Vezeklés

yareyare

Igen, tudom, nem írtam semmit sem a con-ról, sem a Shingeki no Kyojinról, sem a… többi betervezett dologról. (Még az Aku no Hana COLOSSAL RANT ‘N RAGE is elmaradt, pedig kedvem lett volna köpködni…) Röviden azért mégis egy-két gondolat:

– A con igazából a szokásos mederben zajlott, ergo ismerősök, sorban állás, miegymás. Fényképezni majdhogynem “elfelejtettem”, értsd, marha gyenge volt az idei cosplay-felhozatal (vagy csak én csámpáztam rossz helyeken, dunno). Amitől viszont lelkesedtem, hogy 1) kaptam Vagabond mangát (kábé fél éve vadásztam az első két kötetre…), 2) Deltáék folytatták a Berserk mangát, aminek annyira megörültem, hogy rögvest be is zsákmányoltam a frissen megjelent 6. kötetet. Csak így tovább! (Vagy legalábbis a 13. kötetig. xD) Ja, és kipróbálhattam a Forza Horizon-t. :3
– Shingeki no Kyojin: Nézzétek, mert megéri! Sztori, karakterek semmi extra így első blikkre, viszont kegyetlenül hangulatos cucc!
– Aku no Hana: Ne nézzétek! Egy potenciálisan jó manga totálisan elqrt adaptációja, förmedvény rotoszkópos technikával. Ep1 után dropped.

Explore posts in the same categories: Minden más

13 hozzászólás - “Vezeklés”

  1. SaiyaGin Says:

    Ne aggódj, nem Te vagy az egyetlen, aki a lustaság bűnébe esett.😀

  2. kvakond Says:

    Bocs fiúk hogy eltűntem, de leragadtam az amv workshop után amvkről csacsogni. Aztán meg elrabolt egy vad panda

    De jó volt találkozni, ha csak rövid időre is

  3. Dodgers Says:

    Aku no Hana kapcsán abban valamilyen szinten egyetértek a fanokkal, hogy a rotoszkópos megoldás könnyen azonosíthatóvá teszi a sorozatot, azzal viszont már aligha hogy “művészi” megoldás lenne, legfeljebb akkor ha az művészetnek számít, hogy a kidolgozás során egész munkafázisok esnek ki és ettől a szereplők jóformán nem látszanak többnek színezett, befüvezett pacáknál. Azon a .gifen konkrétan felröhögtem amikor a “kamera” felé sétáló emberek amúgy sem lenyűgöző kidolgozottságú részletei szépen fokozatosan úsztak be, és az sem volt rossz ahogy a szemüveges csaj kinézett a róla mintázott színésznőhöz képest.

    Annyi öröm mondjuk van a dologban hogy a témába vágó fórumok a maguk módján kimondottan szórakoztatóak, arról például strigulákat lehetne húzni hogy hányan védik a sorozatot olyan kifogásokkal, amelyek szerint biztosan csak a moefagek siránkoznak mert nem azt kapták amit akartak, és hogy nem értenek semmit a művészethez.😀

    • -OJ- Says:

      Mert a Zexcs pont a művészi megoldásairól híres, nem pedig az olcsóságáról😀

      Egyébként a sztori tényleg nem lesz rossz, feltéve ha eljutnak benne bizonyos részekig, ami a mostani csigalassú tempót figyelembe véve erősen kérdésessé válik. De aki már olvasta a mangát, annak egyszerűen felesleges az animet követnie, mert a történethez úgysem ad hozzá semmit, de még vizuálisan sincs benne semmi plusz.

    • Junchi Says:

      Na jah, tipikus esete annak, hogy csak mert egyedi, attól nem lesz mindjárt jó. :3

  4. sirok0001 Says:

    Óóóó, még nem néztem bele az aku no hana-ba, de akkor már nem is fogok. Junchi hallagatok rád. A Titan-os az eddig jó csak el ne bélázzák. A Devil túlélés 2 kettőbe néztem bele, de dobtam is, nem vette be a gyomrom a fagyit😀

    • Junchi Says:

      Nálam az mindenképp pozitívum, hogy kétszezonos lesz és ha tartják ezt a színvonalat, akkor egy nagyon jó kis sorozat lesz. (Az OP single-t meg már alig várom.)

  5. Laci Says:

    Game of Thrones új évadát nézed?

    • Junchi Says:

      Uh, jó, hogy mondod, el is felejtettem. ^^”

      Mondjuk mindegy, abból a szempontból, hogy úgyis megvárom a magyar szinkront belőle, since az első két évadot is azzal néztem (imho kimondottan jó lett).

  6. ronin1337 Says:

    A Shingeki pont az én ízlésemhez passzolónak tűnik és fórumon is egekbe magasztalják, majd megnézem, ha kijött minden rész és valami normális sub is van hozzá.


Szójjá' hozzá!

