AnimeKarácsony 2013

Animekarácsony2013

Avagy a nap, mikor elvesztettem az AnimeKarácsony-szüzességem.

Nem volt olyan rossz, de olyan jó se. A hely maga (most voltam életemben először a Millenáris B-ben) enyhén szólva barátságtalan ezzel a sok oszloppal, meg tartószerkezettel, így sokat nem is fényképeztem, amit meg igen, annak bő 60%-a kuka, az említett okok miatt. (Pedig volt igényes Kusuriuri CP is a Mononokéből.)

A programok szokás szerint hidegen hagytak, egyet kivéve: a Konzolok Szervize srácok nyereményjátékát. Na nem mintha alapból érdekelt volna, épp csak a nap végére rongyosra jártam a lábam és mivel kaptam helyet a színpad előtt, gondoltam végignézem, ha már ott vagyok. Bár ne tettem volna… A performansz egyszerűen rémes, egy-két beszólásuk pedig már-már nekem volt kínos, az a nyereményjáték meg… Atyaég.

Visszatérve a helyszínre, az az egy dolog azért bejött, hogy egy fedél alatt volt minden, így pölö, mikor álltam sorba kajáért, közvetlen rálátásom volt a cosplay-versenyre, amit szórakoztatónak ugyan távolról sem neveznék, de azért jobb volt, mint a semmi.
A bejutás már egy másik kérdés – valami eszméletlen, mennyire kaotikus és szervezetlen volt az egész… Tisztára olyan érzésem volt, mint anno a PeCsás conokon: sor és a látogatók tisztességes elrendezése nuku, helyette tömegnyomor és tolakodás ezerrel. MEHH!

Hogy jövőre leszek-e? Nem. Maradok a terepnek számító tavaszi és őszi MondoConoknál.

DSC00232

Zsákmányállat. A Ninja Scroll fémdoboz mondjuk kakukktojás. Az xpress-ről van. 5k-ról volt leárazva 500(!!) magyar pénzre, hát hülye lettem volna nem lecsapni rá.

Explore posts in the same categories: Conz

21 hozzászólás - “AnimeKarácsony 2013”

  1. -OJ- Says:

    Végre neked is van már Kurisu figurád * . *

    Grat hozzá és a zsákmány többi részéhez is.

    • Junchi Says:

      Rajta volt már régóta a bakancslistámon az “egy Kurisu figura beszerzése” tétel és mivel az ár-érték arányt ennél a verziónál kimondottan jónak találtam, ezért lecsaptam rá. Nem bántam meg.

      (Kéne még az Ariás Alice-ból egy példány, az a LoGH chibi-szett és egy KnK-s Shiki. :3)

  2. Rui-chan Says:

    Con előtt kb. 5 és fél órát aludtam, amit délután már eléggé kezdtem megérezni. A csizmám sajnos nem alkalmas hosszabb időtartamú ácsorgásra, kár, hogy ezt nem előbb tudtam meg. A programokat fél szemmel láttam és fél füllel hallottam, de a hangerőt igazán lejjebb vehették volna, mert néha azt sem értettem, amit a pult másik oldalán álló vásárló mondott. A basszus okozta sokkból pedig még mindig nem épültek fel a belső szerveim. x) Egy évben egyszer simán kibírható a Millenáris is, bár a Hungexpo-t jobban szeretem.
    A beengedés itt mindig kaotikus szokott lenni. Már kezdtünk megrémülni, hogy alig lesznek, de szerencsére az ablakon keresztül láttuk a kint kígyózó sort, ami azért megnyugtatott bennünket.

    Kurisu-hoz gratula, jó hamar lecsaptál rá. ^^ Annak örültem, hogy tudtunk egy kicsit beszélgetni, ugyan most sem értem rá túl sokat, de a nagy Conokhoz képest tengernyi időm volt. :3

    • Junchi Says:

      Mikor mi odaértünk, kint még alig voltak. Már kezdtem örülni, csak aztán megláttam a benti “sort”.

      A beszélgetéshez meg: Na majd egyszer bekérem magam a pult mögé, hogy ne mindig a vásárlók elől lopjam a helyet és a rálátást, csak mert épp beszélhetnékem van.😀

  3. zoinberg98 Says:

    Örülök hogy hozzád került a Kurisu figura.🙂
    Pár napja írtam pont ezzel kapcsolatban az AL-nek, hogy mennyiért tudnának behozni. Aztán tegnap előtt írtak, hogy épp jött egy, és ha még igényt tartok rá akkor nem viszik ki az AnimeKarácsonyra. Én pedig lemondtam, mert most pár manga került előtérbe :3

    De most már megnyugodtam, jó helyre került.^^

    • Junchi Says:

      Meg is lepődtem, mert erről a kiadásról nem is tudtam, ráadásul jól is jártam vele, mert annyira nem volt vészes az ára + a minősége is nagyon jó. (Még jó, hogy a család nagyjának már letudtam hó elején a karácsonyi ajándékát. :3)

  4. Viktorius Says:

    Ilyenkor mindig elgondolkozok, hogy végre el kellene menni egy ilyen rendezvényre, de aztán a megvalósítás fázisában már sose érdekel annyira.:/

    • Junchi Says:

      Két dolog miatt éri meg: 1) ismerősök, 2) ha venni is akarsz valamit. Bennem már hosszú évek óta csak ez a kettő tartja a lelket, de főleg az 1-es opció.

  5. Balus Says:

    Az egyik csoporttársammal én is kimentem, de amikor már majdnem egy órával a kapunyitás után még mindig kint ácsorogtunk a hidegben, akkor inkább fogtuk magunkat, és elmentünk az egyik közeli moziba megnézni a Hobbitot.😀 Kb. 3 óra múlva már gond nélkül be tudtunk jutni.
    A Ninja Scroll steelbookot én is ugyanebben az akcióban szereztem be, pedig korábban már lecsaptam az egylemezes kiadásra is (azóta már túladtam rajta). De ennyi pénzért gyakorlatilag hozzávágják az emberhez.

    • Junchi Says:

      Hát jah, a bejutás nem volt épp zökkenőmentes, ráadásul ilyen check point-szisztéma szerint ment a dolog, szal örülök, hogy viszonylag hamar odaértünk.

      Az NS-t meg egyszerűen vétek lett volna otthagyni. Két haver is rendelt most belőle.

  6. Leara Says:

    Mi olyan 12:30 körülre mentünk, akkor már egyáltalán nem volt sor😀. Most direkt figyeltem a tömeget, de téged nem sikerült kiszúrnom😦.
    Az Animekarácsony amúgy nem nagy szám, én általában csak a társaság miatt megyek, de most meglepően sokan voltak. Mondjuk az idén egyik conra sem sikerült eljutnom, szóval örülök, hogy legalább ezen ott lehettem😀. Venni viszont nem vettem semmit, mert elköltöttem a pénzem nagy részét a karácsonyi ajándékokra :D… pedig láttam nagyon édes “alvó macska” párnát, ha lett volna nálam annyi pénz, lehet, hogy elcsábultam volna😀.

  7. Mangekyo022 Says:

    Ha már “Kiadások”, nem tudod Junchi, hogy a Miyazaki filmeknél nem volt véletlenül Magyarországon olyan kiadás, ami egyszerre több Miyazaki filmet egybefoglalt?

  8. HimuraHun Says:

    Vagabond kötetek szépek, bár biztos, hogy nem vennék Conon ilyet, mert az árusok jó drágán adják az angol nyelvű köteteket. One Piece-szel kapcsolatban jöttem rá, hogy olcsóbb nyelvkönyv boltokon keresztül rendelni 500-800 akár 1000 Ft-tal kedvezőbben jön ki az ember. Gratulálok mégegyszer a zsákmányokhoz!🙂

  9. Joker-san Says:

    Szép az a Kurisu-figura.🙂


Szójjá' hozzá!

