5 perces lesz csak a Pupa

pupa_animu
Most gonosz leszek és kuncogni fogok a sok beteg állaton (nem ám valaki magára veszi itt…), akik úgy várták ezt az imouto – gore – makes-no-sense mesterművet, mint kisgyerek a karácsonyt. Ennyit Deenről… (Kénytelen lesztek beérni a Corpse Party-val.)

Yeey, 500. bejegyzés!

Explore posts in the same categories: Minden más

14 hozzászólás - “5 perces lesz csak a Pupa”

  1. ronin1337 Says:

    Megnéztem a trailert. Nem kellett volna. Egyébként hogy-hogy 5 perc? Egy rész 5 perc vagy az egész 5 perc? Mert a tailer volt vagy 2 perc szóval már kb. a felét láttam akkor a cuccnak.

  2. -OJ- Says:

    Sorozat, tehát több résznek kell lennie, de mindegyik csak 5perces lesz.
    Eddig se nagyon érdekelt, de most már annyira sem😛

  3. Dodgers Says:

    Egyébként sem voltam kíváncsi erre, de én már annak idején sem értettem hogy miért akarnak mindenáron TV sorozatot gyártani belőle ha tudtommal az OVA formátummal meg lehetne kerülni a TV sugárzásra jellemző szabályokat és korlátozásokat. A Corpse Partyt se lehetett volna összehozni TV formátumban jelentős cenzúrázás nélkül, bár azt szvsz jobb lett volna ha semilyen formában sem hozták volna össze.

  4. Mariko Says:

    Engem érdekelt, mert eléggé beteg horrornak tűnt, de így valószínűleg tényleg csak a vorarefíliások meg a kannibalizmusra gerjedők lelik majd némi örömüket benne.^^’

  5. Péter Says:

    Először is grat az 500-hoz! =)

    Az animéhez hozzászólva, én azok után, amit Deenék leműveltek a Higurashival, ebből se sok jót nézek ki. (Cheap gore, a szokásos Deen quality, derp rage fejek, és hasonlók.) A Corpse Party annyira mondjuk nem volt vészes, szóval az utolsó ovára, úgy ahogy összekapták magukat, addig viszont csak a lényeg hiányzott az egészből, a feszültségkeltés, és a komolyan vehetőség. Volt sok plotdevice, deus ex machina, pantyshot fanservice, emózás, és hasonló fogások, de a hangulatot teremteni, azt valahogy nem sikerült.

    Ha valaki horror, gore animéket szeretne látni, akkor 2000 előtti művekből válogasson, de még jobb, ha 95 előttieket keres.

  6. Rui-chan Says:

    Miután láttam a PV-t belőle, elgondolkoztam, tényleg érdekel-e annyira, hogy kövessem. A mangába beleolvastam, de ott valahogy közel sem volt annyira brutális az egész. Visszagondolva, hogy a Deen mit művelt a mostani Rozen Maiden animével, talán jobb is, ha csak 5 percesek lesznek a részek. ^^”

  7. Junchi Says:

    Én mondjuk nem terveztem még csak megpiszkálni sem, de most már csak azért is belekukkantok, hogy lássam, van-e még lejjebb, ha Deenről van szó. :3

  8. Akosss Says:

    Én minimális szinten vártam, Olvastam a 7 lefordított fejezetet és az alapján nem volt borzalmas a cucc. Persze olyan nagyon jó sem. Kíváncsi lettem volna, mi lesz belőle, hova tart a sztori, de ha ilyen rövid lesz, akkor nem hiszem, hogy sok mindent feldolgoznak belőle. Egyébként nem értem ezt a lépést, elvégre 12 percnél rövidebb részeket általában vagy original animeként vagy yonkomából készítenek. De hát ha egyszer nincs ennyi pénze a Deen-nek… nem csodálom, nem volt miből megszedniük magukat.
    No mind1. Én igazából szeretem a rövid animéket, minden szezonban nézem őket (bár többségük értéke a béka segge alatt van, de találni pár jót is), úgyhogy annyira nem bánom.
    Mellesleg, Corpse Party, jó hogy emlékeztetsz, már egy ideje le van szedve…

  9. Viktorius Says:

    Igazság szerint bele akartam nézni, mert a leírások alapján akár jó is lehetne, de a sorozatos huzavonák után előre megjósolható volt a vég. De ha 5 perc lesz 1 rész, akkor 1-2-t tuti megnézek, mert ennyi idő alatt a WC-t se járom meg szinte, szóval sokat nem vehet el az életemből.

  10. Ricz Says:

    Bevallom, én is vártam, de még mindig várom (és igen, beteg állat vagyok, de hiába veszem magamra, mert már rajtam van :P). Azért örülök pár dolognak:
    1) A rövid részeken könnyebb dolgozni. *tapasztalat*
    2) Legalább gore lesz rendesen várhatóan, csak a sztori lesz szétvagdalva.
    3) Ha még így sem tetszik, ott van még mindig a manga. Van elég fantáziám, hogy a képei maguktól mozogjanak előttem (vagy az már a részegség jele?).
    Igen, keresem a szarban a jót, csak majd meglátjuk mennyit fog érni, főleg, hogy a Deen már most azzal is lebőgött, hogy októberre ígérte és már november van. =D

  11. Undeadharibo Says:

    Én ki***** várom már *———* megnéztem a trailert és annyira megfogott ez a pár másodperc amit mutattak hogy uristen :3 nagyonjo lesz :d

  12. Rui-chan Says:

    5 perces részek, mi? Az első rész konkrétan 4 perc hosszú volt, abból még lejött az OP-ED páros, vagyis fél-fél perc. Igazából 3 perc maga az anime, a cenzúra pedig betakarja a háromnegyed képernyőt. Most komolyan ezt kellett egy szezonon át csúsztatni?o_O Arról nem is beszélve, hogy a manga ismerete nélkül teljesen értelmetlen az egész.

    Egyébként meg boldog új évet és hasonlók, ha már úgyis erre jártam. ^^

  13. Undeadharibo Says:

    hátez tényleg wtf volt .-. rövid,cencurázott.. akkor most minek is ilyen animét csinálni ha cenzurázva adják ki?!


Szójjá' hozzá!

