NGE 3.33… in a nutshell

“Shinji, whatever you do, don’t pull those spears.”

“Okay.” *Pulls spears out*

“WHAT DID I JUST SAY?!”

“Somethin’ ’bout root beer, right?”

shinjisucks

És ha már NGE: Nem tudjátok, mi zajlik itt a háttérben, de lassan adok majd a sorozatnak még egy esélyt. A rebuild filmek (már az első kettő) óta azért lényegesen jobb véleménnyel vagyok a cuccról, ami akár azt is eredményezheti, hogy ezúttal, egy könnyes összeborulás következtében letehetjük végre a fegyvert és átbeszélhetjük, hogy ki és mit hibázott ebben a zűrös kapcsolatban.

Hogy mikor tudok ténylegesen belecsapni, az már más tészta, de még ebben az évben szeretnék sort keríteni rá.

Explore posts in the same categories: Minden más

8 hozzászólás - “NGE 3.33… in a nutshell”

  1. Viktorius Says:

    Egy világ dől össze bennem, ha sikerül fegyverszünetet kötnöd vele. Mindig is esküdt ellenség képében képzeltelek el benneteket.

    • Junchi Says:

      “Bocsássunk meg az ellenünk vétkezőknek” – javasolá a Szentírás.😀 Persze ez nem azt jelenti, hogy most majd minden cuccot kicibálok a dropped szekciómból és végig is szenvedem azokat, de úgy voltam vele, “jól van, NGE, te így külön kapsz még egy esélyt”.

  2. Péter Says:

    Ha a K-On!-al spanolnál le, na akkor tényleg nagyot néznék. =D Amúgy hajrá, nemrég én is átpakoltam jó pár animut dropped-ről, on-hold-ra, aztán majd meglátjuk, mi sül ki belőle. =)

    A Re-Buildről meg tudod a véleményem… =)

    • Junchi Says:

      Na ott még azért nem tartunk. :3 (Habár az első sorozatát végignéztem becsülettel, szal…)

      Btw kíváncsivá tettél, miket hoztál át on-holdra, úgyhogy csekkoltam. A Lucky Star és a K-On végig azt a szintet fogják tartani, amit már az első(!) epizódjaik is produkáltak, szal én azokat gyors úton vissza is raknám a “helyükre”.

      Ellenben a Toradora begyűrésére biztatnálak, mert bár Taigát tolerálni felér egy külön “kihívással”, viszont a többi része szerintem kimondottan rendben van.

      Ugyanígy az Angel Beats és a Clannad, amiket habár nem tartok valami jó animéknek, mégis mindkettő az a fajta, amiket érdemes legalább egyszer végignézni. (Szal nem tudom, de én az AB-re valahogy nem tudok haragudni, pedig tudom, hogy vagy ezer sebből vérzik.)

      • Péter Says:

        Bevallom őszintén, egyikről se hiszem, hogy jelentősen változni fog a véleményem, szóval ez részben amolyan “bescsületbeli ügy” most nálam. =) Aminél a legkisebb esélyét is láttam arra vonatkozóan, hogy esetleg talán végig tudom majd nézni, az került át. Aztán lehet, lesz ami majd vissza is fog térni a kukába. =)

  3. Rui-chan Says:

    Hohó, micsoda fejlemények! Kíváncsi leszek a végeredményre. ^^

  4. Catrin Says:

    Helyes, nézzed! Jujjos és kell hozzá lelkierő (főleg az unszimpatikus szereplőkhöz, az idióta utsó részekhez a recap és a záró filmhez-.-), de szerintem kár kihagyni.


Szójjá' hozzá!

