ShinKyo – random img-k (TL Note: megint egy olyan post, aminek semmi értelme)

A legutóbbi epizódhoz:

ShinKyolulz

Ez meg csak szimplán epic:

ShinKyoWP

És Armin és Christa úgy tűnik, nem csak szerintem néznek ki majdnem tök ugyanúgy:

ShinKyoArminChrista

Ami magát az animét illeti: Ez az arc most valamivel tűrhetőbb, mint az előző volt, de továbbra sem vagyok lenyűgözve. Kicsit jobban pörög és Jeannak több karaktere van, mint az összes többi szereplőnek együttvéve, de a tempó még mindig katasztrófa, a rendezés hol rémes, hol csak szimplán átlagos, és most már odáig jutottunk, hogy nevesebb seiyuukat használnak fel több karakterhez is, ami végül is nem lenne olyan zavaró, ha nem ugyanazt a hangjukat használnák az összeshez (*cough* Chiba Susumu *cough*).

Explore posts in the same categories: Friss-ropogós

21 hozzászólás - “ShinKyo – random img-k (TL Note: megint egy olyan post, aminek semmi értelme)”

  1. Dodgers Says:

    “És Armin és Christa úgy tűnik, nem csak szerintem néznek ki majdnem tök ugyanúgy”

    A szem- és hajszín ofkorsz stimmel náluk, de szerintem Christát inkább lehetne nevezni Armin és Mikasa vizuális keresztezésének abban a vonatkozásban, hogy Mikasához hasonlóan Christának is megvan az a bizonyos két szem közé belógó hosszabb tincs.

    “Ez az arc most valamivel tűrhetőbb, mint az előző volt, de továbbra sem vagyok lenyűgözve.”

    Egy picit off-topicos hasonlat lesz, de erről az arcról mindig a JoJo’s Bizarre Adventure második arcja jut eszembe: az első arc mindkét franchise esetében úgy volt rossz ahogy volt és jól prezentálják hogy mi is a bajom a két franchise által használt történetmesélési módszerekkel (pl. “epikség” túlerőltetése), és habár a második arcokkal sem vagyok kibékülve teljesen a módszerek kitartó megléte miatt, azt ettől függetlenül is elismerem hogy már képesek voltak annyi fejlődést felmutatni, hogy a korábbiaknál valamivel több alkalommal csillanjon meg az a potenciál a gyakorlatban, amit az első arcok nem győztek hátráltatni lépten-nyomon. A külömbség mondjuk ott van a részemről hogy a JoJo esetében a második arc elérte azt, hogy őszintén kíváncsi legyek a folytatásra, de az SnK esetében említésre méltó dolog az hogy a Trost arccal ellentétben végre próbálkozik és többről szól a fáma minthogy addig nyújtsák a dolgokat amíg csak lehet, és habár a karakterek terén még mindig égetően sürgős a combosítás, Jeanon kívül Armin is kezdi összekapni magát ebben a kérdésben azáltal hogy végre előbújt Eren és Mikasa szoknyája alól és a maga módján sokkal bátrabb, határozottabb lett.

    Azt már csak halkan teszem hozzá hogy a Jean/Armin duó felőlem akár a fő-főszereplők is lehetnének, mert Erent továbbra is csak egy mezei mellékkarakterként tartom számon, semmint egy olyan főszereplőnek aki a többi szereplővel együtt a sorozat világának “csak” egy darabja, mint teszem azt például a Hunter x Hunter Gon-ja.

    • Junchi Says:

      Christának is megvan az a bizonyos két szem közé belógó hosszabb tincs.

      Lol, tényleg!😀 Ezt nem is figyeltem eddig.

      Armin meg… hát nem to’om, de nekem az ő karakterfejlődése valahogy még mindig erőltetett, szal imho nagyon érződik ez a “na, kezdjünk akkor vele is valamit” szisztéma. Persze díjazandó, hogy legalább van még karakter, aki mutat legalább valami kétdimenziós jelleget, de én mondjuk nem említeném őt Jeannal egy lapon.

      Eren kapcsán meg továbbra is az a véleményem, amit még a legutóbb Aoira is írtam: Mint shounen-főhős, valahol unikum, de ez még bőven nem jelenti azt, hogy kedvelhető lenne.

      Btw Rivaille-nak sikerült elérnie a legutóbbi rész után, hogy legalább már ne utáljam.

      • Dodgers Says:

        “Armin meg… hát nem to’om, de nekem az ő karakterfejlődése valahogy még mindig erőltetett, szal imho nagyon érződik ez a “na, kezdjünk akkor vele is valamit” szisztéma.”

        Ez az érzés nekem is befigyelt a Trost arcban a karakterfejlődési rajtkő kapcsán (pölö amikor egy egész részt csak azért húztak el, hogy a vége fele Armin a sarkára álljon), de azóta, pontosabban a kurrens arc kezdete óta szerintem korrektebben lett kezelve ez a kérdés ahhoz hogy egy bizonyos szinten kompenzálni tudja a kierőszakolt kezdést, annyira legalábbis igen hogy egy-két kategóriával természetesebb legyen a fejlődés ábrázolása. Jean fejlődése mondjuk még így is markánsabb annak köszönhetően hogy nagyobb a szélsőség a kiindulóállapot és a kijelölt irány között, de a maga módján szerintem Armin se marad el sokkal, részben annak hála hogy Trosthoz képest jóval kevesebb “bele a pofádba” jellegű erőltetés lengi körül akárhányszor mond vagy csinál valami jelentőset (szemben teszem azt Erennel aki mögött egy együttes áll készen tokkal-vonóval az ilyen alkalmakra, mint történt a mostani részben). Azt nem mondom hogy egy kiköpött, TTGL-es Simon lett mert ahhoz még “gyúrnia” kell, de az elvileges főszereplőhármas közül (ő/Eren/Mikasa) per pillanat kvázi ő az egyetlen akiről szerintem egyáltalán lehet mondani valami értékelhetőt a legkevesebb “meh” hozzáfűzése mellett. Annyira rossz nyomon talán Eren se járna mert a kezdeti, agyvízt könnyen felkapó jellegéhez képest szinte teljesen lehiggadt, de a lényegi érvényesüléshez szvsz először az kéne hogy megszűnjön Rivaille minden, legkisebb dolgot is túldramatizált módon szájba rágó pincsikutyája lenni.

        “Btw Rivaille-nak sikerült elérnie a legutóbbi rész után, hogy legalább már ne utáljam.”

        Abban a tekintetben nekem se szimpatikus figura hogy a szintén szupermen Mikasán kívül mindenki más béna, könnyen megfutamodó amatőrnek számít mellette, de magával a karakterével sosem volt különösebb fenntartásom ha azt nézem, hogy ő képviseli azt a karaktertípust akinek a rangja ellenére a földön két lábbal jár a gondolkodásmódja ha ideálokról és társaikról van szó. A konstans módon unott fejszerkezete ugyan nem túl bizalomgerjesztő, de ez a pocifájás az őt körbevevő hypehoz képest lényegtelen.

  2. Rui-chan Says:

    A ShinKyo fanartokkal az a legnagyobb bajom, hogy elég sok közölük rettentő spoileres, ezért meg kell gondolnom a kipakolásukat fórumokra. Egyébként Armin és Christa mellett Petra is szőke az színes manga illusztrációkon, szóval jött volna harmadiknak, ha az anime készítői nem döntenek úgy, hogy világos vörös hajat kap.

    A lassúság pedig a manga miatt van, itt már nagyon szépen követik az eredeti történetet, alig fillereznek valamicskét, ha mégis, akkor csak nagyon rövid jeleneteket toldanak be, nem pedig teljes történetszálakat. A 19. résszel bezáróan 2 kötetnyi mangát feldolgoztak, és még van ugyanennyi a fennmaradó részekre, hiszen biztosan tudjuk, hogy a 8. kötet végével fog zárulni az anime. Annak nagyon örülök, hogy idehaza kezdik észrevenni Jean és Armin fejlődését, holott külföldi fórumokon még mindig Mikasát és Rivaille-t istenítik.

    Remélem működni fog a link, amit beszúrok. Egyből eszembe jutottál, amikor megláttam. ^^ http://danbooru.donmai.us/data/2ad127db0e584ad6e30ebaa5c72721d6.png

    • Junchi Says:

      Yupp, Trosthoz képest mindenképp jobb a helyzet, de továbbra is bennem van az, hogy tök fölösleges kitérőket tesznek csak azért, hogy cliffhangerrel zárhassák az aktuális részt. (Persze ez akkor már így nyilván a manga sara.)

      Mondjuk most kíváncsi leszek a köv részre, I mean mit szólnak majd, hogy Annie a female titan. Már ha kiderül ez a köv. részből. (PV-t nem néztem.)

      A link meg 403, de kigugliztam és LOL. xDD Van benne igazság, bár erről most eszembe jutott, hogy Ymir eddig nem sok airtime-ot kapott.

      • Rui-chan Says:

        Ha pontosan akarnék fogalmazni, akkor félig a manga, félig pedig az anime sara, mert úgy nagyjából másfél fejezet/rész a mostani felállás, szóval valamikor a manga cliffhangere a rész közepén van. Ilyen volt pl., amikor a female titan először felbukkant, a manga ott ért véget, hogy látjuk, ahogy az előre küldött scoutokat megölték az óriások.
        Még lesz egy kis trollkodás a készítők részéről, 3-4 rész még biztos kelleni fog, hogy megtudják Annie a female titan, de nem időhúzás miatt, hanem más oka lesz. >:]

        Ymir a 10. kötetben kapott nagyobb szerepet, ahogy Reiner és Bertholdt is.

        Láttam, hogy ajánlották neked a Zetsuen no Tempest-et. Annyit mondanék, hogy készülj fel előre, mert a közepénél ennél is van 2-3 résznyi időhúzás. ^^” Plusz Kaji Yuuki idegesítően nyávog, olyan Ouma Shu stílusban.😄

      • Catrin Says:

        Óhohóó Zetsuen? Nálam erős 7-es, de az valami nagyon nagy.😄 Szinte imádtam. Igazán egyedi, csak hát na, hétnél sajnos nem igen ér többet. Ha überebb lett volna… vagy nem is tudom. Pedig minden a helyén van benne.😀 Szóval lájtos, de mindenképp ÉRDEMES szerintem megnézni. Amúgy Kaji Yuuki valóban oumáshüuuus, de engem nem zavart, mert a tipikus hisztis pöcs karakter itt nem is olyan hisztis (ez egy nem teljesen megbízható állítás), így lazán bekajáltam a kis marhát.

        Hogy az eredeti témához is írjak vmit: Shinkyo és én remekül elviseljük egymást. Ergo a hibái engem nem zavarnak annyira, mint Junchit, de azért jajj. De jó időtöltés, szeretem, és lassan (végre) a karaktereket is kezdem nem szimpla egyen töltelékeknek nézni.
        Amúgy a mangát nem olvasom (majd egyszer talán), bár spoilerekbe bele-bele botlok. Azért kár, mert ilyen sztorival lehetett volna sokkal jobb is. Az én lehetetlen/naiv elképzelésem, hogy akkor lett volna ez igazán ütős, ha már a manga épeszű kereteken belül véget ér (ez még megvalósulhat, értsd: nem ölt egyen shounen fightos méreteket), és szép kereken kiderül róla, hogy a cucc egészen epic, így megérdemel egy normális FMA:BH (bocsáss meg Ókomplexség!) szerű anime adaptációt. Nos, ez az elmélet rengeteg ponton bukik (ébren vagy ne álmodj), de az AoT hangulata arra késztetett, hogy eljátsszak ezzel a gondolattal.😀 Amúgy ha tényleg lesz több évada, akkor egyként kezelem és úgy annyira nem is bánnám a lassúságát, persze csak ha jó lesz, és már túl sok a ha… Szóval inkább tovább folydogálok.

  3. palacsintaxx Says:

    sajnos idén sem halmoztak el minket igazán izgalmas történetekkel

  4. Cbeirne Says:

    Lehet már tök elnéző lettem a Shingekivel, de a Trost arc közepe óta nem húzott föl egyszer sem, az Eren mögött lesben álló szimfónikus zenekarral meg azért nincs bajom, mert azért kell néha az epicség két olyan jelenet közé, amikor egy óriásira nőtt, gumiarcú ember felzabál egy nála kisebbet, miközben az utóbbi az életéért könyörög. Lehet női mivoltomra kéne fogni az effajta emocionális érzékenységet, de azért még mindig működik a hangulat, Armint meg azért kezdtem bírni, mert van benne valami elfajzott cukiság (??? de csak ha meleg, mert heterónak hiteltelen, és a manga alapján úgyis tudjuk, hogy vannak már szivárványos lobogósok a csapatban). Jean meg mindig is király volt.

  5. Titkos Says:

    A karakterfejlődés fasza, a sztori most úgy szintén, a hangulat pedig még mindig üt, akinek nem borsódzott a háta a 18-as rész végén, amikor a női titán beéri őket az erdőben és százméteres síkfutás közben lapítja szét az embereket a fatörzseken, az szerintem hagyja inkább abba a nézést, mert menthetetlenül besavanyodott vén animés lett.😛😄 (A “megszólal mögötte egy egész zenekar” jelenetek meg azért nem zavarnak, mert király az OST. XD)

    Egyedül a sorozat tempója lehet kissé kiábrándító, mert még mindig úgy érzi az ember, hogy kb. annyi esemény történik egy epizód alatt, mint más sorozatban egy epizód felében, de szvsz ezt lassan meg lehetne már szokni, mert kb. az eleje óta ezzel a tempóval haladnak, max az elején még mindenki várta, hogy “jó, ez még a felvezetés, de már csak pár rész és felpörög ez”, aztán rájöttünk, hogy nem, ez bizony végig ilyen lesz, de azért nem mondhatjuk, hogy nem halad a sztori.😄 Mondjuk a 18-as lehet nem volt annyira extra vagy pörgős (leszámítva a már emlegetett végét :3), de pl. a 17-esben én teljes mértékben meg voltam elégedve az Armin – Jean – Reiner vs női titán csatával, nem tudom, mit fanyalogtak külföldi fórumokon vagy hol, hogy “franc, má’ megin’ húzzák az időt!!!4444”. (A 19-est még nem láttam, de behozom magam napokon belül, csak nem voltam itthon egy hétig.)

    Az meg szerintem már régen rossz, ha még azoknak kell szabadkoznia, hogy “nem tudom, engem nem cseszett fel Trost óta”, akiknek ne adj isten még mindig tetszik a cucc, mintha valami főbenjáró bűn lenne szeretni ezt az animét, vagy nem tudom… *rolleyes* Sokkal szarabbak is vannak ennél, amiknek meg mindent elnéznek, mert “OMG, benne van Yuno!”, vagy “tudom, hogy szar, de ez a guilty pleasure-öm” szal…:P😄 (Meg kicsit ilyen “szar ez a kaviár, nem csinálnak már ezek minőségi kaját, de régen bezzeg a pörköltet is imádtam a sarki talponállóban” feelingem szokott lenni, amikor olvasom itt, hogy kb. minden ponton próbáljátok rugdosni szerencsétlen sorozatot, miközben ennél jóval gyengébbeket meg imádtok, olyan indokokkal, hogy “de az a hangulat!”, meg “benne van XY kari!”. XD)

    Apropó karik: Rivaille nekem az eddigiek alapján pont, hogy egyre ellenszenvesebb és unalmasabb, Mikasa meg semleges, csak ha valaki, ő aztán tényleg azon a szinten áll, ahogy a hatodik rész körül “otthagyták” a készítők. Ha a drága külföldi fanboyok/fangirlök mégis ezt a két karaktert istenítik halálra, akkor rossz hírem van, de a sorozatot továbbra is rühellni fogják, mivel azért ez szerencsére nem valami erőltetett “coolfest”, így bizony előfordulhat majd, hogy nem minden részben látják két kedvencüket akciózni, amint titánokat aprítanak cool kameramozgással, hanem helyettük olyan “dögunalmas” jeleneteket kell végigszenvedniük, mint Jean vagy Armin karakterfejlődése, dehát ez van. :3

    /fanboy mode off…until next post😄

  6. Junchi Says:

    Sajnos vagy nem sajnos, de kezdek én is oldfagizálódni, aminek két egyszerű oka van: 1) az utóbbi másfél/két évben ALIG jött ki valami értékelhető (és direkt írtam másfél évet, elvégre 2010/2011-ben még tök lelkes voltam és akkor még bizony voltak is kiemelkedő sorozatok), 2) ebben az évben annyi remek korábbi animét néztem, hogy azt már számolni is alig győzöm, szal kicsit úgy vagyok vele, “kell a fenének a friss hús, ha egyszer romlottabb, mint az x-y éves társai”.

    A ShinKyóról meg továbbra is azt vallom, hogy egy átlagosnál jobb sorozat, de ennyi. Év animéje titulusra nálam kapásból esélytelen (az Uchouten Kazoku köröket ver rá) és állítom, ha mondjuk 2007-ben jött volna ki, fele ekkora hűhó sem lenne körülötte, mint ami most van, mert lazán eltörpülne a szezon többi nagyágyúja mellett.

    Persze, örülök neki, hogy kijött végre valami non-“kurrens felkapott fanservice” cucc, de azért hangosan ujjongatni sem fogok, mert ez az anime csak a mai standerekhez viszonyítva számít jónak.

  7. Cbeirne Says:

    Hát, magánvéleménynek azért elmegy, hogy a Trost arc közepe tényleg felbaszott, mert amikor már két rész óta körbevették Erent és megbeszélték négyszer ugyanazt, már kissé szarul éreztem magam. Jó, akkoriban olvastam el a mangát is a mostani utolsó fejezetig, de kapcsiból befosásos tüneteket produkáltam, amikor elkezdett úgy kinézni a dolog, hogy ebből olyan szép neverending story lesz, hogy az egész cast bepucsíthat, a Bleach-Naruto duó meg eddzheti a nyálmirigyeit, mert ez nem akármilyen maratoni seggnyalás lesz.

    Azé’ nem lettem kitagadva a ShinKyo egyházból? ; D

    • Junchi Says:

      Azt mondjuk kár lenne letagadnom, hogy az anime után a manga is érdekel (na nem az elejétől), szal azért mégiscsak kíváncsi vagyok, hová jut el ez a sztori (bár az artworköt már most látom, hogy szoknom kell majd erősen).

      Azért kíváncsi vagyok, rendező úr végül hogyan dönt. A zajos siker miatt mondanám, hogy konfirmálva egy szándékosan nyitva hagyott utolsó rész, hogy lehessen majd később folytatni (a HoTD kapcsán mondjuk korrekt volt, ebből a szempontból), ugyanakkor láttunk már arra is példát, hogy a siker ellenére mégis lezárták a dolgot valami fullretard anime-original véggel…:/

      • Titkos Says:

        A manga artját nekem is szoknom kellett az anime után, dehát sok évvel ezelőtt ugyanígy voltam Rumiko mangáival is, aztán ugye mivé “fajult” végül a dolog…😀 De szvsz nem olyan vészes, meg ez tipikus esete a “ronda és finom”-nak.😄 Én amúgy tuti, hogy az elejéről fogom olvasni a mangát, mivel tényleg voltak benne már onnantól kezdve is olyan apró változtatások, amik kissé máshogy tálalják a sztorit. (Sőt, ha lesz annyira meggyőző, mint az anime, még az sem kizárt, hogy újra lesz egy mangasorozat, amit gyűjteni kezdek.😀 Jelenleg úgyis csak 1-2 magyar mangát veszek, azokból meg szökőévente jelenik meg egy kötet, szal pénzügyileg is bőven belefér a dolog, főleg, mivel a Shingeki is havimanga, szóval abból sem jön minden második hónapban új kötet. XD)

        Ami az anime végét illeti: ez jó kérdés, de most így a manga különösebb ismerete nélkül is arra szavazok, hogy bizony nyitott vég lesz, egész egyszerűen elvágják majd egy ponton, hogy aztán onnan folytathassák 2-3 év múlva, ha a manga-alapanyag kellően összegyűlt.🙂 (Érdekesség: a HOTD animével dettó ilyesmit terveznek/terveztek, sőt, ott azóta mondták is, hogy felőlük mehetne a második szezon, épp csak a mangaka duó fúrta meg a dolgot, akik látványosan tesznek a sorozatra és egy év alatt egy fejezetet voltak képesek megszülni.)

    • Rui-chan Says:

      Cbeirne: Dehogy lettél kitagadva! Oszlopos tagja vagy az egyháznak.😄
      Junchi: A változtatások és a filler-mentesség miatt ajánlom az elejétől, de ez persze a te döntésed. (Mondjuk a Gantz mangát anno ott folytattam, ahol az anime levált róla, a Claymore-t viszont az elejétől kezdtem el.) ShinKyo manga rajzolatát szokni kell, főleg az anime után, ahol azért erőteljesen más stílust kaptak a karakterek. Nekem ilyen szempontból szerencsém van, hogy előbb ismerkedtem meg a mangával. Most már kapásból megy az oda-vissza váltás, egyáltalán nem zavar a különbség.
      Jaj, csak anime original endinget ne! >___> Legyen szépen egy nyitott lezárása (mivel más lehetőség nagyon nincs), aztán legrosszabb esetben végleg így marad, mert nem kap második évadot.

    • Titkos Says:

      Jó, Trost vége már nekem is kemény volt, ott én is eléggé húztam a számat, amikor a kőpakolós utolsó pár epizódnál már nagyon érződött, hogy tényleg csak azért húzzák a sztorit, hogy pont a sorozat felénél legyen arcváltás. Viszont sok fannál mintha akkor örökre elpattant volna valami és beálltak agyilag egy olyan mentalitásra, hogy azóta is minden epizód után elskandálják, hogy “franc, ebben a részben sem történt semmi, érezhetően azért húzták ennyire a dolgokat, hogy pont cliffhanger legyen a vége”, holott Trost óta már vagy 5-6 rész eltelt és már egész máshol jár a sztori, szóval ezt nem igazán értem, aztán amikor nagyon elunom ezt a hozzáállást, akkor beírok valami jó kis fanboy védőbeszédet.🙂

      Btw, ha tényleg neverending sztori lesz, engem az sem zavar, ameddig ilyen jó.😀 De őszintén szólva nem is lepne meg túlzottan, mármint mi már az alapfelállás is? Van egy rakás nagy dög, amik folyamatosan terroizálják, eszik, hátrányban tartják az embereket, majd jön a főszereplő srác, aki kijelenti, hogy márpedig ő mindet ki fogja nyírni. Innentől szvsz borítékolható volt, hogy ez a sztori futni fog úgy 30-40 kötetig, még úgy is, hogy közben fény derült olyan rejtett erőforrásokra, mint hogy hősünk “hulkká” tud változni.😄 A D.Gray-man volt hasonló cucc, ott is úgy írta a mangaka a sztorit, hogy a negatív karikat megölni is alig lehetett és ha a jók mégis valamicske előnyhöz jutottak, jellemzően fejezeteken belül kaptak egy erős földbedöngölést a gonoszok oldaláról, aztán megint küzdhettek az életükért. Engem meg valahogy megfognak az ilyen jellegű sztorik, sokkal jobban lekötnek, mint az átlagshounen “jön 4-5 főboss, aztán előre le van osztva, hogy X-et Pista, Y-t meg Józsi fogja elverni”.😄

  8. Cbeirne Says:

    Huhú, a D. Gray-man! Le a kalappal Tyki Mikk előtt, hogy ordenáré módon szopatta a teamet hosszú ideig! Bár mondom ezt úgy, hogy az animéből láttam csupán valamicskét, magyar szinkronnal. De azért nem mindennapi élmény volt rájönni, hogy kiskoromban ugyanilyen kvalitású sorozatokat szerettem, csak azokat még úgy hívták, mint pl. Sámán király, és akkor még az nagyon fullos sorozat… volt. De hál’istennek, “felnőtt” fejjel nézve a D. Gray-man már nem tudott átverni. A ShinKyo lehet hogy szintén másmilyen fordulatszámon pörögne magyar szinkronnal, de akkor is ott van még a látvány meg a zene, amik a D. Gray-manben viszont szintén nem voltak a toppon. Azért amikor meghallottam “Pride of Tomorrow” c. ending bevezető sorát, majd feltűntek a sorozat gonoszai sakura-sziromban és gay pride-ban feszítve, menten lepetéztem. És ott játszottunk még olyan játékot, hogy ahányszor (kb. 2 percenként) valaki tétovázva kimondta a másik nevét, (“Allen?…”, “Lenalee?…”, “Éééééédesapááááám?…” “Télapóóóóó?”…)rá kellett vágni, hogy IGEN, ÚGY HÍVNAK!! Nem szeretem ezt a szindrómát, mert tök pofátlan dolog azzal húzni egy részt ilyen hangyafasznyi 5 másodpercekkel, hogy egymást szólongatják.

    • cheatergs Says:

      DGM anime mondjon le! Gagyi rendezés, fölösleges átszerkesztésekkel, pocsék seiyuu-választások, C-kategóriás gfx. A manga nem csak hogy szebb, ahogy a cselekmény adagolása is érdekfeszítőbb (az említett “nagyjelenetes” időhúzások hiánya okán), de még azt is megengedhetem magamnak, hogy Lenalee-t [lénalí]-ként ejtsem virtuálisan a [linali] helyett.
      Tudom, igazságtalan vagyok, mivel csak pár részt néztem meg, amik engem érdekeltek, de nincs kegyelem: jó neverending shounennel nem találkoztam.


Szójjá' hozzá!

