Corpse Party PV

Na jó, nem tudom mi ez, de ezt 101%, hogy nézni fogom.😀 Annyira gagyi és fájdalmas, hogy az már jó. Asszem megvan az Another méltó utódja, csak több GORE-ral.

Explore posts in the same categories: Minden más

14 hozzászólás - “Corpse Party PV”

  1. Skydragon Says:

    Rendkívül népszerű horror játék/visual novel, nem tudom mire jelent meg először, de azóta van vagy egy rakat újradolgozása, többek közt psp-re is én azzal a verzióval toltam és be kell valljam, hogy azért voltak olyan helyzetek, ahol nagyokat szisszentem és a játék kikapcsolása után még jó sokáig forgolódtam álmatlanul.😀
    Azóta van már forgotten footage anime is (Péter szénné fikázta anno), de a hivatalos animéről most hallok először.
    Gameplay:

    • Junchi Says:

      Hát, akkor én bizony valami barlangban tengődhettem ez elmúlt években, ugyanis bevallom férfiasan, még csak nem is hallottam róla.😀 (De egyébkéntis maradok inkább a Frame/Silent Hill játékoknál, ha már horror-túlélni akarok. :3)

  2. Rui-chan Says:

    Köszi az előzetest, legalább tudom, hogy ezt még bottal sem szabad megpiszkálnom. MAL szerint csak 4 részes OVA lesz, de azért kitartást hozzá, ha belenézel! ^^

  3. Dodgers Says:

    0:31-nél a Stallone-s Pusztító “cameót” leszámítva enyhén szólva nem tűnik valami nagy (vagy akármilyen) durranásnak, tipikusan annyira “kókemény” horrornak látszik hogy legfeljebb egy kórboncnok tanonc számára lehet esetleg érdekes, mint vizuális irodalom önszorgalmi alapon.

  4. Skydragon Says:

    Ááá kihagyós lesz, elég volt a játék, azzal elvoltam jóideig, az egyetlen amit nagyon utálok benne, hogy miért vannak a japcsik oda ennyire az incest dolgokért.. >.>
    A hugica ugyanis oda van meg vissza a főszereplő bátyóért és néha be tudtam volna ütni a konzol képernyőjét, annyira idegesítő az a cselekményszál. >.<"

  5. Skydragon Says:

    És derp, benéztem Rui-t Junchinak…😀
    :dumbblondemodeon:

  6. ellipszilon Says:

    Anno végigszenvedtem egy let’s play-t, de még egyszer nem vállalkoznék rá, az biztos. Még így is rémesen hosszúnak tűnt, ettől a dologtól pedig egyenesen tartok.

  7. TeDDy Says:

    Azt…
    — a…
    — k*rva.

  8. Péter Says:

    Ebből már a Missing Footage szösszenet is eszméletlen WTF volt, szóval lehet belenézek majd, de sok jóra, nem számítok. =)

    Így trailer alapján nekem úgy tűnik, valóban az Anotherre hajaz, némi Higurashira beütéssel (elcsépelt gore + gagyi derp fejek).

  9. gergoking Says:

    “A hugica ugyanis oda van meg vissza a főszereplő bátyóért és néha be tudtam volna ütni a konzol képernyőjét, annyira idegesítő az a cselekményszál. >.<""
    Mármint a "pipilnem kell, keressünk vécét a szörnytanyában" pillanatok? Hú de utáltam azokat😄 Meg úgy a húgit. Idegesítő.

    Junchi: A húgiról jut eszembe egy jelenet, ami biztos tetszeni fog😛 Gondolom itt nem lehet spoilerezni, ezért ha érdekel, olvass lejjebb (de igazából nyugodtan el lehet olvasni, mert hacsak nem "mindenkit kinyírunk" útvonalat választanak, nem lesz benne):

    SPOILER
    Van egy gyerek, aki imádja a hullákat, és meglát egy csúnyán kiloccsantott egyedet (szóval tocsog a belsőségektől a föld), és elkezd élvezkedni rajta meg röhögni, de nem tudja, hogy az valójában a húgi maradványai, majd hirtelen a mobiljára elkezdenek érkezni a hugitól az üzenetek, hogy "Ne nézd a belsőségeimet! Olyan kínos!"
    SPOILER VÉGE

    Egyik haláli jelenet, ami remélem, hogy belekerül😀


Szójjá' hozzá!

