Rajzos filmek nagyszemű lányokkal chart – 2013-2014 winter (is coming)

???????????????????????????????

Búú…

Ami biztos:
Chuunibyou S2 – Minekutána az első szezonja volt annyira tűrhető, hogy rátudjam fogni, tetszett a cucc, így semmi kifogásom a második évad ellen.

Ami esélyes:
Space Dandy – Rég néztem utoljára bármit is, ami Bonestól jött + szimpatikus a mögötte meghúzódó reklámkampány.

Ami képes lesz legalább 1-2 részig elszórakoztatni:
Noragami – Szintén azért, mert Bones, bár elvárásaim nincsenek, pláne, hogy csak úgy ömlött a sok klisé a mini-leírást olvasva…

A többi ránézésre is esélytelen. Kapunk megint egy új Shaft animét = nay! Stylish action story, ígéri a leírás, á la Nobunagun, hát belekukkantottam a mangába, de kösz, nem; Madhouse gagyival jön, DEEN hátba döfte a fujoshikat és most egy yuri mangát adaptál, megint egy olyan cucc, aminek a nevében kötelező jelleggel szerepelnie kell az onii-chan vagy onee-chan szó-kettősnek, illetőleg történetet írni továbbra is luxus.

Well… fuck.

OVA-k: Kuroko biztos, és ha épp olyan kedvemben leszek, akkor még a ShinKyo is befigyelhet mellé.

Filmek: Kell nekem az a Tiger & Bunny ott?

Stay tuned!

Explore posts in the same categories: Friss-ropogós

8 hozzászólás - “Rajzos filmek nagyszemű lányokkal chart – 2013-2014 winter (is coming)”

  1. SaiyaGin Says:

    Amit biztosan nézni fogok: Gin no Saji S2 (+ Genshiken Nidaime, Blood Lad OVA-k)
    Amit talán: Toaru Hikuushi e no Koiuta
    …oszt ennyi?

    Ami a Tiger & Bunny-t illeti: abban se vagyok biztos, hogy az első filmhez készült-e már felirat, úgyhogy a jövő februárban moziba kerülő második filmre még tuti várhatunk egy darabig.

  2. Rui-chan Says:

    Engem ezek érdekelnek:
    Sailor Moon: Most már nem ártana, ha tényleg elindulna. >___>
    Space Dandy: A PV meggyőzött, hogy érdemes lesz belenézni. Remélem tényleg a humorra fognak rámenni. Az plusz pont, hogy az alienek tényleg aliennek néznek ki.😀
    Toaru Hikuushi e no Koiuta: Ennek nem a mostani szezonban kellett volna indulnia? Hm, mindegy. Kicsit Laputa szagot érzek, viszont attól még lehet jó.
    Noragami: Ennek direkt nem olvastam bele az eredetijébe, de a mangakák (nem írtam el, valóban duóról van szó) másik művét nagyon megkedveltem. (Btw, értelmesebb lett volna abból animét készíteni, az már befejeződött.)
    Inari, Konkon, Koi Iroha: Mostanában rácuppantam a rókás cuccokra.
    Neppuu Kairiku Bushi Road: Ennek már a leírása is bűzlik a kliséktől, ennek ellenére felkeltette az érdeklődésemet. Majd meglátom, mi lesz belőle.
    A Z/X Ignition jól hangzik, csak hát kártyajáték… -__-”

    OVA-k közül ShinKyo alap, bár tudom a történetet, érdekel animált formában. Blood Lad és SAO pedig talán, még nem döntöttem el. Natsume csak azért nem játszik, mert előtte meg kéne néznem a 2-4. évadot.

    Movie-k közül Idolm@ster biztosan nézős.

    Az idei évhez képest elég szegényes listát hoztam össze.

  3. cheatergs Says:

    Ez a szezon a totál első, ahol egyetlen cím még elgondolkodtatni se volt képes. Eddig is ilyen egy-négy cím fordult elő, de ennyire zéró egyszer se. Egyedül az SM-et nézném meg, ha tényleg kijönne.

  4. Catrin Says:

    Hm, magamhoz képest meglepően sok címen agyalok….
    Silver Spoon (addigra lezavarom az elsőt) és Seitokai 2. évad (bár utóbbit, lehet csak majd majd), Sailor Moont, ha tényleg lesz… Space Dandy biztosan nézni fogom, nagyon érdekel, Norogami engem is kicsit Bones miatt izgat, de lehet kihagyom.
    Plusz amik nincsenek még a képen: Hoozuki no Reitetsu és Nobunaga the Fool, ami esélyes. Egyelőre ennyi.

    Ja, ovák közül majd egyszer: Titan, Ilya, Genshiken (áá meg kéne már néznem a Nidaimét…)

  5. Ertzu Says:

    A Gin no Saji és a Chuunibyou második évadát biztos,hogy nézni fogom.Mind2-nek tetszett az első évada, így jelenleg ezek amik a legjobban érdekelnek és bár csak minimálisan,de elvárásaim is vannak velük szemben.A két folytatáson kívül pedig jöhet még a Nisekoi, a Space Dandy, a Noragami és a rókás cucc.Valószínűleg ez a lista még bővülni, szóval nem adom fel a reményt, hogy össze jön minimum 10 sorozat amit nézni fogok.

  6. Mangekyo022 Says:

    Szerintem érdekesnek tűnik a Space Dandy, de szerintem a Lupin VS Conan is megérhet egy megnézést, úgy sem láttam már VS filmet egy ideje.

    Nisekoi egy WSJ manga, ami most nagyon divatos japánban, annyira, hogy a most következő VS Jump Victory vagy mi WSJ crossover játékban is benne lesz. Nem olvastam, de kíváncsi vagyok, mitől nagy szám.

  7. Dodgers Says:

    Egyedül a Space Dandy az amire rámondanám hogy érdekel és várom is becsülettel, a többi esélyes cím viszont nem tud megmozgatni olyan szinten, hogy ténylegesen meglegyen a kíváncsiság irántuk:

    – Hunter x Hunter: Last Mission (ha olyan lesz mint az első movie volt, akkor köszönöm, nem kell)

    – Gin no Saji S2 (S1-et hónapok óta halogatom, szóval S2 még egy jó darabig biztos, hogy nem játszik)

    – Inari, Konkon, Koi Iroha (nem látszik rossz stuffnak, de nem győzött meg annyira hogy a Space Dandyhez hasonlóan várjam)

    – Lupin Vs. Conan (Conan téren nem igazán vagyok otthon, de Lupin miatt talán belenézek)

    – Nisekoi (tipikus példája annak amikor csak az elkövető stúdió miatt érdekel valami)

    – Seitokai Yakuindomo S2 (mert az S1/OVA, és a Coppelion első két része meggyőzött arról hogy a GoHands-el nem vagyok egy hullámhosszon, viszont vagyok annyira barom hogy még mindig jóhiszemű legyek a Yakuindomoval kapcsolatban. Amolyan “egyszermajdcsakjóleszmárazistenbebele” módon.)

  8. sirok0001 Says:

    Hát ez a tél naggggyon trotty…Ha unatkozom ránézek a gin no saji 2-re. Első évada nagyon hangulatos volt elég jó befejezéssel, persze, hogy folytatni kell ezt is a végtelenségig…A többinél már a borító is kikészített…sőt a majdnem elmúlt évad elkezdett animéi közül egy sem éri el a “szintet”. Marad a Hunter x Hunter, mert az még leköt.


Szójjá' hozzá!

