A Coppelion készítői megríkatták a főhősnőket…

CofFAILion

Még ők sem képesek feldolgozni azt a sokkot, hogy egy ekkora szarban kell szerepelniük… Komolyan mondom, egyetlen pozitív dolgot nem tudok elmondani erről az animéről; már lassan csak azért nézem, hogy lássam, letud-e süllyedni az általános színvonal akár mariana-ároki mélységekbe…

*Pszt!* Amúgy sokkal a BlazBlue sem marad el tőle. ; )

Explore posts in the same categories: Friss-ropogós

11 hozzászólás - “A Coppelion készítői megríkatták a főhősnőket…”

  1. Viktorius Says:

    Ezen de jót nevettem!😀
    Amúgy hitelesebb lenne, ha a sírás mellett Aoi elkezdené ólmos ostorral csapkodni a hátát, ezek után hozzákötözné magát egy hordónyi nagy aktivitású hulladékhoz, és beleugrana a tengerbe. Így legalább tudna egy kicsit vezekelni a bűneiért.

  2. Junchi Says:

    És még finom voltál.

    Én Aoit legszívesebben egy lapáttal csapkodnám meg – valami hihetetlenül irritáló karakter és HanaKana genki szerepben BIG NO!

    A harmadik meg (ahogy Rui-chan is írta AA-n) annyira jelentéktelen, hogy még a nevét sem tudtam megjegyezni.

  3. SaiyaGin Says:

    Ez csalás! Én is ugyanezt a képet akartam használni a Coppelionnál a szezon sorozatairól szóló bejegyzésemhez!
    (Egyébként tisztelem a kitartásodat, én már a 4. rész után dobtam az animét.)

  4. Rui-chan Says:

    Én tudok mondani egy pozitív dolgot: az ending.😀 Az openinget nem igazán kedveltem, aztán kijött belőle a teljes verzió és egyre jobban tetszik az is.
    Ez már olyan rossz, mint a K Project. ^^”

    • Catrin Says:

      Nálam is egyedül az Angela számok bejövősek, de azok sem az igaziak. Mondjuk a Fafner op/ed párosához a többi számuk nem nagyon tud felérni, azért jók.^^

  5. Mangekyo022 Says:

    Junchi, most figyelmeztetlek, hogy az egészséged megőrzése érdekében NE NÉZD TOVÁBB!

    Ugyanis én olvasom a mangát, s most jutott el az anime annál a pontnál – az Ozu nővérek (lefordítva “hormonzavaros tojás ikrek”) megjelenésével ugyanis VÉGLEG ELTŰNIK MINDEN ÉRTELEM ebből a franchise-ból! Ha mazohista vagy, akkor nyugodtan nézd tovább, de ha azt hiszed, hogy a látvány és a rosszul megvalósított koncepció a legnagyobb gondok a Coppelion-nal, akkor jobb, ha tudod: a most következő sudden asspull-ok és WTF logikátlanságok messze agykárosítóbbak lesznek majd, mint a Naruto, Bleach, kenichi és Attack On Titan ÖSSZES hülyesége! Ha nem akarod ebből a négyből egyiket sem visszasírni, ne nézd tovább a Coppelion-t! Mert már a Platonic Heart nem létező tökeit is szorongatja!

    Illetve örülök, hogy nem csak én tartom rossznak a BlazBlue Alter Memory-t. Az első játékot 2 részben lerendezni, majd normális opening-et csak kb az anime felétől, harcokból egyedül 2-3 volt jó a kb 10-15-ből stb…. inkább maradok a Chimelical Complex-nél.

  6. weingartia Says:

    Én már az első résztől kapartam a falat, amikor felvonultatták a 3 tipikus, klisés, nyafogós, egyenruhás csajt. Ennek ellenére tovább néztem a 4. részig, azóta valahogy nem akaródzott.🙂 De hála neked nem is fogom tovább erőltetni!
    Nem is értem, hogy mitől hiszik azt a japók, hogy mindent el lehet adni az iskolai egyenruhákkal meg az iskolai “élettel”! A Kamisama no Inai…-t is az iskola felbukkanásánál hagytam abba. Addig pedig elég nézhető volt…

  7. Junchi Says:

    Engem inkább az húz föl, hogy ezt a fullretard koncepciót egy seinen cuccban kell viszontlátnom.

    Btw ha törik, ha szakad, most már csak azért is végignézem. Néha még röhögök is rajta nagyokat, szal a szórakoztatás része valahol azért befigyel.😀

  8. Nekogirl Says:

    Lehet én vagyok itt az egyetlen,de én nagyon szeretem ezt az animét🙂
    Nem érdekel ki mit mond szerintem nagyon jó🙂
    Imádom a zenéjét is op/ed mindkettöt.Szerintem története is nagyon jó🙂
    És bocsánat,hogy én szerintem egy ilyen fölösleges dolgot írtam ide🙂


Szójjá' hozzá!

