Game of Thrones S3E9

Afraid

Ki is mondta, hogy ez az évad nem olyan jó? Plot progress oldaláról nézve kicsit lassabb, de ez minden bűne. (Mi lesz velem 2014-ig?)

Explore posts in the same categories: Minden más

17 hozzászólás - “Game of Thrones S3E9”

  1. Garai Timi Says:

    Én is nézem, deee mégcsak az első évadnál tartok időhiány miatt, DE megnéztem ennek az ep-nek azt a kulcsfontosságú 10 percté (vörös esküvő vagy mi) és teljesen lehidaltam! Egyébként isteni sorozat.

    • Junchi Says:

      Lespoilerezted előre?😀 Szerintem hiba volt, ez így, három évad után ütött csak igazán. Maa, azért azt mondjuk én is tudtam már előre, hogy valami fontos dolog fog történni a kilencedik részben, de erre azért nem számítottam.

  2. Sach Says:

    Főleg a könyvolvasók mondták ezt, sajnos jogosan. Pár karakter teljes kiherélése: pl. Jon, aki a könyvben az egyik kedvenc karakterem már az elejétől, de a sorozatban elég idegesítő, bár lehet, hogy erről a színész is tehet. Cselekmény elhúzása: Theon kínzása kezdett már irritáló lenni, emellett unalmas is volt.
    Csavarok kivétele: Sansa szöktetését más intézi, akit Sansa megment a haláltól, majd csak a könyv vége fele tudjuk meg, hogy Kisujj mozgatta a szálakat.

    • Junchi Says:

      Lumiere-hez hasonlóan én is örülök ilyenkor, hogy nem olvasom a könyvet.

      Mondjuk abban igazad van, hogy voltak dolgok, amikkel piszkosul húzták az időt, Theon kínzása például egy jó példa. Oké, megérdemelte a kis csicska, de azért a végén már-már sajnáltam. A másik, hogy senkit nem érdeklő karakterek (Sam pölö) rengeteg figyelmet kaptak és nem igazán értettem, mire fel. Jó, biztos csak a könyvet adaptálták, de a lényeg lényeg marad.

      • Sach Says:

        Sam is jóval kedvelhetőbb a könyvben, főleg miután POV szereplő lett (rajta keresztül látjuk az eseményeket, és belső gondolatokkal kísérve). Jaime is akkor lett nagyon kedvelhető figura, amikor POV karakterré vált, ezt a sorozatba jól át tudták hozni.

  3. lumiere Says:

    én ezért nem olvasom a könyvet, mert csak felidegesíteném magam és nem csattannának akkorát a cselekmények😀 nekem is bejött, bár a 9. rész után a 10 nem volt olyan ütős
    kár, h ilyen sokat kell várni a folytatásra😦

    • Junchi Says:

      A 10-es részt még nem volt időm megnézni, de azt mostanra sikeresen konstatáltam, hogy a kilencedik részek mindig a legjobbak. :3

      A várás meg jah, kényelmetlen lesz…:/

  4. Leara Says:

    Kíváncsi voltam, mit fogsz szólni ehhez a részhez😀.

    Mondjuk már kicsit félek a sorozattól, mert egyre több változtatást veszek észre benne, pedig már biztos sokat felejtettem a könyvből. Vannak mondjuk olyanok, amik nem számítanak annyira (pl. Robbnak a könyvben más volt a felesége, aki nem is lett terhes és életben van), de vannak olyanok, amiknél nem biztos, hogy jól fog elsülni a dolog (pl. Gendry átvette egy másik karakter szerepét… annak örülök, hogy így többet szerepel a sorozatban, de mivel bírom a karakterét a könyvben, így nem tudom, hogy mennyit fognak változtatni rajta…).

    Ja, és gyűlölöm Ramsay Boltont, remélem valami nagyon fájdalmas halált fog halni valamikor :’D. Nem csak azért, mert Theont kínozza (aki ezt azért nem érdemli… volt rossz lépése, de még az is érthető volt valamennyire), hanem mert egy beteg pszichopata állat >__<. A Sárkányok táncában elborzadva olvastam azokat a részeket, amikben szerepelt, pedig ritkán érzek ilyet olvasás közben.

    • Junchi Says:

      Amúgy is tervezgetem már egy ideje a könyvek begyűrését (már csak az összehasonlítás végett is), de szigorúan csak azokat, amiket már a sorozat is adaptált.😀

      Amúgy nekem van egy jó pár név, akiket lassú nyárson szívesen megpörkölnék: Joffrey természetesen a nr. 1, mert egy douche faggot és azt szeretném… nem, akarom(!), hogy Arya legyen végül az, aki megmárt benne valami késfélét (úgysem így lesz >___>). Szoros második Cersei, bár Walder Frey a mostani kis akciójával lehet beelőzte. És akit még nagyon szeretnék megdögleni látni, az kisujj. Nem tudom, de ő engem valamiért piszkosul irritál, plusz nem felejtem az S1-es kis akcióját sem.

      (Meg Brannel is kéne valamit kezdeni, mert valami félelmetesen unalmas mind a karaktere, mind a szerepe a sztoriban.)

  5. Corot Says:

    Én azért nem kezdtem bele a könyvbe, mert azt hallottam, hogy gyakorlatilag semmi jó nem történik a szereplőkkel és ahogy jelenleg a sorozat halad háááát…

    Joffrey nekem is az első számú közellenségem, sajnos tudom hogyan fog kimúlni és egyáltalán nem örülök neki, túl “könnyű” halált hal (hacsak a sorozat készítői másképp nem gondolják).

    • Sach Says:

      Már nem azért de ez egy hülye kifogás, pont az a lényege, hogy jól adaptálják a könyveket, így “sajnos” a szereplők nagy része szív benne mint a torkosborz.

      Az ilyen spoilereket, hogy ki él, ki hal mellőzni kéne. Ha nekem könyvolvasónak eddig sikerült csak sorozatot néző ismerőseimmel úgy elbeszélgetni, hogy nem kaptak tőlem egy spoilert sem, akkor neked is sikerülhet. Tartsuk tiszteletben azokat az embereket, akik nem akarnak semmit se lelőni előre.

      • Corot Says:

        Azért remélem megengeded nekem, hogy én döntsem el, milyen “hülye” kifogás miatt nem kezdek bele a könyvbe. Az én szempontomból teljesen mindegy, hogy milyen jó az adaptáció, mert számomra a lényeg az, hogy nekem túl depressziós az egész történet, és nagyon kiábrándító, ha hosszú részeken/epizódokon keresztül semmi pozitív nem történik a szereplőkkel. De ahogy mondtam ez szubjektív megítélés.

        Milyen spoilerre gondolsz Sach? Joffrey halálára? Mert nem hiszem, hogy az ő halála olyan nagy meglepetés lenne, szerintem senkinek a halála nem okoz különösebb döbbentet (oké, elismerem van egy-két kivétel) a sorozatban, tekintve az eddigi haláleseteket és az egész történet atmoszféráját figyelembe véve. De legyen neked igazad, majd igyekszem visszafogni magam.

        Egyébkén a könyvből csak Bran részeit olvastam, illetve Jaime és Brienne “kalandjait”. Az utóbbi párost nagyon érdekesnek találtam és kíváncsi vagyok hogyan alakul a kapcsolatuk (már, ha beszélhetünk ilyenről).

      • Sach Says:

        De most ha a sorozatot nézed, akkor nagy valószínűséggel ugyanazok fognak történni a szereplőkkel, mint a könyvben. Ezért még mindig nem értem azt, hogy csak azért nem olvasod a könyvet, mert sajnálod a szereplőket, ennyi erővel a sorozatot se kéne nézned.

        Igen Joffrey halálára gondoltam. Én anno meg pont arra gondoltam, hogy Martin direkt életben hagyja, hogy minket szívasson😛

      • Corot Says:

        Én fogalmaztam rosszul, pontosabban azt nem írtam, hogy miközben néztem a harmadik szezont épp azon gondolkodtam, hogy a negyediket hanyagolni fogom (többek között az említettek miatt). Lehangoló ez a sok szenvedés. Persze van néhány karakterek, akiknek érdekel a sorsa, de nem biztos, hogy ez elég indok lesz ahhoz, hogy folytassam a sorozatot.

    • Junchi Says:

      Spoilert én sem szeretem, viszont abban 99,99%-ig biztos voltam, hogy (azért jelzem) SPOILER: Joffreyka ki fog majd nyuvadni valamikor, a kérdés inkább az volt, hogy mikor/ki által?

      • Corot Says:

        Valahogy én is így voltam vele. Már akkor biztos voltam benne, hogy elhalálozik, amikor még nem ismertem az erre vonatkozó történetrészt. Az ő végzete benne van a “levegőben”, és nem ő az egyetlen, akiről ezt gondolom.

    • Laci Says:

      Nem értem ez mondjuk miért csak a könyvre vonatkozik, nagy vonalakban ugyanaz történik a sorozatban.
      Egyébként szerintem eltúlozzák az emberek, hogy mennyire rossz a helyzet. Azért megvannak a “jó fiúknak” is a kisebb-nagyobb győzelmei, meg a rossz dolgoknál is általában el lehet mondani, hogy “had it coming”, meg hogy ami nem öl meg az erősebbé tesz.


Szójjá' hozzá!

