Nyárra fogva -UPDATED!-

bean3

Köszönöm kérdésed, megvagyok. Sikerült eljutnom végre odáig, hogy a nyarat nem csak a léhűtés és dögmeleg miatt érzem, hanem már kimozdulás szintjén is – mozgok a térben, pancsolok valami alkalmas helyen, Balatonfűzfőn a kötélpályán több litert izzadozok and so on. Többek közt ezért is hanyagolom egy ideje a betűvetést (megint…), de a héten megpróbálok összeböffenteni valami tartalmasat, viszont a kérdés, hogy mit, ezzel ellőve a Junchidono.wordpressen a jubileumi első szavazást:

A szavazást lezártam (since elég egyértelmű volt a dolog), íme az eredmény:

poll

Első körben tehát a 20-as lista kerül frissítésre + kibővítésre.

Explore posts in the same categories: Minden más

11 hozzászólás - “Nyárra fogva -UPDATED!-”

  1. Péter Says:

    Toplista frissítéseken már én is gondolkodok egy jó ideje, csak még azt nem tudom, hogy most akkor a régieket írjam e át? Vagy teljesen újakat csináljak? =/

    Princess Tutu, ezt ha jól emlékszem anno dobtam, aztán később megnéztem, de jó hogy eszembe juttattad, frissítem már MAL-on. Amúgy erre voksoltam. =)

    • Junchi Says:

      Nekem most valahogy listázni van kedvem, így hát gondoltam, akkor már előráncigálom a kalapból a legkézenfekvőbb “anime top20” című történetet, úgyis már lassan két éve annak, hogy megírtam azt a korábbit. (És teszem ezúttal pro-kontra érvekkel.)

      Btw a szavazást valamikor péntek… mondjuk 22:00 felé zárom le, már ha nem felejtem el/nem jön közbe semmi.

  2. Rui-chan Says:

    *Hisztérikusan követeli a Princess Tutu bejegyzést.*
    Na nem kell ám komolyan venni, de tényleg érdekel, hogy mi a véleményed róla!🙂 Már csak azért is, mert az animés férfi ismerőseim körében szinte senki sem látta.

    • Junchi Says:

      Egyelőre kellően szoros a “verseny”, szal lehet még belőle bármi. De mondom, akármelyik opció is kerül ki győztesen, nem marad el a másik sem, max késik.😀

  3. Ricz Says:

    Nekem mindegy, csak olvassak valamit, mert megpusztulok.😀

  4. Mariko Says:

    Én a Princess Tutu bejegyzésre lennék kíváncsi. ^^

  5. Titkos Says:

    Princess Tutura szavaztam, mert az még nem volt, toplista meg talán már nem is egyszer.😛😄 Viszont ami jóval nagyobb probléma: nem lehetne úgy megcsinálni a szavazást, hogy egy IP címről csak egyszer tudjon az ember szavazni? ^^” Kapásból nyomtam két szavazatot Tutura, az elsőt, hogy legyen, a másodiknál meg azt hittem, hogy nem érzékelte a rendszer (csodálkoztam, hogy megint felajánlja a szavazási lehetőséget), de második elküldésnél láttam, hogy ezt is beleszámolta. (Ergo ha szemét lennék, még nyomok 2-3-at és simán az én akaratom érvenyesül, noha most még a toplista vezet, de gondoltam, inkább szólok. XD)

  6. Junchi Says:

    Kimondottan anime top-lista (tehát most nem számolva azt a karaktereset, Openingeset, meg a többi randomot) asszem egyszer volt csak, amit két éve lőttem el, de aztán ki tudja – már annyira én sem emlékszek rá. ^^”

    Btw a többszöri szavazás az én balf*szságomnak köszönhető. Mikor megcsináltam ezt a pollt, gyanús volt, hogy miért lehet többször is szavazni, aztán csekkoltam a dolgot és leesett, nem vettem észre, hogy az IP-s opciót is belehetett volna pipálni… De nem akartam már lecserélni, mert szinte kapásból jött is két szavazat. o.o

    Mindegy, bízok az olvasókban.😀

    • balaaz Says:

      “…bízok az olvasókban…”
      Naív! Ezt elbuktad tutira.😀

      Amúgy a Ricz-féle mindegy opcióhoz csatlakozom kb. Bár a listára szavaztam, mert olyanokat mindig szívesen böngészek. Tütü hercegnős bejegyzés meg tőled nem annyira érdekel (bocsi) ismerve a Madokáról alkotott véleményedet…😛

    • Junchi Says:

      Azt elismerem, hogy a Madokáról alkotott pársoros véleményem “kissé” habzószájú fanboi-reakció volt annak idején, de evvan… Az a sorozat tényleg nagyon jól esett, mikor végeztem vele.

      A Tutu-s bejegyzés egyébként ilyen 70-30 arányban lesz majd dicséret-fikázás, szal nem az az ultimét kiemelkedő cucc, de semmiképp nem szeretnék szavak nélkül elmenni mellette.


Szójjá' hozzá!

