Napi fájdalmas

Armin-out

És olvastam egy olyan spoilert, amit nem kellett volna… >___>

Explore posts in the same categories: Minden más

11 hozzászólás - “Napi fájdalmas”

  1. fullmoon88 Says:

    Hú ne aggódj, még annyi fordulat lesz benne, hogy csuhaj! Nekem a manga után már nem okoz meglepetéseket, de szerintem élvezni fogsz mindent😀.

    • Junchi Says:

      Igazából már ebben az öt részben is voltak olyan dolgok, amikre abszolút nem számítottam (nagydarab óriás hirtelen felbukkanása part2, ötödik ep vége, etc.), szal egyelőre díjazom a writing azon részét, ami az érdeklődés fenntartására vonatkozik. :3

  2. Rui-chan Says:

    Ennek a képnek van egy másik fele is.😄

    Mi az, mi az? O.O Nagyon rosszul néz ki a reakciód a spoilerre. Mondanám, hogy írd meg, de szerintem sokan vannak rajtam kívül, akik nem olvassák a mangát.

    • Junchi Says:

      Ráklikkeltél a képre?😀 Mert gif, bár nem értem, hogy a főoldalon miért nem jeleníti normálisan meg…:/

      Spoilert meg nem írom le, nehogy más is belefusson via én, de elég nagy volt ahhoz, hogy húzzam miatta a szám.

      • Rui-chan Says:

        Yay, így már látom!😀
        El tudom képzelni.:/ Nekem is sikerült belefutnom egy elég durva spoilerbe, ezért is folytattam végül a mangát, olyan most már mindegy alapon. Azóta messze elkerülöm a Wikia oldalakat… >.>

  3. cbeirne Says:

    Na jó, ez a gif. Fájt. Nagyon. Elmondhatatlanul.

  4. Tróger-san Says:

    Én megnéztem ebből az első 5 részt, és az alapján, meg hogy a myanimelist-en 5 rész után felszavazták a 14. helyre és ‘best anime ever’ kommenteket kapott, én egy SAO-ElfenLied hibrid dark&edgy cuccnak tartottam, aminek ráadásul semmi értelme, már az első 5 rész alapján.

    Aztán kezdtek szállingózni a burkolt spoilerek, így jobbnak láttam elkezdeni a mangát mielőtt még késő lesz, gondoltam ha nagyon rossz max eldobom. Viszont azt kell mondjam a manga nekem nagyon kellemes csalódás volt, olyan csavarokkal amiket nem láttam előre, rengeteg kérdéssel azzal kapcsolatban hogy mi hogyan és miért történik, és találtam érdekes karaktereket is. Mindemellett Eren nem old meg mindent egycsapásra, nincs deus ex machina SAO módra, sőt néha szerintem még túl béna is a lelkem😀 Báár ott van pl Mikasa, aki ha felbukkan hullik az ellen rendesen, de amilyen kevés sikerélménye van az emberiségnek ebben a mangában szerintem kell is az amit ő produkál, hogy ne legyen teljesen depresszív a történet😀

    Ja, és egy ideig full Claymore-feelingem lett a mangától. Később rájöttem azért, mert itt is nagydarab mobokat szeletelnek kardokkal xD Bár itt a kardok olyanok mint az a kinyitható kis penge, amivel a kötegelőt vágják a raktárban, csak ez 10 centi széles és 1 méter hosszú. Ráadásul ugyanúgy le lehet törni a kicsorbult részeket xD

    Mindent egybevetve szerintem a manga nagyon jó, az animéről még nem tudok nyilatkozni, bár félek hogy a végét elrontják.

    • Junchi Says:

      Az kétségtelen, hogy a HYPE-train sokkalta nagyobb, mint amekkorának lennie kéne, de azzal nagyon nem értek egyet, hogy olyan a cucc, mint egy SAO-EL kompót.

      Az a két cím élből bullshit, kezdve a koncepcióikkal, a gagyin megírt karakterekkel és a többi vérző sebbel, ellenben a ShinKyo eddig egy kifejezetten jól összerakott darab.

      A legutóbbi rész is teljesen rendben volt, szal időhúzás ide vagy oda, Mikasának egy rész alatt sikerült feljönnie unszimpatikusból korrektbe, ahogy az is marha dicséretes, ahogy Eren csapnivaló karakterét pár rész alatt száműzték, még ha a koherenciát mellőzték is közben.

      Hogy mi lesz később, azt nem tudom, de ha marad ez a tendencia, akkor nem kérdéses, hogy ezt így, ebben a formában akár egy 8-assal is tudom majd honorálni, bár tartok tőle, hogy a végén anime original endet kapunk… >_>

      A Claymore-os hasonlat amúgy nagyon is találó – szerintem is elég sok figyelemreméltó párhuzam van a két cím között.

      • Tróger-san Says:

        Hát nem mondom én sem hogy rossz, csak a hype méretéből úgy jött le mintha. Mert ekkora hypeot rendszerint a SAO-EL tengelyen mozgó dolgok szoktak produkálni, és mivel az első 5 részben látottak alapján nem megalapozott ez a mértékű istenítés, így azt feltételeztem, hogy igazam is van. Mert mi is volt az első 5 részben? Rengeteg vér és dráma, így a jelek szerint ez váltotta ki a magas értékelést. Na😀 Bár pont az előbb említettek miatt alapból előítéletekkel álltam neki a cuccnak, de szerencsére később bebizonyosodott hogy ez alaptalan, sőt🙂

        A Claymore-os hasonlat pedig tényleg találó, és nem csak az az egy párhuzam van a két cucc között amit írtam, de a spoilermentesség jegyében ezeket kihagytam az előző postomban, és most is🙂

        Az ending pedig… Hát én is anime original endingre tippelek, pedig nem kéne. Attól is függ a dolog hogy meddig jut el az anime a cselekményben, 25 rész alatt azért sokmindent le lehet adni. Ha nagyjából eljutnak a manga végéig, akkor original ending lesz szerintem, mivel ez a cucc is havonta jön ki, nem fognak éveket várni egy S2-re való alapanyagra😦 Viszont ha például csak a feléig / kétharmadáig jutnak el, akkor be lehetne fejezni egy szép kliffhengerrel (van rá pár lehetőség azért) és kicsivel később lehetne csinálni az S2-t, még ha nem is 25 részeset.

        Mindenesetre kíváncsian várom, hogy hogyan fogják megvalósítani a kedvenc jeleneteimet. Azért volt pár képkocka a mangában ami önmagában is ütős volt, szerintem >mosoly<😀

      • Junchi Says:

        A DVD/BD-előrendelések már most szép számot mutatnak, szal ha okosan játszik I.G, akkor biztos nem anime original ed felé orientálódnak, hanem megragadják a lehetőséget egy S2 formájában.

        Btw nem tudom, hogy a manga hol áll vagy mennyi van vissza a sztoriból, de ez IMHO nem az a cucc, amit a végtelenségig lehet/érdemes húzni.


Szójjá' hozzá!

