OMG, it’s on, it’s on, IT’S ON!

241

Avagy elkezdtem Neon fényben úszkálva Generalizálódni, az Evan légióban. Elhatároztam, hogy ezúttal ha törik, ha szakad, végignézem ezt a sorozatot. Még akkor is, ha a szakdogám leadása késni fog miatta. Még akkor is, ha holnap 350 forint lesz az Euro árfolyama. Még akkor is, ha holnaputántól a Naruto lesz objektíve a legjobb anime a világon. Stay tuned until End of Eva.

Explore posts in the same categories: Minden más

15 hozzászólás - “OMG, it’s on, it’s on, IT’S ON!”

  1. Catrin Says:

    😄 Hajrá! Kíváncsi vagyok tartasz-e majd egy tempót vagy néha pihenteted… Az biztos, hogy a két filmet is hamar nézd meg utána.😄

  2. ronin1337 Says:

    Elépzelhető, hogy a megtekintése után annyira roncsolódik a pszichéd, hogy komolyan a Naruto-t fogod a világlegjobb anime-jének tartani😀.
    Na jó csak viccelek, még sose láttam az Evangeliont, de a vélemények amiket hallottam róla meggyőztek 3 dologról:
    1: Az EVA nem rossz
    2: Nehezen emészthető, de azon kevesek közé tartozik amiknek tényleg van “üzenete”, azaz többet mond mint amit elsőre felfog belőle az ember.
    3: Még a relatíve “normális” részei is teljesen kívül esnek az ízlésvilágomon, ezért soha a büdös életben nem fogom megnézni.

  3. Péter Says:

    Hajrá! =) Nekem ugyan a kedvenceim között van az NGE, de nem ám azért, mert annyira “OMG! Serious anime is serious!!4!” hanem épp azért, mert vannak benne komolyabb témák, gondolatok, el lehet rajta filózni. Viszont eközben szórakoztató is, mert igen, kell az akció, és kellenek azok a testhez simuló battle suitok, hogy ne unjam magam halálra, és legyen mit nézni. =D

  4. Junchi Says:

    A 2003-as remasteredet nézem btw és eddig decens – szebben dorombol, mint anno, noha Shinjitől már most a falat kaparom helyenként.

    • Ricz Says:

      Nyugi koma, kaparni is fogod, szóval fizess be tíz darab vaskaromra, vagy meggazdagszik a manikűrösöd.😀

      • Junchi Says:

        Out of character moment:

        Olyan gonocak vagytok! Sikerül nagy nehezen békét kötnünk és máris szét akartok minket ismét választani, ráadásul pont a nagy… katarzis előtt. Nem szép. *szipp*

        /OOC moment

  5. Viktorius Says:

    Azért figyelj a lelki épségedre is, nem kell erőltetni.😀

  6. Balus Says:

    Nem is olyan régen gondoltam rá, hogy újra kéne néznem, mert anno nem tudtam eldönteni, hogy tetszett-e annyira hogy kedvenc legyen belőle (Shinji néhol kifejezetten idegesítő karaktere és a szerintem felemás befejezés rontott az összképen). Hajrá!
    Viszont a filmek közül a Death & Rebirth-öt nyugodt szívvel kihagyhatod, mert semmi érdemlegeset nem tesz hozzá a sorozat cselekményéhez.

    • Junchi Says:

      Igen, Shinji volt az egyik és talán legfőbb oka annak, hogy dobtam anno az animét. Most sem sokkal elviselhetőbb (pláne amit levágott a negyedik részben, te jóságos ég…), de legalább képes vagyok hellyel s közel tolerálni.

      A D&R-t amúgy nem is terveztem, szal eleve utálom a recapokat. Nem felejtek én azért olyan gyorsan és annyit, hogy szükségem legyen rájuk.😀

  7. Titkos Says:

    EVA episode 1-15

    Titkos: Hmm, nem rossz ez, jó kis akciójelenetek minden epizódban, érdekes karakterekkel, vannak ugyan lelki problémáik, de nem csak azokra megy rá a sorozat, sőt, még valami háttérben húzódó szál is van itt az angyaldarálás mögött.

    EVA episode 16

    Titkos: Mondták nekem, hogy innentől kezd el a sorozat igazán átfordulni “pszichiátriai kezelés alatt állók kalandjaiba”, de azért az kicsit erős, hogy Misato pasiproblémájával kezdi ezt. Asszem most kicsit el is rakom pihenni ezt az animét, később majd befejezem.

    A gáz az, hogy ez utóbbit közel tíz éve mondtam és azóta sem következett még be változás.😀😄 Persze egyszer TÉNYLEG végig akarom majd nézni, épp csak az a gond, hogy azóta legalább tíz olyan cím is felgyűlt már mellé a “must watch” listámra, ami “kicsit” jobban vonz.

    • Junchi Says:

      Magam is meg vagyok lepődve, de eddig kimondottan jól szórakozom a cuccon. Azok az elemek, amik anno az őrületbe kergettek, most valahogy könnyebben tolerálhatóak, bár a zsidó-szimbolika java még csak ezután jön, szal annyira nem akarom elhamarkodni a dolgot.

      Egyébként közben folyamatosan hasonlítom össze a rebuild filmekkel és azt kell mondjam, ott az oktaéder-angyal elleni küzdelem sokkal jobban meg lett oldva, mint itt. Látványosabb és komolyabb volt az egész.

  8. Mangekyo022 Says:

    Szia Junchi! Nem szeretnélek zaklatni, de volna egy anime, mely a “Bartender” névre hallgat, s mindenhol dicsérik, de nekem valamiért minden egyes rész egy-egy színházi előadásként jön be, ami nem baj, de furcsa. 11 részes mindössze. Van róla véleményed? Persze ha nem ismered, akkor bocsi!😉


Szójjá' hozzá!

