újrajátszáskor is lehet új karakterrel menni. (bár ahogy olvasom sztori mód coop módja csak online lesz)

        BTW,
        One Piece – Pirate Warriors-al hogy állunk? Ha gondolod kölcsön adom con-on. Amióta kiakasztottam nem nagy poén a többi karakter szintezése, és a ritka érmék vadászata.🙂

      • Junchi Says:

        OP PW-vel egyelőre sehogy sem állok, mert még nem jutottam el odáig, de, ha valóban kölcsönadod nékem a conon, akkor azt megköszönném. :3

  7. Dodgers Says:

    Eddig úgy néz ki jövök én is szombaton conra, a múltkori fekete baseball sapka/hátizsák kombót esetleg barna kabáttal megfejelve ha lesz olyan pocsék az idő.🙂


Szójjá' hozzá!

