Vagyok, vagyok, csak nagyon elhavazva

Exams
Minekután 2, azaz kettő zárószigorlatom is lesz június elején, így valahol talán érthető ez a mostanság rendkívül aktív életet élő passzivitás a blogom háza táján. Néha azért próbálok majd valami életjel-félét adni egy-egy debil kép, netán videó kipakolása révén, de hosszabb posztot semmiképp ne várjatok még egy darabig. Mondjuk annyira nincs is miről írnom, lévén a kurrens cuccok úgyis csak valamikor június végén futnak ki, game-fronton pangok mint a tó vize, míg film-fronton tegnap ugyan volt egy felejthetetlen élményem a már régóta halogatott Requeim for a Dream társaságában (amit végül egy szép-kövér 9/10-zel jutalmaztam), de momentán nincs időm, hogy billentyűzet segítségével kivetítsem a publikum elé is azt a millióegy gondolatot, ami felhalmozódott bennem a nézése közben. Sajna kénytelen leszek ezt a hajót úszni hagyni… >_>

Eljő még a nyár!

Explore posts in the same categories: Minden más

4 hozzászólás - “Vagyok, vagyok, csak nagyon elhavazva”

  1. Skydragon Says:

    Egy kis agyzsibbasztó/kedvcsináló, hogy feldobjon, ha túlzásba vinnéd a görcsölést:
    http://www.youtube.com/watch?v=2n4TBef0aws😀
    (youtube kiismert már, ez volt az ajánlók közt és tudja, hogy szeretem a debilségeket :Đ)

  2. Dodgers Says:

    Sok szerencsét a zárószigorlathoz, hátha jobb idő lesz rád mint amilyen nekem volt tavaly a záróvizsgán (= pokolnál picit melegebb).🙂


Szójjá' hozzá!

