Ázsiai rajzfilm táblázat – 2013 iskolakezdés évszak

????????????????????????

Az előző chartos bejegyzés után megfogadtam magamnak, hogy nem fogok semmilyen pozitív-negatív overall-reakciót felhozni az ilyesmi postok kapcsán. Ennek egyik oka, hogy előre úgy sem lehet megmondani, mi az, ami végül beváltja a hozzá fűzött reményeket és mi nem (tisztelet a kivételnek), másrészt az x+(n*34)^12. siránkozásra, hogy mekkora kaki az éppen aktuális szemeszter, szerintem senki nem kíváncsi. Már. Régóta. Úgyhogy marad a standard felsorolás az engem kicsit is lázba hozó cuccokról, némi hozzáfűznivalóval.

Sorozatok:

Kill la Kill – A hype-machine maximális hatásfokon üzemel, ergo kíváncsi vagyok + az sem utolsó szempont, hogy sokan már most a Gurren Lagann (méltó?) örökösének tartják. Na majd kiderül.
Kuroko no Basuke S2 – A tavalyi év egyik legjobb animéje és egyben legkellemesebb meglepetése volt, úgyhogy nagyok az elvárásaim.
Coppelion – A Blood Ladhez hasonlóan (amit kivágtam az első rész után btw)  ezt a cuccot is évek óta halogatják, bár az elvárásaimat igyekszem kissé visszafogni, hogyha végül csalódás lenne, ne koppanjak látványosan nagyot.
BlazBlue – Ha nem csúszik el az animáción vagy a zenéken, akkor ez egy nagyon jó agykikapcsoló cucc lesz.
Aoki Hagane no Arpeggio – A sztori tűnik annyira jónak, hogy legalább belekukkantsak.

A többi csak a szokásos szarság: Új Pokémon, új Gundam, megint egy olyan cucc, aminek megjegyezhetetlenül hosszú neve van, Arms+csöcsök, lolmoe, SAO klón, fujoshi BS + egy rakat senkit nem érdeklő LN-adaptáció.

OVA-k:

[empty space]

Filmek:

Kara no Kyoukai, Madoka 3, meg még talán a Chuunibyou és a Sakasama no Patema.

Explore posts in the same categories: Friss-ropogós

42 hozzászólás - “Ázsiai rajzfilm táblázat – 2013 iskolakezdés évszak”

  1. Crimson Says:

    Kuroko no Basuke S2 alap, plusz engem még érdekel ilyen-olyan okokból: Samurai Flamenco, Magi S2, Yowamushi Pedal. Talán még Log Horizon, Strike the Blood.

  2. conorr Says:

    “új Gundam” nem teljesen igaz, mert ez a gunpla építésről fog szólni, bár csak új Gundam lenne a 00 óta nem volt új sorozat,de majd lassan már csak jön az Origin + jövőre meg az új Tomino projekt, addig meg itt a Valvrave S2 nekem.

    BlazBlue nál teljesen negatív vagyok, eszméletlen ritka a jó játék adaptáció, verekedős játék adaptáció ami meg nézhető lenne meg nem is létezik.😀

    • Junchi Says:

      Őszintén szólva nem tudom, hogy mi folytatás belőle és mi nem, de azért valahogy mindig előkerül a chartokon egy-egy Gundam, most hirtelen az az Age alcímű ugrik be az utóbbi évekből.

      BlazBlue: Én azért bizakodok, szal ezt a cuccot annyira nem lesz nehéz adaptálni. Aztán persze bármi megtörténhet…

      • conorr Says:

        Hát az Age-et is a sorozatokhoz lehet sorolni, de az a 13 éves alatti korosztályt célozta meg, akkor inkább úgy fogalmazok a 00 óta nem volt komolyan vehető Gundam sorozat.

  3. Dodgers Says:

    A post eleji gondolatmenet ismerős, nagyjából emiatt álltam át egy ideje arra hogy a chartokból való szemezgetés + az opcionális, a szezont érintő siránkozás helyett inkább elintézem annyival a dolgot, hogy az első két-három rész alapján írok benyomást arról a néhány címről ami rá tud venni az első részen túlmenő próbálkozásra.

    Az általad felsorolt stuffok közül per pillanat egyedül a Kill la Kill az ami száz százalékosan játszik (pláne akkor ha nem lesz belőle második Inferno Cop), a BlazBlue/Coppelion páros viszont csak egy mezei bepróbálkozás szintjén érdekel, így sokat eleve nem is várok tőlük. OVA/Movie felhozatalból a Yahari és a GitS: Arise hasonló kategóriás mint a Kill la Kill, a Yakuindomóval viszont csak akkor próbálkozok ha hiányom támad arra a tömény egyhangúságra amit a TV sorozat produkált.

    • Junchi Says:

      Ha a Killa olyan lesz, mint az IC volt, az imo gyorsan ki fog derülni, már az elején és gyorsan kukázom is.

      Amúgy eddig az egész év hervasztó. Eddig össz-vissz 5, azaz öt sorozatot néztem, ebből az egyik folytatás (Bake), kettő fájdalmasan gyenge volt (Hataraku Maou-sama, Gargantia), kettő pedig még most is fut, ebből az egyik so-so (ShinKyo), míg a másik ugyan többnyire win (UchouKazo), de azért reménykedek, hogy ebből a szemeszterből egyik kinézett cuccot sem kell majd dobnom, mint most nyáron.

      • Dodgers Says:

        Az most nem ugrik be hogy idén hány aktuális sorozatba kezdtem bele, de a részemről kicsit pozitívabb volt a mérleg eddig az olyan stuffok terén amelyeket nem dobtam az első pár rész után, az meg már persze más kérdés hogy ezekből nem túlzottan sok volt olyan amire azt mondanám hogy megérte belekezdeni. A Vividred Operation enyhén szólva személyes kakukktojás mert imádnivalóan szar volt, de ezt leszámítva a 7/10-es “álomhatárt” eddig csak a Sasami-san/Yahari duó ütötte át, és a Gargantiának is összejöhetett volna ez a bravúr ha ha nem méretezik alul az epizódok számát és nem akarnak annyi mindent belepasszírozni.

        Az éppen futók között kicsit jobbnak látszik a helyzet mert három friss sorozatból egyelőre könnyen kinézem a 7/10-es minimum végeredményt (Monogatari/Uchouten/WataMote), de a “régebbi” óta futó stuffokat illetően a Space Brothers is kellemes az időnként lelassuló tempó ellenére, a HxH 2011/SnK pedig akár egymás ellentétei is lehetnének ha azt nézem, hogy amíg az előbbi lassan két éve képviselteti magát mint nagyon jó shounen részben Togashi hozzáállása miatt, addig az utóbbinál egyre inkább zavar az ahogy a mögötte álló illető általánosságban kezeli a saját sztoriját.

      • Junchi Says:

        Hát, most engem a H×H-ban keményen bosszantott ez a tizenkettő-egytucat training arc, de amúgy abból a szempontból agree, hogy a cucc még mindig képes úgy eladni magát, hogy ugyan itt sem haladunk rohamléptekkel (1-1,5 fejezet/epizód az arány), mégsem érződik, hogy állnánk egy helyben minden, mint a ShinKyo Defense of Trost arc-jánál.

  4. Rui-chan Says:

    Folytatások közül 3 érdekel:
    Magi: Kaji Yuuki kapja össze magát és rendben leszünk.
    Valvrave: Remélem jobb lesz, mint az első évad volt, szeretnék egy normális mechát látni ebben az évben.
    Infinite Stratos: Ha már az elsőt is végignézem… ^^”

    Ezen kívül, amikbe bele fogok nézni:
    Coppelion: A leírás alapján nekem való cucc.🙂
    Galilei Donna: Ebből vajon mit fognak kihozni?
    BlazBlue: Kell egy ilyen is a szezonba.
    Aoki Hagane no Arpeggio: Ezt várom a legjobban, nagyon kíváncsivá tett a története.
    Kill la Kill: Az alap sztori kissé fura, de adok neki egy esélyt.
    Samurai Flamenco: Ugye nem shounen ai lesz? >___>
    Log Horizon: Hm, hm…
    Strike the Blood: Egy próbát megér.
    Pupa: Beleolvastam a mangájába és lulz kategóriásnak még jó lesz.
    Toaru Hikuushi e no Koiuta: Laputa szagot érzek.

    • Junchi Says:

      Őszintén szólva engem nagyon meglepett, hogy olyan sorozatok, mint a Valvrave, IS és Freezing kaptak végül második évadot. Jó, egyiket sem ismerem (az IS-t futólag), de épp eleget hallottam már róluk. Bár az IS remekül teljesített eladásokban, de azért a gatyámat már nem tenném fel a másik kettő sikereire. (Aztán ki tudja… mostanában már csak az engem érdeklő cuccok “sikertörténeteit” követem. :D)

      • Rui-chan Says:

        Valvrave második évadát még az első elején bejelentették. Hasonló, mint a Fate/Zero volt, nem egyben adják le a két évadot, hanem bontva, egy szezonnyi szünetet tartva. (Princess Tutu bejegyzést meg elolvastam, felfogtam és terveztem is válaszolni, csak mostanában kevés az időm és a meleg miatt az energiám egy bővebb reagra, szóval az még várat magára.)

      • Viktorius Says:

        Na ja, a Valvrave nem épp egy istentelenül jó cucc, szerintem két kezemen nem tudom megszámolni hány régebbi anyagból gyúrták össze. Nem is ér sokkal többet így objektíven 3-4 pontnál, de vizsgaidőszak végén, mikor az utolsó vizsgára kellett volna tanulni, marha szórakoztató volt, meg volt benne egy olyan végtelen meglepő módon megoldott húzás, ami miatt a szűz otakuk harakirit követnek el… Ezt az életmentést honoráltam is egy nevetségesen nagy 6 pontocskával, meg nézni is fogom az S2-t, mert röhögni is akarok a csavarjain.😀

        Amúgy ez a Log Horizon most komoly? Én megértem, hogy a SAO siker volt, de ennél szolgaibb másolást el se tudnék képzelni.
        A Coppelion addig volt érdekes, amíg el nem jutottam addig, hogy three high school girl have been sent…
        A Galilei Donnát nem tudom elképzelni, hogy mi lehet, legalábbis ezen rövid kis szöveg alapján tuti nem. Esetleg ilyen “K-on semmit se csinálunk” anyag lesz?

      • conorr Says:

        Valvrave-nél az eladások full jók voltak, meg ahogy Rui-chan is írta alapból két évadosra volt tervezve, legalább van olyan stúdió aki tartja a minőséget és nem űz sportot az álló képek mutogatásából pl: Attack on Titan.
        A Japoknál meg a mecha műfaj nagyon közkedvelt így van rá közönség bőven, én meg ennek csak örülök mer én is nagyon bírom ezt a műfajt és van mit néznem.

  5. Péter Says:

    Ebből ami mindenképp érdekel, az a Kill la Kill, de nem a hype miatt (arra pont teszek), hanem Hiroyuki Imaishi miatt. =) Az ő neve számomra egyfajta biztosíték lett az évek során, aztán remélem, most sem okoz majd csalódást. =D Amint befejezték, már szedem is le.

    BlazBlue-ról megvárom a haverok, netes ismerősök, bloggerkör véleményét, aztán majd eldől.

    A többi, szokás szerint hidegen hagy. =)

    • Junchi Says:

      A BlazBlue-tól (meg a Killától is) én leginkább csak annyit várok, hogy szórakoztató legyen, és ha ez a része rendben lesz, hát komolyabb gondjaim nem lesznek. :3

    • balaaz Says:

      Jó, hogy Péter említette a Kill la Kill rendezőjét, mert tőle majd mindent szerettem, így esetleg engem is érdekelhet majd.

      Egyébként meg hiába ragadt rám sok deviáns magatartásforma az animemániám elmúlt hét évében – még mindig nem tartok ott, hogy egy ilyen táblázat, egy új szezon kezdete akár csak egy kicsit is lázba hozzon. Összevissza a filmek közül várom a Kaguya-himét. Igaz, hogy azt már több éve. De az utóbbi évek csalódásai miatt már nem is a stúdió miatt, hanem a rendezőért.

      Utólag azért majd biztos belelesek egy-két sorozatba is, de a futókért való izgulást, lelkesedést rátok hagyom – van nekem elég nézni-, olvasnivalóm régebbről is.:)

      Amúgy kíváncsi lennék, hogy mi alapján állítják össze ezeket a chart-okat, mert első blikkre sincs bennük minden. Nem azt mondom, hogy csak az átlagsz@rt, meg átlaghájpot szerkesztik beléjük, mert pl. a rengeteg hentai nem biztos, hogy hiányzik belőle. De mintha úgy rémlene, hogy többször futottam már bele olyan egyedi cuccba vagy családi, kodomo kategóriásba, történelmibe, komolyabba – ami nem szerepelt ezekben a szezonbeharangozókban…

      • Junchi Says:

        Amennyire én tudom, leginkább 2ch-ról (= a japán “4chan”) veszik az infót a chart összeállítói + a korábban elszórt időpontok és beharangozók alapján.

        Btw úgy két éve még lelkes voltam, valahányszor kijött egy-egy chart, de azóta sajnos változott a helyzet. (Maa, mondjuk annyira nem is érdekel, hogy őszinte legyek, hisz annyi jó cuccot néztem mostanában korábbról, hogy lassan számolni sem tudom, úgyhogy nem panaszkodom.)

  6. Cbeirne Says:

    Ez a Galilei Donna ez mi? K-on töritanároknak akiknek nem nem áll fel a kuki?

  7. Leara Says:

    Folytatások: Magi, Kuroko
    Érdekel: Samurai Flamenco (már csak a rendező miatt is :D), Kill la kill, Coppelion, Toaru hikuushi e no Koiuta (a Tsuioku film nem volt rossz, de nem tudtam, hogy a Koiuta sorozat lesz :D).

    OVA-k közül csak a Chihayafurut várom.

    Mozik: Kara no kyoukai, Sakasama no Patema (ennek a 4 részes special bevezetője felkeltette az érdeklődésemet, remélem jó lesz :D)

  8. Majki Says:

    Úristen mennyi mindent fogok/akarok majd nézni :O Elég erős szezonnak nézünk elébe, legalábbis ha az előzőeket vesszük alapul.Amiket én pl. biztos, hogy nézni fogok:
    Kuroko no Basuke S2
    Kakumeiki Valvrave S2
    Magi S2 (bár kicsit fintorogva, mert az első évad rohadt gyenge volt sztem)
    Infinite Stratos S2
    Coppelion
    Yowamushi Pedal
    Kill la Kill
    Strike the Blood
    Daiya no A
    Blaz Blue
    Ezek a biztosak, a többiről meg majd kiderül.Bár az előbb leírtakhoz SEM fűzők nagy reményeket (KnB-t kivéve), de így kép alapján bejönnek.

  9. Akosss Says:

    Kezd erősen fájni a dolog, hogy az általában erősebb őszi szezonra sem tudtak előkapni olyanokat, hogy az erős legyen. Úgyhogy ennyit erről az évről, nagyon gány. (A téli szezont már 2014-nek nézem, mert abból minden általában januárban kezdődik, vagy december utolsó napjaiban.)
    Nekem is azok játszanak, mint neked. Mondjuk a Kill la Killtől semmit nem várok, nem is tudom, mi a nagy hype körülötte. Harcos csajok meh, ronda karakterdesign, TRIGGER! (bár a 2013-as Anime Mirai-nál (Little Witch Academy) állítólag nagyszerűt alkottak, de még nem láttam). A TTGL-t pedig nem láttam még, úgyhogy nem izgat annyira.
    Amit még a sajátomhoz hozzá tennék, azok a noitaminA sorozatok (mert mindet szeretném megnézni, ez valamiféle “fogadalmam”) mondjuk elég gáz, hogy ezekből egyik sem vonzz. A Samurai Flamenco nagyon bénán fest, a Galilei Donnáról meg nem tudom mit gondoljak.
    A Pupa nagyon érdekel, elsőre megfogott sztorira és képre is, remélem nem akar valami herpderp srsbsns cucc lenni. (Műfajok: Fantasy, Shounen, Horror, Psychological, lawl)
    Plusz, amibe még belenézek, az a Yowamushi Pedal, biciklis sportanime, hátha..

    • balaaz Says:

      Nem csak a TTGL-ről van szó, hanem a Dead Leaves-ről, Panty & Stocking-ról, Re Cutie Honey-ről is pl., amikben szintén rendező volt a fazon. De kisebb arányban benne volt a keze az FLCL-ben, Cromartie High School-ban, Redline-ban is pl. Nem mondom, hogy ezek mindenkinek bejönnének, de semmikép sem ilyen “se íze, se bűze”, jellegtelen darabok – nem lehet mellettük szó nélkül elmenni.

  10. Junchi Says:

    Elég erős szezonnak nézünk elébe

    Én ezt asszem valamikor 2011 tavaszán mondhattam utoljára.😀 (Na de az aztán tényleg, szezon volt a javából – emlékszem 14 sorozatot néztem ki belőle, és iirc 11-et végig is néztem.)

    Úgyhogy ennyit erről az évről, nagyon gány.

    +1. Már a tavalyitól sem röpdöstem, de ez az idei felhozatal még azt is sikeresen alulmúlja. Persze, nem várom, hogy minden szemeszter alkalmával kijöjjön valami Gankutsuou vagy Lain, de az csak a legelvakultabbaknak nem tűnik fel, hogy rossz irányba tartunk. Régóta. (Erről amúgy tervezek majd valamikorra egy tl;dr-t.)

    Btw azon a Pupán én is néztem egyet, szal egy a műfajkavalkád, de az a borítókép… Te jóságos ég… ^^” (Bár mondjuk mindegy, mert Deen, szal…)

    (A noiA-ra meg azóta fújok, hogy “beengedtek” a programkínálatukba ilyen Black Rock Shooter/Guilty Crown szintű szemeteket. A Sakamichi no Apollon volt az utolsó értékelhető próbálkozásuk.)

    • Titkos Says:

      “…de az csak a legelvakultabbaknak nem tűnik fel, hogy rossz irányba tartunk. Régóta. (Erről amúgy tervezek majd valamikorra egy tl;dr-t.)”

      Na, azt várom.🙂 Bár az utóbbi pár év számomra kissé “kifelé a gödörből” feelingű volt, én inkább a 2005-2010-es érától kaptam hülyét, amikor úgy néztek ki a chartok, hogy “aranyos kislányok kosaraznak, aranyos kislányok teáznak, aranyos kislányok lóf*szt sem csinálnak” és akkor úgy nézett ki egy szezon, hogy mondjuk 12 induló sorozatból 10 ilyen volt. Most, hogy óriások támadnak, meg molyemberek jönnek, ez már határozott javulás számomra.😀

  11. Titkos Says:

    Kinek mi (mármint a “nagyon gány volt ez az év” témához), én idejét sem tudom, mikor néztem egyszerre négy futó sorozatot, ráadásul úgy, hogy az egyik még tavasszal indult, aztán a nyári még behozott rá 2-3 másikat. :3 Jó, a Monogatari Second Season asszem számomra a Hanekawa arc végével együtt véget ért, a Free!-t meg szigorúan ilyen “for the lulz/otakubasztatás” címen nézem, na de a Shingeki továbbra is “epicness of the year”, a Blood Lad meg szvsz röhögős, magát nem túl komolyan vevő shounennek ideális.🙂 (Mondatnám úgy is, hogy így kell ügyesen összelopni sok olyan ötletet, hogy az működjön egy egységes mixként. Ha Kishimoto is ilyesmit hozott volna ki anno a Narutóból, ma talán ha nem is elvakult narutard, de legalább a sorozatot kedvelő ember lennék, nem pedig hater, dehát na, neki nem jött össze sem a “jól lopni” szisztéma, sem az, hogy elkerülje a “my story is such a serious business!” csapdát.)

    Az aktuális chartról: 1-2 cím máris érdekel, aztán majd meglátjuk, igazából ennél több érzelmet egyik sorozat sem szokott kiváltani belőlem így látatlanban, max akkor, ha valamelyik kedvenc mangámat animálják meg, vagy valami olyan név áll a cucc mögött (rendező, vagy egyéb), akire odafigyelek. Ez a Kill la Kill pl. mint hardcore TTGL fanboyt természetesen érdekel, bár azt nem értem, hogy mi alapján lett máris agyonhypolva. Egyrészt attól, hogy olyanok is dolgoznak rajta, akik korábban a TTGL-t csinálták, még születhet belőle ordas nagy baromság (pl. a TTGL rendezője rendezte a Panty and Stockingot, szal…:P), másrészt meg azért ennek a sztorija jóval kevésbé tűnik grandiózusnak, mint anno a TTGL alapfelállása, szóval szerintem kár lenne már előre csontig nyalni neki, majd meglátjuk. milyen lesz. Junchi, a Pupa poszterrel meg mi a baj?😀 Én tökre örültem, hogy “végre valami nem szokványos dizájnú cucc”, persze lehet, hogy a sorozat nem ilyen grafikájú lesz, de ezzel máris elérték, hogy legalább “megálltam” annál az animénél és elolvastam az ismertetőjét.

    • balaaz Says:

      Tegnap már küldtem egy hsz-t Kill la Kill miatt, de nem tudom, hogy hol kering a net bugyraiban elveszve – hátha most majd:

      Szóval a TTGL az egyik leginkább mainstream műve az alkotónak, így látatlanban a Kill la Kill-től is ilyesmit fősodorba jobban tartozót tippelek (de megtudni továbbra sem vagyok hajlandó kb. semmit sem előzetesen azokról, amit nézni fogok). A Re Cutie Honey, a Panty, a Dead Leaves viszont egyre elvetemültebb a rendezései közül. Aztán ott vannak azok az animék, amiben kicsit kisebb szerepet vállalt, de szintén benne volt a keze: pl. FLCL, Cromartie High School, Redline. Nem mindenkinek jöhetnek ezek be, de azzal nem lehet vádolni őket, hogy jellegtelen, “se íze, se bűze” cuccosok. Nem lehet mellettük szó nélkül elmenni. Szóval ez nekem bőven elég az érdeklődéshez, még akkor is, ha számomra is voltak gyengébb művei az fazonnak – de az pont nem a Panty volt… ;P

  12. Junchi Says:

    a Blood Lad meg szvsz röhögős, magát nem túl komolyan vevő shounennek ideális.

    Dunno, én kis híján agyfaszt kaptam tőle. Mondom, a mangába anno belelapoztam és az alapján nem tűnt olyan rossznak, de így, színekkel, mozgásban, hanggal borzalmasan erőltetett és túljátszott – imho persze.

    A Pupa cover art meg… nem, most őszintén, mi ez már? Az a csaj ott fölül hogy néz ki? Mi az a kölyök-klubos rajzfilmekből szalajtott teremtmény ott a háttérben? És az a plüssmaci (vagy mi)? És miért mászik el egy meztelen csiga ott lent? Engem már most kiüldöztek vele a Világból.

    Tegnap már küldtem egy hsz-t Kill la Kill miatt, de nem tudom, hogy hol kering a net bugyraiban elveszve

    Valamiért spamnek nézte, de engedélyeztem azt is.

    • Titkos Says:

      “Dunno, én kis híján agyfaszt kaptam tőle. Mondom, a mangába anno belelapoztam és az alapján nem tűnt olyan rossznak, de így, színekkel, mozgásban, hanggal borzalmasan erőltetett és túljátszott – imho persze.”

      Tény, némileg “színesebb” és túljátszottabb, de valahogy még így is bejön, pl. pont a hangok (pontosabban a seiyuu-k) az anime egyik nagy előnye.🙂 Nem is tudom, mikor láttam olyan cuccot (főleg shounenben), ahol ennyire eltalálták mindenkit. (Jó, a Shingekiben is, de ott kb. mindent eltaláltak. :3) Olvasom a mangát és kb. az összes karakternek olyan hangot adtak, amilyet képzeltem. (Mellőzve a szokásos “lol, legyen már a főszereplőnek női hangja, mer’ az olyan király!” baromkodást is.) Ráadásul még játszaniuk is kell, szal a sok “egyenhangon beszélek végig” moeshit után valóságos fül-orgazmusom volt pl. Bell szövegeitől, ahogy váltogatta a tökhülye, a komoly, meg a csábító stílusú hangját.😀 (Aztán duplán lestem rajta, amikor rákerestem, hogy “biztos valami régi motoros seiyuu” és kiderült, hogy a csajnak kb. ez a harmadik animés szereplése, le a kalappal. :D) Ja, meg az OP/ED páros is jó lett.🙂 Persze úgy összességében sem az anime, sem a manga nem egy nagy cucc eddig, de pont olyan jól keveri a harc-poénok-fanservice arányt, hogy nekem simán megéri azt a ráfordított heti 25 percet.🙂

      “A Pupa cover art meg… nem, most őszintén, mi ez már? Az a csaj ott fölül hogy néz ki? Mi az a kölyök-klubos rajzfilmekből szalajtott teremtmény ott a háttérben? És az a plüssmaci (vagy mi)? És miért mászik el egy meztelen csiga ott lent? Engem már most kiüldöztek vele a Világból.”

      Bezzeg a Bakénél mindenki oda meg vissza volt, hogy mennyire “artsy”, itt meg…😛 De komolyan, szerintem legalább az animét várjuk meg, még azt sem tudhatjuk, hogy pont így fog-e kinézni, volt már ilyen chartoknál, hogy egy light novel képet raktak be, ez meg gondolom a mangából van. (És hogy mekkora grafikai különbség lehet mondjuk egy manga és anime között, arra szintén legjobb példa a Shingeki.) Lehet karóba leszek ezért húzva, de engem az egész poszter némileg arra a színvilágra/rajzstílusra emlékeztet, amilyennel a Haibane Renmei/Lain készítője operál. (Btw, ott is meg lehet nézni, hogy azért egy ilyen “cover art”, meg a tényleges animéi nem néznek ki ugyanúgy.) Az ott alul nem meztelen csiga, hanem hernyó, ha már a cucc címe is “báb”, a “kölyökklubos szörny” a háttérben meg valszeg a “molyember” lesz, amivé a húgica átváltozik, bár ez utóbbit még én is csak tippelem. A plüssmacit én sem tudom megmagyarázni, de nem mentem tőle a falnak.😄 Persze lehet, hogy kapunk egy Aku no Hana 2-t látványvilágban, vagy éppen egy Another-szintű hentfestet, de egyelőre szvsz túlzás ez a “temetés”.🙂 (Ha meg ilyen “pozőr, felesleges álművészkedés” stílust fog hozni, úgyis én leszek az első, aki lehúzza, mert az ilyet nagyon nem csípem.)

      • Junchi Says:

        Lehet karóba leszek ezért húzva, de engem az egész poszter némileg arra a színvilágra/rajzstílusra emlékeztet, amilyennel a Haibane Renmei/Lain készítője operál.

        Karóba ugyan nem húzlak, de egy virtuális dorgálást azért kapsz tőlem, amiért az egyik kedvenc cover artistom stílusához hasonlítod ezt az izét.😀

        Viszont iFail, az tényleg nem meztelen csiga, hanem hernyó, de a lényegen nem sokat változtat. :3

        Persze lehet, hogy kapunk egy Aku no Hana 2-t látványvilágban, vagy éppen egy Another-szintű hentfestet

        Vagy a kettőt együtt. Mmmm~, micsoda zamatos finomság lenne, pláne Deen tálalásában. Még nézném is. : P

      • Rui-chan Says:

        Majd megvédelek a karóba húzástól! ^^ Nem venném a lelkemre, ha az egyik beszélgetőpartnerem korai halált halna. Bár ahogy látom Junchi nem vitte túlzásba, csak megdorgált egy kicsit.😀 Studio DEEN miatt én sem számítok túl sok jóra grafika terén (khm, új Rozen Maiden…), de a manga néhány fejezete alapján, amit olvastam, ilyen lulz kategóriásnak lőttem be és már csak azért is kíváncsi vagyok rá. Ez mondjuk azért vicces, mert korábban váltig állítottam, hogy ennek aztán a közelébe sem fogok menni, mert egyszerűen nem az én stílusom.

        A Kill la Kill-t egyelőre belőttem ilyen semleges állapotba. Nem várom, de lehúzni sem fogom a történet alapján. Aztán majd kiderül, hogy mit fog összehozni a csapat. (A hozzászólásokból ítélve engem meg a PSG-ről alkotott véleményem miatt csontoznának ki, szóval azt inkább megtartom magamnak. ^^”””)

        Sajnos a Coppelionnal kapcsolatban megtudtam egy olyan információt, amire nem biztos, hogy kíváncsi voltam. A K Project nevű szörmedvényt is az a társaság követte el, akik a Coppelion-t csinálják. Nagyon remélem, hogy itt mellőzni fogják a szemkiégetős grafikát.

      • Akosss Says:

        Coppeliontól csak az rémít el, hogy miért három középiskolás leányzót kellett belerakni? 1 évben legyen már egyszer olyan, hogy felnőtteket raknak bele. Ebbe főleg beleférne, mert szerintem az alapkoncepció egész jó.

    • Akosss Says:

      Most olvastam el az eddigi mangafejezeteket és nekem tetszik.😄 Semmi “fúdeérdekes”, “egyedi” nincs annyira benne. A hátsó teremtmény a kiscsaj, a teddy mackó meg a gyerekkort szimbolizálná, a mangában is előfordul. A meztelen csigát nem tudom, arról nem volt szó. Van benne családi erőszak, kannibalizmus (azaz lil imouto is eating onii-chan), egy ismeretlen vírus (a pupa), meg a szokásos megvédem a hugomat klisé. egész érdekes lesz, már várom.
      Mondjuk kíváncsi leszek, hogy mikor vetítik, meg mennyire fogják cenzúrázni, mert van benne egy kis gore.

      • Junchi Says:

        meg a szokásos megvédem a hugomat klisé

        Ha meglátom/hallom, hogy kishúg, reflexből rám tör valami infarktusféle.

        Nem, de tényleg, annyira elegem van már ebből az imouto businessből, hogy azt mérni nem tudom. Most a Corpse Party – Tortured Soulsban is előjött, bár ott gergoking már felkészített korábban rá, hogy lesz. (Btw zseniális fasság az a cucc. xDD Remélem mihamarabb kihozzák a maradék két részt is.)

  13. Catrin Says:

    Eddig a Coppelion és az Aoki Hagane no Arpeggio érdekelnek valamennyire, aztán majd elválik. Az éves Gundam sorozat pedig ismét gagyi, de a személyes gundam haladási stratégiám érdekében lehet kicsit feljebb tekerem a mazochizmusomat.

    Ovák közül Seitokai, moviek közül majd-majd Kara no és Madoka, még később talán CG és GitS cuccok is.

  14. gergoking Says:

    Ó, Corpse Party-t akkor meg kéne végre néznem😀 Letöltve már le van, csak sok szezonost nézek (amiből mondjuk csak a Gin no Saji meg az Uchouten Kazoku mondható igazán jónak), így még nem volt mellette időm rá (meg Conanban is most volt az utóbbi évek legnagyobb ügye)
    Az őszi szezon nem tud túlzottan meghatni. Kuroko 2 persze alap, de az folytatás. Talán Yozakurába belekukkantok, de a régi sem tetszett, dobtam is úgy 4 rész után.
    Kill la Kill-be, Log Horizonba, Coppelionba és Pupába biztos belenézek, bár nem tudom, mit várhatok tőlük.
    Diamond no Ace-be is talán belenézek, de úgy félúton a mangát is meguntam sajnos.
    Sajnos az őszi szezonban egy olyan sem lesz, amit kifejezetten várnék.
    Legutóbbi nagy eresztés a Shinsekai Yori volt számomra, azelőtt meg a JoJo. Más nem is jut eszembe. A Sakamichi is köztük van, de az már jó rég volt…

  15. SaiyaGin Says:

    A leírások nem érték el, hogy bármelyik sorozatot is tűkön ülve várjam, de azért a Galilei Donnába, a Samurai Flamencóba, a Coppelionba meg az Aoki Hagane stb.-be én is bele fogok kezdeni.
    (Meg a folytatások közül ott van a Magi 2 és a Valvrave 2.)

    Btw. Junchi: ha egyszer kifogynál az épp nézett sorozatokból, az általam már a con idején is fanboyolt Zetsuen no Zempestet továbbra is ajánlom. 8)

  16. gergoking Says:

    Megnéztem a Corpse Party első két részét, és valami nagyon elmebeteg. A játék sokkal komolyabbnak tűnik, de itt csak röhejesen jönnek le a dolgok, és 1-2 részen csak nevetni tudok, pedig játéknál azért nem így jöttek le a történések. Annyi mindent fel tudnék hozni, de például a fröccsenős jelenet aratott. Bugyiállásba ment a kamera, majd végigkenődött a feje, szétloccsant, majd jött a telefonos jelenet. Kicsit máshogy voltak ezek néhol, mint a játékban, de “jól” oldották meg.
    Ha kijött mind a négy rész, nem akarsz írni róla? Szerintem nem lenne nehéz dolgod vele, annyi mindent fel lehet hozni benne😛

  17. Junchi Says:

    >SaiyaGin

    Felírtam, nem felejtettem el. :3

    >gergoking

    De, tervezek róla írni, ha kijött a maradék két rész is, épp csak azt nem tudom, troll-post legyen-e vagy habzószájú RAGE-fest. (Bár inkább az előbbi irányába hajlok.)

  18. sirok0001 Says:

    Egy pár anime fel van írva, hogy “megnézném”. Valszeg a nagy részét dobni fogom az első rész után.🙂
    A Kill La Kill-t egyelőre biztosan nézem…
    Még a nyári szezonos animékkel is el vagyok maradva.🙂

  19. siklara Says:

    Te jó ég, mennyire nem tud már érdekelni a fentiek közül semmi… :s Egy-két moviet leszámítva évek óta nem néztem animét és valahogy kicsit sem hiányzik. Shinkai Makoto legutóbbi filmjét monduk maximálisan megérte bepótolni, az nagyon szép volt.🙂

    • Junchi Says:

      Ha csak az utóbbi 1-2 év terméséből indulok ki, azt mondanám, nem vesztettél sokat, ugyanakkor szerintem van ott még neked is pár régebbi cucc, amit még nem láttál, pedig biztos tetszene (Monster, Tatami Galaxy).😀

      Btw az új Shinkai cuccot meg jó, hogy említed – meg kéne azt is valamikor lesni.


Szójjá' hozzá!

